handdator

Visa fullständig version : 3 av 10 kvinnor vill vika ut sig


HajduMan
2006-11-06, 18:31
http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,924917,00.html

Med andra ord, 70% av kvinnorna är något att ha...

Tricklev
2006-11-06, 18:32
Vad är det för fel på kvinnor som viker ut sig? :MrT:

L-Sami
2006-11-06, 18:33
Det är inget fel med att vika ut sig om man ser bra ut! Fast ha en sån tjej, nej.

RassK
2006-11-06, 18:34
GÖtt!

Racso
2006-11-06, 18:36
HajduMan och L-Sami: motivera gärna varför.

(Förutsätt att det är modell-bilder och inte porr)

RassK
2006-11-06, 18:37
En annan sak jag hittade på aftonbladet:

Svårt för kvinnor att bli brandmän Jämo: Kvinnor missgynnas i fysiska tester. (http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,907131,00.html)

http://www.orlyowl.com/orly.jpg

mystic[-_-]
2006-11-06, 18:38
http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,920769,00.html :naughty:

shadowfire
2006-11-06, 18:38
http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,924917,00.html

Med andra ord, 70% av kvinnorna är något att ha...
Säger grabben som visar hela sin överkropp på sin avatar? *screwy*

Tricklev
2006-11-06, 18:39
HajduMan och L-Sami: motivera gärna varför.

(Förutsätt att det är modell-bilder och inte porr)

Och vad är det fel porr?

Motivera gärna varför. :)

Lasse Kongo
2006-11-06, 18:40
8/10 män tycker om att få ett finger i röven under sexakten!

Är vi sämre människor för det?

Dont think soooooo

HajduMan
2006-11-06, 18:40
Av egen erfarenhet så går det aldrig att vara tillsammans med någon som viker/vikt ut sej, då dessa personer fungerar på ett speciellt sätt.


Men!

det finns skillnad på utvik och utvik, beroende på hur det är vinklat.

HajduMan
2006-11-06, 18:41
Säger grabben som visar hela sin överkropp på sin avatar? *screwy*


Grabben som gör det gör inte det i sexuellt syfte


p.s jag tolkar denna undersökning som utvik i sexuellt syfte, men så är kanske inte fallet. men det känns som att det skulle varit fler än 3 av 10 som velat vika ut sig i annat syfte än enbart sexuellt

Caixa**
2006-11-06, 18:42
Är inte att lägga ut bilder här på kolozzeum också ett sätt att vika ut sig? Behov av bekräftelse? Beröm? Uppmuntran att jobba vidare..

Vad är egentligen skillnaden mellan att vika ut sig halvnaken i Body än i Slitz?
"Shit, vilka shyssta lökar hon har!"
"Shit, vilka shyssta välpumpade lökar han har!"
:D


Edit: Sen som vanligt:(

regus
2006-11-06, 18:42
Jag gillar kvinnor som viker ut sig. Det ger mig något att göra på tisdagskvällar.

Racso
2006-11-06, 18:46
Och vad är det fel porr?

Motivera gärna varför. :)


Doh! :em: Du har rätt, är det frivilligt är det inget fel...

Fartman
2006-11-06, 18:48
if you got it - flaunt it! :thumbup:

kspr
2006-11-06, 18:49
nu är det ju på aftonbladet som genomfört undersökningen, så tror inte det stämmer överens med verkligheten nåt vidare.

Men, tycker inte det är speciellt hemskt ändå, vika ut sig låter iofs lite billigt... bättre kalla det visa upp sig, då så vips är det fint.

i övrigt, word Caixa. :thumbup:

Trance
2006-11-06, 18:51
Och vad är det fel porr?

Motivera gärna varför. :)

Man kan ju tycka det är ok med porr utan att någonsin vilja vara ihop med en porrstjärna.

HajduMan
2006-11-06, 18:52
Man kan ju tycka det är ok med porr utan att någonsin vilja vara ihop med en porrstjärna.


so true

Kwon
2006-11-06, 18:52
Alla är ju mer eller mindre exhibitionistiska, big deal.

Tricklev
2006-11-06, 18:52
Man kan ju tycka det är ok med porr utan att någonsin vilja vara ihop med en porrstjärna.

Det är sant dock.

HajduMan
2006-11-06, 18:55
Så länge det är påklätt(underkläder, annat) så tycker jag att det är helt ok, men visas bröst/mus/dolme, så *bs*

mangemani
2006-11-06, 18:56
ja,viker dom inte ut sej för att rädda sin "karriär",så gör dom allt för att hitta en partner som kan ta hand om dom och som dom kan leva på,ALLT för att undvika att göra det som alla andra gör,dvs jobba och få lite skit under naglarna för att tjäna pengar.

jag tycker det är rätt så tragiskt.

Empe
2006-11-06, 18:58
En annan sak jag hittade på aftonbladet:
ugglejävel :D
De missgynnas nog inte av testerna. Bara det att det inte är så många kvinnor som klarar testerna. Jag ser hellre att mitt hus eller mitt liv räddas av starka, snabba och duktiga brandmän än att det kommer en klen liten brud så att det slutar med att man själv får rädda kraken undan lågorna bara för att hon särbehandlades på testet för att bli brandman.

shadowfire
2006-11-06, 19:03
Grabben som gör det gör inte det i sexuellt syfte


p.s jag tolkar denna undersökning som utvik i sexuellt syfte, men så är kanske inte fallet. men det känns som att det skulle varit fler än 3 av 10 som velat vika ut sig i annat syfte än enbart sexuellt
Äh, det handlar om huruvida man är smygexhibitionist eller inte bara.
Precis lika konstigt som du tycker det är att en tjej viker ut sig, lika konstigt tycker de på mitt jobb att det är om man som grabb lägger ut kalsongbilder på sig på ett träningsforum. I deras ögon är det minst lika utvikande... å kolla tjejernas reaktioner på kolo, i många fall är det tungan i backen och dreggel på hakan - sexistiskt utvik eller inte, naket som naket, kropp som kropp.

Jag hade aldrig drömt om att jag skulle lägga ut bilder på mig själv i halvnaket tillstånd på internet innan jag hittade till kolo. På samma sätt så hade säkert pengar kunnat uppmuntra mig med, lite lätta stålar för att lägga ut exakt samma bilder som jag gör på kolo - fast istället för att mörka ansiktet så lägger jag till en kåtblick som bara skuggan kan?

Titta på bilder som t.ex. Beefcake eller Slartibartfast lägger ut, det är väl så nära modellfoton man kan komma. Svårt o tro att de är sämre människor för det. :thumbup:

HajduMan
2006-11-06, 19:09
Äh, det handlar om huruvida man är smygexhibitionist eller inte bara.
Precis lika konstigt som du tycker det är att en tjej viker ut sig, lika konstigt tycker de på mitt jobb att det är om man som grabb lägger ut kalsongbilder på sig på ett träningsforum. I deras ögon är det minst lika utvikande... å kolla tjejernas reaktioner på kolo, i många fall är det tungan i backen och dreggel på hakan - sexistiskt utvik eller inte, naket som naket, kropp som kropp.

Jag hade aldrig drömt om att jag skulle lägga ut bilder på mig själv i halvnaket tillstånd på internet innan jag hittade till kolo. På samma sätt så hade säkert pengar kunnat uppmuntra mig med, lite lätta stålar för att lägga ut exakt samma bilder som jag gör på kolo - fast istället för att mörka ansiktet så lägger jag till en kåtblick som bara skuggan kan?

Titta på bilder som t.ex. Beefcake eller Slartibartfast lägger ut, det är väl så nära modellfoton man kan komma. Svårt o tro att de är sämre människor för det. :thumbup:


ok, men skulle du personligen kunna tänka dej att vara tillsammans med en kvinna som visar brösten och håller för musen helt naken i en slitz tidning, skulle du kunna lita på en sån kvinna? skulle du kunna hålla din svartsjuka i styr?


värt att poängtera är att en utvikning i slitz gör man gratis

Tricklev
2006-11-06, 19:12
Varför skulle jag inte? Andra får titta, jag får röra.

shadowfire
2006-11-06, 19:17
ok, men skulle du personligen kunna tänka dej att vara tillsammans med en kvinna som visar brösten och håller för musen helt naken i en slitz tidning, skulle du kunna lita på en sån kvinna? skulle du kunna hålla din svartsjuka i styr?


värt att poängtera är att en utvikning i slitz gör man gratis
Det får personligheten avgöra?
Hon kanske är enormt stolt över sin kropp och sina bröst, på samma vis som vissa på forumet är så stolta över sina pecs att de har bilder på sig med bar överkropp.

Skulle hon däremot fläka upp musen så hade mitt synsätt kanske ändrats lite. Jag hade nog reagerat om någon fläkt upp muskedundret sitt här på kolo med. Eller iofs, inte om det var Herkulez. :D

Nåja, trots allt så finns det ju relativt lättklädda bilder på ett par av damerna här på forumet - en av dem har rentav en hemsida med modellbilder i mängder (dock är brösten alltid täckta, eller ja, så gott det går iaf). Ser inte dem som sämre människor för det. Framför allt skulle svartsjukan inte påverkas av det, svartsjuka handlar om tillit gentemot varandra i relationen och återigen så hade personligheten i sin helhet avgjort det.

HajduMan
2006-11-06, 19:27
Det får personligheten avgöra?
Hon kanske är enormt stolt över sin kropp och sina bröst, på samma vis som vissa på forumet är så stolta över sina pecs att de har bilder på sig med bar överkropp.

Skulle hon däremot fläka upp musen så hade mitt synsätt kanske ändrats lite. Jag hade nog reagerat om någon fläkt upp muskedundret sitt här på kolo med. Eller iofs, inte om det var Herkulez. :D

Nåja, trots allt så finns det ju relativt lättklädda bilder på ett par av damerna här på forumet - en av dem har rentav en hemsida med modellbilder i mängder (dock är brösten alltid täckta, eller ja, så gott det går iaf). Ser inte dem som sämre människor för det. Framför allt skulle svartsjukan inte påverkas av det, svartsjuka handlar om tillit gentemot varandra i relationen och återigen så hade personligheten i sin helhet avgjort det.



märks att du inte varit tillsammans med någon av ämnet, du verkar ha haft vettiga tjejer, bara att gratulera, vad gäller denna modellkolo medlem så verkar det finnas en del hjärna där och den personen fläker inte ut sig, många av de bilderna tycker jag är fina, kvinnokroppen är fin och ska den vikas ut ska det vara på rätt sätt om man samtidigt ska framstå som vettig =)


Edit: en jag hade en gång, hennes förebild var Victoria Silve.... och det ger jag inte mycket för, och tyvär var hon inte ett undantag


edit2: det finns många luckor i min text

wintersnowdrift
2006-11-06, 19:30
Och jag kan avslöja att nästan 50 % av Kolozzeum-medlemmarna kan tänka sig att vika ut sig! Alltså är bara drygt hälften rejäla och rekorderliga människor, "värda att ha"?

(Källa: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=73400)

//Kristin

Yankeee
2006-11-06, 19:32
ok, men skulle du personligen kunna tänka dej att vara tillsammans med en kvinna som visar brösten och håller för musen helt naken i en slitz tidning, skulle du kunna lita på en sån kvinna? skulle du kunna hålla din svartsjuka i styr?


Iom med denna posten visar du helt klart vad detta handlar om, inget annat än dina egna tillkortakommanden. Orka argumentera mot andra när det är hos dig bristerna finns.

christian
2006-11-06, 19:33
Och jag kan avslöja att nästan 50 % av Kolozzeum-medlemmarna kan tänka sig att vika ut sig! Alltså är bara drygt hälften rejäla och rekorderliga människor, "värda att ha"?

(Källa: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=73400)

//Kristin


Neh, usch och fy! Burn the witches! Burn the witches!

Gpajpen
2006-11-06, 19:34
ja hade lätt kunnat haft en tjej som vikt ut sig på ett i mitt tycke smakligt sätt, typ slitz/moore osv. ser inte sambandet utvik=opålitlig

HajduMan
2006-11-06, 19:45
ja hade lätt kunnat haft en tjej som vikt ut sig på ett i mitt tycke smakligt sätt, typ slitz/moore osv. ser inte sambandet utvik=opålitlig


Mm tills du fått de

Yankeee
2006-11-06, 19:47
Mm tills du fått de

Är syftet med tråden att du ska få gråta ut lite över din utviksbrud lämnade dig och sedan generalisera hej vilt?

HajduMan
2006-11-06, 19:49
Är syftet med tråden att du ska få gråta ut lite över din utviksbrud lämnade dig och sedan generalisera hej vilt?


ja *grr27*

egge
2006-11-06, 19:50
Mm tills du fått de

lol?

30% av svenska kvinnor är opålitliga för att de kan tänka sig ett utvik?


Edit: lite sen...

shadowfire
2006-11-06, 19:52
märks att du inte varit tillsammans med någon av ämnet, du verkar ha haft vettiga tjejer, bara att gratulera, vad gäller denna modellkolo medlem så verkar det finnas en del hjärna där och den personen fläker inte ut sig, många av de bilderna tycker jag är fina, kvinnokroppen är fin och ska den vikas ut ska det vara på rätt sätt om man samtidigt ska framstå som vettig =)


Edit: en jag hade en gång, hennes förebild var Victoria Silve.... och det ger jag inte mycket för, och tyvär var hon inte ett undantag


edit2: det finns många luckor i min text
DU har ingen aning om vad mina ex har varit eller vilka de är.
Att de har varit vettiga stämmer dock, jag väljer noga och omsorgsfullt min typ av partner. På samma sätt som du dömer ut tjejer som viker ut sig, på samma sätt hoppas jag att inte bli dömd av min nästa partner pga mina bilder på kolozzeum.

Edit: skulle man nu döma mig efter det - så blir man helt enkelt inte min partner. Sådana fördomar går inte hem.

Angel
2006-11-06, 19:57
Ja viker ju nästan ut mig här emellanåt.....:)

L-Sami
2006-11-06, 19:59
HajduMan och L-Sami: motivera gärna varför.

(Förutsätt att det är modell-bilder och inte porr)

Det beror på vad det är för modell-bilder! Om hon posar i underkläder fine, om hon posar i underkläder med sexiga poseringar, tror inte det ex. fingret i munnen, rumpan mot kameran och med blicken säger "knölla mig hårt" . Om hon vill ha den typen av uppmärksamhet så är nog hon inget för mig.

HajduMan
2006-11-06, 19:59
Min åsikt:

Att vika ut sig är ok eftersom att det tydligen finns hur många synonymer som helst kring detta. De flesta av de tjejer som visar upp sig i slitz saknar helt karaktär/självkänsla/självförtroende och har ett ständigt behöv av att söka uppmärksamhet. En sån tjej fungerar inte i ett förhållande om inte partnern har någon fetish, är förlåtande eller extremt accepterande.
Slitz är enligt mig en mild runkblaska och inte någon form av konst. Vill man visa upp sin kropp och fortsätta att behålla sin värdighet kan man göra underklädesbilder.

L-Sami
2006-11-06, 20:04
Min åsikt:

Att vika ut sig är ok eftersom att det tydligen finns hur många synonymer som helst kring detta. De flesta av de tjejer som visar upp sig i slitz saknar helt karaktär/självkänsla/självförtroende och har ett ständigt behöv av att söka uppmärksamhet. En sån tjej fungerar inte i ett förhållande om inte partnern har någon fetish, är förlåtande eller extremt accepterande.
Slitz är enligt mig en mild runkblaska och inte någon form av konst. Vill man visa upp sin kropp och fortsätta att behålla sin värdighet kan man göra underklädesbilder.

+1 :hbang:

christian
2006-11-06, 20:05
Ja viker ju nästan ut mig här emellanåt.....:)

Ja, och du är väl rätt opålitlig? Usch, finns det opålitliga människor här?

:cryout: :cryout:

Neh, men ärligt talat. De som sitter på sina höga hästar och spottar fram moralens ord i tid och otid har jag inte mycket till övers för. De känns opålitliga. Jag som trodde de flesta av oss kom över det efter inkvisitionen.

shadowfire
2006-11-06, 20:05
Min åsikt:

Att vika ut sig är ok eftersom att det tydligen finns hur många synonymer som helst kring detta. De flesta av de tjejer som visar upp sig i slitz saknar helt karaktär/självkänsla/självförtroende och har ett ständigt behöv av att söka uppmärksamhet. En sån tjej fungerar inte i ett förhållande om inte partnern har någon fetish, är förlåtande eller extremt accepterande.
Slitz är enligt mig en mild runkblaska och inte någon form av konst. Vill man visa upp sin kropp och fortsätta att behålla sin värdighet kan man göra underklädesbilder.
Jag är imponerad av att du, trots din ringa ålder, hunnit med att lära känna alla som vikt ut sig i tidningen Slitz genom åren - så till den grad att du kan göra dessa personlighetsanalyser.

Snake
2006-11-06, 20:06
Jag tycker att det där är så himla förnedrande för kvinnorJ Jag skulle då aldrig titta i en sån där herrtidning och på så vis uppmuntra till denna skändning av det kvinnliga könet. *grr*

HajduMan
2006-11-06, 20:08
Jag är imponerad av att du, trots din ringa ålder, hunnit med att lära känna alla som vikt ut sig i tidningen Slitz genom åren - så till den grad att du kan göra dessa personlighetsanalyser.


spräck din bubbla och kom ut

RassK
2006-11-06, 20:12
Jag tycker att det där är så himla förnedrande för kvinnorJ Jag skulle då aldrig titta i en sån där herrtidning och på så vis uppmuntra till denna skändning av det kvinnliga könet. *grr*

lol :D

Tigerkotten
2006-11-06, 20:19
Om jag nu skulle ha en tjej som ville vika ut sig i en tidning som Slitz / Moore. Så tror jag fasiken det hade varit okej med mig, utan att visa könsorganet dvs. Visa lite tuttar o rumpa tycker jag inte är så farligt.

Sedan om en tjej nu hade redan gjort det hade det, hade det ej varit stor grej för mig heller. Det jag hade brytt mig främst om är hur hon är sedan som person. Finns säkert trevliga tjejer som vikit ut sig, samt finns säkert totalt blåsta tjejer som gör det med.

Men så är det ju alltid. Men sedan lär man känna personen så ser man hur den personen är. Så funkar jag iaf :]

Men sedan såklart finns det ju personer som gör vissa saker som säg porrfilm, sådan skulle jag aldrig kunna ha ett förhållande me. Men om hon slutat för ett par år sedan så mjae, troligen inte men vet ju aldrig. Troligen har hon då en del personlighetsdrag som skulle ej göra henne speciellt lockande.

Slartibartfast
2006-11-06, 20:29
Orka läsa tråden, men jag viker gärna ut mig i sexuellt syfte.

Piranha
2006-11-06, 21:17
10 av 10 män vill vika ut sig.

prime^
2006-11-06, 21:21
Jag är imponerad av att du, trots din ringa ålder, hunnit med att lära känna alla som vikt ut sig i tidningen Slitz genom åren - så till den grad att du kan göra dessa personlighetsanalyser.
+1

fat_joe
2006-11-06, 21:22
Klart alla som vill får vika ut sig, ge inte män skiten sen bara...

Kurash
2006-11-06, 21:24
Om man inte klarar av att andra män kollar på ens tjej får man väl helt enkelt skaffa sig en oattraktiv partner.

Tricklev
2006-11-06, 21:25
Om man inte klarar av att andra män kollar på ens tjej får man väl helt enkelt skaffa sig en oattraktiv partner.

Eller en kedja med effektivt lås.

christian
2006-11-06, 22:01
Eller en kedja med effektivt lås.


Eller varför inte:

http://mobil.svt.se/content/1/c6/32/49/05/kyskhet380_prb.jpg