handdator

Visa fullständig version : Kvinnan = ondskan?


Whistler
2006-10-31, 01:35
Ja, det här är en tråd fylld av självömkan. Ja, det här är en tråd där jag beklagar mig på ett internetforum. Ja, jag har berättat för mina kompisar, men det räcker inte. Måste få skriva av mig och få respons av främmande människor, som kanske kan garva lite åt mig när jag inte ser och på så sätt rädda deras kvällar.

Följande är saxat från när jag berättade det hela för Angel på MSN.
Det här hände i lördags, när jag jobbade. Jag jobbar som ordningsvakt på en jävligt soft men något högprofilerad krog där det största problemet en lördagskväll är att folk som får för mycket i sig somnar i sofforna.

Here we go:

I vilket fall så finns det en tjej som alltid är på [min arbetsplats] varje lördag. Lite överklassbrud sådär... Så gudomligt vacker att jag inte ens vågat fundera på att bli intresserad av henne, för det är verkligen totaluppenbart att hon är i alla fall fem klasser över mig. Har som mest sagt hej till henne när jag öppnar dörren åt henne och hennes polare. Aldrig vågat säga något annat och har liksom inte brytt mig, för det är en sån drömtjej.

I lördags kväll kommer hennes kompis lite tidigare än henne.
Säger att [kompisens namn] kommer snart och så ler hon mot mig.
Visste inte riktigt varför hon sade det, men jag antog att hon ville att jag skulle släppa före drömtjejen om det var någon kö, vilket det inte alls var vid tillfället då kompisen kom.

Hon kommer en stund senare och allt var som vanligt. En dryg halvtimme senare kommer hennes kompis till mig och säger att de blivit kallade massa dumma grejer av en kille och att han uppfört sig jävligt dåligt efter att de dissat honom och sagt att de inte var intresserade av att han raggade på dem.

Drömtjejen är vid det laget väldigt upprörd och verkar chockad.
Kompisen säger att hon aldrig sett henne sådan och pekar sen ut killen och undrar vad de ska göra.

Jag säger att jag löser det och att de ska stanna vid ingången, så jag går och pratar med honom och frågar vad som hänt. Han säger att han blev sur när de bad honom dra åt helvete och då svarade med ett par väl valda förolämpningar, spottade mot marken framför dem och gick sin väg. Jag säger att det funkar ju inte, man kan ju inte spotta inomhus. Han menar att han bara gjorde gesten, inte att han faktiskt spottade.

Vi dividerar lite fram och tillbaka och till slut säger jag att det hela mest verkar vara något missförstånd och att det är bättre om de bara håller sig ifrån varandra resten av kvällen, så jag slipper ta ut honom. Hela tiden håller jag mig artig och trevlig, och försöker verka opartisk.

Hans polare köper det och försöker dra bort honom, men han lackar på att jag sade att jag skulle kunna bli tvungen att ta ut honom, och kläcker den mycket smarta kommentaren "Jag vill se dig utanför klockan 2". Efter att ha avvisat honom från platsen (han var smartare än att försöka göra motstånd, så jag behövde inte ens röra vid honom) så går jag bort och snackar med tjejerna och berättar vad som hände och att han inte kommer in igen (eftersom han hotade mig). De är tacksamma och jag får en kram av drömtjejen.

Jag går vidare i min rondering och träffar på dem igen lite då och då. Får rätt mycket leenden från drömtjejen och hon drar med handen utmed ryggen på mig varje gång jag går förbi, som man brukar göra när det är trångt och man måste tränga sig förbi någon, fast lite mer intimt.

Sen kommer hon fram igen och säger att hon såg puckot utanför och att hon inte vågar gå ut. Börjar inse att hon är lite mer upprörd än vad som borde vara rimligt och då smyger hon upp och lägger armen om mig (jag står i hörnet vid VIP-borden, utanför dansgolvet och det är ganska mörkt). Jag står och pratar med en tjejkompis och ganska demonstrativt lutar drömtjejen sig mot min arm så att jag har hela överarmen mitt mellan hennes bröst.

Såg nog inte så farligt ut, och jag fortsatte prata med tjejpolaren lite. Drömtjejen fortsätter och smeker mig på insidan av låret bakifrån, ingen ser ju något, så jag lägger armen om henne och leker lite med hennes ryggslut. Jag hade ju fortfarande uppsikt över lokalen, och min tjejkompis stod ju bredvid och småsnackade utan att ta notis om drömtjejen.

Hade hon viskat "kom" i örat på mig så hade jag kommit på sekunden. Jag hade puls på typ 150 och var så nervös att jag inte visste vad jag hette.

Kommer lite folk gåendes och jag tänker att fan, så här kan jag ju inte sköta mitt jobb, så jag säger till tjejerna att jag måste fortsätta gå min rondering och så går jag.

Kvällen fortsätter typ, vi möts lite då och då och jag får några leenden från drömtjejen, hon berättar för de hon står och snackar med för stunden att jag "räddade" henne från puckot och jag får massa pussar på kinderna från henne och hennes kompis (fick springa och tvätta bort läppglans hur många gånger som helst) och de fortsätter så under kvällen. Tyckte det hela var lite pinsamt, men lät henne hållas.
Jag går förbi, vi tar varandra på höfter och rygg etc och låtsas tränga oss förbi etc etc under resten av kvällen.

När de pussar för mycket och en av ägarna till krogen står lite för nära så säger jag att nu får det fan räcka, för jag måste jobba, så tittar drömtjejen på mig och säger att vi får ta det efter två då... [vi stänger alltså två, reds anmärkning]

Vid det laget hade jag små rosa moln av äkta fluffighet under fötterna och hade gjort vad som helst för henne.

Runt 01:00 är det riktigt trångt där inne, så hennes kompis går och hämtar sin jacka, men det är lång kö, så jag tar hennes garderobsbiljett och hämtar jacka åt både henne och drömtjejen. Får en stor kram av drömtjejen genom garderobsluckan och hon går mot utgången.

Går ut ur garderoben och där står drömtjejen. Jag hejjar på killen hon pratar med eftersom han är stammis där, och så säger jag hejdå till henne och frågar om hon klarar sig och försäkrar henne om att puckot inte är där ute. Då säger hon "Ne, det är ingen fara nu, min kille kom precis hit för att hämta mig".

Jag har fått mitt hjärta "krossat" många gånger i livet, jag är en väldigt känslosam kille och ger mig helhjärtat in när jag väl gillar någon.

Och jag har blivit sviken och besviken många gånger och lärt mig hantera det till viss mån.

Är alldeles för förlåtande och kan inte se mycket ont i människor.

Lite för naiv kanske.

Men det där var den största besvikelsen, det ultimata antiklimaxet, i mitt liv.

Jag kan bara inte släppa att jag fått en liten skymt av sjunde himlen och att någon sedan slängde igen dörren och knuffade ner mig från stegen.

Så fort jag sluter ögonen känner jag hennes perfekta bröst mot armen och hennes hand mot mitt lår. Inget är roligt, jag kan inte äta, kan inte sova, kan inte fokusera på träningarna som varit sen dess och jag kan inte för några som helst bonusar i världen tänka på en annan kvinna än henne. Jag kan inte ens porrsurfa längre! Så fort jag sluter ögonen är hon där, med sina underbara ögon som ser rakt in i min själ...

BeefCake
2006-10-31, 01:43
haha..?

illa.

wintzell
2006-10-31, 01:49
Jadu... hon gör ju som många gör när de har ett förhållande - flörtar runt lite allmänt men inget mer. Hon gjorde precis så mycket som är "godkänt". Det är inte så mycket att göra annat än att dra dina handtrallor till dina drömmar några gånger och sedan ta nya tag, tyvärr.

Whistler
2006-10-31, 01:55
Men...? Jag skulle ALDRIG säga till någon något i stil med "vi får fortsätta efter två då" om jag inte menade det. Det händer liksom bara inte!

Faktum är att jag inte någonsin skulle röra någon på ett intimt sätt, eller flörta med en person som jag inte var beredd att ge mig själv till helt och fullt, eller i alla fall tills jag inte orkade röra mig (eller henne) längre.

All åtrå går hand i hand med känslor. Inte konstigt att Sparta krigade mot Troja.

Otto GROV
2006-10-31, 01:57
shit happends.
verka ju inte va en så bra tjej ändå,
jag tycker knappast de är ok att flörta på de viset i ett förhålande.

L-Sami
2006-10-31, 02:01
Oh shit! Intressant att läsa sånt här innan läggdags :) Möjligheten finns ju att hon inte trivs med sin kille och dumpar honom, ge inte upp hoppet! Annars så finns det fler såna tjejer tro mig ;) .. Hon måste ju gilla dig på nåt sätt annars hade hon inte hållt på så..

dice
2006-10-31, 02:01
Vad sa Strindberg? Det fanns inget helvete på jorden förrän paradiset blev riktigt färdigt, det vill säga när kvinnan kom.

Whistler
2006-10-31, 02:13
Whistler slängdes brutalt ut ur ett kärleksflygplan på 10000m höjd och landade rakt ner med hjärtat före i stenhård asfalt.

Om den snyggaste tjejen jag någonsin träffat var en tiopoängare, så är den här kvinnan en 15. Och det är inte bara utseendet, det är hela utstrålningen, hela sättet att röra sig på, att prata, att se sig omkring och på mig.

Och till råga på allt så står det jävla puckot som var på henne tidigare under kvällen och väntar på mig utanför dörren när vi stänger...

L-Sami
2006-10-31, 02:17
Whistler slängdes brutalt ut ur ett kärleksflygplan på 10000m höjd och landade rakt ner med hjärtat före i stenhård asfalt.

Om den snyggaste tjejen jag någonsin träffat var en tiopoängare, så var den här kvinnan en 15. Och det var inte bara utseendet, det var hela utstrålningen, hela sättet att röra sig på, att prata, att se sig omkring och på mig.

Och till råga på allt så står det jävla puckot som var på henne tidigare under kvällen och väntar på mig utanför dörren när vi stänger...

Det är bad luck love det där... Nu har du nåt att drömma om i allafall och nästa gång du ser tjej som liknar henne så kommer du sätta dina ögon på henne istället.

7UP
2006-10-31, 02:23
Hur länge sen är det här? om hon är stammis lär hon ju dyka upp igen.

7UP
2006-10-31, 02:25
I Lördags såg jag nu. Får se vad som händer nu på Lördag om du jobbar då?

Whistler
2006-10-31, 02:26
Det var nu i lördags. Hon är stammis och dyker i princip alltid upp på lördagarna. Skötsam tjej också, ser aldrig ut att bli särskilt berusad och allt med henne är perfekt, förutom att hon röker, men hon är så jävla fräsch i övrigt att jag kan ha överseende med det.

Vet bara inte hur jag ska hantera det hela. Ska man försöka fortsätta visa att man är intresserad, eller bara droppa det och vara professionell hela vägen igenom och hålla sig till att hålla upp dörren och hälsa välkommen? Ska jag konfrontera henne och fråga vad hon menade med att bete sig som hon gjorde och sen säga att hon har kille? Ska jag fråga folk som jobbat där längre än jag om hon brukar bete sig så?

Jag vet inte... Är så jävla förvirrad och kan inte se glädje i något just nu. Men fan! Det är ju perfekt! Nu kan jag ägna natten åt att skriva texter till bandets låtar, blir ju skitbra... Hmm... Fan. Ytterligare en tjejtext.

dice
2006-10-31, 02:34
Jag skulle vart kall/professionell mot henne, fan av tjejerkvinnorhonor att leka så. Jag tycker hon verkar ganska omogen även om du skriver "det är hela utstrålningen, hela sättet att röra sig på, att prata, att se sig omkring ". Har hon fyllt 20 än?

Schysst avatarbyte btw.

Whistler
2006-10-31, 02:39
Jag tror hon är född 80 eller 81. Vet att jag kollade leg på henne när jag släppte in henne första gången (vi har 84 som gräns).

Tack för byteskommentaren. Bytet kändes... befogat.

Gpajpen
2006-10-31, 02:42
Jadu... hon gör ju som många gör när de har ett förhållande - flörtar runt lite allmänt men inget mer. Hon gjorde precis så mycket som är "godkänt". Det är inte så mycket att göra annat än att dra dina handtrallor till dina drömmar några gånger och sedan ta nya tag, tyvärr.


så du låter din tjej gå runt å ta främmande killar mellan låren? låter hälsosamt

Tigerkotten
2006-10-31, 02:43
Från början gjorde du fel att du sätter henne på henne en pedestal. Hon är inte någon du kan uppnå osv. Tänker man så, har man ju ingen chans alls. Är man intresserad så är man och också ska go for it.

Sedan vet jag inte hur du visade när de började pussa dig på kinden osv, men det verkar som du blev lite generad osv. Hade varit bättre att vara lite mera små kylig då och inte vara för tillgänglig.

Tipset nu skulle isåfall vara visa inget sådant intresse, och börjar hon ta på dig osv så va kylig och kanske lite avvisande. Fokusera dig möjligen på hennes kompis lite mera etc. Få henne att börja undra varför du inte blir "kåt" på henne. För är hon en 10a så vet hon säkert om det, o hon får säkert extremt många komplimanger om hur fin hon är. Så gå mot strömmen o va annorlunda.

Whistler
2006-10-31, 02:46
Ånej, det klarar jag inte. Kanske att vara professionell och lite undvikande, men att vara helt kylig eller att t o m intressera mig för hennes kompis går bara inte. Jag avgudar kvinnor och det syns nog framför allt i hennes fall. Jag klarar inte med massa lekar, jag vill ha raka rör och ärlighet. Gillar man så gillar man, annars ska man inte bry sig. Spela kall kan jag inte.

Mr. Moose
2006-10-31, 02:50
Nästa gång hon dyker upp och är lika flörtig/“touchy-feely“ fråga henne vid rätt tidpunkt om ni kan gå lite mera privat. (Dvs en mörk hörna eller toa!) Om hon hänger med är det bara att fortsätta så länge det går, du har ju inget att förlora! Om hon nekar direkt så vill hon bara leka och du vet var ni står.

Inte så svårt, eller hur?

Lycka till

Ps. Kvinnan=ondskan tycker jag är helt fel.

Män som alltid klagar på att deras förhålande aldrig fungerar glömmer oftast den gemensamme nämnaren i alla deras förhållanden, de själva!

Tigerkotten
2006-10-31, 02:51
Det man kan få enkelt är inte så kul, är kul med utmaning.
Va lugn helt enkelt, och visa inte för mycket intresse. Bli inte knäsvag så hon vet det etc, va gärna som sagt flirtig me andra tjejer speciellt så hon ser det. O var som sagt mera kylig gent emot henne. Det är iaf mina tips :)

Man kanske vill att det ska vara frid och fröjd o att hon ska veta vad du känner för henne, o att hon ska känna samma för dig. Men visar man för mycket intresse så skrämmer du säkert bara iväg henne.


Mr.Moose om han nu ska ta henne till ett privat ställe. Så ska han ABSOLUT inte "fråga" utan isåfall säga något i stil med. Kom följ med mig eller något i stil med det. Låt henne ej bestämma för mycket.. :>

Whistler
2006-10-31, 02:59
Ehrm, inget fel i era förslag egentligen, men det är faktiskt min arbetsplats vi snackar om. Ingen ser om man tafsar lite på varandra, men skulle man börja hångla så är det alltid någon som ser, och jag anser att mitt rykte är halva anledningen till att jag kan sköta mitt jobb så pass bra som jag faktiskt anser att jag gör (på tal om det så är det jävligt skönt att ha hittat något i livet man är tillräckligt bra på för att kunna försörja sig på det).

"Kvinnan = ondskan?" var kanske lite att ta i, det har du nog rätt i. Var mest att det kändes passande för stunden, då jag som jag skrev tidigare är lite naiv och tycker att "Gillar du mig?" "Ja, gillar du mig?" "Ja", är enklaste (och därmed bästa) lösningen på alla relationsproblem och är trött på att stå där och vänta i regnet när man bestämt en tidpunkt men ingen dyker upp.

Att spela kall är svårt för mig, eftersom jag alltid börjar fundera i banorna "Tänk om hon tappar intresset för att jag inte verkar vara intresserad, eller om jag visar intresset så tappar hon intresset för att jag inte bjuder upp till jakt" etc etc. Många jobbiga tankar. Raka kort på borden har alltid funkat bäst för mig.

Whistler
2006-10-31, 03:16
Män som alltid klagar på att deras förhålande aldrig fungerar glömmer oftast den gemensamme nämnaren i alla deras förhållanden, de själva!

Mina tidigare förhållanden har fungerat fint. Det är vägen till förhållandet som jag alltid gör bort mig på.

Mr. Moose
2006-10-31, 03:31
Mina tidigare förhållanden har fungerat fint. Det är vägen till förhållandet som jag alltid gör bort mig på.

Den komentaren var faktiskt inte ämnad för dig. Det var mera riktad till kommentaren “kvinnor=ondska“ och att många män som klagar på att alla kvinnor är skit oftast glömmer bort hur de själva är. Det är faktiskt inte alltid som det är fel på kvinnorna. (Men oftast.) :em: ;)

LarsK
2006-10-31, 05:04
Se om hon fortsätter leka med dig nästa gång hon är där. Konfrontera inte henne angående vad som hände förra lördagen, då skjuter du bara iväg henne.

Vad hände med han som väntade utanför på dig? *slap* ?

Nina L
2006-10-31, 06:02
Du är förälskad i hennes utseende, i den hon utger sig för att vara, och i din egen fantasi om vem hon är, men du är inte förälskad i henne. Det du sörjer skall inte vara att hon var svinig mot dig utan att du fick en dröm krossad. Det kan ju göra ont, det också. Man trodde att man skulle komma in på den där utbildningen, få det där jobbet, den där lägenheten eller vad det nu är man längtar efter, och så blev det inte så. Sånt suger.

Sen vill jag skälla lite på dig för att du är så ytlig. Betyder det så mycket för dig att ha en tjej som är perfekt utåt? Vet du hur mycket tid vissa tjejer lägger på att hålla uppe den där fasaden? (Det finns ju de som inte ens vågar äta inför en dejt.) Du vet ju ingenting om henne.

Det är dags att släppa drömmen om henne, för det är vad det är, en dröm. Hon har redan bevisat att hon inte är den typen av flickvän som du skulle vilja ha, inte sant? När du träffar henne nästa gång så behandla henne som vem som helst annan (professionellt). Frågar hon varför du är annorlunda så kan du säga att du tycker att hon uppträdde svinigt mot sin pojkvän, och att du inte är intresserad av att ha med den typen av brudar att göra. För det är väl sant, är det inte?

eleni
2006-10-31, 06:05
Du är förälskad i hennes utseende, i den hon utger sig för att vara, och i din egen fantasi om vem hon är, men du är inte förälskad i henne. Det du sörjer skall inte vara att hon var svinig mot dig utan att du fick en dröm krossad. Det kan ju göra ont, det också. Man trodde att man skulle komma in på den där utbildningen, få det där jobbet, den där lägenheten eller vad det nu är man längtar efter, och så blev det inte så. Sånt suger.

Sen vill jag skälla lite på dig för att du är så ytlig. Betyder det så mycket för dig att ha en tjej som är perfekt utåt? Vet du hur mycket tid vissa tjejer lägger på att hålla uppe den där fasaden? (Det finns ju de som inte ens vågar äta inför en dejt.) Du vet ju ingenting om henne.

Det är dags att släppa drömmen om henne, för det är vad det är, en dröm. Hon har redan bevisat att hon inte är den typen av flickvän som du skulle vilja ha, inte sant? När du träffar henne nästa gång så behandla henne som vem som helst annan (professionellt). Frågar hon varför du är annorlunda så kan du säga att du tycker att hon uppträdde svinigt mot sin pojkvän, och att du inte är intresserad av att ha med den typen av brudar att göra. För det är väl sant, är det inte?

+1

Bra skrivet!

mangemani
2006-10-31, 06:09
kvinnan=ondskan? tja,det var nog den bästa summeringen jag någonsin hört faktiskt.

Tricklev
2006-10-31, 06:46
Du är förälskad i hennes utseende, i den hon utger sig för att vara, och i din egen fantasi om vem hon är, men du är inte förälskad i henne. Det du sörjer skall inte vara att hon var svinig mot dig utan att du fick en dröm krossad. Det kan ju göra ont, det också. Man trodde att man skulle komma in på den där utbildningen, få det där jobbet, den där lägenheten eller vad det nu är man längtar efter, och så blev det inte så. Sånt suger.

Sen vill jag skälla lite på dig för att du är så ytlig. Betyder det så mycket för dig att ha en tjej som är perfekt utåt? Vet du hur mycket tid vissa tjejer lägger på att hålla uppe den där fasaden? (Det finns ju de som inte ens vågar äta inför en dejt.) Du vet ju ingenting om henne.

Det är dags att släppa drömmen om henne, för det är vad det är, en dröm. Hon har redan bevisat att hon inte är den typen av flickvän som du skulle vilja ha, inte sant? När du träffar henne nästa gång så behandla henne som vem som helst annan (professionellt). Frågar hon varför du är annorlunda så kan du säga att du tycker att hon uppträdde svinigt mot sin pojkvän, och att du inte är intresserad av att ha med den typen av brudar att göra. För det är väl sant, är det inte?


+1

Bronkitkorv
2006-10-31, 07:39
Jag håller med Nina. Utseendet är verkligen inte allt heller. Jag skulle inte vilja ha en sån tjej som tafsar på andra och utnyttjar folk för att hon vet att hon är snygg. Hon lekte bara med dej. Nästa gång du träffar henne så ska du bara sätta upp handen framför ansiktet och vifta lite bögigt och säga "talk to the hand, you fucking whooore" ...

Hades
2006-10-31, 07:56
Bra skrivet Nina. Det är lätt att bli förälskad i drömmar.

Whistler: Jag kan förstå hur du känner dig, helt klart. Samtidigt skulle det knappast vara så kul att vara ihop med en tjej som tafsar på, och flörtar med, andra killar.

Jay-Z
2006-10-31, 08:14
Bra, Nina. Spot on.

Börje H
2006-10-31, 08:20
är perfekt, förutom att hon röker,
Här har du svaret... Glöm henne *spy*
Dessutom har du helt rätt i att kvinnor är djävulen. Finns inga varelser på hela jorden som kan vara så manipulativa.

Ninas post var föresten riktigt bra:thumbup:

Tolkia
2006-10-31, 08:31
Whistler slängdes brutalt ut ur ett kärleksflygplan på 10000m höjd och landade rakt ner med hjärtat före i stenhård asfalt.
Och det är inte så konstigt att det gör lite ont. Full förståelse.

Jag håller med Nina; det du är förälskad i är nog mer en dröm om en tjej än den verkliga tjejen (ni känner ju egentligen inte varandra). Kanske är det en bidrgande anledning till att du blev så besviken; att tjejen du drömt om visade sig vara ... öh, ja, inte en sådan drömtjej rent beteendemässigt helt enkelt. Det finns någon som har sagt ungefär "man skall inte röra vid sina idoler (= avgudabilder), då fastnar förgyllningen på fingrarna", och det har är nog ett sådant fall där detta är applicerbart. Lämpligt beteende verkar vara att försöka hålla sig någorlunda professionell och cool, och hoppas att det går över så småningom. Under tiden: Klapp på axeln från djävulen.

jim
2006-10-31, 08:42
Jag tror också Nina har rätt, iaf mestadels. Dock tycker jag inte att bara för att du inte "känner" henne (än) så är det självklart att du ska dömma ut din attraktion till henne som ytlig. Ibland träffar man en tjej som man VET är den man vill ha, kalla det kärlek vid första ögonkastet eller vad som, men du känner att detta är verkligen rätt. Jag är inte särskilt ytlig när det kommer till kärlek och jag har fått denna känsla flera ggr i mitt liv. Vissa gånger har jag inte fått det vare sig bekräftat eller avfärdat, men jag kan minnas 2 sammanhang där jag känt såhär och sen i framtiden fått veta att jag hade rätt, att hon var helt underbar även på insidan.

Hur du vill fortgå med det här får du själv komma underfund med, om man vill ha något tycker jag man ska göra vad man kan för att uppnå det, men priset är ju att du kan bli sårad. Play it cool nästa gång du träffar henne, var som vanligt, inte kylig eller spelat ointresserad då jag tror de flesta tjejer är rätt bra på att genomskåda det ändå och då blir det bara löjligt. Känn efter hur det känns, tolka (inte överanalysera) hennes beteende och se vad du kommer fram till.

Lycka till :)

Lellan
2006-10-31, 09:20
Håller med Nina och jag tycker tjejen verkar vara en ovanligt beräknande, manipulativ person som dessutom inte är särskilt respektfull eller trogen i ett förhållande vad det verkar? Finns nog av båda kön.

Jag gjorde misstaget att sätta en kille på piedistal en gång, såg honom på gymet och tänkte om honom precis som du tänker om henne. Hursomhelst så tog jag mod till mig och hur det nu kom sig så var känslorna ömsesidiga. Vi började dejta, sedan fick jag reda på att när vi bokat in första dejten hade han redan en tjej.. ok, det kändes lite skumt och jag började dra öronen åt mig. Vi var nog rätt heta på gröten fysiskt, men jag ville vänta lite, se vad han var för kille. Utsidan var drömkillen, andra egenskaper var också lockande (bla ett udda intresse som vi delade) men det visade sig snart att han verkligen inte kunde ta att jag ville vänta lite. Han ville veta hur många antal dagar det skulle dröja *rolleyes* , jag tyckte han var lite jobbig.. Då sa han typ att "den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge" och då skojade jag tillbaks "nää, den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge". Det visade sig vara sista dejten, han tog mig på orden. Jättekonstigt, typ som om han var tvungen att "tömma" och annat kvittade. Eller så var det bara det han ville, och inte orkade spela trevlig längre.

Hursomhelst har jag inte mkt till övers för folk som flirtar med baktankar vad de än må vara, och spela spel - vem orkar göra det? Vad jag vill säga med min story är att det ÄR lätt att bli förförd av någons yttre och annat som märks ganska tidigt. Det man kanske ska tänka på är vad man själv tycker är ok när man dejtar någon, ofta har personen ett mönster och någon som tex är otrogen mot sin respektive när ni träffas kan ju kanske göra likadant mot dig.. En tanke bara.

Hoppas du råkar på drömtjejen till slut iaf, vem hon än må vara! :)

Lellan
2006-10-31, 09:24
Glömde säga att det bästa du kan göra är att vara lagom ointresserad (iaf inte avgudande, för guds skull) nästa gång du ser henne. Dels för att markera att du inte är någon toffel, att du inte riktigt tyckte det sättet hon betedde sig på var ok - och OM hon skulle mogna eller visa sig vara så underbar som du vill tro så kommer hon ha möjlighet att bli intresserad av dig då.

Människan fungerar så, man blir inte mest intresserad av den som avgudar en utan av den som ser sig jämlik och inte är helt betuttad. Båda ska vara lika betuttade men det kan växla.. (obs ! inte att förväxla med att spela spel, menar inte att du ska gå helt emot vad du känner men du måste ändå visa på något sätt att hon inte bara kan valsa in i ditt hjärta igen och krossa det och hålla på så i all oändlighet). Svårt att förklara, hoppas du förstår hur jag menar.

z_bumbi
2006-10-31, 09:38
Porta henne. :banned

Problemet löst.

Angel
2006-10-31, 10:06
håller med Ninish, försökte förklara det för Whistler igår på MSN och drog fina paraleller till finansvärdet,ang egenvärde,index upp ner och lyckoaktier

Han måste sluta låta kvinnor han knappt känner påverka hans egenvärde och index så otroligt mycket och inte satsa alla lyckoaktier på en sak (kvinnor) utan hitta andra saker som håller han ovanför ytan så inte sådant här händer.

Men han lyssnar inte på mig..

adriano
2006-10-31, 10:14
AFC bigtime!!! haha lycka till ...

nej men serre,.. nasta gang hon kommer dit sa ignora henne och skoja frisk med henne kompisar,, sen nar hon oppnar munnen sa sager du att henne att vara tyst och att hon ska lara sej hur man talar till en man som dej.. du tar tag i henne vander henne om och smiskar henne pa rumpan lite lekfullt..YOU LITTLE BRAT!!! sager du med varldens leende,, vanta inte pa hennes reaktion forsatt prata med hennes kompis som om det du nyss gjorde var natt du gor jamt!! :devil:

Papi
2006-10-31, 10:21
Hon leker med dina känslor och utnyttjar din maktposition på "innestället", och hon är svinig mot sin nuvarande kille genom att vara intim med en annan man (dig). Är det verkligen en sån tjej du vill ha? *spy*
Hon kan vara hur snygg som helst, men kan du lita på att hon inte gör likadant mot dig om ni skulle bli ihop?
Släpp henne! Bete dig professionellt mot henne på jobbet, men stanna där! Ge dig inte in i en sån där lek igen som i lördags. Det slutar nog bara med att hon gör precis likadant mot dig igen.

Jay-Z
2006-10-31, 10:21
AFC bigtime!!! haha lycka till ...

nej men serre,.. nasta gang hon kommer dit sa ignora henne och skoja frisk med henne kompisar,, sen nar hon oppnar munnen sa sager du att henne att vara tyst och att hon ska lara sej hur man talar till en man som dej.. du tar tag i henne vander henne om och smiskar henne pa rumpan lite lekfullt..YOU LITTLE BRAT!!! sager du med varldens leende,, vanta inte pa hennes reaktion forsatt prata med hennes kompis som om det du nyss gjorde var natt du gor jamt!! :devil:

:laugh: :laugh:

AFanatic
2006-10-31, 10:26
Nina ma woman! Dead on.

Niclaaas
2006-10-31, 10:32
Du är förälskad i hennes utseende, i den hon utger sig för att vara, och i din egen fantasi om vem hon är, men du är inte förälskad i henne. Det du sörjer skall inte vara att hon var svinig mot dig utan att du fick en dröm krossad. Det kan ju göra ont, det också. Man trodde att man skulle komma in på den där utbildningen, få det där jobbet, den där lägenheten eller vad det nu är man längtar efter, och så blev det inte så. Sånt suger.

Sen vill jag skälla lite på dig för att du är så ytlig. Betyder det så mycket för dig att ha en tjej som är perfekt utåt? Vet du hur mycket tid vissa tjejer lägger på att hålla uppe den där fasaden? (Det finns ju de som inte ens vågar äta inför en dejt.) Du vet ju ingenting om henne.

Det är dags att släppa drömmen om henne, för det är vad det är, en dröm. Hon har redan bevisat att hon inte är den typen av flickvän som du skulle vilja ha, inte sant? När du träffar henne nästa gång så behandla henne som vem som helst annan (professionellt). Frågar hon varför du är annorlunda så kan du säga att du tycker att hon uppträdde svinigt mot sin pojkvän, och att du inte är intresserad av att ha med den typen av brudar att göra. För det är väl sant, är det inte?

instämmer i hyllningskören, mycket bra inlägg.

kvinnan=ondskan? tja,det var nog den bästa summeringen jag någonsin hört faktiskt.

men det stämmer inte. det är du som träffat fel tjejer/kvinnor och blivit bitter.

mini
2006-10-31, 10:35
AFC bigtime!!! haha lycka till ...

nej men serre,.. nasta gang hon kommer dit sa ignora henne och skoja frisk med henne kompisar,, sen nar hon oppnar munnen sa sager du att henne att vara tyst och att hon ska lara sej hur man talar till en man som dej.. du tar tag i henne vander henne om och smiskar henne pa rumpan lite lekfullt..YOU LITTLE BRAT!!! sager du med varldens leende,, vanta inte pa hennes reaktion forsatt prata med hennes kompis som om det du nyss gjorde var natt du gor jamt!! :devil:
Åååå, jag tror jag är kär!

OnT: Nina har skrivit så bra redan, så jag säger bara +1.

Snake
2006-10-31, 10:35
Jepp

http://www.thezolder.nl/images/women_evil.jpg

backflash
2006-10-31, 10:41
+1 på nina, läs det inte en gång dock, pränta in det.

Om du läser igenom vad du har skrivit igen, så har det under en längre tid varit så att du har sett hennes 'skönhet', allt vad som är rätt med henne, och antagligen en utelämnad detalj: intalat dig att du är rätt för henne? Efter att ha tänkt såhär ett tag så har det här repeterats grundligt, och det sistnämnda i förra meningen får en förstärkning iom 'chansen', och vilken chans sen - enligt dig. Allt går din väg, ingenting kan gå fel med henne i närheten (och visst, hon (och du själv) bekräftar dina tankar i en överdrivet positiv riktning). Det blir då din brist på skepsis gjorde att du kraschade hårdare, iom en oförmåga att se att det kanske inte alls funkar (eller att hon 'kan' leka (vilket väl är ordet som används)) eller öht att där finns ett annat möjligt scenario. Detta har antagligen hänt innan, skulle du hålla med? Om du gör det, vad tror du behövs för att inte göra om det?

*rättar till pipan*

Cilia
2006-10-31, 10:50
håller med Ninish, försökte förklara det för Whistler igår på MSN och drog fina paraleller till finansvärdet,ang egenvärde,index upp ner och lyckoaktier

Han måste sluta låta kvinnor han knappt känner påverka hans egenvärde och index så otroligt mycket och inte satsa alla lyckoaktier på en sak (kvinnor) utan hitta andra saker som håller han ovanför ytan så inte sådant här händer.

Men han lyssnar inte på mig..
Kan det bero på att din förklaring blev lite rörig kanske? *L*

Nina L
2006-10-31, 10:51
OnT: Nina har skrivit så bra redan, så jag säger bara +1.Som jag har väntat på den här dagen! :bpump:

Rellos_87
2006-10-31, 11:05
Jag skulle också bli besviken, men å andra sidan få en grym självförtroende-boost. Nu vet du ju att såna tjejer inte alls är way out of your league, bara att hitta en som är mindre falsk och köra hårt!

Karl_alfred
2006-10-31, 11:11
Var glad att du fick reda på killen, en tjej som håller på sådär är vanligt och inget att ha. Förmodligen skulle hon hora runt med andra killar även om ni var ihop.

Pepparkakssmurfen
2006-10-31, 11:33
Vilken slyna,var glad att det inte är din flickvän!

(seriöst alltså)

grabben i skogen
2006-10-31, 11:39
fan du kan väl försöka få ett ligg med henne iaf? hon verkar ju lite slynig så ge henne en lapp med ditt nummer och säg ngt i stil med: ring när din kille inte är hemma.

babbett
2006-10-31, 12:09
Finns redan många bra kommentarer...jag vill bara tillägga lite.

Jobbar man som ordningsvakt måste man vara förberedd att få endel intresse riktad mot sig. Det man ska komma ihåg är att oftast handlar det enbart ett intresse för den man är när man är i tjänst.
Vissa tycker tydligen att det är häftigt med killar/tjejer i uniform och man kanske får några pluss i kanten hos kompisarna om man är flörtig mot vakten och lyckas få bra respons. Inte vet jag, men det är iaf. den känslan jag har när jag jobbar.
Ta det inte personligt, det är din uniform dom vill åt...inte dig som person ;)

Om man ser det från andra sidan...hur seriös verkar man om man raggar upp någon i tjänst? Hur vet tjejen/killen att det inte är något man gör varje pass? Själv skulle jag inte ta det seriöst om dörrvakten var flirtig iaf. Snarare ett tecken på att det är en tjejtjusare...eller att krogen är desperat efter kvinnligt besök :booty:

Jense
2006-10-31, 12:09
Ja, det här är en tråd fylld av självömkan. Ja, det här är en tråd där jag beklagar mig på ett internetforum. Ja, jag har berättat för mina kompisar, men det räcker inte. Måste få skriva av mig och få respons av främmande människor, som kanske kan garva lite åt mig när jag inte ser och på så sätt rädda deras kvällar.

Följande är saxat från när jag berättade det hela för Angel på MSN.
Det här hände i lördags, när jag jobbade. Jag jobbar som ordningsvakt på en jävligt soft men något högprofilerad krog där det största problemet en lördagskväll är att folk som får för mycket i sig somnar i sofforna.

Here we go:

I vilket fall så finns det en tjej som alltid är på [min arbetsplats] varje lördag. Lite överklassbrud sådär... Så gudomligt vacker att jag inte ens vågat fundera på att bli intresserad av henne, för det är verkligen totaluppenbart att hon är i alla fall fem klasser över mig. Har som mest sagt hej till henne när jag öppnar dörren åt henne och hennes polare. Aldrig vågat säga något annat och har liksom inte brytt mig, för det är en sån drömtjej.

I lördags kväll kommer hennes kompis lite tidigare än henne.
Säger att [kompisens namn] kommer snart och så ler hon mot mig.
Visste inte riktigt varför hon sade det, men jag antog att hon ville att jag skulle släppa före drömtjejen om det var någon kö, vilket det inte alls var vid tillfället då kompisen kom.

Hon kommer en stund senare och allt var som vanligt. En dryg halvtimme senare kommer hennes kompis till mig och säger att de blivit kallade massa dumma grejer av en kille och att han uppfört sig jävligt dåligt efter att de dissat honom och sagt att de inte var intresserade av att han raggade på dem.

Drömtjejen är vid det laget väldigt upprörd och verkar chockad.
Kompisen säger att hon aldrig sett henne sådan och pekar sen ut killen och undrar vad de ska göra.

Jag säger att jag löser det och att de ska stanna vid ingången, så jag går och pratar med honom och frågar vad som hänt. Han säger att han blev sur när de bad honom dra åt helvete och då svarade med ett par väl valda förolämpningar, spottade mot marken framför dem och gick sin väg. Jag säger att det funkar ju inte, man kan ju inte spotta inomhus. Han menar att han bara gjorde gesten, inte att han faktiskt spottade.

Vi dividerar lite fram och tillbaka och till slut säger jag att det hela mest verkar vara något missförstånd och att det är bättre om de bara håller sig ifrån varandra resten av kvällen, så jag slipper ta ut honom. Hela tiden håller jag mig artig och trevlig, och försöker verka opartisk.

Hans polare köper det och försöker dra bort honom, men han lackar på att jag sade att jag skulle kunna bli tvungen att ta ut honom, och kläcker den mycket smarta kommentaren "Jag vill se dig utanför klockan 2". Efter att ha avvisat honom från platsen (han var smartare än att försöka göra motstånd, så jag behövde inte ens röra vid honom) så går jag bort och snackar med tjejerna och berättar vad som hände och att han inte kommer in igen (eftersom han hotade mig). De är tacksamma och jag får en kram av drömtjejen.

Jag går vidare i min rondering och träffar på dem igen lite då och då. Får rätt mycket leenden från drömtjejen och hon drar med handen utmed ryggen på mig varje gång jag går förbi, som man brukar göra när det är trångt och man måste tränga sig förbi någon, fast lite mer intimt.

Sen kommer hon fram igen och säger att hon såg puckot utanför och att hon inte vågar gå ut. Börjar inse att hon är lite mer upprörd än vad som borde vara rimligt och då smyger hon upp och lägger armen om mig (jag står i hörnet vid VIP-borden, utanför dansgolvet och det är ganska mörkt). Jag står och pratar med en tjejkompis och ganska demonstrativt lutar drömtjejen sig mot min arm så att jag har hela överarmen mitt mellan hennes bröst.

Såg nog inte så farligt ut, och jag fortsatte prata med tjejpolaren lite. Drömtjejen fortsätter och smeker mig på insidan av låret bakifrån, ingen ser ju något, så jag lägger armen om henne och leker lite med hennes ryggslut. Jag hade ju fortfarande uppsikt över lokalen, och min tjejkompis stod ju bredvid och småsnackade utan att ta notis om drömtjejen.

Hade hon viskat "kom" i örat på mig så hade jag kommit på sekunden. Jag hade puls på typ 150 och var så nervös att jag inte visste vad jag hette.

Kommer lite folk gåendes och jag tänker att fan, så här kan jag ju inte sköta mitt jobb, så jag säger till tjejerna att jag måste fortsätta gå min rondering och så går jag.

Kvällen fortsätter typ, vi möts lite då och då och jag får några leenden från drömtjejen, hon berättar för de hon står och snackar med för stunden att jag "räddade" henne från puckot och jag får massa pussar på kinderna från henne och hennes kompis (fick springa och tvätta bort läppglans hur många gånger som helst) och de fortsätter så under kvällen. Tyckte det hela var lite pinsamt, men lät henne hållas.
Jag går förbi, vi tar varandra på höfter och rygg etc och låtsas tränga oss förbi etc etc under resten av kvällen.

När de pussar för mycket och en av ägarna till krogen står lite för nära så säger jag att nu får det fan räcka, för jag måste jobba, så tittar drömtjejen på mig och säger att vi får ta det efter två då... [vi stänger alltså två, reds anmärkning]

Vid det laget hade jag små rosa moln av äkta fluffighet under fötterna och hade gjort vad som helst för henne.

Runt 01:00 är det riktigt trångt där inne, så hennes kompis går och hämtar sin jacka, men det är lång kö, så jag tar hennes garderobsbiljett och hämtar jacka åt både henne och drömtjejen. Får en stor kram av drömtjejen genom garderobsluckan och hon går mot utgången.

Går ut ur garderoben och där står drömtjejen. Jag hejjar på killen hon pratar med eftersom han är stammis där, och så säger jag hejdå till henne och frågar om hon klarar sig och försäkrar henne om att puckot inte är där ute. Då säger hon "Ne, det är ingen fara nu, min kille kom precis hit för att hämta mig".

Jag har fått mitt hjärta "krossat" många gånger i livet, jag är en väldigt känslosam kille och ger mig helhjärtat in när jag väl gillar någon.

Och jag har blivit sviken och besviken många gånger och lärt mig hantera det till viss mån.

Är alldeles för förlåtande och kan inte se mycket ont i människor.

Lite för naiv kanske.

Men det där var den största besvikelsen, det ultimata antiklimaxet, i mitt liv.

Jag kan bara inte släppa att jag fått en liten skymt av sjunde himlen och att någon sedan slängde igen dörren och knuffade ner mig från stegen.

Så fort jag sluter ögonen känner jag hennes perfekta bröst mot armen och hennes hand mot mitt lår. Inget är roligt, jag kan inte äta, kan inte sova, kan inte fokusera på träningarna som varit sen dess och jag kan inte för några som helst bonusar i världen tänka på en annan kvinna än henne. Jag kan inte ens porrsurfa längre! Så fort jag sluter ögonen är hon där, med sina underbara ögon som ser rakt in i min själ...


ja hon högg dig i ryggen där, det där är ingen tejj att ha något med. för hon smekte dig när hon hade kille, då kommer hon säkerligen göra samma sak mot dig med andra killar. och det är otrohet enligt mig.. och otrohet går fetbort

babbett
2006-10-31, 12:10
fan du kan väl försöka få ett ligg med henne iaf? hon verkar ju lite slynig så ge henne en lapp med ditt nummer och säg ngt i stil med: ring när din kille inte är hemma.


*slap*

grabben i skogen
2006-10-31, 12:10
*slap*

men*innocent*

Sundsarn
2006-10-31, 12:25
Det där med "drömfixering" känner man igen. Man faller dock mycket tyngre när man blir attraherad av någon ge och med att man lär känna dem. *cry*

Nej men +1 för alla kommentaren om tjejen i frågas beteende. Även OM det skulle hända något skulle det knappast sluta lyckligt.

Loke
2006-10-31, 12:35
Hon leker med dina känslor och utnyttjar din maktposition på "innestället", och hon är svinig mot sin nuvarande kille genom att vara intim med en annan man (dig). Är det verkligen en sån tjej du vill ha? *spy*
Hon kan vara hur snygg som helst, men kan du lita på att hon inte gör likadant mot dig om ni skulle bli ihop?
Släpp henne! Bete dig professionellt mot henne på jobbet, men stanna där! Ge dig inte in i en sån där lek igen som i lördags. Det slutar nog bara med att hon gör precis likadant mot dig igen.

Håller med. Jag vet precis vilken typ av tjej hon är, och skull hon bli din så skulle hon hålla på och klänga på de andra vakterna så fort hon var ute själv. Du skulle dessutom vara helt medveten om det, för hon skulle inte anstränga sig speciellt mycket för att dölja det, men du skulle inte våga göra slut eftersom hon faktiskt gav dig fullständig uppmärksamhet när ni var själva.

stoney_king
2006-10-31, 12:45
Intressant läsning.


Hon försöker ju uppenbarligen utnyttja dig som ordningsvakt, den punkten har hon redan vunnit på även fast det bara vara en kväll...
Jävligt osmart av henne att säga "det är lugnt nu när min kille är här"
Hon hade säkert kunnat jobba vidare på utnyttjandet, men vad skulle hon säga när han står där... hehe
Hoppas att hon inte får nån mer specialbehandling.
Släpp inte in henne nästa gång :D
Kör standardfrasen "Ta ett varv runt kvarteret" :D
Eller ännu bättre kör den på killen hennes... hehe

Nej, seriöst, fyfan för kvinnor som utnyttjar sitt utseende för att få saker. En såndär vill man inte ha nått att göra med, tala om för hennes pojkvän va hon gjort... Lite larvigt men rätt...:cool:

adis
2006-10-31, 12:54
Vilken slynig tjej han "killen" har då :)
Men hon kanske vill bara spela katt o mus leken med dig ett litet tag där ni "jagar" varandra :)

Va kall bara så får du se hur hon kommer att vara mot dig ;)

grabben i skogen
2006-10-31, 12:55
musleken vill hon nog leka ja :)

MickeZZ
2006-10-31, 13:13
Enligt min erfarenhet (ca 10-12 ar i nattklubbssvangen fram till jag traffade min fru) ar de flesta tjejer man traffar pa krogen inget att forsoka hanga upp sitt liv pa. Ser man en riktigt attraktiv tjej tycker jag inte man ska hoppas pa mer an sex. Som du sjalv skrev, dromtjejen visade sig ha en kille och gar runt och tafsar pa annan kille (du) och trycker in brosten i honom osv. Skulle du verkligen vilja vara gift med henne? SKulle du lita pa henne?

Du som jobbar i nattsvangen maste val veta att helylle aldrig gar hem pa krogen. Helt klart ska du vara professionell, inte kall men oberord, absolut ingen ide att forsoka konfrontera. Da skulle du verkligen forlora din sjalvkansla. Tvartom, nasta gang du ser henne forsok att komma pa nagonting latt stoddigt att saga som hon inte riktigt vet hur hon ska tolka (var han dryg nu eller var det menat som en komplimang, ar han intresserad av mig eller vad betyder det har? Han verkade kall men anda varm? etc). Det har handlar om fingertoppskansla da man inte vill forarga nagon utan forvirra. Om man lyckas forvirra dem brukar det hjalpa en bra bit pa vagen.

Nasta gang du ser en dromtjej ska du komma ihag att verka latt oberord och artigt ointresserad sa att hon far jobba lite mer. Forra veckan var det ju tjejen som helt kontrollerade handelseforloppet. Tyvarr ar det denna typ av spel som fungerar, inte att vara en trevlig, reko och hygglig kille...

Jacksatan
2006-10-31, 13:27
Skärp till dig nu. DU måste väl varit med i gamet så länge att du lärt dig att sånt här är vanligt från snygga tjejer. Det är inget att hänga upp sig på. Attentionwhores är inget att ha ändå. Fattar inte vad du är besviken på. Uppenbarligen är det en klassisk slyna av sämsta sort, och det finns ingen som helst jävla anledning för dig att må dåligt över att du inte får henne hur bra hon än må se ut.

Pata
2006-10-31, 13:28
Hon utnyttjar mäns generella beteende mot henne. Jag har också jobbat på en krog på stureplan och sett följande:

Dessa tjejer ger sig till tre typer av killar:

1. 10 -poängare som är lika läskigt snygga som dom.
2. Kändisar (ja ... även fula kändisar), horeri för de få som får mer uppmärksamhet än henne.
3. Alpha males som dominerar och tar ner dom till sin nivå. Ofta genom dissning eller lättare förnedring. Då dom beter sig mot strömmen och beteendet tjejen är van vid blir dom nyfikna/irriterade/tycker nåt inte stämmer. Tråkigt nog är det ganska lätt att vara verbalt dominerande mot dessa damer som ofta pga av sitt utseende inte behövt "motionera" hjärnan så mycket. Osäkerhet är dessa tjejers vapen.

Tycker inte dessa kvinnor= ondska. Dom är bara en tråkig produkt av samhället. Behandla henne därefter så kommer hon nog mentalt tacka dig i framtiden.

Whistler
2006-10-31, 15:50
Skärp till dig nu. DU måste väl varit med i gamet så länge att du lärt dig att sånt här är vanligt från snygga tjejer. Det är inget att hänga upp sig på. Attentionwhores är inget att ha ändå. Fattar inte vad du är besviken på. Uppenbarligen är det en klassisk slyna av sämsta sort, och det finns ingen som helst jävla anledning för dig att må dåligt över att du inte får henne hur bra hon än må se ut.

Nej, faktum är att jag inte alls har lärt mig det. Försöker hålla hög profil på jobbet, inget mer än att prata och le mot folk etc. Det här var första gången som jag svarade på vad jag tyckte var en invit (undantag att jag någon gång efter arbetstid fått en lapp med telefonnummer på). Jag tror mitt problem är just det att jag själv aldrig skulle utlova något jag inte tänker hålla, i det här fallet ett löfte om fortsatt intimitet, och då har fruktansvårt att genomskåda att någon annan inte menar fullt allvar med det de säger.

Men ni har nog rätt. Jag ska vara artig och professionell i fortsättningen, så får vi se vad som händer.

För er som undrade vad som hände med grabben som väntade på mig så hände det inte så mycket, eftersom jag slutade kl 2:30, och så länge orkade han inte vänta. :) I vilket fall var utgången given, grabben var troligen onykter och vägde ca 10kg mindre än mig, samt att jag var hyfsat uppvärmd från förmiddagens Vale Tudo-träning. Bättre att hålla sig undan sådana konflikter, man vinner inget på det.

Jacksatan
2006-10-31, 15:55
Nej, faktum är att jag inte alls har lärt mig det. Försöker hålla hög profil på jobbet, inget mer än att prata och le mot folk etc. Det här var första gången som jag svarade på vad jag tyckte var en invit (undantag att jag någon gång efter arbetstid fått en lapp med telefonnummer på). Jag tror mitt problem är just det att jag själv aldrig skulle utlova något jag inte tänker hålla, i det här fallet ett löfte om fortsatt intimitet, och då har fruktansvårt att genomskåda att någon annan inte menar fullt allvar med det de säger.

Men ni har nog rätt. Jag ska vara artig och professionell i fortsättningen, så får vi se vad som händer.


Felet med dig är att du antagligen är en reko o vettig kille. Man kan inte heller låta bitterhet äta upp en, utan man får helt enkelt ta att man går på en mina då och då. Grejen är att man måste lära sig att sånt där skit inte ska få ta energi av en. Borsta bort det och tänk att tjejen troligtvis inte mår särskilt bra som måste hålla på sådär.

wintzell
2006-10-31, 17:52
så du låter din tjej gå runt å ta främmande killar mellan låren? låter hälsosamt

Jag vet inte varför, men såg framför mig hur tjejen va en meter kortare och bara höll sig tätt intill honom och att han tolkade det lite extra kärleksfullt bara för att han var brunstigt förtuttad i henne...

Men det uppskattas inte nej...

shadowfire
2006-10-31, 18:23
Du är förälskad i hennes utseende, i den hon utger sig för att vara, och i din egen fantasi om vem hon är, men du är inte förälskad i henne. Det du sörjer skall inte vara att hon var svinig mot dig utan att du fick en dröm krossad. Det kan ju göra ont, det också. Man trodde att man skulle komma in på den där utbildningen, få det där jobbet, den där lägenheten eller vad det nu är man längtar efter, och så blev det inte så. Sånt suger.

Sen vill jag skälla lite på dig för att du är så ytlig. Betyder det så mycket för dig att ha en tjej som är perfekt utåt? Vet du hur mycket tid vissa tjejer lägger på att hålla uppe den där fasaden? (Det finns ju de som inte ens vågar äta inför en dejt.) Du vet ju ingenting om henne.

Det är dags att släppa drömmen om henne, för det är vad det är, en dröm. Hon har redan bevisat att hon inte är den typen av flickvän som du skulle vilja ha, inte sant? När du träffar henne nästa gång så behandla henne som vem som helst annan (professionellt). Frågar hon varför du är annorlunda så kan du säga att du tycker att hon uppträdde svinigt mot sin pojkvän, och att du inte är intresserad av att ha med den typen av brudar att göra. För det är väl sant, är det inte?
Det var nog det bästa jag sett dig skriva på ett år på forumet. Klockrent min tanke.

shadowfire
2006-10-31, 18:27
Nu är ju du iofs inte så gammal, men skulle du nu stöta på en tjej som gör närmanden på jobbet så tycker jag fortfarande du ska be henne respektera att du jobbar. Visst har jag också stött på flirtar på arbetet, men under arbetstid så vill jag inte bli störd, jag har ett jobb att sköta.
Hon kan få ditt nummer och ringa dagen efter isåfall och visa att det är något seriöst. Ska du bara ****** runt så kan du väl göra det med vem som helst en ledig dag, det är ju det minsta bekymret o hitta någon pudding o rulla runt med...

fothermucker
2006-10-31, 20:07
Felet med dig är att du antagligen är en reko o vettig kille. Man kan inte heller låta bitterhet äta upp en, utan man får helt enkelt ta att man går på en mina då och då. Grejen är att man måste lära sig att sånt där skit inte ska få ta energi av en. Borsta bort det och tänk att tjejen troligtvis inte mår särskilt bra som måste hålla på sådär.
+1
Om du tänker dig att du är 15 poängaren som går ut en lördag, är det kanske inte helt orimligt att tänka sig att man leker lite med dörrvakten bara för att man kan? Knappast något specifikt för kvinnor. Och givetvis är det jävligt ohållbart att bygga sitt självförtroende på utseendet.

fat_joe
2006-10-31, 21:43
Seriöst du har träffat en full tjej i nån timma, cry me a river...

Kwon
2006-10-31, 21:46
fat_joe

Killen med sympati :)

On-topic

Tråkigt att höra Visslarn, men du hittar säkert en bättre snart!

Hon var helt enkelt inte rätt för dig.

Någon annan tid, annan plats alt någon annan person.

Trance
2006-10-31, 21:48
Seriöst du har träffat en full tjej i nån timma, cry me a river...

Du är vis, först trodde jag att du bara var någon 18-årig kille med sedan förstod jag att du måste vara äldre och mer erfaren.

Angel
2006-10-31, 22:06
Cry me a river f.ö en väldigt bra låt....oooh...cry me a riiiiiver....o så dansar Justin sexigt som fan

fat_joe
2006-10-31, 22:14
Du är vis, först trodde jag att du bara var någon 18-årig kille med sedan förstod jag att du måste vara äldre och mer erfaren.

krävs inte direkt någon större erfarenhet för att vara medveten om alkoholens inverkan på människor.

krävs inte direkt någon större erfarenhet för att att inse att bilden man målat upp av någon man inte ens känner, oftast inte stämmer.

krävs inte direkt någon större erfarenhet för att inte låta sitt liv påverkas av ett avisande från en full person, som man samtalat med i någon timma av sitt liv, som på toppen av det visade sig vara ett as.

Whistler
2006-10-31, 22:51
Krävs inte direkt någon större erfarenhet för att faktiskt läsa mina inlägg och notera att jag skrev att hon INTE var full.

Tricklev
2006-10-31, 22:55
Jag tycker att män är ondska, och ännu mer upprörd blir jag när dom börjar snacka med mig, om jag inte vill ha samlag med dig vill jag inte snacka med dig. *popcorn*

Diana
2006-10-31, 22:58
Ninas post - årets mest plusettade :D :thumbup:

Trist upplevelse Whistler...
Antar att man kan trösta sej med att ju äldre man blir desto svårare får man för att fatta nån större mängd intresse för människor man vet såpass lite om - alltid något. Hmm överlag får man väl mkt svårare att bli kär iofs.. nackdel? fördel? ...jävla svårt att avgöra.

krävs inte direkt någon större erfarenhet för att att inse att bilden man målat upp av någon man inte ens känner, oftast inte stämmer.
.
Tror det är just det som krävs, man måste gå på nitar/se med egna ögon för att få in det i skallen ordentligt...

fat_joe
2006-10-31, 23:01
Krävs inte direkt någon större erfarenhet för att faktiskt läsa mina inlägg och notera att jag skrev att hon INTE var full.

Okej kan hända att jag missade det,du frågade henne eller ? ;)
men faktum kvarstår.

Angel
2006-10-31, 23:08
hon kanske va full/hög utan att du märkte de.

Hade en bekant härromdan som tydligen hade varit hög flera gånger vi träffats utan att ja märkt ett skit...ehm lite offtopic sådär

He-man
2006-11-01, 00:06
Jag tycker att män är ondska, och ännu mer upprörd blir jag när dom börjar snacka med mig, om jag inte vill ha samlag med dig vill jag inte snacka med dig. *popcorn*
Whaaaaaat! Jag trodde du var kille? :)

.....


On topic.. Trist när någon leker med ens känslor, just nu känns allting botten men förr eller senare kommer du över det. Jag kan inte identifiera mig i just din situation men jag har varit olykligt kär mer än en gång och det är både ett lidande samtidigt som det är underbart att vara kär. Se det från den ljusa sidan, hade det varit din flickvän skulle du inte kunna lita på henne då hon gör sådär.

Fartman
2006-11-01, 00:17
Krävs inte direkt någon större erfarenhet för att faktiskt läsa mina inlägg och notera att jag skrev att hon INTE var full.
Det är ju ännu värre. Vem vill ha och göra med någon som går ut NYKTER!? *slap*

Whistler
2006-11-01, 01:12
On topic.. Trist när någon leker med ens känslor, just nu känns allting botten men förr eller senare kommer du över det. Jag kan inte identifiera mig i just din situation men jag har varit olykligt kär mer än en gång och det är både ett lidande samtidigt som det är underbart att vara kär. Se det från den ljusa sidan, hade det varit din flickvän skulle du inte kunna lita på henne då hon gör sådär.

Jag skulle inte säga att jag är kär, det hela handlar mest om att jag trodde jag skulle få något jag aldrig ens vågat drömma om, och att det sedan ryktes bort rakt framför näsan på mig.


Det är ju ännu värre. Vem vill ha och göra med någon som går ut NYKTER!? *slap*

Är man själv nykterist så är det en kombination som fungerar rätt bra...
Tror väl inte att hon är det, har sett henne med drinkar i handen mer än en gång, men hon blir aldrig så pass påverkad att jag märker av det, och då är det ändå mitt jobb att märka det.

He-man
2006-11-01, 01:38
Jag skulle inte säga att jag är kär, det hela handlar mest om att jag trodde jag skulle få något jag aldrig ens vågat drömma om, och att det sedan ryktes bort rakt framför näsan på mig.
Nä jag förstod att du inte är kär i henne då du inte hunnit lära känna henne så väl, på sätt och vis kan du ju se det som något positivt, det är t.ex. riktigt jobbigt att vara kompis med en tjej som man har större känslor för, eller ännu värre någon som man regelbundet träffar men inte känner så väl.

Jet
2006-11-01, 07:30
Du har blivit utnyttjad, gilla läget. Tjejen fjäskade in sig hos dig för att få fördelar på krogen och du köpte det rakt av. Alternativt vill hon ligga med dig, men förmodligen inte.

Med ännu större tur drar hon igång en scen och påstår att du har stött på henne, så att hennes kille ska rädda henne från den onda vakten.

Jet
2006-11-01, 07:33
Du är förälskad i hennes utseende, i den hon utger sig för att vara, och i din egen fantasi om vem hon är, men du är inte förälskad i henne. Det du sörjer skall inte vara att hon var svinig mot dig utan att du fick en dröm krossad. Det kan ju göra ont, det också. Man trodde att man skulle komma in på den där utbildningen, få det där jobbet, den där lägenheten eller vad det nu är man längtar efter, och så blev det inte så. Sånt suger.

Sen vill jag skälla lite på dig för att du är så ytlig. Betyder det så mycket för dig att ha en tjej som är perfekt utåt? Vet du hur mycket tid vissa tjejer lägger på att hålla uppe den där fasaden? (Det finns ju de som inte ens vågar äta inför en dejt.) Du vet ju ingenting om henne.

Det är dags att släppa drömmen om henne, för det är vad det är, en dröm. Hon har redan bevisat att hon inte är den typen av flickvän som du skulle vilja ha, inte sant? När du träffar henne nästa gång så behandla henne som vem som helst annan (professionellt). Frågar hon varför du är annorlunda så kan du säga att du tycker att hon uppträdde svinigt mot sin pojkvän, och att du inte är intresserad av att ha med den typen av brudar att göra. För det är väl sant, är det inte?

+1

Jet
2006-11-01, 07:40
Jag skulle inte säga att jag är kär, det hela handlar mest om att jag trodde jag skulle få något jag aldrig ens vågat drömma om, och att det sedan ryktes bort rakt framför näsan på mig.




Är man själv nykterist så är det en kombination som fungerar rätt bra...
Tror väl inte att hon är det, har sett henne med drinkar i handen mer än en gång, men hon blir aldrig så pass påverkad att jag märker av det, och då är det ändå mitt jobb att märka det.

Vad är det för skit du säger? Varför skulle du inte få ligga med den typen av tjejer, du gör precis vad de vill du ska göra, höja upp dem på en platå för att de ser så bra ut.

Tricklev
2006-11-01, 10:06
Whaaaaaat! Jag trodde du var kille? :)


Det är exakt därför jag inte vill snacka med killar. ;)

Timme
2006-11-01, 10:22
Jag tycker att män är ondska, och ännu mer upprörd blir jag när dom börjar snacka med mig, om jag inte vill ha samlag med dig vill jag inte snacka med dig. *popcorn*

Vänta, vänta, VÄNTA! Är du en tjej?

Jense
2006-11-01, 10:23
Vänta, vänta, VÄNTA! Är du en tjej?
nä, gay.

Tricklev
2006-11-01, 10:24
Vänta, vänta, VÄNTA! Är du en tjej?

Missförstår alla mig idag?

Jag är kille, därför har jag inget intresse i att snacka med främmande killar, för jag vill ändå inte ha samlag med dom. Tjejer vill jag gärna tala med dock.*popcorn*

Angel
2006-11-01, 10:48
Jag tror han kommer fortsätta "limma" och då kommer hon säga det till sin kille och sen kommer 190-kgs negern att krossa Whistler.....och de kommer göra garanterat mera ont än ett krossat hjärta

Kwon
2006-11-01, 10:51
Visslarn

Kvinnan kan vara en av de bästa saker som finns i livet, men även en av de värsta om han har för mycket förväntningar och det inte alltid går som man vill!

Men det är upp till dig hur du tar/uppfattar och reagerar på saker och ting.

Blir man kär fort helt utan egen kontroll kan det vara problematiskt.

Whistler
2006-11-02, 13:23
Update: Frågade runt lite på jobbet igår. Verkar som om jag är den enda som missat att den här tjejen alltid gör såhär. Hon letar upp någon att ragga på, ju svårare desto roligare. Sen när hon börjar få respons så springer hon till sin kille och säger att den hon raggade på i själva verket raggar massa på henne, och så tar sig pojkvännen ett snack med honom.

Inte för att jag är särskilt orolig för pojkvännen, men fy vad jag känner mig kränkt.

Kwon
2006-11-02, 13:32
Hon verkar dum i huvudet Visslarn.

Hon söker verkligen bekräftelse och verkar inte vara något att hänga upp i julgranen.

Glöm o satsa på någon annan så kommer du snart vara uppåt o på topp igen! :thumbup:

Angel
2006-11-02, 13:37
Ignorera henne nu för sjutton! visa att hennes beteende inte är okej

L-Sami
2006-11-02, 14:18
Update: Frågade runt lite på jobbet igår. Verkar som om jag är den enda som missat att den här tjejen alltid gör såhär. Hon letar upp någon att ragga på, ju svårare desto roligare. Sen när hon börjar få respons så springer hon till sin kille och säger att den hon raggade på i själva verket raggar massa på henne, och så tar sig pojkvännen ett snack med honom.

Inte för att jag är särskilt orolig för pojkvännen, men fy vad jag känner mig kränkt.

Du kan fan inte vara kär i henne nu längre, bruden är helt enkelt av den skitiga varianten. Finns bättre tjejer där ute...tror jag iaf

Jacksatan
2006-11-02, 15:13
Jag vill nästan skramla ihop till ett uppbåd och dra ner och smälla ner tjejen, hennes kille och troligtvis några av hennes kompisar också. Man måste visa att man inte accepterar sånt här beteende.
Kan du inte neka henne inträde nästa gång? Påstå att hon är för full och troligtvis även narkotikapåverkad.

Daniiiel
2006-11-02, 15:32
Jobbigt läge whisty..det känns ju som att hon bara playar me dig men det kan ju också vara så att hon vill ha lite stake. Tycker du borde göra som någon annan sa och fråga om hon vill gå någonstans eller följa med hem efter jobbet eller whatever. Annars vet du ju direkt att hon bara playar me dig och sånt kan vara för jävla jobbigt.

Sen om du släpper in mig på Karlssons så lovar jag att inte säga att du flörtar på jobbet! Säkert du som jämt nekar mig:cryout:


EDIT: hahahha gör som jacksatan säger och neka tjejen inträde!! hohoho sen kommer hon nog villa knualla för att få komma in

He-man
2006-11-02, 15:33
Kan du inte neka henne inträde nästa gång? Påstå att hon är för full och troligtvis även narkotikapåverkad.
Riskerar han inte att bli av med jobbet då? Jag tänker främst på att det varit så mycket skriverier i tidningarna om diskriminering, så hon kan ju helt sonika gå till pressen.

Vem tror de på?

-En oskyldig tjej som med hjälp av sina kompisar kan styrka att hon nästan alltid är nykter och skötsam...

-Eller vakten som flörtade på jobbet och nästa helg vägrar henne inträde (de kan ju få till det så att det var han som aktivt stötte på henne, och att han portar henne för att hon inte följde med honom hem).

Pata
2006-11-02, 16:41
Provocera verbalt fram en fight från henne och hennes kille så att du får "försvara dig" och banka skiten ur båda två. Se till att hennes vackra ytre blir en smula mindre attraktivt..."NEJ!" (säger åt mitt dåliga jag på skarpen) "Så gör man inte", "våld föder våld och det är barnsligt beteende för att påvisa sin manlighet". (mitt dålig jag kryper åt sidan och skäms).

Ignorera henne bara, behandla henne som luft.

regus
2006-11-02, 16:57
Det bästa du kan göra att inse att det finns fler träd i skogen.
Föresten verkar du vara mer kär i hennes utseende än i henne.
Det kallas en annan sak också.. Kåt! *innocent*


*rolleyes*

Fjod0r
2006-11-02, 17:10
Gå till hennes pojkvän och berätta vad som hände. Glöm inte heller att berätta att hon ALLTID håller på sådär.

+dra en tarsan innan jobbet för att underlätta beslutsamheten :D

Whistler
2006-11-02, 17:20
Regus: Fan vad folk reagerar på det där... Jag har ju knappt pratat med människan, klart det är hennes utseende som lockar!

Fjod0r: Tror nog han vet om det redan, eller så bryr han sig inte. Angående det där sista... Det gör jag redan. I plural.

Fjod0r
2006-11-02, 17:29
Fjod0r: Tror nog han vet om det redan, eller så bryr han sig inte. Angående det där sista... Det gör jag redan. I plural.

:laugh:

Snake
2006-11-02, 23:26
Update: Frågade runt lite på jobbet igår. Verkar som om jag är den enda som missat att den här tjejen alltid gör såhär. Hon letar upp någon att ragga på, ju svårare desto roligare. Sen när hon börjar få respons så springer hon till sin kille och säger att den hon raggade på i själva verket raggar massa på henne, och så tar sig pojkvännen ett snack med honom.

Inte för att jag är särskilt orolig för pojkvännen, men fy vad jag känner mig kränkt.

En äkta DRAMA QUEEN!!!

Whistler
2006-11-03, 13:46
Hellre det än drag queen...

Daniiiel
2006-11-03, 23:54
LOOOL

Whistler såg nyss en bild på dig, jag känner ju dig haha!!

Jag gick också på karate i huskvarna. Daniel..du och din polare brukar ju snacka me oss på gymmet. Långa blatten och svensken du vet:D Varför hänger du inte på gymmet längre?? Snackar me din gamla rumskompis då och då.

bladhet
2006-11-04, 11:36
Inte direkt någon dam man gifter sig med... en liten ****** som vill ha uppmärksamhet och få lättare att komma in på krogen m.m..

Näää inte ska du bry dig om henne.. Hitta någon med lite vett i skallen... Jag lovar det finns..... Någon stans..

Herkulez
2006-11-04, 14:34
Inte direkt någon dam man gifter sig med... en liten ****** som vill ha uppmärksamhet och få lättare att komma in på krogen m.m..

..
exactemundo :thumbup:

Whistler
2006-11-04, 17:14
Nee, inte alls exactemundo. Hon är redan VIP och kommer in när och hur hon vill. Antar att jag bara var en trofé.

Jet
2006-11-04, 18:13
Nee, inte alls exactemundo. Hon är redan VIP och kommer in när och hur hon vill. Antar att jag bara var en trofé.

Menar du att du i ditt liv, som trots allt måste vara minst 20 år, inte har stött på en "teaser" förr? De finns överallt, det bästa du kan göra med dessa små fåntrattar är att när de smyger upp i dörren och putar med läpparna och vill gå före, tänk på den berömda tjejen, och hänvisa dem sedan längst bak i kön.

Tricket är att killar är fan så lättköpta, de tror de blir manligare av att köpa sprit till en tjej som står och ler lite, men sen glider vidare till nästa... Låt dem komma och truga för dig istället.

Angel
2006-11-04, 18:20
är jag också VIP där eller?

carlsm
2006-11-04, 19:04
Ja du >> Whistler <<, de här drömbrudarna som så lätt fuckar upp skallen på en hur lätt som helst finns det för många av. Jag är själv en sucker för drömbrudar som är divisioner över mig som jag hoppas få men aldrig får. Garvar åt dig gör jag inte för jag fastnade själv för en sån där drömtjej för ett tag sen men det blev ju bara nobben så klart.

Kändes helt rätt att ha blivit den där medelmåttiga killen med drömfin tjej som man ser ibland. Men antagligen förtjänar jag det inte eller så är jag bara för snäll och fastnar i kompisfällan jämt eller vågar inte göra slag i saken och ta upp jakten.

Whistler
2006-11-05, 13:20
Menar du att du i ditt liv, som trots allt måste vara minst 20 år, inte har stött på en "teaser" förr? De finns överallt, det bästa du kan göra med dessa små fåntrattar är att när de smyger upp i dörren och putar med läpparna och vill gå före, tänk på den berömda tjejen, och hänvisa dem sedan längst bak i kön.

Nej, faktumet är att det här är första gången jag blivit utnyttjad på det här sättet. Antagligen för att jag är så fruktansvärt kass på att tolka signaler. Hon får i princip köra tungan i halsen på mig för att jag ska fatta att hon är intresserad.

Jag skickar dem alltid längst bak till kön, såvida de inte har VIP-kort, vilket den här tjejen har.

Diana
2006-11-05, 14:50
Det viktigaste är att du blivit en attentionhoe-erfaranhet rikare - priceless.

Ja du >> Whistler <<, de här drömbrudarna som så lätt fuckar upp skallen på en hur lätt som helst finns det för många av. Jag är själv en sucker för drömbrudar som är divisioner över mig som jag hoppas få men aldrig får. Garvar åt dig gör jag inte för jag fastnade själv för en sån där drömtjej för ett tag sen men det blev ju bara nobben så klart.

Kändes helt rätt att ha blivit den där medelmåttiga killen med drömfin tjej som man ser ibland. Men antagligen förtjänar jag det inte eller så är jag bara för snäll och fastnar i kompisfällan jämt eller vågar inte göra slag i saken och ta upp jakten.
Hoppas du tar upp jakten nästa gång, alla drömbrudar är inte golddiggers eller allmänt psykosskadade attentionhoes, jag har matchmakat tillräckligt många par (tvåsiffrigt :cool: :D) för att veta att 'divisioner' inte behöver betyda ett skit.

Metal_boy_
2006-11-05, 14:54
Finns nog bra tjejer också. Du hade väl otur bara.

Ironbabe
2006-11-05, 22:37
Nå, var hon där i helgen igen? *popcorn*

Wennerberg
2006-11-05, 22:52
Jävla fruntimmer, de är elaka ibland, det fixar man med en bit tejp och en elpistol.

Röda_Lacket
2006-11-05, 23:01
Tjejer suger verkligen .... 90% av alla tjejer iaf ....nu är man singel ännu en gång snart orkar man inte med tjejer längre snart dags att bli gay. Orka med detta jävla skitspel så fort man visar känslor skrämmer man iväg tjejer eller så är det början på slutet *cry* ...

Speciellt dessa snygga tjejer dom är fan skadade fy fan ....*spy* *spy* *spy* *spy*

Whistler
2006-11-05, 23:02
Ironbabe: Nope, hon kom inte. Hennes kompis var dock där, och låtsades inte se mig när jag hälsade henne välkommen i dörren. Deras gemensamma kompis som inte var med förra lördagen var dock där, och fnittrade massor om att hon "hört saker om mig". Hela situationen känns prekär.

Wennerberg: Tejp och elpistol?

Röda_Lacket: Gejeri är inget jag rekommenderar. En av våra husbögar kom och tafsade på mig när jag gav folk stämplar igår, jävligt obehagligt. Han är så trevlig och charmig dock, så jag drog mig bara undan, känns dumt att skälla ut honom när han är så snäll.

Tricklev
2006-11-05, 23:04
Wennerberg: Tejp och elpistol?


Du vill inte ens veta.

Röda_Lacket: PM;a Coldsmith.

Wennerberg
2006-11-05, 23:22
Wennerberg: Tejp och elpistol?


Alt. Något att skära med.

7UP
2006-11-06, 00:34
Röda_Lacket: Var det inte du som skrev en tråd nyligen att du äntligen hade träffat rätt tjej?

Whistler
2006-11-18, 03:51
Jahopp, jag uppdaterar lite igen då. Ifall någon där ute kanske eventuellt känner för att fortsätta läsa. Har ju varit en del intresse i tråden i vilket fall. :)

Nåväl... Det är tre veckor sedan hon var på mig den där lördagen, och jag har inte sett henne sedan dess. Idag dök hon upp vid 22-tiden ihop med samma kompis som förut, men då jag inte stod i dörren såg de mig inte. Jag såg dem gå förbi några gånger och märkte att hon sökte ögonkontakt, men jag försökte spela kallt och tittade ut i folkhavet.

Till slut gick hon förbi väldigt nära och vinkade och log mot mig. Jag såg snabbt på henne och vände mig sedan om. Märkte att hon blev sur, vilket var helt och hållet meningen, så jag gick min väg. Hade hoppats på att få igång någon konversation, men märkte inte att hon gick efter och knackade mig på axeln. När jag väl kände det och vände mig om var hon redan på väg därifrån.

Mötte henne igen lite senare, och då ignorerade hon mig istället för tvärtom. Hon och kompisen fortsatte dock att stå så att de syntes ordentligt när jag gick förbi. Hade jag en fast postering så ställde de sig precis framför och låtsades hålla på med något helt annat. Ytterligare en stund senare kom den påstådda pojkvännen och resten av kvällen klängde hon på honom så fort jag fanns i närheten. Antagligen hade hon sagt något till honom om mig, för han tittade på mig varje gång jag gick förbi.

Är lite sur över att jag inte reagerade snabbare när hon knackade mig på axeln, för nu vet jag att hon kommer avfärda mig som ett dryghuvud och sedan totalignorera mig resten av livet. Hade hoppats på att få säga vilket svin hon är och hur ont det gjorde när hon betedde sig så som hon gjorde.

Det läskigaste av allt är att jag fortfarande blev knäsvag när jag såg henne, och att jag började rodna när jag märkte att hon tittade på mig. När hon ropade mitt namn var jag nära att bara springa till henne och ge henne världen.

Kan inte någon bara komma hit och sätta ett hårt knä i ansiktet på mig så att jag slipper jobba några veckor? Trodde jag skulle få lite själaro nu när jag dissat henne, men det blev bara värre. Kommer lik förbannat inte kunna sova inatt, för nu har dåligt samvete istället. Suck...

PS: På tal om inget så blev jag erbjuden en avsugning av en av husbögarna när vi stängde. Kul att veta att någon tycker om mig i alla fall.

Zakath
2006-11-18, 03:54
ommer lik förbannat inte kunna sova inatt, för nu har dåligt samvete istället. Suck...


Finns inget att ha dåligt samvete över, men hon bör ha det.

Tigerkotten
2006-11-18, 03:56
Ärsch du gjorde rätt bra ifrån dig, men om hon söker ögonkontakt och ni får det. Vik inte undan blicken, men stirra såklart inte. För om du spanar bort o tittar tebax igen är det ett svaghetstecken :)

Sedan det där du skulle säga massor av saker till henne hade jag nog skippat me även fast hon varit störd. Gör inte det till så stor sak tycker jag, utan va lite kylig mot henne o visa inte för mycket intresse. Hon kommer inte vara van vid det :)

L-Sami
2006-11-18, 03:58
Jahopp, jag uppdaterar lite igen då. Ifall någon där ute kanske eventuellt känner för att fortsätta läsa. Har ju varit en del intresse i tråden i vilket fall. :)

Nåväl... Det är tre veckor sedan hon var på mig den där lördagen, och jag har inte sett henne sedan dess. Idag dök hon upp vid 22-tiden ihop med samma kompis som förut, men då jag inte stod i dörren såg de mig inte. Jag såg dem gå förbi några gånger och märkte att hon sökte ögonkontakt, men jag försökte spela kallt och tittade ut i folkhavet.

Till slut gick hon förbi väldigt nära och vinkade och log mot mig. Jag såg snabbt på henne och vände mig sedan om. Märkte att hon blev sur, vilket var helt och hållet meningen, så jag gick min väg. Hade hoppats på att få igång någon konversation, men märkte inte att hon gick efter och knackade mig på axeln. När jag väl kände det och vände mig om var hon redan på väg därifrån.

Mötte henne igen lite senare, och då ignorerade hon mig istället för tvärtom. Hon och kompisen fortsatte dock att stå så att de syntes ordentligt när jag gick förbi. Hade jag en fast postering så ställde de sig precis framför och låtsades hålla på med något helt annat. Ytterligare en stund senare kom den påstådda pojkvännen och resten av kvällen klängde hon på honom så fort jag fanns i närheten. Antagligen hade hon sagt något till honom om mig, för han tittade på mig varje gång jag gick förbi.

Är lite sur över att jag inte reagerade snabbare när hon knackade mig på axeln, för nu vet jag att hon kommer avfärda mig som ett dryghuvud och sedan totalignorera mig resten av livet. Hade hoppats på att få säga vilket svin hon är och hur ont det gjorde när hon betedde sig så som hon gjorde.

Det läskigaste av allt är att jag fortfarande blev knäsvag när jag såg henne, och att jag började rodna när jag märkte att hon tittade på mig. När hon ropade mitt namn var jag nära att bara springa till henne och ge henne världen.

Kan inte någon bara komma hit och sätta ett hårt knä i ansiktet på mig så att jag slipper jobba några veckor? Trodde jag skulle få lite själaro nu när jag dissat henne, men det blev bara värre. Kommer lik förbannat inte kunna sova inatt, för nu har dåligt samvete istället. Suck...

PS: På tal om inget så blev jag erbjuden en avsugning av en av husbögarna när vi stängde. Kul att veta att någon tycker om mig i alla fall.


Verkar som om du målar upp en bild av vad andra människor tänker om dig. Du vill att det du tror är sant, men oftast är sanningen långt borta ifrån sina egna målerier. Om det här stör dig så mycket, så prata med henne låt inte det här förstöra ditt liv. Det är inte värt det.



("PS: På tal om inget så blev jag erbjuden en avsugning av en av husbögarna när vi stängde.
Kul att veta att någon tycker om mig i alla fall".

:laugh: )

nboi
2006-11-18, 05:07
Låter lite som filmen http://imdb.com/title/tt0118749/ över det hela l0l.
Dirk Whistler passar dig säkert.

Sonny.
2006-11-18, 05:17
Jag skulle nog ha försökt ta det hela som en komplimang bara, och sedan försökt släppa det. Finns ju en chans att man blir galen annars. Såna heta förvirrade känslor brukar för det mesta försvinna med tiden.

Sonny.
2006-11-18, 05:20
Oj. Mitt ovanstående inlägg handlar om ditt första.

Angel
2006-11-18, 14:26
ja har faktiskt erbjudit dig min kropp en gång med, haha. Och Binne med, de e många som vill ha dig

Whistler
2007-06-06, 17:11
Låten som jag skrev baserat på händelsen den här tråden handlar om finns för övrigt på mitt bands hemsida: www.screaming-silence.com

Låten heter October Flower och finns även för nedladdning här: klickiz (http://www.requiem.se/~whistler/Screaming%20Silence-prylar/Screaming%20Silence%20-%20October%20Flower%20(070202).mp3)

exenom
2007-06-06, 17:51
Låten som jag skrev baserat på händelsen den här tråden handlar om finns för övrigt på mitt bands hemsida: www.screaming-silence.com

Låten heter October Flower och finns även för nedladdning här: klickiz (http://www.requiem.se/~whistler/Screaming%20Silence-prylar/Screaming%20Silence%20-%20October%20Flower%20(070202).mp3)

Gillade låten men störde mig lite på sången. Varför låter det som sångaren sjunger i ett glas typ. Starkare och tydligare sång och den skulle vara klockren.

Avesta
2007-06-06, 18:08
Jesus christ, du förtjänar inte det där förordnandet, lägg av med att fortsätta sådär, ha lite balls och förödmjuka dig själv för det du håller på med och hitta en väg ut, lättast är väl att erkänna på fullt allvar för dig själv att du aldrig kommer att få henne. En fantasi går inte att få, runka till att du kör in aspen i henne så har du förstört lite av gudinna-fantasin.
Good luck m8

Rahf
2007-06-06, 18:50
Avesta, senaste inlägget som behandlade ämnet var 7 månader sen. Jag tror Visslarn nog har kommit över det iallafall till viss del.

Avesta
2007-06-06, 19:24
Avesta, senaste inlägget som behandlade ämnet var 7 månader sen. Jag tror Visslarn nog har kommit över det iallafall till viss del.

HAHA, seeeg

glädjande då, undrar hur det gick. Förhoppningsvis fick se lite mer av heaven :D

viktore
2007-06-06, 19:25
Låten som jag skrev baserat på händelsen den här tråden handlar om finns för övrigt på mitt bands hemsida: www.screaming-silence.com

Låten heter October Flower och finns även för nedladdning här: klickiz (http://www.requiem.se/~whistler/Screaming%20Silence-prylar/Screaming%20Silence%20-%20October%20Flower%20(070202).mp3)

inte stött på henne igen ? *popcorn*

Whistler
2007-06-06, 19:33
Jesus christ, du förtjänar inte det där förordnandet, lägg av med att fortsätta sådär, ha lite balls och förödmjuka dig själv för det du håller på med och hitta en väg ut, lättast är väl att erkänna på fullt allvar för dig själv att du aldrig kommer att få henne. En fantasi går inte att få, runka till att du kör in aspen i henne så har du förstört lite av gudinna-fantasin.
Good luck m8

Avesta, senaste inlägget som behandlade ämnet var 7 månader sen. Jag tror Visslarn nog har kommit över det iallafall till viss del.

Hahaa, nu började jag skratta!

Helt klart är jag över känslobiten. Blir fortfarande inte raggad på på jobbet, och inte heller har jag gjort det på någon annan en enda gång sedan den där händelsen, som är som sagt 7 månader sedan.

Sen att hon är skitsnygg och att det är svårt att fokusera på hantlarna när hon är på gymmet i tighta kläder är en helt annan sak. *rolleyes*

Avesta: Om du tycker att jag inte förtjänar mitt förordnande för att jag kände attraktion till en gäst, vars närmanden jag för övrigt avbröt för att faktiskt kunna göra mitt jobb på arbetstid, medan andra ordningsvakter ute på krogarna kommer undan med diverse misshandlar, förolämpningar och diskrimineringar så tycker jag att du har lite udda prioriteringar.

För övrigt äger jag inte ens någon ASP-batong. Jag använder mig ytterst sällan av våld i mitt yrkesutövande, munnen och hjärnan är de viktigaste verktygen. Det du skrev som förslag om batongens användningsområde är osmakligt och förolämpande. Skärp dig.

Whistler
2007-06-06, 20:14
Gillade låten men störde mig lite på sången. Varför låter det som sångaren sjunger i ett glas typ. Starkare och tydligare sång och den skulle vara klockren.

Ah, sången spelades in innan vi fått upp sångbåset i studion. Med andra ord spelades den in sittandes bakom skrivbordet med en mikron för 99kr som hade en raggsocka som puffskydd. Den ska göras om någon dag, men vi har så många låtar på gång att vi hellre prioriterar de som inte har spelats in alls.

Tack för att du lyssnade! :)

inte stött på henne igen ? *popcorn*

Såg henne på gymmet idag. Tror inte hon såg mig.

von huff
2007-06-07, 15:52
Hon ver ju lite småasig när hon gjorde så mot sin kile och mot dig.Men nu vet du att hon kanske inte är att lita på :)

exenom
2007-06-07, 15:58
Ah, sången spelades in innan vi fått upp sångbåset i studion. Med andra ord spelades den in sittandes bakom skrivbordet med en mikron för 99kr som hade en raggsocka som puffskydd. Den ska göras om någon dag, men vi har så många låtar på gång att vi hellre prioriterar de som inte har spelats in alls.

Tack för att du lyssnade! :)



Hehe, det kan ju vara en anledning kanske. Tycker ni ska spela in den på nytt, tror den kan va riktigt skön med lite starkare sång.
Ska kolla igenom resten av era låtar nu...

dbbb
2007-06-29, 17:51
Whistler, du bara MÅSTE fixa en bild på den här bruden, finns det inget på nån mingelsajt nånstans???

Hur som helst så finns det många såna där brudar, teasers, som utnyttjar sin sexualitet för att uppnå nåt. Såna tjejer är vidriga som du borde skita i.

UPP MED BILD!

MasterChief
2007-06-29, 18:15
Whistler, du bara MÅSTE fixa en bild på den här bruden, finns det inget på nån mingelsajt nånstans???

Hur som helst så finns det många såna där brudar, teasers, som utnyttjar sin sexualitet för att uppnå nåt. Såna tjejer är vidriga som du borde skita i.

UPP MED BILD!

Skämtar du?