handdator

Visa fullständig version : EsaPro, var kan jag beställa?


Erkan
2006-10-28, 21:34
Okej, jag är hämst ledsen över att behöva starta upp denna tråden i onödan, men vill bara veta var jag kan beställa EsaPro så snarast som möjligt.. Har suttit här o väntat i flera veckor på att de ska komma upp i kolo-shopen.. men de har inte dykt upp utan blivit försenat hela tiden. Har sett folk på forumet som skrivit att de t.ex. precis beställt EsaPro och inom några dagar får de på posten. Jag är nyfiken på produkten, jag är medveten om att den inte är magisk, men jag vill fortfarande pröva den.. och jag vill göra de så snarast som möjligt, så därför är min enda fråga till nån som vet, VAR kan jag beställa EsaPro typ, Idag (?), eller imorgon möjligtvis..

Tack på förhand,
Mvh Erik

Timme
2006-10-28, 23:15
Man får inte länka till andra webshopar som säljer kosttillskott. Men gå in på Eiselts hemsida så står det var du kan köpa Esapro.

http://www.eiselt.se/

Timme
2006-10-28, 23:16
Kommer kolo att få in EsaPro i webshoppen? Lite snopet om alla kolos användare köper Esapro från en annan webshop. Även jag kommer att köpa Esapro och det blir ju inte ifrån kolo efter som kolo inte har EsaPro.

Bartman
2006-10-29, 07:56
EsaPro har varit slut men det ska komma nytt snart.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=80562&highlight=esapro

aliquis
2006-10-29, 09:07
Kommer kolo att få in EsaPro i webshoppen? Lite snopet om alla kolos användare köper Esapro från en annan webshop. Även jag kommer att köpa Esapro och det blir ju inte ifrån kolo efter som kolo inte har EsaPro.Ja, men första batchen räckte ju bara en vecka eller så, sedan tog det ju lite tag för Eiselt att fixa nya. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp på kolo på måndag, så om du väntar tills dess så..

Uppenbarligen är det ju paketerat o klart nu. Så vänta en dag så.

Timme
2006-10-29, 11:27
Ja, men första batchen räckte ju bara en vecka eller så, sedan tog det ju lite tag för Eiselt att fixa nya. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp på kolo på måndag, så om du väntar tills dess så..

Uppenbarligen är det ju paketerat o klart nu. Så vänta en dag så.

jasså, så koloshpen hade EsaPro? soft :)

mangemani
2006-10-30, 19:44
vet vart,men får ej länka/skriva eller PM:a dej angående detta.
så du får helt enkelt härda tills det kommer till kollo shoppen,eller söka runt lite.

Fairing
2006-10-31, 09:21
Nu finns Esa Pro på lager och ni bör kunna beställa inom 1timme*flex*

Axmode
2006-10-31, 10:39
WOHO:thumbup:

krilleh
2006-10-31, 16:26
Beställt :D

Timme
2006-10-31, 17:13
Nu finns Esa Pro på lager och ni bör kunna beställa inom 1timme*flex*

Det här tycker jag är härligt. En kille från Fairing som är konkurent till Eislet uppmanar till köp av Eiselts produkter!

Följdfråga, kommer Fairing också att sälja ett EEA kosttillskott?

gasoliner
2006-10-31, 21:09
nu har jag beställt, ska bli kul att prova något icke mjölkbaserat..


//Gassy-laktosintolerant....*rolleyes*





....hoppas att det håller vad det lovar bara.