handdator

Visa fullständig version : Top model!


Fed up
2006-11-01, 20:50
Nån mer än jag som älskar Top model?
Vem är din favorit, ditt hatobjekt osv?

Jag hejar på Nnenna:
http://www.rickey.org/blog/images/2006/03/nnenna-03-2006-3-29.jpg

och Brooke:
http://www.topmodelgossip.com/wp-content/brooke.jpg

eleni
2006-11-01, 20:54
Jade är ju helt körd. Klarar inte av henne för fem öre :/

Fed up
2006-11-01, 20:56
Jade är ju helt körd. Klarar inte av henne för fem öre :/

Nä, jag undrar hur många i-hate-jade-sajter det finns?
Hon borde ju verkligen gå i terapi.

edit: google berättade att det fanns många.

eleni
2006-11-01, 21:01
Nu börjar det!!!!

Fed up
2006-11-01, 21:02
oh ja! jag fattar inte varför Brooke hatar Nnenna så mycket. Visst hon verkar ju köra sitt race jäkligt mycket och är kanske iten så ömsint mot de andra+ockuperar telefonen för att prata med sin idiotpojkvän, men hon verkar inte vara nån man hatar. särskilt inte när man kan hata jade.

Blaine
2006-11-01, 21:10
Om det inte hade varit säsong 10+ hade jag följt det, precis som jag gjorde de första två-tre säsongerna. Det börjar bli enformigt och tjatigt nu dock…

eleni
2006-11-01, 21:13
Intriger! Underbart :) Jag trodde Brooke var en snäll flicka.

Det är intrigerna som gör programmet.

Som den säsongen då det blev värsta bråket om vem som stulit några kex.... var ju enormt moget att hälla ut en annan tjejs energidrycker som hämnd...

Tror aldrig att jag hade klarat av att bo i ett hus fullt med tjejer. Tänk dig allt skitsnack och alla småbråk varenda dag.

HenrY
2006-11-01, 21:40
Haha det där e lika fjantigt som Tyra Banks show!:laugh:

Brukar dock kolla ibland bara för att få mig ett garv, som nyss:

"And then she took a bottle of water and just splashed over herself, that was soooooo "Tyra!" "

HAHAHA!

blekfet2
2006-11-01, 21:42
Haha det där e lika fjantigt som Tyra Banks show!:laugh:

Brukar dock kolla ibland bara för att få mig ett garv, som nyss:

"And then she took a bottle of water and just splashed over herself, that was soooooo "Tyra!" "

HAHAHA!


hähä, är faktiskt just påväg att sätta mig och äta kvällsfika brevid tjejen som tittar på skiten. Kommer njuta varje sekund....av fikat.

HenrY
2006-11-01, 21:50
hähä, är faktiskt just påväg att sätta mig och äta kvällsfika brevid tjejen som tittar på skiten. Kommer njuta varje sekund....av fikat.

Hehe jorrå, såklart det kan vara fina brudar med!*popcorn*
Men står inte ut med dom, samt Tyra som hela tiden ska hålla på:

"Oh hello, I´m Tyra Banks, the finest model in da whole world.... Y´all hear that?! And being a model is a hard work... I mean, U gotta stand in front of a camera and look pretty! Heeeloooooo?!"

:laugh: :hbang:

OSV, ETC, MM, MFL, OSV, ETC....... MM!

blekfet2
2006-11-01, 21:52
faktiskt så är inte tjejerna så fina, långa,magra med utstickande ben lite varstanns.

HenrY
2006-11-01, 21:53
faktiskt så är inte tjejerna så fina, långa,magra med utstickande ben lite varstanns.

Mjoo vet... Men ibland gör de dock fina poser!:D

blekfet2
2006-11-01, 21:54
Mjoo vet... Men ibland gör de dock fina poser!:D


instämmer, den här från säsong 2 är grymt läcker.

http://www.debbieschlussel.com/archives/costanzanaked.jpg

Fed up
2006-11-01, 22:04
Jag tycker Sarah skulle åkt ut.

Brooke är så rar, hon fick så himla dåligt samvete för att ha kallat Nnenna för bitch trots att det var helt befogat. Hon var sjukt snygg i det där affrot idag. Go Brooke!

eleni
2006-11-01, 22:15
Jag tycker Sarah skulle åkt ut.

Brooke är så rar, hon fick så himla dåligt samvete för att ha kallat Nnenna för bitch trots att det var helt befogat. Hon var sjukt snygg i det där affrot idag. Go Brooke!

Hon gör sig bra på bild men ärligt talat så tycker jag att hon ser för jävlig ut när hon inte är uppstylad. Tänk vad mycket rätt smink, frisyr och kläder kan göra.

Fed up
2006-11-01, 22:18
Hon gör sig bra på bild men ärligt talat så tycker jag att hon ser för jävlig ut när hon inte är uppstylad. Tänk vad mycket rätt smink, frisyr och kläder kan göra.

jaja, hon kan ju iten styla sig för fem öre, men hon ser ju ut som en "riktig modell" alltså, vacker på ett vädligt unikt och lite konstigt sätt. jag gillar det. jag gillar hennes jätteläppar tex.

manko
2006-11-01, 22:28
jag vet vem som vinner ;)

säsobg 7 håller på just nu för fulla muggar =)

i 7an finns det tvillingar med =D

Fed up
2006-11-01, 22:43
Dtta är inte en tråd för spoilers!

tvillingar låter spännande, ser fram emot säsong 7!

Metal_boy_
2006-11-01, 23:04
faktiskt så är inte tjejerna så fina, långa,magra med utstickande ben lite varstanns.


Håller med. Är det inte bättre att modeller har lite kvinnliga former som bär kläderna snyggare? Hur snyggt är det med ett skynke på en tambur-major?

Fed up
2006-11-01, 23:21
Håller med. Är det inte bättre att modeller har lite kvinnliga former som bär kläderna snyggare? Hur snyggt är det med ett skynke på en tambur-major?

Kläder sitter inte snyggare på kvinnliga kroppar tycker jag. De kasar upp i midjan, skär in här och där och man ser lätt tjock ut om man inte har typ helt slimmade kläder osv. Jag föredrar en rakare och fastare kropp, sen får man ju gärna ha lite mer muskler än de där töserna, enligt mitt ideal.

HenrY
2006-11-02, 00:20
Nej grabbar o tjejer, tacka vet jag:

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=81962

:D

Empe
2006-11-02, 00:54
Intriger! Underbart :) Jag trodde Brooke var en snäll flicka.

Det är intrigerna som gör programmet.

Som den säsongen då det blev värsta bråket om vem som stulit några kex.... var ju enormt moget att hälla ut en annan tjejs energidrycker som hämnd...

Tror aldrig att jag hade klarat av att bo i ett hus fullt med tjejer. Tänk dig allt skitsnack och alla småbråk varenda dag.
Haha, undra hur många av alla bråk som är på riktigt. Jag menar, folk har kunnat leva tillsammans i urminnes tider, självklart småbråkar man nån gång ibland, men oftast kommer man bra överens. Alla såna jävla dokusåper är skit. Inte ens hälften av alla som kollar skulle kolla om allt va på riktigt.

jenny
2006-11-02, 09:30
Måste erkänna att jag är väldigt svag för top model. :em:
Vet inte riktigt varför, ser inte på någon annan dokusåpa förutom den med designers och Heidi Klum. Dessutom är jag inte ett dugg modeintresserad.
Om jag ändå skall erkänna mina mörkaste hemligheter så ser jag på "du är vad du äter" mer än jag borde (den engelska versionen). Tycker det är rätt fascinerande vad en del äter. Det var en kvinna som levde på choklad och runt tio latte om dagen + att hon åt en del snabbmat på kvällen :confused:. Hur kan man leva så? Inte helt oväntat gick hon ner hela 22 kg när hon började äta bättre.

Sunesha
2006-11-02, 09:38
Jag tittar på det ibland på lördag luncher. Underhållande, men tittar nog mest för att det är snygga damer. Jag hänger inte med aktivt. Men jag brukar gilla de med lite unika drag. Klassika symmeteriska drag är tråkigt.

z_bumbi
2006-11-02, 10:29
Kläder sitter inte snyggare på kvinnliga kroppar tycker jag. De kasar upp i midjan, skär in här och där och man ser lätt tjock ut om man inte har typ helt slimmade kläder osv.

Du har inte funderat på att om den som formger kläderna anpassar dem så sitter de mycket bättre?

Fed up
2006-11-02, 10:42
Haha, undra hur många av alla bråk som är på riktigt. Jag menar, folk har kunnat leva tillsammans i urminnes tider, självklart småbråkar man nån gång ibland, men oftast kommer man bra överens. Alla såna jävla dokusåper är skit. Inte ens hälften av alla som kollar skulle kolla om allt va på riktigt.

Det är ju skillnad när man blir inkastad i ett hus i flera månader med ett gäng okända idioter och sen ska man prestera en massa. tro fan man bråkar.
tro det eller ej så tycker jag hela huset-biten i top modell är rätt tråkig, jag gillar uppdragen, fotograferingarna och allt det andra bäst.

Bumbi: Jo det är klart, men jag tycker inte typ BiB-kläder sitter lika snyggt heller. Bara en sån sak som att jag inte gillar när tshirttryck blev helt jävla utdragna och fula av brösten, eller att jeansen trashas mellan låren av ens feta lår. Antar att det har att göra med att jag gillar ganska mycket unisexmode, eller nåt.
jag tycker bara det verkar opraktiskt att ha "kvinnliga former", även om man antagligen är fett snygg i underkläder.

Coldsmith
2006-11-02, 11:14
Hehe, tänkte "den där jade.. kan det vara den där jääääävla idioten".. och ja. Det var det :D. hehe. Det var väl hon som blev så arg för att hon inte fick låsa upp nelson mandelas cell? Den andra tjejen var inte tillräckligt svart enligt henne för att göra det. Haha :D. Nöööt.

Brooke ser missbildad ut ju.
Tycker det är få tjejer som är riktigt snygga där, dom ser alltid så jävla deformerad ut typ.. men blir bra på bild om man sminkar upp dom som fan. Men min syrra ser då bra mycket snyggare ut i verkligheten :P

Fed up
2006-11-02, 11:15
Hehe, tänkte "den där jade.. kan det vara den där jääääävla idioten".. och ja. Det var det :D. hehe. Det var väl hon som blev så arg för att hon inte fick låsa upp nelson mandelas cell? Den andra tjejen var inte tillräckligt svart enligt henne för att göra det. Haha :D. Nöööt.

Brooke ser missbildad ut ju.
Tycker det är få tjejer som är riktigt snygga där, dom ser alltid så jävla deformerad ut typ.. men blir bra på bild om man sminkar upp dom som fan. Men min syrra ser då bra mycket snyggare ut i verkligheten :P

det där med nelson mandela var typ förra eller förrförra säsongen.

Coldsmith
2006-11-02, 11:18
det där med nelson mandela var typ förra eller förrförra säsongen.

Då blandar jag ihop folk då :D.

Kul var det iaf *flex*

Jag som är bög borde ju kunna sånt här.. haha. Noll koll.

Nina L
2006-11-02, 12:34
Jag får ätstörningar av att kolla på Top Model, men ibland gör jag det ändå. Nnenna är min favorit. Hon är smartast och (därmed?) snyggast.

Eldhroka
2007-03-21, 21:49
BUMP!

Ny säsong, nya flickor!

Who´s YOUR favorite?

Jag är lite småkär i Melrose,
en riktigt charmig tös.

Viktor_Balck
2007-03-21, 21:54
Tyra Maiiiiil!

Ms Jay Alexander är kungen i serien, pratar läckert och har läckra kläder, gotta love it.

http://i34.photobucket.com/albums/d103/azryl/jay.jpg

Fed up
2007-03-21, 21:54
BUMP!

Ny säsong, nya flickor!

Who´s YOUR favorite?

Jag är lite småkär i Melrose,
en riktigt charmig tös.

Ja, hon är nog sjukt dryg att bo ihop med där, men jag kan verkligen identifiera mig med henne...
Jag gillar A.J. och Caridee och Melrose. Men A.J. var riktigt dålig på dagens plåtning, hon brukar ju vara grym.bMichelle gillar jag också, och det är inte bara för att hon kommit ut som bi/gay.
Jag har hört att en ska komma ut som gay och en som bi i den här säsongen, men det kan ju bara vara förvirring, eftersom Michelle ibland säger att hon nog är gay och ibland bi...:Virro
Spännande iallafall!

Eldhroka
2007-03-21, 21:58
*gah!* Jag som var helt säker på att Jaeda skulle åka ut...
jaja.. nästa vecka då..

Fed up
2007-03-21, 21:59
Amen vafan. AJ har ju haft typ de bästa bilderna hittils. Ok att hon var sjukt lam idag, men hon kan väl få en chans till? Jag tyckte Brooke ska åka ut, hon är söt, men för kort och menlös för att bli top model.

Fed up
2007-05-16, 20:03
Nå? Vem vinner?

Tror helt klart på Melrose, inte helt oväntat. Tror Caridee kommer tvåa. Om inte så är det för att e inte vill ha två blondiner i final, utan lite mer olika tjejer.

Synd att AJ åkte ut så tidigt, jag gillade verkligen henne.

Metal_boy_
2007-05-16, 20:05
Nå? Vem vinner?

Tror helt klart på Melrose, inte helt oväntat. Tror Caridee kommer tvåa. Om inte så är det för att e inte vill ha två blondiner i final, utan lite mer olika tjejer.

Synd att AJ åkte ut så tidigt, jag gillade verkligen henne.

Jag vet faktiskt vem som vinner :)

Fed up
2007-05-16, 20:18
Jag vet faktiskt vem som vinner :)

Jamen det vet väl jag med om jag söker på google i 1 sekund, men jag VILL inte veta. Den som avslöjar ska få smaka på :banned !!!

Nu klantade sig Melrose lite, så kanske hänger hon löst iallafall. Caridee är min favvo.

Metal_boy_
2007-05-16, 20:27
Jamen det vet väl jag med om jag söker på google i 1 sekund, men jag VILL inte veta. Den som avslöjar ska få smaka på :banned !!!

Nu klantade sig Melrose lite, så kanske hänger hon löst iallafall. Caridee är min favvo.

Jag är en elak djävul, men inte så elak ;) Speciellt inte mot en basist!

LadyInsane
2007-05-16, 21:21
Jag såg precis finalen. Enda avsnitt jag har sett från denna säsong, jobbar annars på onsdagar. Herregud vad dåligt, jag fattar inte att jag orkade slösa tid på det där programmet när jag var yngre. *spy*

gladiatorerna1
2007-05-19, 17:56
Någon som såg Victora fasion show eller vad den nu heter? Man får ätstörningar av att se sådant...Men Adrianna (ursäkta stavningen) var otroligt vacker! Helt sjukt!

NiXPhoenix
2007-05-19, 18:18
Någon som såg Victora fasion show eller vad den nu heter? Man får ätstörningar av att se sådant...Men Adrianna (ursäkta stavningen) var otroligt vacker! Helt sjukt!


Adriana Lima ja. Hon är väl en av de största modellerna nu och har varit ett tag.
Bara att välja och vraka.
http://theplace2.ru/photos/gallery.php?id=12 :)

gladiatorerna1
2007-05-19, 18:23
Adriana Lima ja. Hon är väl en av de största modellerna nu och har varit ett tag.
Bara att välja och vraka.
http://theplace2.ru/photos/gallery.php?id=12 :)

Herre Gud! Hon är den snyggaste tjejen jag har sett!!

Tigerkotten
2007-05-19, 20:22
Någon som såg Victora fasion show eller vad den nu heter? Man får ätstörningar av att se sådant...Men Adrianna (ursäkta stavningen) var otroligt vacker! Helt sjukt!

Nopes kan inte hålla med alls, var 1 jag kom på att tänka på som var "för smal". De allra flesta var yum yum!

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=94337&highlight=Ambrossino

Drfg
2007-05-19, 20:27
Ahh missat sista avsnitten av det men Melrose är vinnaren för mig iaf. Extra roligt att alla andra hatar henne :D

Adriana Lima är sjukt het ja.