handdator

Visa fullständig version : Ser bra ut för Arnold!


tp_88
2006-11-07, 16:14
http://www.ktvu.com/politics/10208901/detail.html

I senaste opinionsundersökningen leder han med 16 procentenheter inför valet idag! :thumbup:

Gpajpen
2006-11-07, 16:18
trevligt :D tyckte han lät förhållandevis vettig angående politik, på jay leno nyligen.

Dumleman
2006-11-07, 16:22
Jag har noll koll men han måste ju ha lyckats om han behåller sin popularitet.

shut teh face
2006-11-07, 16:25
Det är inte många som blivit världskända på tre helt olika nivåer som honom. BB, Politik, Skådespelare. Face it; ingen av oss kommer uppnå ens ett av hans äventyr. :D

tp_88
2006-11-07, 16:31
Det är inte många som blivit världskända på tre helt olika nivåer som honom. BB, Politik, Skådespelare. Face it; ingen av oss kommer uppnå ens ett av hans äventyr. :D
Arnold är unik! :bow:

foxx
2006-11-07, 16:32
Killen är kung! :D

High1ander
2006-11-07, 16:44
Jag hoppas att han inte vinner, for jag vill se mera Arnoldfilmer!

Ingen av mina polare ska rosta pa honom.

Deceiver85
2006-11-07, 16:47
Arnold for president!

DavidN
2006-11-07, 17:20
Ja han har ju verkligen inte gjort ett sämre job än säg.. Jeb.. Bush m.fl.

Kwon
2006-11-07, 17:27
Arnold har onekligen lyckats med sina företag.

mathor
2006-11-07, 17:29
Ingen av mina polare ska rosta pa honom.

Vilken tur att du poängterade det, så att jag inte missade att du och dina polare bor i USA.

Kwon
2006-11-07, 17:31
Vilken tur att du poängterade det, så att jag inte missade att du och dina polare bor i USA.

:laugh:

High1ander
2006-11-07, 18:09
Vilken tur att du poängterade det, så att jag inte missade att du och dina polare bor i USA.
Nej, men att snubben leder i opinionsundersokningarna men ingen jag kanner tanker rosta pa honom. Att mina kompisar e unga (darav Arnold-alskare) och trots det INTE kommer rosta pa honom, jag undrar bara vilka som e hans malgrupp...

Sen jag kanske bara har online-kompisar fran USA som sagt sa? Fast nu e fallet dock att jag bor har i USA och e battre an dig pa alla satt o vis, och att jag ater pa donken 3 ganger i veckan. ;)

shut teh face
2006-11-07, 18:10
Nej, men att snubben leder i opinionsundersokningarna men ingen jag kanner tanker rosta pa honom. Att mina kompisar e unga (darav Arnold-alskare) och trots det INTE kommer rosta pa honom, jag undrar bara vilka som e hans malgrupp...

Sen jag bara har online-kompisar fran USA som sagt sa? Fast nu e fallet dock att jag bor har i USA och e battre an dig pa alla satt o vis, och att jag ater pa donken 3 ganger i veckan. ;)
Då undrar jag; är verkligen mcdonalds i USA godare än här?

Coldsmith
2006-11-07, 18:14
Jag hade säkert röstat på honom, men jag är osäker på hur han står i homofrågan, tror han har flip-flopat där. Men han verkar göra ett bra jobb generellt sett iaf. Me like.
Tror han är kanon för delstaten. Arnold for president!

Lelle Pelle
2006-11-07, 18:18
Jag har hört något att man vill ändra på grundlagarna så att Arnold kan bli president, fast nu kanske jag bara svammlar...

Gandalf
2006-11-07, 18:49
Arnold blir nästa president och han går precis samma väg som Reagan och han var ju en bättre skådis än Reagan så då blir han ju en bättre president eftersom presidenternas jobb är att framföra på ett bra sätt vad andra människor sagt åt honom att säga.:cool:

Zakath
2006-11-07, 18:50
Då undrar jag; är verkligen mcdonalds i USA godare än här?

Nej, det är lika dålig kvalitet. Men de har bättre utbud i USA med vissa lite mer intressanta rätter.

s_himself
2006-11-07, 19:07
Arnold for president!


Det jag tycker är sjukt är i en film med sylvester stalone, kommer inte ihåg vad den heter. Han blir nerfrusen som ett straff och sedan upptinad i framtiden när en skurk som blev nerfrusen på hans tid blir upptinad. (wesly snipes)

Där säger sandra bullock att Arnold är president =)

Whistler
2006-11-07, 19:28
Det jag tycker är sjukt är i en film med sylvester stalone, kommer inte ihåg vad den heter. Han blir nerfrusen som ett straff och sedan upptinad i framtiden när en skurk som blev nerfrusen på hans tid blir upptinad. (wesly snipes)

Där säger sandra bullock att Arnold är president =)

Demolition Man. Bullock's karaktär säger dock att hon fann viss information i "The Schwarzenegger Presidential Library", inte att han är president just då.

Följande är också lite roligt:

In the scene immediately following Simon Phoenix' escape from the cryo-prison, we see Lenina Huxley access the prison records. While searching the names of convicys wgo are being interviewed for parole that morning, you can see the name Scott Peteron appear on the list.

The movie was made in 1993, ten years later, Scott Peterson made national headlines accused of murdering his wife and unborn son.

s_himself
2006-11-07, 20:18
Demolition Man. Bullock's karaktär säger dock att hon fann viss information i "The Schwarzenegger Presidential Library", inte att han är president just då.

Följande är också lite roligt:


Fan, jag har för mig ganska starkt att hon även säger att arnold är president. Verkar dock som jag har fel :)

Whistler
2006-11-07, 23:57
Det är något mer om att de ändrade grundlagen som gör att medborgare födda utomlands inte kan bli president också, så vi kan ha rätt båda två.

Trance
2006-11-08, 00:33
LeninaHuxley: I have, in fact, perused some newsreels in the Schwartzenegger Library, and the time that you took that car...
JohnSpartan: Hold it. The Schwartzenegger Library?
LeninaHuxley: Yes. The Schwartzenegger Presidential Library. Wasn't he an actor when you...
JohnSpartan: Stop! He was President?
LeninaHuxley: Yes! Even though he was not born in this country, his popularity at the time caused the 61st Amendment which states...
JohnSpartan: I don't wanna know. President.

Zakath
2006-11-08, 00:34
LeninaHuxley: I have, in fact, perused some newsreels in the Schwartzenegger Library, and the time that you took that car...
JohnSpartan: Hold it. The Schwartzenegger Library?
LeninaHuxley: Yes. The Schwartzenegger Presidential Library. Wasn't he an actor when you...
JohnSpartan: Stop! He was President?
LeninaHuxley: Yes! Even though he was not born in this country, his popularity at the time caused the 61st Amendment which states...
JohnSpartan: I don't wanna know. President.

Märkligt sammanträffande om Arnold någon dag blir president :D Känns ju märkligt nog just nu. Jag håller tummarna för Arnold!

Doctor Snuggles
2006-11-08, 01:30
Nej, det är lika dålig kvalitet. Men de har bättre utbud i USA med vissa lite mer intressanta rätter.

Som floats? Mmmm.... coca cola med grädde! *rolleyes*
Det lustiga är att menyerna kostar mer än om man skulle köpa burgarn, fritsen och drickat separat.

s_himself
2006-11-08, 11:06
LeninaHuxley: I have, in fact, perused some newsreels in the Schwartzenegger Library, and the time that you took that car...
JohnSpartan: Hold it. The Schwartzenegger Library?
LeninaHuxley: Yes. The Schwartzenegger Presidential Library. Wasn't he an actor when you...
JohnSpartan: Stop! He was President?
LeninaHuxley: Yes! Even though he was not born in this country, his popularity at the time caused the 61st Amendment which states...
JohnSpartan: I don't wanna know. President.


YES! :D

tp_88
2006-11-08, 11:39
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,926886,00.html

Segertal:

http://www.joinarnold.com/site/c.jkIVLdMTJrE/b.1804725/k.BE28/Home.htm