handdator

Visa fullständig version : En fråga till er tjejer del 2


Alex1
2006-11-05, 17:57
OK, ännu att problem angående de konstigaste som finns-KVINNOR-suck…

Heres my story, Jag var och lunchade med en klasskompis härom veckan och han fick syn på två av sina gamla klasskompisar(jaa 2 tjejer) från gymnasiet. Vi snackade inte med dem men det behövdes inte heller för att jag skall betuttad av en av tjejerna(dum som jag är gick jag inte och prata med henne). Hon är skitsnygg och blah, blah allt dedär ni vet… Nu är läget så att jag bara MÅSTE få lära känna henne, problemet är att hon inte har en aning om vem jag är och därför känns de inte som om de är bara att ringa henne. Jag kom just på den otroligt geniala idén att maila henne, men jag vtte faan vad jag skall skriva… Har aldrig ”raggat” på någon via burken…

Så tjejer, vad skall jag skriva till en person som inte vet vem jag är. Jag vill ju inte att hon skall få ”insnöad internet tomte”- intrycket av mig.

blekfet2
2006-11-05, 18:07
Säg som det är, du vill pluppa tjejen för att efter några veckor gå skillda vägar. Kvinnor gillar uppriktiga män. :D

Lelle Pelle
2006-11-05, 18:12
Säg som det är, du vill pluppa tjejen för att efter några veckor gå skillda vägar. Kvinnor gillar uppriktiga män. :D

:laugh:

Klockrent!

Alex1
2006-11-05, 18:12
Säg som det är, du vill pluppa tjejen för att efter några veckor gå skillda vägar. Kvinnor gillar uppriktiga män. :D
Haha, nä numera söker jag bara tjejer som är gjorda av flickvänsmaterial.

Fast vem vet hon kanske faller för de. ;)

Tigerkotten
2006-11-05, 18:13
shit va kärlekstrådar det poppar upp via internet.


För all världens skull om hon nu är "grymt snygg" säg inte det till henne direkt osv. Försök att bara lära känna smått och vara charmig o smårolig. Sedan som sagt lär du känna henne och hon dig. Kanske hon gillar hur du är, kanske inte. Kanske du ej gillar hur hon är. Vem vet :)

Alex1
2006-11-05, 18:19
shit va kärlekstrådar det poppar upp via internet.


För all världens skull om hon nu är "grymt snygg" säg inte det till henne direkt osv. Försök att bara lära känna smått och vara charmig o smårolig. Sedan som sagt lär du känna henne och hon dig. Kanske hon gillar hur du är, kanske inte. Kanske du ej gillar hur hon är. Vem vet :)
Inga problem med det, allt flyter väl på efter att jag knaprat ihop de första mejlet men problemet är att jag inte vet vad jag skall skriva i de.
Jag är ju en total främling för henne........

blekfet2
2006-11-05, 18:23
Inga problem med det, allt flyter väl på efter att jag knaprat ihop de första mejlet men problemet är att jag inte vet vad jag skall skriva i de.
Jag är ju en total främling för henne........

Tja, du kan juh börja brevet typ såhär:
Hej jag såg dig på stan, sökte upp information om dig för att sedan kunna skicka ett creepy brev till dig

ps. jag är ingen läbbig stalker.




Nästan gång du ser tanten, gå fram och lägg dina händer på hennes axlar, skaka om henne kraftigt samtidigt som du skriker att "BEHÄRSKA DIG KÄRRING", sedan försvinner du i mörkret. Vänta några dagar för att sedan söka upp damen på psyket och antasta henne när hon ligger och sover. :D

Tigerkotten
2006-11-05, 18:25
Inga problem med det, allt flyter väl på efter att jag knaprat ihop de första mejlet men problemet är att jag inte vet vad jag skall skriva i de.
Jag är ju en total främling för henne........

Antar det är någon community, du har ju information där isåfall. Du kanske kan prata om något intresse eller så hon har isåfall.

Eller säga typ Hejsan, tycker jag känner igen ditt kort. Det är inte så att du var vid blabla stället du såg henne vid. O jobba från det kanske :) Försöka prata enkelt iaf.

Lelle Pelle
2006-11-05, 18:26
Tja, du kan juh börja brevet typ såhär:
Hej jag såg dig på stan, sökte upp information om dig för att sedan kunna skicka ett creepy brev till dig

ps. jag är ingen läbbig stalker.


Nästan gång du ser tanten, gå fram och lägg dina händer på hennes axlar, skaka om henne kraftigt samtidigt som du skriker att "BEHÄRSKA DIG KÄRRING", sedan försvinner du i mörkret. Vänta några dagar för att sedan söka upp damen på psyket och antasta henne när hon ligger och sover. :D

Hahahaha, du är itne troligt. Garvar ju så jag dör:laugh: :laugh:

Alex1
2006-11-05, 18:28
Tja, du kan juh börja brevet typ såhär:
Hej jag såg dig på stan, sökte upp information om dig för att sedan kunna skicka ett creepy brev till dig

ps. jag är ingen läbbig stalker.




Nästan gång du ser tanten, gå fram och lägg dina händer på hennes axlar, skaka om henne kraftigt samtidigt som du skriker att "BEHÄRSKA DIG KÄRRING", sedan försvinner du i mörkret. Vänta några dagar för att sedan söka upp damen på psyket och antasta henne när hon ligger och sover. :D
http://www.planetsmilies.com/smilies/happy/happy0168.gif De var redan min plan B.

Angel
2006-11-05, 18:29
Tänk om det skulle komma upp en tråd om någon som blivit kär i den där smarta,coola tjejjen istället för "den där snygga med stora tuttar".

Mental
2006-11-05, 18:30
Tja, du kan juh börja brevet typ såhär:
Hej jag såg dig på stan, sökte upp information om dig för att sedan kunna skicka ett creepy brev till dig

ps. jag är ingen läbbig stalker.




Nästan gång du ser tanten, gå fram och lägg dina händer på hennes axlar, skaka om henne kraftigt samtidigt som du skriker att "BEHÄRSKA DIG KÄRRING", sedan försvinner du i mörkret. Vänta några dagar för att sedan söka upp damen på psyket och antasta henne när hon ligger och sover. :D

Med fördel tar man timmjobb där som vårdare och får fri tillgång till stället nattetid, ostört medicinerat och bra! :thumbup:

Mental
2006-11-05, 18:31
Tänk om det skulle komma upp en tråd om någon som blivit kär i den där smarta,coola tjejjen istället för "den där snygga med stora tuttar".

Hur ofta går man fram i baren/på stan och raggar på en snygg personlighet?

hur hon är som person visar sig längre fram, funkar man inte så har man i allafall fått leka av sig lite. och jag är säker på att tjejer gör lika dant.

Alex1
2006-11-05, 18:32
Antar det är någon community, du har ju information där isåfall. Du kanske kan prata om något intresse eller så hon har isåfall.

Eller säga typ Hejsan, tycker jag känner igen ditt kort. Det är inte så att du var vid blabla stället du såg henne vid. O jobba från det kanske :) Försöka prata enkelt iaf.
Nä tyvärr är de ingen community. Jag såg henne på ett matställe men hon brukar inte äta där vanligtvis, eftersom hon inte går i samma skola som jag. Mailadressen får jag från kompisen som gått i skolan med henne... Allt skulle vara mycket lättare om jag skulle träffa henne igen, men jag kan inte vänta på att jag kanske träffar henne...

Angel
2006-11-05, 18:33
Hur ofta går man fram i baren/på stan och raggar på en snygg personlighet?

hur hon är som person visar sig längre fram, funkar man inte så har man i allafall fått leka av sig lite. och jag är säker på att tjejer gör lika dant.

Möjligt, men inte jag iallfall

Alex1
2006-11-05, 18:36
Tänk om det skulle komma upp en tråd om någon som blivit kär i den där smarta,coola tjejjen istället för "den där snygga med stora tuttar".
Jag har aldrig pratat med henne men som jag redan sa så letar jag efter en flickvän och då måste hon ju givetvis ha nåt mellan öronen också.


Och eftersom du undrar, nej hon har inte stora pattar.

Nu var du lite orättvis.

ManuelIT
2006-11-05, 18:38
kan du inte ta reda på om hon hänger på nått community? lunarstorm, helgon o resten av de fjantsidorna:D

då kan du ju "råka" snubbla över hennes profil

Vinter
2006-11-05, 18:40
Hur ofta går man fram i baren/på stan och raggar på en snygg personlighet?



Börjar man plugga så får man i alla fall chansen ;)

Alex1
2006-11-05, 18:42
kan du inte ta reda på om hon hänger på nått community? lunarstorm, helgon o resten av de fjantsidorna:D

då kan du ju "råka" snubbla över hennes profil
Måste kolla med kompisen.

Men jag vägrar regga mig på en fjantsida, så lågt kan jag bara inte sjunka...tror jag...

Handcuff
2006-11-05, 18:45
Tänk om det skulle komma upp en tråd om någon som blivit kär i den där smarta,coola tjejjen istället för "den där snygga med stora tuttar".

Ska starta en "Jag är kär i Angel" tråd :thumbup:

Angel
2006-11-05, 18:46
Ska starta en "Jag är kär i Angel" tråd :thumbup:


Bara om du tycker jag e smart, cool och ful. :)

Alex1
2006-11-05, 18:47
Ska starta en "Jag är kär i Angel" tråd :thumbup:
Ja hon lär ju ha riktiga meloner. ;)

FreCKo
2006-11-05, 18:51
Nä tyvärr är de ingen community. Jag såg henne på ett matställe men hon brukar inte äta där vanligtvis, eftersom hon inte går i samma skola som jag. Mailadressen får jag från kompisen som gått i skolan med henne... Allt skulle vara mycket lättare om jag skulle träffa henne igen, men jag kan inte vänta på att jag kanske träffar henne...

Kan du inte få din kompis att få er att "råka" träffas? Säg åt honom att ta med sig henne ut på stan och fika och så "råkar" du hänga på typ, sen tar du reda på lite mer om henne, snor åt dig hennes MSN typ och trackasserar henne totalt med nakenbilder och snuskiga meddelanden. Sen när hon blockat dig tar du reda på vart hon bor, ställer dig utanför hennes fönster helt naken med ordet KÄRLEK skrivet med sirap på bröstet och ger henne en nattlig serenad. Varje natt. Tills polisen kommer.

blekfet2
2006-11-05, 19:01
Med fördel tar man timmjobb där som vårdare och får fri tillgång till stället nattetid, ostört medicinerat och bra! :thumbup:


usch, ska låtas som om jag inte läste det dära!

(var jobbar du:kinky:)

Nitrometan
2006-11-05, 19:10
Bara om du tycker jag e smart, cool och ful. :)
App, app, app. Du sa aldrig att ful var ett krav. Bara "den smarta, coola tjejen". Och det är ju du det.

Angel
2006-11-05, 19:13
App, app, app. Du sa aldrig att ful var ett krav. Bara "den smarta, coola tjejen". Och det är ju du det.


Men gud va du smickrar mig då :)

Nitrometan
2006-11-05, 19:32
Men gud va du smickrar mig då :)
En tjej som har ett sånt fint A.A. Milne-citat (om än i översättning) kan ju inte vara helt dum. :thumbup:

Doctor Snuggles
2006-11-05, 19:36
Tänk om det skulle komma upp en tråd om någon som blivit kär i den där smarta,coola tjejjen istället för "den där snygga med stora tuttar".

Snygg och smart och med lagom stora tuttar då? ;)
EDIT: ..och en stor badonkadonk.

L-Sami
2006-11-05, 19:50
Att mejla är det enklaste sättet att ta kontakt med en okänd tjej. Berätta vem du är och gå rakt på saken. Berätta varför du skriver till henne....

Tricklev
2006-11-05, 19:56
Möjligt, men inte jag iallfall

Är det inte du som i varannan tråd kommenterar snygga o långa killar? ;)

Angel
2006-11-05, 19:57
Är det inte du som i varannan tråd kommenterar snygga o långa killar? ;)


de tror ja inte

Gpajpen
2006-11-05, 20:02
skulle aldrig falla mig in å maila. varför gör du inte som folk och säger åt din polare att ni ska träffa dom där brudarna!?

Lelle Pelle
2006-11-05, 20:26
Såg min nuvarande flickvänn under ett biobesök för snart 2 år sedan, hon två platser til lhöger om mig. Sa aldrig något till henne, var lite för feg. Fick dock tag i hennes namn och nummer genom kompis kompis kompis osv. Skickade ett sms till henne, tro det stog "Tja snygging. Hur är läget?". När jag tänker efter så var det där kanske inte det bästa man kan skriva, men det gick ju bra den gången iaf.

Mitt tips: Du vet ju vad hon heter? Hitta.se ffs! Hittar du henne inte där, så hitta.se hennes kompis och tigg till dig rätt nummer!

Daniiiel
2006-11-05, 20:52
Är det inte du som i varannan tråd kommenterar snygga o långa killar? ;)

Sluta prata om dig själv;)

Tricklev
2006-11-05, 21:23
Mitt tips: Du vet ju vad hon heter? Hitta.se ffs! Hittar du henne inte där, så hitta.se hennes kompis och tigg till dig rätt nummer!

Det funkar ju dock inte om hon nu råkar heta "Jenny Andersson" eller liknande.

Alex1
2006-11-05, 21:31
Joo jag vet vad hon heter och imorgon kommer jag också att ha både hennes nummer och MSN.

Känns lite dumt att ringa när hon inte alls vet vem jag är... Så därför tänker jag maila henne, frågan är bara vad de skall stå i mailet...

Så tjejer, om ni fick ett mail från en okänd beundrare vad skule ni vilja att de stod i det?

Cilia
2006-11-05, 21:33
Så tjejer, om ni fick ett mail från en okänd beundrare vad skule ni vilja att de stod i det?
ingen aning, vet inte om jag skulle tyka det var freaky eller trevligt.

Du kan ju prova iaf

LadyG
2006-11-05, 21:36
Så tjejer, om ni fick ett mail från en okänd beundrare vad skule ni vilja att de stod i det?

Risken finns ju att det uppfattas som freaky om du inte är jävligt skicklig på att lägga orden. Jag har svårt att tänka mig något som skulle kunna stå i ett mail så att det inte verkar som om du är en galen stalker...

Tricklev
2006-11-05, 21:38
Så tjejer, om ni fick ett mail från en okänd beundrare vad skule ni vilja att de stod i det?

Jag har fått PM´s ifrån Mela, det var skrämmande nog.

Nithian
2006-11-05, 21:54
Tänk om det skulle komma upp en tråd om någon som blivit kär i den där smarta,coola tjejjen istället för "den där snygga med stora tuttar".


Tuttar > all

Alex1
2006-11-05, 22:08
Risken finns ju att det uppfattas som freaky om du inte är jävligt skicklig på att lägga orden. Jag har svårt att tänka mig något som skulle kunna stå i ett mail så att det inte verkar som om du är en galen stalker...
De är just de jag är rädd för.

De måste väl ändå vara bättre än att ringa. Eller kanske jag skall messa nåt ala Lelle Pelle?
Faan va svårt dehär blev, varför gck jag bara inte fram till henne när jag såg henne. *grr*


Jag som trodde att mail var en bra ide. :(

shadowfire
2006-11-05, 22:24
Jag blev tillsammans med ett ex på det viset, men då hade jag iaf pratat med henne först på en festival lite... sedan "råkade jag hitta" henne på ett forum o mailade lite o det ena ledde till det andra. Så du skulle kanske ha pratat med henne lite först så hon iaf fått litet humm om dig.

Tycker det låter som om du är halvdesperat på henne fast du inte ens vet vem människan är... :)

NiXPhoenix
2006-11-05, 22:30
Joo jag vet vad hon heter och imorgon kommer jag också att ha både hennes nummer och MSN.

Känns lite dumt att ringa när hon inte alls vet vem jag är... Så därför tänker jag maila henne, frågan är bara vad de skall stå i mailet...

Så tjejer, om ni fick ett mail från en okänd beundrare vad skule ni vilja att de stod i det?



Men du säger ju det själv, du kommer ha hennes MSN. Lägg till henne där istället för att maila.

FreCKo
2006-11-05, 22:40
Joo jag vet vad hon heter och imorgon kommer jag också att ha både hennes nummer och MSN.

Känns lite dumt att ringa när hon inte alls vet vem jag är... Så därför tänker jag maila henne, frågan är bara vad de skall stå i mailet...

Så tjejer, om ni fick ett mail från en okänd beundrare vad skule ni vilja att de stod i det?

men ffs, leta upp henne på någon jävla community, ska du ha booty får du fan svälja skammen och bli medlem på playahead och allt vad det heter. Du är ju redan medlem på kolo, det är ju ändå värst av allt :D

Tricklev
2006-11-05, 22:41
Msn ffs, kan inte bli simplare.

Wennerberg
2006-11-05, 22:43
Larma in huvudet på henne med ett rack och ta med henne hem.

aliquis
2006-11-06, 03:33
OK, ännu att problem angående de konstigaste som finns-KVINNOR-suck…

Heres my story, Jag var och lunchade med en klasskompis härom veckan och han fick syn på två av sina gamla klasskompisar(jaa 2 tjejer) från gymnasiet. Vi snackade inte med dem men det behövdes inte heller för att jag skall betuttad av en av tjejerna(dum som jag är gick jag inte och prata med henne). Hon är skitsnygg och blah, blah allt dedär ni vet… Nu är läget så att jag bara MÅSTE få lära känna henne, problemet är att hon inte har en aning om vem jag är och därför känns de inte som om de är bara att ringa henne. Jag kom just på den otroligt geniala idén att maila henne, men jag vtte faan vad jag skall skriva… Har aldrig ”raggat” på någon via burken…

Så tjejer, vad skall jag skriva till en person som inte vet vem jag är. Jag vill ju inte att hon skall få ”insnöad internet tomte”- intrycket av mig.1) Med tanke på att du inte känner henne alls utan bara fick för dig att du blev intresserad så är det väl högst tillfälligt och det inte blir något mer med det och du inte snackar med henne så kommer det lösa sig självt, eftersom du glömmer hela grejen snart ;)

2) Nu är ju inte jag bäst på det där.. Men om du nu skall börja ragga via mail så börja inte med att säga att du blev helt till dig när du såg henne utan att hon har någon som helst koll på vem du är och därför ungefär 0.00% intresse tillbaka ;), allt annat är säkert dömt att misslyckas eftersom tjejer är som de är... Helst skulle du säkert ha suttit o kastat mat på henne hela kvällen så hade hon kanske blivit intresserad tillbaka. Jag har ingen aning om man kan säga att man såg henne o fråga om man inte kan träffas på en fika o snacka gamla minnen eller whatever ;D

3) Ja att fråga om råd från andra Internettomtar på ett forum är ju en bra början ... ;)

aliquis
2006-11-06, 03:40
Haha, nä numera söker jag bara tjejer som är gjorda av flickvänsmaterial.

Fast vem vet hon kanske faller för de. ;)Frågan är hur du vet att hon är det... och hur du skall förklara för henne att hon är det.

aliquis
2006-11-06, 03:41
shit va kärlekstrådar det poppar upp via internet.


För all världens skull om hon nu är "grymt snygg" säg inte det till henne direkt osv. Försök att bara lära känna smått och vara charmig o smårolig. Sedan som sagt lär du känna henne och hon dig. Kanske hon gillar hur du är, kanske inte. Kanske du ej gillar hur hon är. Vem vet :)Hur lär man känna random människa som man aldrig brukar träffa då?

Vinter
2006-11-06, 04:17
Hur lär man känna random människa som man aldrig brukar träffa då?

Man blir en stalker ;)

Pepparkakssmurfen
2006-11-06, 10:47
...Så därför tänker jag maila henne, frågan är bara vad de skall stå i mailet.....

Skriv ungefär:

"Hej,snygging!
Du vet inte vem jag är men jag vet vem du är,jag såg dig för några dagar sen och tycker att du är snygg. Ska vi ses på McDonalds imorgon,jag bjuder på mat(om jag får knola efteråt).
Vi har gått i samma klass på gymnasiet.

Hej då

din hemlige beundrare"

Borde väl fungera?

:thumbup:

LadyG
2006-11-06, 11:39
De är just de jag är rädd för.

De måste väl ändå vara bättre än att ringa. Eller kanske jag skall messa nåt ala Lelle Pelle?
Faan va svårt dehär blev, varför gck jag bara inte fram till henne när jag såg henne. *grr*


Jag som trodde att mail var en bra ide. :(

Din polare, vet han vart hon brukar häcka? Isf kan du ju "av en slump" råka befinna dig där, vid hennes stamfik eller skola eller vad det nu kan vara. Förhoppningsvis får du syn på henne och kan säga "men träffades inte vi på Mcd förra veckan?" på ett ärligt och naturligt sätt, för det gjorde ni ju nästan :)

Doctor Snuggles
2006-11-06, 13:58
Men hur svårt ska man göra det egentligen?
Det är bara att gå fram och säga: "Hej, du är fin, vem är du?"
och ta det därfrån...

Gpajpen
2006-11-06, 14:01
ok den gubben gick inte, ja då återstår att du addar henne på msn å säger tjena hur måru jag mår bra sjdå fint det yeppp (L)<3