handdator

Visa fullständig version : En fråga till er tjejer


makaronen
2006-11-05, 13:21
Om du blev extremt kär i tre killar samtidigt, dem ser lika bra ut, är lika charmiga har samma personlighet m.m men kille A har ett könsorgan som är medel (15 x 12.5), kille B har ett som är något större än medel (18 x 14) och kille C är välutrustad (20 x 15) och du kan bara ha sex med en av dem, vem skulle du välja? *popcorn*

Piranha
2006-11-05, 13:37
Om du blev extremt kär i tre killar samtidigt, dem ser lika bra ut, är lika charmiga har samma personlighet m.m men kille A har ett könsorgan som är medel (15 x 12.5), kille B har ett som är något större än medel (18 x 14) och kille C är välutrustad (20 x 15) och du kan bara ha sex med en av dem, vem skulle du välja? *popcorn*


Jag tror dom skulle posta det direkt på kollo altenatvist skriva till Guinnies rekordbok att hon träffa 3 identiska tvillingar sånärsom på kukarna.


Men varför skulle slynan ligga med alla 3 innan hon bestämmer sig för hur annars skall hon veta exakt hur stora dem är?


(man behöver inte vara tjej för att insé nåt är korkat)

Jorgen
2006-11-05, 13:38
Äntligen tog någon mod till sig att fråga. Jag har undrat i många år.

Daniiiel
2006-11-05, 13:42
Kan vi inte säga att den första inte har något könsorgan alls? Och den andra har en 4 cm's i erektion och den tredje har en 40 cm's elefantsnabel?

makaronen
2006-11-05, 13:54
Kan vi inte säga att den första inte har något könsorgan alls? Och den andra har en 4 cm's i erektion och den tredje har en 40 cm's elefantsnabel?

Ska vi tolka det som att du tillhör någon av dessa? *kissass*

rememberence
2006-11-05, 13:56
jag är som vanligt inte förvånad över att det bara är killar som svarat i tråden än så länge:)

Daniiiel
2006-11-05, 13:59
Ska vi tolka det som att du tillhör någon av dessa? *kissass*

Japp jag är han med elefantsnabeln.

Beecher
2006-11-05, 14:00
Om du blev extremt kär i tre killar samtidigt, dem ser lika bra ut, är lika charmiga har samma personlighet m.m men kille A har ett könsorgan som är medel (15 x 12.5), kille B har ett som är något större än medel (18 x 14) och kille C är välutrustad (20 x 15) och du kan bara ha sex med en av dem, vem skulle du välja? *popcorn*

lol, är din 15cm?!?

makaronen
2006-11-05, 14:07
lol, är din 15cm?!?

Ja när jag viker den dubbel :naughty:

Cilia
2006-11-05, 14:08
Jag vet vem jag skulle välja.


Sen Papphe så heter det trillingar om dom är tre *dduuuhhh*

makaronen
2006-11-05, 14:13
Jag vet vem jag skulle välja.

Fram med det då, ingen kommer att kalla dig för size queen för det...

Diana
2006-11-05, 14:16
Har nån av fanskapen kostym på sej? Isf tar jag han. *popcorn*

Tigerkotten
2006-11-05, 14:18
Jag är kille men jag tippar på att tjejer väljer 18 eller 20.

Men att alla 3 funkar bra med, och det är inte storleken som avgör allt utan skillsen me den :) Bara för en är större än den andra så betyder inte att det är automatiskt skönare.

haha o nej inte gay eller sådant alls men man får faen vara lite LOGISK.
(sedan kan jag såklart ha lite fel med) :]

Men sedan får man komma ihåg att vaginan anpassar sig etc med.

makaronen
2006-11-05, 14:19
Har nån av fanskapen kostym på sej? Isf tar jag han. *popcorn*

Alla tre har kostym, det enda som skiljer är storleken på könet... Nå vem blir det? *popcorn*

makaronen
2006-11-05, 14:21
Jag är kille men jag tippar på att tjejer väljer 18 eller 20.

Men att alla 3 funkar bra med, och det är inte storleken som avgör allt utan skillsen me den :) Bara för en är större än den andra så betyder inte att det är automatiskt skönare.

haha o nej inte gay eller sådant alls men man får faen vara lite LOGISK.
(sedan kan jag såklart ha lite fel med) :]

Men sedan får man komma ihåg att vaginan anpassar sig etc med.

Tror också att dem väljer 18 eller 20, frågan är bara vilken av dem.

Eldhroka
2006-11-05, 14:23
Måste man var kär i dem?

Beecher
2006-11-05, 14:25
Måste man var kär i dem?
Självklart inte!

Fed up
2006-11-05, 14:25
Jag skulle ha ett eget litet harem.

Men om det verkligen inte vad något som skiljde dem åt (vilket såklart är helt orealistiskt) och man inte får ha alla samtidigt, så skulle jag välja han som varstrax över genomsnitt eller vad det nu var, ren gissning. Skulle ju vilja "testa" alla först och se vilken som funkar bäst, jag har aldrig mätt nån av de killar jag varit med...

cam
2006-11-05, 14:31
Jag har inte heller mätt någon jag varit med, men jag skulle välja medel eller ev strax över. Stora gör faktiskt ont :em:

larre
2006-11-05, 14:32
Äntligen tog någon mod till sig att fråga. Jag har undrat i många år.
:laugh:

Diana
2006-11-05, 14:36
Jag skulle ha ett eget litet harem.

Men om det verkligen inte vad något som skiljde dem åt (vilket såklart är helt orealistiskt) och man inte får ha alla samtidigt, så skulle jag välja han som varstrax över genomsnitt eller vad det nu var, ren gissning. Skulle ju vilja "testa" alla först och se vilken som funkar bäst, jag har aldrig mätt nån av de killar jag varit med...
Jepp, provkörning får the people!! *popcorn* :D

Cam har en bra point..

shadowfire
2006-11-05, 14:39
Framgår inte hur pass bra i sängen de är. Stor nytta av 18 eller 20 om de ändå inte vet vad de ska göra med det? Daska den i bordet o vråla "suck me baby!" kanske? Jaga blomflugor? Använda den som förlängare vid däckbyte?

Daniiiel
2006-11-05, 14:44
Det där med teknik är överskattat. Visst man kan la köra olika ställningar och hitta nån punkt men jag menar vafan kan man göra me dasen mer än att köra in den. Inte direkt så att man kan lirka runt me den.

makaronen
2006-11-05, 14:44
Framgår inte hur pass bra i sängen de är. Stor nytta av 18 eller 20 om de ändå inte vet vad de ska göra med det? Daska den i bordet o vråla "suck me baby!" kanske? Jaga blomflugor? Använda den som förlängare vid däckbyte?

De är lika bra, enda skillnaden är som sagt storleken

Kwon
2006-11-05, 14:50
Jag vet vem jag skulle välja.


Vem skulle du välja då?!

shadowfire
2006-11-05, 14:55
Det där med teknik är överskattat. Visst man kan la köra olika ställningar och hitta nån punkt men jag menar vafan kan man göra me dasen mer än att köra in den. Inte direkt så att man kan lirka runt me den.
vet man hur en kvinna fungerar så är hon redan i darrande av kedjeorgasmer långt innan du hinner få ner gylfen... men det kommer med åldern gosse! :thumbup: ;)

shadowfire
2006-11-05, 14:57
då det med storlek har diskuterats innan i olika forum så verkar det som om större kvinnor vill ha större stock... mulliga vill oftast ha XXXL medan smalare/tunnare tjejer föredrar medelstorlek.. är det en slump eller finns det ett glasklart samband?

Metal_boy_
2006-11-05, 14:58
vet man hur en kvinna fungerar så är hon redan i darrande av kedjeorgasmer långt innan du hinner få ner gylfen... men det kommer med åldern gosse! :thumbup: ;)


Eller så är det att dom får gåshud och ryser :D

SWETiger
2006-11-05, 15:00
När du vet svaret, blir det då någon åtgärd i stil med att fylla byxorna med snö alternativt fästa hantlar i bananen och hoppas att skalet sitter kvar? ;)

Daniiiel
2006-11-05, 15:01
vet man hur en kvinna fungerar så är hon redan i darrande av kedjeorgasmer långt innan du hinner få ner gylfen... men det kommer med åldern gosse! :thumbup: ;)

Ja har man inte tillräckligt stor *** för att kunna tillfredställa tjejen ordentligt med den får man ju köra på andra sätt. Tror det har kommit någon ny penisförlängare, du kanske skulle testa på den?

Diana
2006-11-05, 15:01
Det där med teknik är överskattat. Visst man kan la köra olika ställningar och hitta nån punkt men jag menar vafan kan man göra me dasen mer än att köra in den. Inte direkt så att man kan lirka runt me den.
Skulle sagt +1 men det känns sååååå ute nu :krampus - eller rättare sagt teknik är inte allt, mkt har att göra med hur mkt kärleksfullhet/romantik/värme/känslonärvaro (jajaja jag är tjej, sue me :D ) - personen förmedlar. Imo.

Fartman
2006-11-05, 15:01
Jag skulle ha ett eget litet harem.

Men om det verkligen inte vad något som skiljde dem åt (vilket såklart är helt orealistiskt) och man inte får ha alla samtidigt, så skulle jag välja han som varstrax över genomsnitt eller vad det nu var, ren gissning. Skulle ju vilja "testa" alla först och se vilken som funkar bäst, jag har aldrig mätt nån av de killar jag varit med...

Gangbang? *popcorn*

Diana
2006-11-05, 15:09
då det med storlek har diskuterats innan i olika forum så verkar det som om större kvinnor vill ha större stock... mulliga vill oftast ha XXXL medan smalare/tunnare tjejer föredrar medelstorlek.. är det en slump eller finns det ett glasklart samband?
Efter vad jag hört av killkompisar ser jag snarare sambandet att tjejer som är slappa(i kroppen/otränade/fetsmala) är slappare där *popcorn* medan mer tränade tjejer är trängre. Hörsägen, aber jag tycker det låter som det kan ligga en smula logik i det oxå.

Fö. lär väl stora kvinnor(feta) vilja ha mr xxxxl av andra, förklarliga, skäl. :D

Kwon
2006-11-05, 15:10
Rolig post

Aber Lol! :D

mini
2006-11-05, 15:11
Ja har man inte tillräckligt stor *** för att kunna tillfredställa tjejen ordentligt med den får man ju köra på andra sätt. Tror det har kommit någon ny penisförlängare, du kanske skulle testa på den?
Nu kan ju en tjej bli tillfredställd utan att killen har en stor ***. Hon kan bli tillfredställd utan att han använder den alls. Fan, hon kan bli tillfredställd utan honom öht. Jag tror du missat något här, och det har nog dina stackars flickor också (eller pojkar, eller flicka, eller kommande eller vad det nu kan vara.)

Metal_boy_
2006-11-05, 15:12
Efter vad jag hört av killkompisar ser jag snarare sambandet att tjejer som är slappa(i kroppen/otränade/fetsmala) är slappare där *popcorn* medan mer tränade tjejer är trängre. Hörsägen, aber jag tycker det låter som det kan ligga en smula logik i det oxå.

Fö. lär väl stora kvinnor(feta) vilja ha mr xxxxl av andra, förklarliga, skäl. :D


Det stämmer nog, hehe.

Metal_boy_
2006-11-05, 15:13
Nu kan ju en tjej bli tillfredställd utan att killen har en stor ***. Hon kan bli tillfredställd utan att han använder den alls. Fan, hon kan bli tillfredställd utan honom öht. Jag tror du missat något här, och det har nog dina stackars flickor också (eller pojkar, eller flicka, eller kommande eller vad det nu kan vara.)

Det är väl ganska individuellt.

Daniiiel
2006-11-05, 15:15
Nu kan ju en tjej bli tillfredställd utan att killen har en stor ***. Hon kan bli tillfredställd utan att han använder den alls. Fan, hon kan bli tillfredställd utan honom öht. Jag tror du missat något här, och det har nog dina stackars flickor också (eller pojkar, eller flicka, eller kommande eller vad det nu kan vara.)


Men afhdfahlöfdahölädfahölädfhlödfhldföhh vad vissa är tröga.

Det jag menade är folk som säger "det är inte storleken utan tekniken me dasen". Därav mitt svar om tekniken. Sen att shadow skulle missuppfatta det och kläcka ut sig en vanlig blabla finns andra sätt än med dasen borde jag väl fattat skulle komma. MEN NU MENADE JAG ME DASEN därav mitt väldigt oseriösa svar.

Så jag menade teknik me dasen, fattar du? Inte nånting annat. Förspel och whatsoever har inget med det jag menade att göra.

Kwon
2006-11-05, 15:24
http://img167.imageshack.us/img167/3929/ceilingcatmc9.jpg

Diana
2006-11-05, 16:04
:D :Virro

larre
2006-11-05, 16:22
vet man hur en kvinna fungerar så är hon redan i darrande av kedjeorgasmer långt innan du hinner få ner gylfen... men det kommer med åldern gosse! :thumbup: ;)
Lär mig o store mästare! :bow:

Tricklev
2006-11-05, 16:28
Men afhdfahlöfdahölädfahölädfhlödfhldföhh vad vissa är tröga.

Det jag menade är folk som säger "det är inte storleken utan tekniken me dasen". Därav mitt svar om tekniken. Sen att shadow skulle missuppfatta det och kläcka ut sig en vanlig blabla finns andra sätt än med dasen borde jag väl fattat skulle komma. MEN NU MENADE JAG ME DASEN därav mitt väldigt oseriösa svar.

Så jag menade teknik me dasen, fattar du? Inte nånting annat. Förspel och whatsoever har inget med det jag menade att göra.

Denna killen är lika rolig i varje tråd.

Jo man kan göra mer än in, ut och sprut, fundera lite på det.:thumbup:

L-Sami
2006-11-05, 16:30
Lär mig o store mästare! :bow:

+1 *popcorn*

Yes
2006-11-05, 16:34
Det där med teknik är överskattat. Visst man kan la köra olika ställningar och hitta nån punkt men jag menar vafan kan man göra me dasen mer än att köra in den. Inte direkt så att man kan lirka runt me den.
Förfan, det är ju som att säga att det inte finns mer till att spela trummor än att banka lite planlöst. Du måste väl förstå att det är den mer avancerade rytmiken som blir bäst?

Herkulez
2006-11-05, 16:36
har en till fråga till er tjejer: vilken färg är era bröstvårtor?

L-Sami
2006-11-05, 16:39
har en till fråga till er tjejer: vilken färg är era bröstvårtor?

En fråga där endast din fantasi kommer bestämma svaret *screwy*

Solros
2006-11-05, 16:40
Om du blev extremt kär i tre killar samtidigt, dem ser lika bra ut, är lika charmiga har samma personlighet m.m men kille A har ett könsorgan som är medel (15 x 12.5), kille B har ett som är något större än medel (18 x 14) och kille C är välutrustad (20 x 15) och du kan bara ha sex med en av dem, vem skulle du välja? *popcorn*

Har denna undran något med ditt användarnamn att göra, makaronen?

shadowfire
2006-11-05, 16:40
Lär mig o store mästare! :bow:
yrkeshemlighet. ;)

Daniiiel
2006-11-05, 16:40
Denna killen är lika rolig i varje tråd.

Jo man kan göra mer än in, ut och sprut, fundera lite på det.:thumbup:

Är det inte nu du ska be om ursäkt?

Jorgen
2006-11-05, 16:42
Är det inte nu ni skall sluta tjafsa?


Och om ni tvekar på svaret så kan ni få det av mig.
Here it goes: Jodå, det är det.

shadowfire
2006-11-05, 16:42
Denna killen är lika rolig i varje tråd.

Jo man kan göra mer än in, ut och sprut, fundera lite på det.:thumbup:
+1

Daniiiel
2006-11-05, 16:44
Förfan, det är ju som att säga att det inte finns mer till att spela trummor än att banka lite planlöst. Du måste väl förstå att det är den mer avancerade rytmiken som blir bäst?

Ja men nu tänker vi oss att tjejen rider:Virro

Tricklev
2006-11-05, 16:44
Är det inte nu du ska be om ursäkt?

Jag är förvånad att du, i varje tråd där chansen dyker upp, så skryter du om din oförmåga i sängen.

Har denna undran något med ditt användarnamn att göra, makaronen?


:laugh: :laugh: :laugh:

shadowfire
2006-11-05, 16:46
Jag är förvånad att du, i varje tråd där chansen dyker upp, så skryter du om din oförmåga i sängen.
tror dock du missade jorgens inlägg. *popcorn*

flenders
2006-11-05, 16:46
Inte för att vara den men 20cm är ju inte överdrivit stort. Du kunde haft lite bättre alternativ typ 8cm - 16 cm - 24 cm. Alltså liten, medel eller stor. Har ställt frågan till några olika, bland annat mina senaste ex och de har svarat: Hellre en som är lite större som kan göra ont (vilket det inte gör om du har sex med någon som är erfaren och inte behöver köra som en best) och har möjlighet att välja om man skall ha allt eller lite mindre. Har någon killen en mindre schnabel så finns det inget alternativ. Den är inte stor nog att göra ont men de gångerna man är lite extra horny (och djupare som tjejer blir när man är upphetsad) så finns det inga extra centimeter.

Yes
2006-11-05, 16:48
Ja men nu tänker vi oss att tjejen rider:Virro
Det förändrar ingenting, dummer! *slap*

Daniiiel
2006-11-05, 16:49
Det förändrar ingenting, dummer! *slap*

Men tänk dig att du är fastbunden och inte kan röra dig. Då är ju det enda som spelar in storleken:D

mini
2006-11-05, 16:50
Har någon killen en mindre schnabel så finns det inget alternativ. Den är inte stor nog att göra ont men de gångerna man är lite extra horny (och djupare som tjejer blir när man är upphetsad) så finns det inga extra centimeter.
Inte för att vara den, men
http://www.sextoysexotica.com/images/product/pictures/A/000california/0155-01.jpg

Tricklev
2006-11-05, 16:52
tror dock du missade jorgens inlägg. *popcorn*

Oj, såg det nu. :em:

Daniiiel
2006-11-05, 16:54
Jag tycker våra "disskutioner" är roliga. Du går in så seriöst. Att busa me dig i alla trådar ger mig lycka.

flenders
2006-11-05, 17:11
Inte för att vara den, men
Hur hade du tänkt ta upp faktumet att du tycker din kille har för liten wiener utan att såra honom eller påverka ert sexliv negativt?

mini
2006-11-05, 17:12
Hur hade du tänkt ta upp faktumet att du tycker din kille har för liten wiener utan att såra honom eller påverka ert sexliv negativt?
Man kan ha leksaker ändå? Har jag hört.

flenders
2006-11-05, 17:15
Man kan ha leksaker ändå? Har jag hört.
En tjej och en kille håller på att förspela och killen vill ha sex med tjejen. Tjejen är på men envisas med att ta dildon framför killens.

Han kanske går med på det några gånger men han lär ifrågasätta varför tjejen vill ha dildon framför honom, speciellt när dildon är större än honom själv.

Yes
2006-11-05, 17:19
Men tänk dig att du är fastbunden och inte kan röra dig. Då är ju det enda som spelar in storleken:D
Sant, fast då måste man förvisso vara ordentligt bunden. :D

Mental
2006-11-05, 17:23
En tjej och en kille håller på att förspela och killen vill ha sex med tjejen. Tjejen är på men envisas med att ta dildon framför killens.

Han kanske går med på det några gånger men han lär ifrågasätta varför tjejen vill ha dildon framför honom, speciellt när dildon är större än honom själv.

Då borde han fatta tycker man? ;)

mini
2006-11-05, 17:24
En tjej och en kille håller på att förspela och killen vill ha sex med tjejen. Tjejen är på men envisas med att ta dildon framför killens.

Han kanske går med på det några gånger men han lär ifrågasätta varför tjejen vill ha dildon framför honom, speciellt när dildon är större än honom själv.
Det där är ju inte enda möjliga scenariot. Visst skulle det gå utmärkt att såra någon genom att dissa hans penis, men man måste ju faktiskt inte göra det.

Sofia4_4
2006-11-05, 17:25
Om du blev extremt kär i tre killar samtidigt, dem ser lika bra ut, är lika charmiga har samma personlighet m.m men kille A har ett könsorgan som är medel (15 x 12.5), kille B har ett som är något större än medel (18 x 14) och kille C är välutrustad (20 x 15) och du kan bara ha sex med en av dem, vem skulle du välja? *popcorn*

Jag skulle välja han med längsta tungan :naughty:

flenders
2006-11-05, 17:25
Då borde han fatta tycker man? ;)
Ja och då återkommer vi till min (nu) förrförra inlägg. Ville egentligen få svar på de åsikter jag hört från tjejer och skrev ner här för att se ifall det var fler som höll med.

Det där är ju inte enda möjliga scenariot. Visst skulle det gå utmärkt att såra någon genom att dissa hans penis, men man måste ju faktiskt inte göra det.
Självklart men jag var som sagt, inte så intresserad i just detta ämne. Ville få reflektioner på de uppfattningar som jag själv fått höra om längden som jag skrev i föregående sida.

Tricklev
2006-11-05, 17:28
Jag skulle välja han med längsta tungan :naughty:

Bästa svaret i tråden? *popcorn*

Angel
2006-11-05, 17:31
Jag skulle ta kille A

makaronen
2006-11-05, 17:38
Inte för att vara den men 20cm är ju inte överdrivit stort. Du kunde haft lite bättre alternativ typ 8cm - 16 cm - 24 cm. Alltså liten, medel eller stor. Har ställt frågan till några olika, bland annat mina senaste ex och de har svarat: Hellre en som är lite större som kan göra ont (vilket det inte gör om du har sex med någon som är erfaren och inte behöver köra som en best) och har möjlighet att välja om man skall ha allt eller lite mindre. Har någon killen en mindre schnabel så finns det inget alternativ. Den är inte stor nog att göra ont men de gångerna man är lite extra horny (och djupare som tjejer blir när man är upphetsad) så finns det inga extra centimeter.

Hade jag formulerat frågan som du vill så skulle jag nog få 16 cm som svar av de flesta och det säger inte så mycket, finns en anledning till att jag frågar inom intervallet 15 - 20. Vet inte var du har fått uppfattningen att 20 x 15 inte skulle vara speciellt stort ifrån (skryt?), visst det finns killar som är större men 20 x 15 är sällsynt (källa (http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_size)). 15 cm i omkrets är vad många tjejer har som omkrets runt handleden så om inte det är stort så vete fan...

Drfg
2006-11-05, 18:13
Jag skulle ta kille A

Efter 5 sidor en som faktiskt svarade på frågan ;)

Whistler
2006-11-05, 18:25
Storlek är irrelevant. Det enda som betyder något är hur tight tjejen är. :em:

Tricklev
2006-11-05, 18:32
Storlek är irrelevant. Det enda som betyder något är hur tight tjejen är. :em:

Det är inte skruvens fel att muttern är för stor?

Angel
2006-11-05, 18:32
Efter 5 sidor en som faktiskt svarade på frågan ;)


Ja, jag smusslar inte

makaronen
2006-11-05, 18:33
Storlek är irrelevant. Det enda som betyder något är hur tight tjejen är. :em:

Ja varför pratas det så lite om storleken på vaginan? Handen på hjärtat vilken kille vill ha en tjej som har en vagina som är som en kastrull? Dessutom är det ju så fan mycket lättare för en tjej att ändra på sin storlek än vad det är för en kille.

Angel
2006-11-05, 18:35
Ja varför pratas det så lite om storleken på vaginan? Handen på hjärtat vilken kille vill ha en tjej som har en vagina som är som en kastrull? Dessutom är det ju så fan mycket lättare för en tjej att ändra på sin storlek än vad det är för en kille.


hur då+ knipövningar eller?

I´m doing mine right now..

makaronen
2006-11-05, 18:42
hur då+ knipövningar eller?

I´m doing mine right now..

Knipövningar plus att ni kan göra slidförsnävningsoperationer (kostar runt 10K tror jag). Vad kan vi killar göra? Visst det finns sätt för oss också men då finns det också en stor risk för impotens.

shadowfire
2006-11-05, 18:46
Ja varför pratas det så lite om storleken på vaginan? Handen på hjärtat vilken kille vill ha en tjej som har en vagina som är som en kastrull? Dessutom är det ju så fan mycket lättare för en tjej att ändra på sin storlek än vad det är för en kille.
Jag finner det lite lustigt att en snubbe som postat 4 inlägg på ett träningsforum plötsligt visar gedigt intresse för penisstorlekar.

Om nu damen har en vagina "stor som en kastrull" så löser man det om man gillar sin kvinna. Sexlivet handlar inte bara om in/ut/sprut. För den delen så ska knipövningar inte föraktas, a milf knows the way :thumbup:

SWETiger
2006-11-05, 18:48
Knipövningar plus att ni kan göra slidförsnävningsoperationer (kostar runt 10K tror jag). Vad kan vi killar göra? Visst det finns sätt för oss också men då finns det också en stor risk för impotens.
Är väl inte mer fixering på snoken än det är på rattarna, man kan ju annars vara nöjd med det man har och låta bli att fixera sig?

Ironbabe
2006-11-05, 18:50
. För den delen så ska knipövningar inte föraktas, a milf knows the way :thumbup:
Milf as I am...Än har ingen klagat på mitt knip *innocent*

shadowfire
2006-11-05, 18:52
Milf as I am...Än har ingen klagat på mitt knip *innocent*
hahah, konstigt hörrudu, inte nog med att du är en milf, med dina biffiga ben finns det inte en karl som rubbar sig ur fläcken i det läget.. ;) ...

makaronen
2006-11-05, 18:53
Jag finner det lite lustigt att en snubbe som postat 4 inlägg på ett träningsforum plötsligt visar gedigt intresse för penisstorlekar.

Om nu damen har en vagina "stor som en kastrull" så löser man det om man gillar sin kvinna. Sexlivet handlar inte bara om in/ut/sprut. För den delen så ska knipövningar inte föraktas, a milf knows the way :thumbup:

Tror jag delar det intresset med många, även om få vill erkänna det. Finns ju mer man kan träna än bara musklerna. :em:

Ironbabe
2006-11-05, 18:58
hahah, konstigt hörrudu, inte nog med att du är en milf, med dina biffiga ben finns det inte en karl som rubbar sig ur fläcken i det läget.. ;) ...
Precis..de kommer ingenstans de stackarna när jag slagit benen om dem :kinky:

Nitrometan
2006-11-05, 19:06
Tror jag delar det intresset med många, även om få vill erkänna det. Finns ju mer man kan träna än bara musklerna. :em:
Hjärnan? :confused:

HajduMan
2006-11-05, 19:13
Jag tippar på att det inte finns ett svar

Yes
2006-11-05, 19:14
Tror jag delar det intresset med många, även om få vill erkänna det. Finns ju mer man kan träna än bara musklerna. :em:
Hur tränar man ballen då? Stretchövningar och HIIT för ökad uthållighet?

Cilia
2006-11-05, 21:05
Det där med teknik är överskattat. Visst man kan la köra olika ställningar och hitta nån punkt men jag menar vafan kan man göra me dasen mer än att köra in den. Inte direkt så att man kan lirka runt me den.
hhmmmmm det där stämmer faktiskt inte.
Man kan köra in den och man kan köra in den och det är två helt olika upplevelser.

Pez
2006-11-05, 21:13
Hjärnan? :confused:
Ajabaja.. inte gå offtopic/över midjan i Makaronens tråd nu.. *slap*

PS. Du får nog vara tydligare om du ska nå fram.. *whatever* :D

1986
2006-11-05, 21:17
Är penetration det enda sättet att tillfredställa en kvinna? :em:
Eftersom jag inte har någon erfarenhet av sånt där, så vore det isåfall surt för oss med mediokra penisar, om det är så att en köttig snutt är det som krävs! :cryout:

Trance
2006-11-05, 21:21
Är penetration det enda sättet att tillfredställa en kvinna? :em:
Eftersom jag inte har någon erfarenhet av sånt där, så vore det isåfall surt för oss med mediokra penisar, om det är så att en köttig snutt är det som krävs! :cryout:

Pengar funkar också.

LadyG
2006-11-05, 21:23
Är penetration det enda sättet att tillfredställa en kvinna? :em:
Eftersom jag inte har någon erfarenhet av sånt där, så vore det isåfall surt för oss med mediokra penisar, om det är så att en köttig snutt är det som krävs! :cryout:

Har du ingen tunga?

Cilia
2006-11-05, 21:29
Ja varför pratas det så lite om storleken på vaginan? Handen på hjärtat vilken kille vill ha en tjej som har en vagina som är som en kastrull?
tycker du?
jag tycker varje gång det klagas på penisens storlek att förklaringen är att hon är för slapp.

Har du någonsin haft en tjej som har en vagina stor som en kastrull?
Hur funkar det rent fysiskt?
Om hon blir gravid måste ju nästan barnet trilla ut, eller hur?
intressant......

Metal_boy_
2006-11-05, 21:36
tycker du?
jag tycker varje gång det klagas på penisens storlek att förklaringen är att hon är för slapp.

Har du någonsin haft en tjej som har en vagina stor som en kastrull?
Hur funkar det rent fysiskt?
Om hon blir gravid måste ju nästan barnet trilla ut, eller hur?
intressant......


Sluta dryga. Du vet väl vad han menar? Det är ju hugget som stucket för fan. Hur kommer det aig att det är varje gång nån klagar på penisstorleken då? Jo, för det är ju bara det som tas upp hela tiden.

shadowfire
2006-11-05, 21:43
Sluta dryga. Du vet väl vad han menar? Det är ju hugget som stucket för fan. Hur kommer det aig att det är varje gång nån klagar på penisstorleken då? Jo, för det är ju bara det som tas upp hela tiden.
Men ta åt dig lite till?
En riktig man bryr sig inte om storleken i huvudtaget.

mini
2006-11-05, 21:44
Sluta dryga. Du vet väl vad han menar? Det är ju hugget som stucket för fan. Hur kommer det aig att det är varje gång nån klagar på penisstorleken då? Jo, för det är ju bara det som tas upp hela tiden.
Sluta grina. Det är ju ingen här som klagat. Det är en kille som startat tråden som jag förstått det, och ingen av tjejerna har påstått att det bara är stora snablar som gäller för att ha ett bra sexliv. Vad är ditt problem?

Pez
2006-11-05, 21:51
En riktig man bryr sig inte om storleken i huvudtaget.
Ordföljden där skulle man kunna leka lite med.. men det var för lätt. :)

Om man måste välja ett mått som går att kvantifiera så är iallafall jag övertygad om att bänkpress-potential är mycket högt på listan på vad tjejer letar efter. Mhm mhm.. :krampus

Metal_boy_
2006-11-05, 21:51
Sluta grina. Det är ju ingen här som klagat. Det är en kille som startat tråden som jag förstått det, och ingen av tjejerna har påstått att det bara är stora snablar som gäller för att ha ett bra sexliv. Vad är ditt problem?


Hon klagade precis på det han skrev. T.o.m i en sån här självklar sak, som att alla penisar och vaginor har olika storlek, ska man försöka fortsätta ha endast kvinnan som nått jävla rättesnöre.

Metal_boy_
2006-11-05, 21:52
Men ta åt dig lite till?
En riktig man bryr sig inte om storleken i huvudtaget.


Jag känner en kompis som har en liten snopp.

Tricklev
2006-11-05, 21:53
Fick just värsta Deja vu känslan, har inte Mini och metal_boi diskuterat storlek innan?

mini
2006-11-05, 21:55
Hon klagade precis på det han skrev.
Nej?

Metal_boy_
2006-11-05, 21:57
Nej?

Jo?

"jag tycker varje gång det klagas på penisens storlek att förklaringen är att hon är för slapp."

?

mini
2006-11-05, 21:58
Jo?

"jag tycker varje gång det klagas på penisens storlek att förklaringen är att hon är för slapp."

?
Ja? Men, nej?

Metal_boy_
2006-11-05, 22:02
Ja? Men, nej?


Fy fan vad du drygar :) Hon klagar solklart när hon lägger fram sin negativa åsikt på det han skriver. Vad är det du inte begriper?

Slartibartfast
2006-11-05, 22:02
Jag tror att de killar som nojjar över storleken oftast har andra issues som de borde arbeta på i första hand.

mini
2006-11-05, 22:07
Fy fan vad du drygar :) Hon klagar solklart när hon lägger fram sin negativa åsikt på det han skriver. Vad är det du inte begriper?
Att du är så jävla gnällig förstår jag inte.
Hon gav sin synpunkt. Du känner dig mindre värd som man. Du tar ut det på Cilia. Har jag förstått det rätt nu?

Arne Persson
2006-11-05, 22:16
Observera att jag inte kommenterat denna lätt bizzara tråd.....:D

Metal_boy_
2006-11-05, 22:40
Att du är så jävla gnällig förstår jag inte.
Hon gav sin synpunkt. Du känner dig mindre värd som man. Du tar ut det på Cilia. Har jag förstått det rätt nu?


Alltså klagade hon. Eftersom hon gav sin negativa synpunkt på det han skrev. Jag säger ju så, bara för att du sa att ingen har klagat. Nej, jag känner mig inte mindre värd som man. Jag misstycker bara med de som vill framställa det som att det är så. Men jag kanske missförstod inlägget, jag vet inte. :)

L-Sami
2006-11-05, 22:45
Jag skulle välja han med längsta tungan :naughty:

Babbett? ..jaha just det det är en hon..my bad *innocent*

Angel
2006-11-05, 23:11
E ja den enda som bara svarat på 8sidor lr?

rememberence
2006-11-05, 23:13
dom här trådarna är en anledning till att jag bara ÄLSKAR alla här på kolozzeum!

boinnk
2006-11-05, 23:19
Pengar funkar också.

:laugh: :D

Fjod0r
2006-11-06, 00:31
spela stor roll hur stor penish man har. Jag känner mig inte omanlig för att jag inte har mellansveriges största snabbel. Den är alldeles lagom. Passar den inte åt tjejerna/tjejen får hon väll leta efter en som passar dem/henne bättre.

n1tro
2006-11-06, 00:33
fyfan vad jag skulle skämmas som tjej om jag gick efter kuklängd, eller, ja tror inte jag skulle vara medveten om hur patetisk jag är då*screwy* för så dum skulle man vara

Fjod0r
2006-11-06, 00:35
fyfan vad jag skulle skämmas som tjej om jag gick efter kuklängd, eller, ja tror inte jag skulle vara medveten om hur patetisk jag är då*screwy* för så dum skulle man vara

vadår? Vissa killar går ju efter kupstorlek. Alla får väll vara som de vill. Om de inte är tillfreds om de inte får smaka jättedrule så får man väll se till att skaffa sig en sådan alt gå otillfredställd.

sweetkarolina
2006-11-06, 12:34
Om man måste välja ett mått som går att kvantifiera så är iallafall jag övertygad om att bänkpress-potential är mycket högt på listan på vad tjejer letar efter. Mhm mhm.. :krampus


Beror kanske på vem som tillfrågas :D

Pingu
2006-11-06, 17:33
Alltså klagade hon. Eftersom hon gav sin negativa synpunkt på det han skrev. Jag säger ju så, bara för att du sa att ingen har klagat. Nej, jag känner mig inte mindre värd som man. Jag misstycker bara med de som vill framställa det som att det är så. Men jag kanske missförstod inlägget, jag vet inte. :)

Håller med dig, förstod det också som att hon klagade (som vanligt)