handdator

Visa fullständig version : SKIP Gym Odenplan stänger under 3 veckor


willis
2006-11-06, 19:09
Vart ska man träna under tiden?
Gärna nära Odenplan eller Rådmansgatan.

Tyvärr verkar de heller inte ha något "ersättningsgym" tillgängligt för medlemmarna under dessa 3 veckor.

Är också lite orolig över hur det kommer se ut efter dom är klara, den nya ägaren ville tona ner hardcore-stuket..

kelk
2006-11-06, 19:15
Delta?

Klippkort finns :-)

willis
2006-11-06, 19:55
Isf. blir månadskortet lite billigare men det kommer svida i vilket fall då man endast lever på studiebidraget (1050:-)

willis
2006-11-06, 22:54
Bump!

Fler förslag än Delta?
Gärna så billigt som möjligt och med möjlighet till klipp- eller månadskort.

MVH

nirre
2006-11-06, 23:01
sats?

Rakz
2006-11-06, 23:57
Var också på skip idag! Förjävligt... De ska byta namn också, trist för skip är ju skip :(.

Jobbigt som fan med 3 veckor stängt. Dessutom har de redan börjat kasta ut saker, som roddmaskinen som var enda vettiga uppvärmningen. Jag försökte säga att ta för fan inte bort power racket, för då blir jag irriterad. Den nya boxar-snubben som driver det sa att det låg i farozonen. De kan ju börja med att kasta ut det trasiga löpbandet och cable crossen. Hoppas de inte rör den nu trasiga latsdragmaskinen i hörnet, den är ju mkt bättre än den fungerande.

De ska fixa ett nytt innertak... Fan vad onödigt egentligen, det lär ju ta en vecka av de där 3 veckorna. Tycker om hardcore stilen.

Kommer sakna de gamla gänget som drev skip också. Gubben var ju hur skön som helst, fixade med lite grejer och mumlade nåt ohörbart när man hejade och försökte snacka lite. Killen som brukade jobba bakom disken var också soft.

Bara hålla tummarna att de inte försöker göra ett nytt friskis av gamla skip. Det lutar åt att bli rosells gym på ekerö ett tag, då jag ändå bor ganska nära. Det är ett riktigt kanongym.

Fast tips på andra billiga gym runt vasastan mottages gärna.

grisbil3n
2006-11-07, 00:26
Gubben va ju bara där o hjälpte till med renoveringen, men han va jävligt skön. Hjälpte honom o bära grejer en gång, sen dess va vi lite homies tror jag. Han påminde MYCKET om Lasse Kongo.

Skittrevlig personal som sagt, surt om dom försvinner men det ska dom alltså göra?

MacLeod
2006-11-07, 01:38
Är det verkligen så jävla bra med ett gym som inte bryr sig om hygien eller mögelangrepp? Jag förstår tanken, gillar inte heller att klä upp mig och träna på "fingym". Men lite krav ska man kunna ha.

Rakz
2006-11-07, 10:38
Men skip var toppen för oss som bara vill träna billigt och hårt... Och inte bryr oss om att det skall vara ombonat och trevligt på gymmet :).

Ja gubben var en äkta lasse kongo, snackade om att man skulle jobba nattetid med renoveringen och så :).

kelk
2006-12-03, 13:52
Bump!

Har dom öppnat igen? Hur blev det?

Rakz
2006-12-03, 14:44
Dom borde öppna imorrn. Det var ju så det var sagt. Dock inte tittat förbi där sen de stängde. Blir intressant att se.