handdator

Visa fullständig version : hur låga perioder kör ni kcg 2 eller liknande kreatin?


bongoberra
2006-10-29, 16:42
Hej!
Jag själv brukar köra kreatin monohydrat 2x5g varje dag i sisådär 7-9 veckor. Jag tycker att det är ett bra fungerande upplägg.

Nu har jag kört med kcg 2 ett tag, 5g före träning cirka 5 dar i veckan.
Hur länge brukar ni som kör kcg, kcg2 eller liknande köra era perioder? eller kör ni kcg 2 vare pass tills burken e slut :Virro

Eftersom man kör kcg2 bara på träningsdagar blir det väl lite annorlunda än vanligt monohydrat.

Yip_man
2006-10-29, 17:25
Jag använder alltid..

mangemani
2006-10-29, 17:28
fanns det någon anledning attt köra med kreatin(speciellt KCG2) i perioder,så skulle man väl göra det,men nu finns det ej det så man kör alltid med det,alltså 1 timme innan styrke passet(KCG2 dvs).

Ascent
2006-10-29, 18:39
Jag är snål, så jag tar det bara om jag ska köra ett hyfsat ordentligt pass. Ska jag bara gå och köra lats eller bara mage och sen stå på löpbandet i en timma skiter jag i det..

Men annars, så blir det alltid och jämt!

krilleh
2006-10-29, 19:04
jag kör alltid med de, fast det känns som att det blir bättre effekt om jag byter av med annat. Som tex förut körde jag med kreatin, men sen börja jag med kcg+lean o då fick jag en grym boost. Sen börja jag med kcg2 och fick ytterligare en bost. Så om jag går tillbaka till kcg+lean nu kanske jag kan prestera bättre osv ;)

Angus
2006-10-29, 19:54
kör med kcg 2 och lean till varje träning och håller aldrig upp.tror fan att jag har blivit psykiskt beroende av denna grymma kombo för när jag har missat intaget så blir passen skit*flex*

krilleh
2006-10-29, 22:04
kör med kcg 2 och lean till varje träning och håller aldrig upp.tror fan att jag har blivit psykiskt beroende av denna grymma kombo för när jag har missat intaget så blir passen skit*flex*

hehe kcg2 + lean har jag aldrig testat. ere en fin effekt? blire stor skillnad än att bara köra med kcg?

krilleh
2006-10-29, 22:09
Jag menar såklart kcg2 och inte vanliga kcg

bongoberra
2006-10-30, 10:56
jag kör alltid med de, fast det känns som att det blir bättre effekt om jag byter av med annat. Som tex förut körde jag med kreatin, men sen börja jag med kcg+lean o då fick jag en grym boost. Sen börja jag med kcg2 och fick ytterligare en bost. Så om jag går tillbaka till kcg+lean nu kanske jag kan prestera bättre osv ;)


Bryta av med nåt annat kreatin låter ju inte helt fel. Det känns som kroppen vänjer sig efter ett tag.

flenders
2006-10-30, 11:37
Finns ingen anledning till att lägga av med kreatin, dock så gillar jag kortare uppehåll så att man kan gå tillbaka till placebo och sen börja kura. Jag gillar även det lilla extra man har i huvudet då.

BigForre
2006-10-30, 12:09
Bryta av med nåt annat kreatin låter ju inte helt fel. Det känns som kroppen vänjer sig efter ett tag.

Eller huvudet...

Angus
2006-10-30, 19:53
hehe kcg2 + lean har jag aldrig testat. ere en fin effekt? blire stor skillnad än att bara köra med kcg?

jag tycker att skillnaden blir markant mycket bättre med både lean och kcg 2.jag har använt 2 lean och 3 tsk kcg 2 ca.40 minuter innan passet.blir oerhört motiverad och kan verkligen ge järnet under hela passet*flex*

Sonny.
2006-10-30, 22:03
Jag växlar i längre perioder mellan KCG2 och Kre-alkalyn. Det har inte varit så exakt.

MrKashchei
2006-10-30, 23:19
På tal om KCG2... jag har testat det två gånger med doseringen knappt 2tsk/dos (blandade med ca 3dl vatten). Det knepiga är att jag fick stickningar i ansiktet (panna och öron) efter 10min sen höll det på och stack i nån minut, försvann och 10min senare samma procedur igen.

Nån mer som upplevt samma sak??

krilleh
2006-10-31, 01:38
jag tycker att skillnaden blir markant mycket bättre med både lean och kcg 2.jag har använt 2 lean och 3 tsk kcg 2 ca.40 minuter innan passet.blir oerhört motiverad och kan verkligen ge järnet under hela passet*flex*

de där låter bra.. har kört med 2 teskedar kcg2 hitills och ja, stickningar får jag allt samt att när jag börja så fick jag ju en bost. Tror jag ska beställa hem lean också. Men jävlar alltså. 2 lean + 3 tsk kcg2 = GRYMT! kan tänka mig. och plånboken lär inte bli så glad heller ;)