handdator

Visa fullständig version : Självömkan och surighets värre.


Sunesha
2006-10-31, 10:03
Under mitt träningspass igår så lyckades jag med konststycket att tram sönder keramikskål model ikea lila. Som slutade med att jag fick hoppa runt i lägenhet och spruta blod över mitt golv. Just tränat ben med pistoler så jag hade bra blodgenomströmmning. 3 handdukar senare insåg jag att det här inget jag klarar fixa själv så jag ringer min far som bor lund. 17 minuter senare då jag lindat in min fot med handdukar och skärp hoppar jag ner på gatan ligger på rygg i regnet med foten i vädret och flinar åt min ganska roliga ställning på gatan. Jag känner mig svettig och är orakad i ansiktet.

När jag hammnar i akutluckan, så inser jag blött ner deras golv och säger jag behöver nog få det lite proffsigare paketerat. När jag tar av min improviserade paketering av skadad fot. Då rinner det ut massar blodklumpar. Fast jag försökte var lite tuff inför den söta sjuksköterskan tappade jag lugnet i ca 10-15 sekunder. Var läskigt insåg inte att jag skadat mig så jäkligt. Så jag tog några djupa andetag och lyckades få ner min puls som skenade iväg.

Sedan fick jag vänta, det var okej, pappa var snäll o bjuda på automatkaffe till mig. Så vi satt snackade lite strunt.

Efter ett tag fick jag komma in och ligga o lata mig på sjuksängen. Sedan kom läkaren som hette Ali, han var jätteschysst men han söt läkaretjej under utbildning som var sötare än söt. Så där låg jag med glutusen i vädret och försökte se så snygg ut jag kunde med nedblodad fot och orakat yttre. Jag flörtade och skojade med henne. Dock när gav mig sprutor för bedövning så gjorde ont och jag kved lite ofrivilligt. Då var jag tvungen att ursäkta mig att jag inte är en så tuff kille. Men den söta läkaren sa jag var nog ganska tuff ändå. Jag log ganska mycket o skrattade.

Sen började de lappa ihop mig och det gjorde ganska ont. Efteråt tro jag att sabbade alla raggningsförsök. För jag bad den söte läkaren att hämta spegel, jag ville ju se mina 13 stygn. Dock såg hon lite halvt leende och förvånat på mig. Min far hade dock med sin digikamera så vi kunde ta lite foton.

Ali hade gjort ett skitsnyggt jobb så en god handskakning fick han av mig och den söte också. Sjuksköterskorna var också söta och hjälpsamma. Jag hade ett tag 4 st som hjälpte mig så jag var lycklig av all den kvinnliga uppmärksammanheten. Jag fick också strumpor av dem så jag slapp frysa. Den söta sjuksköterskan som hjälpte mig akutluckan kom också in o kikade jag hade klarat mig bra. Hon var söt och hade stora bruna ögon. Skulle frågat efter hennes nummer.

Dock är jag lite sur då jag blir tvungen att ta penselin och måste ta de lugnt i 10 dagar och det gör ganska ont. Jag kan inte gå ordentligt och kan inte stödja annat med hälen.

Nu skall jag till diskstrikt sköterskan och det skall bli kul. Skall linda om min fot o sådant. Jag får hoppa i taxi nu snart. Hoppas det är en söt också.

Lellan
2006-10-31, 10:14
Ååå, jag kan inte låta bli att tycka att det här var en ovanligt gullig tråd! Där ligger du och har ont och förblöder men kan inte låta bli att se det fina i kråksången, alla söta flickor... Ni pojkar är för roliga!

Lät ju mysigt att bli ompysslad, ska nog visa detta för min sjukhusrädde sambo (fast han bör nog inte fråga om nummer om han som du skulle komma på tanken..:whipped: ).

Cilia
2006-10-31, 10:57
själv håller jag på och svimmar av allt blod i posten

sen förundras jag över din konstiga svenska.
jag blir inte riktigt klok på den

tur att det inte blev värre.
Men nu blir det svårt med träning och sånt.
Krya på foten

Daniel_S
2006-10-31, 11:07
Jag har haft samma upplevelse på sjukbädden. Armen upphuggen till venen, och i all smärta lägger man nästan bara märke till hur snygga sköterskorna är, haha. Konstig känsla var det, man borde ha brytt sig mer om armens skick...

grabben i skogen
2006-10-31, 11:18
var är bilderna då?

regus
2006-10-31, 11:23
var är bilderna då?

Ja! på sjuksköterskan!:naughty:

Löjtnant Blank
2006-10-31, 11:32
Efteråt tro jag att sabbade alla raggningsförsök. För jag bad den söte läkaren att hämta spegel, jag ville ju se mina 13 stygn.
Twice the fun!

http://www.biresource.org/images/bisexual_bumper.gif

Dav0d
2006-10-31, 11:34
Skulle tagit bild på henne och frågat efter nummer. Du kommer ångra dig under dessa 10 dagar! :)

Sunesha
2006-10-31, 11:41
Anledningen till min ganska skumma skrivstil på svenska är pga jag har dyslexi. Jag sväljer ibland hela ord och slutet av menningar. Dock om jag läser några timmar senare ser jag själv mina fel. Men min skalle fyller i luckorna på nåt vis precis då jag har skrivit det så jag ser inte det. Jävuls skummt är det iaf.

Jag har nu varit hos distrikt sköterskan. Hon ville följa med till Cypern och plocka mina stygn som privatsköterska. Det var jag inte så postivt inställd då hon var runt 45-50 och jag bara 27. Samt hade hon en lite stubbig kroppsbyggnad. Men hon hade bra humor och var allmänt schysst. Jag fick specialomslag så jag kan till och med simma i bassäng om jag vill.

Skall nog plumsa runt lite om en vecka. Dock får jag inte gå långt o sådant på en tid. Detta kommer kännas konstigt. Jag har ingen bil eller cyckel. Så jag promenixar jämnt runt. Så 8-9 timmar promenader i veckan kommer nu tas bort. Jag kommer nog bli grymmt rastlös.

Skall ner o deala med min lokala cyckel affär efter en billig cyckel. Då jag inte skadat min fot.

Jag vill inte lägga upp min foto ifall folk är känslig o så. Det är inte jättehemskt men inte direkt gulligt ;)

grabben i skogen
2006-10-31, 11:44
upp med bilder på såret nu! om inte här direkt så iaf som en länk!

Sunesha
2006-10-31, 11:47
Klicka inte på mitt fot-ografi ifall du är känslig o så.
http://img247.imageshack.us/my.php?image=p1010701jpgnh3.jpg

grabben i skogen
2006-10-31, 11:49
najs! illa att få det rätt under trampdynan. hur lång tid tar det innan du kan gå normalt igen?

haha har du ett stygn på lilltån med?

Sunesha
2006-10-31, 11:50
2 månader skall jag kunna belasta foten tungt. Men jag får linka försiktigt om en vecka.

Einar
2006-10-31, 12:04
Lilltån var sötast, han kände sig utanför så han fick sig ett litet stygn han med :D

blekfet2
2006-10-31, 12:10
Klicka inte på mitt fot-ografi ifall du är känslig o så.
http://img247.imageshack.us/my.php?image=p1010701jpgnh3.jpg


usch har du så torra fötter så dom spricker av sig själv :Virro

såg mindre skönt ut ja.

Loke
2006-10-31, 12:49
Lilltån var sötast, han kände sig utanför så han fick sig ett litet stygn han med :D

Haha, tyckte också det var roligt :D

Fast tittar man så ser man ju att stygnet är såret är ganska långt, den måste typ varit helt uppfläkt...

shadowfire
2006-10-31, 12:54
vilket sjukhus har du!!!!?????
jag får aldrig söta sjuksköterskor, jag får alltid 55-åriga Gertrud som kommer o spikar fast sprutjäveln i röven, efter att hon gjort en obligatorisk rektumsundersökning.... å jag som bara skulle lämna ett blodprov...

Snake
2006-10-31, 12:58
jag får aldrig söta sjuksköterskor, jag får alltid 55-åriga Gertrud som kommer o spikar fast sprutjäveln i röven, efter att hon gjort en obligatorisk rektumsundersökning.... å jag som bara skulle lämna ett blodprov...

And you liiiiiike it!

grabben i skogen
2006-10-31, 13:00
vilket sjukhus har du!!!!?????
jag får aldrig söta sjuksköterskor, jag får alltid 55-åriga Gertrud som kommer o spikar fast sprutjäveln i röven, efter att hon gjort en obligatorisk rektumsundersökning.... å jag som bara skulle lämna ett blodprov...

fick du också ett rektoskop upp i anus? det fick jag....det var faktiskt inte skönt. grejjen såg ut som en dildo också..hmmmm fan

Einar
2006-10-31, 13:18
vilket sjukhus har du!!!!?????
jag får aldrig söta sjuksköterskor, jag får alltid 55-åriga Gertrud som kommer o spikar fast sprutjäveln i röven, efter att hon gjort en obligatorisk rektumsundersökning.... å jag som bara skulle lämna ett blodprov...

Nu kom jag att tänka på ett avsnitt av family guy när Peter fick genomgå en undersökning av prostatan :D

grabben i skogen
2006-10-31, 13:36
Nu kom jag att tänka på ett avsnitt av family guy när Peter fick genomgå en undersökning av prostatan :D

gå och undersök din. du kanske finner det stimulerande till och med?

Cilia
2006-10-31, 13:45
Anledningen till min ganska skumma skrivstil på svenska är pga jag har dyslexi. Jag sväljer ibland hela ord och slutet av menningar. Dock om jag läser några timmar senare ser jag själv mina fel. Men min skalle fyller i luckorna på nåt vis precis då jag har skrivit det så jag ser inte det. Jävuls skummt är det iaf.
aahhh det förklarar det hela.
Det blev lättare och lättare att läsa, lite som att lära sig hur du skriver.
Det var helt klart inte dålig svenska bara lite mysko.

Jag vågar som du säkert förstår inte klicka på bilden.
Din berättelse ensam höll på att få mig att svimma.
Samtidigt är jag extremt nyfiken just nu *L*

Tricklev
2006-10-31, 14:47
Jag vågar som du säkert förstår inte klicka på bilden.
Din berättelse ensam höll på att få mig att svimma.
Samtidigt är jag extremt nyfiken just nu *L*

Bilden var inte så hemsk, du har garanterat sätt värre saker på TV. ;)

Daniiiel
2006-10-31, 14:52
Bilden var inte så hemsk, du har garanterat sätt värre saker på TV. ;)


Skitsnack, hela bilden var ju fylld med blod och foten såg ju ut som en uppsågad timmerstock!!!