handdator

Visa fullständig version : Göra tatueringar som kändisar har? Rätt eller fel?


Daniiiel
2006-10-29, 22:41
Har haft lite smålust att göra en till tatuering men tänkte göra nått lite mindre denna gång. Så jag funderade på att sätta en stjärna vardera sidan av bröstet/axlen. En polare har nått liknande fast inte med stjärnor. När jag berättade detta för en tjejpolare så började hon tjafsa om att sångaren i crazytown har det och då kom jag på att han faktiskt har det.

Hur tycker ni om sånt här? Jag menar känns ju surt om man inte kan få göra nått bara för att nån sångare som hade 1 hitlåt för 4 år sen har det. Eller kommer man bli betraktad som wannabe för resten av sitt liv?

Sebbe_H
2006-10-29, 22:46
Gör dem på ditt eget personliga sätt, tatueringar ska ju vara personliga, inte ta något som redan finns.

everete
2006-10-29, 22:47
Hehe i princip hälften av de tatueringar som görs är väl snodda av någon annan?

Kwon
2006-10-29, 22:48
Men vafan, rätt eller fel, gör det du tycker är snyggt.

Vem fan bryr sig om någon har haft ett liknande motiv tidigare.

Fanns säkert någon egyptier förr i tiden som hade någon symbol som används nu.

TCOG
2006-10-29, 22:54
Gör tårar vid ögonen....

Daniiiel
2006-10-29, 23:03
Gör dem på ditt eget personliga sätt, tatueringar ska ju vara personliga, inte ta något som redan finns.

Hur ska jag kunna göra en tatuering då? Allting lär väl i princip finnas. Och jag tycker delvis du har rätt men denna tatuering skulle jag enbart göra för att jag tycker det är snyggt. Jag menar kvittar ju vart stjärnan är men hur personligt är en stjärna.

Wennerberg
2006-10-29, 23:04
Tycker att det viktiga är vad du tycker om och inte vad andra anser om dina tatueringar. Men två stjärnor är en typisk modetatuering, och VÄLDIGT många har dem. Visst är det snyggt men du kommer ha dem där tills du dör, så tänk över motiv väl innan du bestämmer dig.

Daniiiel
2006-10-29, 23:07
Tycker att det viktiga är vad du tycker om och inte vad andra anser om dina tatueringar. Men två stjärnor är en typisk modetatuering, och VÄLDIGT många har dem. Visst är det snyggt men du kommer ha dem där tills du dör, så tänk över motiv väl innan du bestämmer dig.

Yeah kan ju inte säga nått annat än att du har rätt. Dessa två stjärnor kommer jag säkert ångra när jag är 50 precis som min andra tatuering. Men jag är sån att jag gör saker utan att direkt tänka på va jag tycker om 30 år. Känns som en för lång tidsgräns.

Tänker typ att när jag är 50 så kommer det nog kvitta hurvida jag har två stjärnor där eller inte kommer ändå vara gift och ha ungar och snart gå i pension och börja resa ändå.

Wennerberg
2006-10-29, 23:11
Yeah kan ju inte säga nått annat än att du har rätt. Dessa två stjärnor kommer jag säkert ångra när jag är 50 precis som min andra tatuering. Men jag är sån att jag gör saker utan att direkt tänka på va jag tycker om 30 år. Känns som en för lång tidsgräns.

Tänker typ att när jag är 50 så kommer det nog kvitta hurvida jag har två stjärnor där eller inte kommer ändå vara gift och ha ungar och snart gå i pension och börja resa ändå.
Det verkar som du gjort ditt val, iväg till tatueraren då!

blekfet2
2006-10-29, 23:27
Gör tårar vid ögonen....


instämmer, klart coolt *rolleyes*

:D

MacLeod
2006-10-30, 00:45
instämmer, klart coolt *rolleyes*

:D

Och ett bra tillfälle att tänka om man vill kunna söka jobb, eller kliva på ett amerikanskt flygplan. Föredrar HATE på knogarna.

tossefar
2006-10-30, 00:52
Jag tycker att det viktigaste är att du låter bli

Angel
2006-10-30, 02:30
Skicka ett PM så kan vi i ANTG hjälpa dig att stå emot!

Jense
2006-10-30, 07:19
Skicka ett PM så kan vi i ANTG hjälpa dig att stå emot!


du kommer då en ensam kvinna.


Daniiiel:
nä men du gör ju det du själv tycket är snyggt, och det med stjärnan där har inget med crazy town att göra från första början utan snarare med ryska fångar under stalins tid, en slags rang-gaddning.

Fed up
2006-10-30, 09:27
crazytown? vem fan minns dem?

jag har sett massor som har sån tatuering, så om du vill vara ensam om den är det ju fel, men jag tror knappast de flesta kommer relatera till sångaren i crazytown, direkt.

Själv har jag en stjärna runt varje armbåge, det är rätt vanligt och idag hade jag kaske inte gjort dem....

Sultanen
2006-10-30, 10:28
gör en gaddning som du tycker e snygg, skit fullständigt om folk säger att "nej men tribal el stjärna e så vanligt"..

och ännu mer skit i att vissa puckon försöker avråda dig från en dröm du har att Tatuera dig, dom e bara extremt avundsjuka och vill själv vill ha en tatuering, klart dom då vill att du ska ha ett lika tråkigt liv, som dom själva har....

jontahontas
2006-10-30, 10:36
Har haft lite smålust att göra en till tatuering men tänkte göra nått lite mindre denna gång. Så jag funderade på att sätta en stjärna vardera sidan av bröstet/axlen. En polare har nått liknande fast inte med stjärnor. När jag berättade detta för en tjejpolare så började hon tjafsa om att sångaren i crazytown har det och då kom jag på att han faktiskt har det.

Hur tycker ni om sånt här? Jag menar känns ju surt om man inte kan få göra nått bara för att nån sångare som hade 1 hitlåt för 4 år sen har det. Eller kommer man bli betraktad som wannabe för resten av sitt liv?

Vem i helvete är sångaren i Crazy Town? Tatuera det du vill och säg att den där sopan kopierat dig.

Björn S
2006-10-30, 10:51
Vem i helvete är sångaren i Crazy Town? Tatuera det du vill och säg att den där sopan kopierat dig.

Shifty :)
http://celebritiespictures.supereva.com/Crazy%20Town/shifty%20sexyyyy.jpg
*popcorn*