handdator

Visa fullständig version : Kvinnan = ondskan?


Whistler
2006-10-31, 01:35
Ja, det här är en tråd fylld av självömkan. Ja, det här är en tråd där jag beklagar mig på ett internetforum. Ja, jag har berättat för mina kompisar, men det räcker inte. Måste få skriva av mig och få respons av främmande människor, som kanske kan garva lite åt mig när jag inte ser och på så sätt rädda deras kvällar.

Följande är saxat från när jag berättade det hela för Angel på MSN.
Det här hände i lördags, när jag jobbade. Jag jobbar som ordningsvakt på en jävligt soft men något högprofilerad krog där det största problemet en lördagskväll är att folk som får för mycket i sig somnar i sofforna.

Here we go:

I vilket fall så finns det en tjej som alltid är på [min arbetsplats] varje lördag. Lite överklassbrud sådär... Så gudomligt vacker att jag inte ens vågat fundera på att bli intresserad av henne, för det är verkligen totaluppenbart att hon är i alla fall fem klasser över mig. Har som mest sagt hej till henne när jag öppnar dörren åt henne och hennes polare. Aldrig vågat säga något annat och har liksom inte brytt mig, för det är en sån drömtjej.

I lördags kväll kommer hennes kompis lite tidigare än henne.
Säger att [kompisens namn] kommer snart och så ler hon mot mig.
Visste inte riktigt varför hon sade det, men jag antog att hon ville att jag skulle släppa före drömtjejen om det var någon kö, vilket det inte alls var vid tillfället då kompisen kom.

Hon kommer en stund senare och allt var som vanligt. En dryg halvtimme senare kommer hennes kompis till mig och säger att de blivit kallade massa dumma grejer av en kille och att han uppfört sig jävligt dåligt efter att de dissat honom och sagt att de inte var intresserade av att han raggade på dem.

Drömtjejen är vid det laget väldigt upprörd och verkar chockad.
Kompisen säger att hon aldrig sett henne sådan och pekar sen ut killen och undrar vad de ska göra.