handdator

Visa fullständig version : Jag är vaken!


aliquis
2006-10-29, 08:13
Och det är inte för att jag inte har sovit ännu!

Eller som normala människor säger: Och jag har sovit!

Hades
2006-10-29, 08:14
Bra Ali! Gör nu något vettigt av dagen istället för att bara sitta framför datorn.

aliquis
2006-10-29, 08:30
Bra Ali! Gör nu något vettigt av dagen istället för att bara sitta framför datorn.va!? ;)

Men idag hinner jag väl träna iaf. Senast jag tränade var i onsdags, på torsdagen "vilade" jag, på fredagen tänkte jag gå ut, på lördagen lade jag mig efter kl 09 så jag vaknade efter kl 15 o tyckte inte att jag hann..

aliquis
2006-10-29, 08:32
Vad är det för vettiga saker folk gör hela dagarna? Har iofs minst en bok jag skulle vilja läsa, det hade ju varit roligare än att sitta här. Städa kan man också göra, söka jobb skulle ju vara lite annorlunda... Installera freebsd bara för att se om java, flash o grejer fungerar även med amd64 och sedan kanske installera i386-versionen för att det inte alls fungerade o se om jag kan få igång skrivaren med turboprint vore ju ... jobbigt och ganska onödigt om det inte fungerar ;)

Om det inte fungerade kunde jag dock dra in os x igen.

ALEXPALEX
2006-10-29, 09:25
Vad är det för vettiga saker folk gör hela dagarna? Har iofs minst en bok jag skulle vilja läsa, det hade ju varit roligare än att sitta här. Städa kan man också göra, söka jobb skulle ju vara lite annorlunda... Installera freebsd bara för att se om java, flash o grejer fungerar även med amd64 och sedan kanske installera i386-versionen för att det inte alls fungerade o se om jag kan få igång skrivaren med turboprint vore ju ... jobbigt och ganska onödigt om det inte fungerar ;)

Om det inte fungerade kunde jag dock dra in os x igen.


Det där känner jag igen... Jag brukade vara typ sån förr. Blev apglad om jag hade en extradag framför mig och sen slutade allt med att jag slöade bort den och fick ångest för att jag misslyckats med att göra något. Så för att göra saker enkelt för dig: Det vanligt folk gör när de vaknar och har sovit är eventuellt att ta en kort promenad och sen gör de ingenting vettigt. Skit i vettigt! Ta en stund och känn efter om du ens kan komma på vad du VILL göra, om du kommer på det så gör det du vill annars tycker jag att du inte ska försöka göra något alls!