handdator

Visa fullständig version : Inhandla protein/kolhydrat ? :S


nickepicke
2006-10-26, 23:53
Hej alla kollobarn:)

Jag kan inte mkt inom kosttillskott, men jag vill gå upp i vikt snabbare ( inte med fett, men muskler mest) så jag tänkte inhandla nån sorts protein/kolhydrat-tillskott.

Dock så har jag ingen aning om vad jag ska köpa för ngt och hur jag ska använda det. Jag vill ju öka i vikt snabbare, ska man köpa nåt sorts kosttillskott som man tillför efter/före träning? eller nåt man äter utspritt under dagen?

Skriv några olika protein/kolhydrats-tillskott som är billigt och bra och som finns här på kolozzeums webshop!

Tacksam för svar :)

/NickePicke

PowerG
2006-10-27, 01:08
http://bjsm.bmjjournals.com/cgi/content/full/40/11/900

PowPow
2006-10-27, 01:53
Hej alla kollobarn:)

Jag kan inte mkt inom kosttillskott, men jag vill gå upp i vikt snabbare ( inte med fett, men muskler mest) så jag tänkte inhandla nån sorts protein/kolhydrat-tillskott.

Dock så har jag ingen aning om vad jag ska köpa för ngt och hur jag ska använda det. Jag vill ju öka i vikt snabbare, ska man köpa nåt sorts kosttillskott som man tillför efter/före träning? eller nåt man äter utspritt under dagen?

Skriv några olika protein/kolhydrats-tillskott som är billigt och bra och som finns här på kolozzeums webshop!

Tacksam för svar :)

/NickePicke


Kolozzeum pure whey som protein.
Sen maltodextin som kolhydrat. I samband med träning.

Kanske en ren proteinshake till frukosten också. Så kör iaf jag.

Stab
2006-10-27, 08:45
Ett vassle protein typ kolo pure whey + maltodextrin. Före/Efter träning. Bara vassle på morgonen. Kanske ett fairing slow eller fairing complete till kvällen? beror på hu rmycket du ska spendera