handdator

Visa fullständig version : Komma över...


carlsm
2006-11-04, 13:56
Igår var jag ute med ett gäng före detta arbetskamrater, vi käkade och drack vilket var kul. Men en av dem som var där gick jag och kärade ner mig i för ett tag sedan, vi jobbade mest ihop men efter jag slutat umgicks vi lite privat också och jag försökte bjuda ut henne på date men fick nobben. Bara vara vänner snacket kom som ett brev på posten. Jag tog det förvånansvärt bra då, besviken en kväll och revansch på krogen nästa. Sen dess hade vi bara MSN:at, inte pratat i telefon eller träffats förrän igår. Nu känns det mkt jobbigare. När jag inte gör nåt speciellt dyker hon alltid upp i mina tankar och stannar där länge. Efter ett tag igår flyttade en bredvid henne på sig och ville byta plats med mig. Väl brevid den här tjejen låtsades vi inte om nåt och pratade på som vanligt men det kändes jobbigt iafl för mig att ha henne så nära men ändå helt utom räckhåll. Hon var mkt trött och gick tidigt, trodde det skulle kännas lättare då och med lite sprit men det blev bara jobbigare. Till slut kom jag hem helt deppig innan tre.

Hur ska jag komma över någon som verkar satt sig såpass?? Sånt här brukar hänga kvar ochh lägga en grå färg över det mesta. Jag är iofs van men det gör inte saken lättare för det.

Dav0d
2006-11-04, 14:04
Du är som människor brukar säga "Blint förälskad". Du gillar en bild av henne du tror du skulle passa bra ihop med. Bara komma över det, lär gå snabbt om du hittar någon annan att fastna vid. ****** andra funkar också.

carlsm
2006-11-04, 14:09
Jo det är mycket möjligt, fast det tog riktigt lång tid innan jag blev intresserad av henne, först efter att jag lärt känna henne närmare. Som du skriver the ol' Fuck n Forget kanske funkar.

Trance
2006-11-04, 14:27
Du är som människor brukar säga "Blint förälskad". Du gillar en bild av henne du tror du skulle passa bra ihop med. Bara komma över det, lär gå snabbt om du hittar någon annan att fastna vid. ****** andra funkar också.

Hah, du fiskar +1 som Nina den andra tråden. Men tji får du.

AlexGBG
2006-11-04, 14:28
Hah, du fiskar +1 som Nina den andra tråden. Men tji får du.

+1

(du fick ett)

Jarod
2006-11-04, 15:00
carlsm - fenomenet du beskriver kallas "överkåt". R***ka så går det över.