handdator

Visa fullständig version : Telefonsex - lättaste sättet att tjäna pengar för tjejer?


kharon
2006-10-26, 17:26
Alltså det måste ju vara helt sjukt lukrativt! Kan det finnas lättare sätt att tjäna pengar än att sitta och stöna i en telefon i 5 minuter?

Skulle jag vara tjej skulle jag genast säga upp mig och öppna en telefonsexlinje!

Varför är det bara snuskiga gubbar som ringer till telesexlinjer? Det finns ju ingen arbetsmarknad för killar i branschen liksom!! *cry*

Nina L
2006-10-26, 17:28
Tydligen säljs det snusk-sms också. Det kanske kan vara nått för dig, om du vill in i sexbranschen!?

Jag har fått frågan om jag ville tjäna extra pengar på telefonsex, men jag tackade nej. Jag skulle troligen blivit en manshatande lesbian efter ett par månader.

flenders
2006-10-26, 17:29
Finns säkerligen hotlines för bögar så ge inte upp än.

kharon
2006-10-26, 17:30
Nice! Jag är ju för ful för att tända nån visuellt, men med min porriga röst och mina flinka sms-fingrar skulle jag nog få ett och annat till stånd!

kharon
2006-10-26, 17:32
Helst skulle jag ju samtala med unga snygga tjejer än med bögar, har inte så stor erfarenhet inom bögscenen så jag vet inte riktigt vad jag skulle säga... "Åh, nu runkar jag din ***.. typ.."

Stoltz
2006-10-26, 17:33
Jag har nog totalt missat det lustfyllda i telefonsex, doh *cry*

mini
2006-10-26, 17:35
Jag har fått frågan om jag ville tjäna extra pengar på telefonsex, men jag tackade nej. Jag skulle troligen blivit en manshatande lesbian efter ett par månader.
Welcome to the dark side babe!

kharon
2006-10-26, 17:37
Tydligen säljs det snusk-sms också. Det kanske kan vara nått för dig, om du vill in i sexbranschen!?

Jag har fått frågan om jag ville tjäna extra pengar på telefonsex, men jag tackade nej. Jag skulle troligen blivit en manshatande lesbian efter ett par månader.


Det finns väl en marknad för inspelade berättelser också. Det skulle väl inte vara så farligt?

Doctor Snuggles
2006-10-26, 17:42
Nja, det är inte riktigt så lätt som det verkar. Kräver ett rätt starkt, eller väldigt avslappnat och glatt, psyke för att inte helt få en vriden självbild och mansbild. De jag träffat/kännt som hållt på med dyl kan man inte påstå var speciellt tillfreds med sin tillvaro/sig själva. Sen om det var anledningen till att de började, eller/och om de blev sådana (eller värre) efter, det är svårare att svara på.

Wennerberg
2006-10-26, 17:45
JAg jobar som telefonsexsäljare i ukraina, det är bra pengar om man är fet

Vinter
2006-10-26, 17:50
Det finns ju alltid webkamera om man nu vill ta steget in i 2000-talet ;)

HellCat
2006-10-26, 18:59
jag har arbetat på en tfn sexlinje. hade det som extrajobb vid sidan om mitt heltidsjobb. Fördelen var att jag kunde arbeta hemifrån.
Det ger sällan så STOOOORA pengar som många tror. Man är anställd vid ett företag. om vi säger att killen betalar 20:-/min, så kanske jag tjänar 3-4:-/min, o sen skatt på det. Man arbetar dessutom på provision, så man får bara betalt per talad minut. Oftast får ju kunderna välja vilken tjej dom vill prata med, så det gäller att kunna bygga upp en kundkrets..

HellCat
2006-10-26, 19:03
Det finns väl en marknad för inspelade berättelser också. Det skulle väl inte vara så farligt?

Självklart finns det en marknad för "stories". Då får man oftast betalt endast för ett tillfälle, dvs att göra den, sen kan företaget använda den hur mkt dom vill.


Däremot finns det inte nån marknad för manliga straighta tfnsexförsäljare, dvs linjer dit tjejer ringer.
Varför? Tjejer behöver kanske inte lika ofta betala för sex, eller är inte beredda att göra det.

Empe
2006-10-26, 19:15
Men om det nu finns en porr-SMS-bransch varför då inte utge sig för att vara tjej och skicka sms till de som betalar för det? Det är ju ingen som märker om du är tjej eller inte.

blekfet2
2006-10-26, 19:59
Nice! Jag är ju för ful för att tända nån visuellt, men med min porriga röst och mina flinka sms-fingrar skulle jag nog få ett och annat till stånd!


:laugh: :laugh: :thumbup:

Angel
2006-10-26, 21:01
Tele-sex kan va riktigt bra

mini
2006-10-26, 21:02
Tele-sex kan va riktigt bra
Du som aldrig verkar få ligga kanske kan få napp där dessutom så slipper du ragga på Kollo?

Stoltz
2006-10-26, 21:35
Tele-sex kan va riktigt bra

Jävla röta du har haft då!!11

:D

Mental
2006-10-26, 21:56
Du som aldrig verkar få ligga kanske kan få napp där dessutom så slipper du ragga på Kollo?

Ouch, vad bitter man kan låta



(jag håller iof med dig, men du låter ändå bitter :p )

mini
2006-10-26, 22:02
Ouch, vad bitter man kan låta



(jag håller iof med dig, men du låter ändå bitter :p )
Det är av ren omtanke om Angel eftersom jag vet hur det är att aldrig få ligga.

aliquis
2006-10-26, 22:13
Alltså det måste ju vara helt sjukt lukrativt! Kan det finnas lättare sätt att tjäna pengar än att sitta och stöna i en telefon i 5 minuter?

Skulle jag vara tjej skulle jag genast säga upp mig och öppna en telefonsexlinje!

Varför är det bara snuskiga gubbar som ringer till telesexlinjer? Det finns ju ingen arbetsmarknad för killar i branschen liksom!! *cry*Det jag undrar / antar är också om inte alla tjejer som svarar är anställda trots "tjejer ringer gratis", undra hur många som verkligen gör det...

kharon
2006-10-27, 13:52
Det jag undrar / antar är också om inte alla tjejer som svarar är anställda trots "tjejer ringer gratis", undra hur många som verkligen gör det...

Då jag var ung pojkspoling brukade vi ringa till "Tjejer ringer gratis" från telefonkiosken i skolan! Det var hur roligt som helst! :laugh:

Doctor Snuggles
2006-10-27, 16:20
Det jag undrar / antar är också om inte alla tjejer som svarar är anställda trots "tjejer ringer gratis", undra hur många som verkligen gör det...

99.9% är anställda som låtsas vara "tjej som ringer gratis".
Resten är Kharon. :D

kharon
2006-10-28, 07:55
99.9% är anställda som låtsas vara "tjej som ringer gratis".
Resten är Kharon. :D

:laugh:

Oh yeah, that feels so good! :naughty:

NiXPhoenix
2006-10-28, 14:56
Vadå, är det inte skillnad på rena telefonsexlinjer och datinglinjer?
Kommer ihåg den där linjen som det gått mycket reklam för de senaste åren, det är ung blond tjej som är ute och går påklädd, sen kommer hon hem och kastar sig på soffan för att ringa och prata med någon trevlig kille, sen står hon i svart klänning och fixar till sitt hår på väg till daten.

Hon ser ut som en riktig stereotyp, långt rakt blonderat hår som egentligen inte är så snyggt, väldigt mycket mascara och så långa lösnaglar. Men hon är fin ändå. ;)

Jet
2006-10-28, 17:51
Vadå, är det inte skillnad på rena telefonsexlinjer och datinglinjer?
Kommer ihåg den där linjen som det gått mycket reklam för de senaste åren, det är ung blond tjej som är ute och går påklädd, sen kommer hon hem och kastar sig på soffan för att ringa och prata med någon trevlig kille, sen står hon i svart klänning och fixar till sitt hår på väg till daten.

Hon ser ut som en riktig stereotyp, långt rakt blonderat hår som egentligen inte är så snyggt, väldigt mycket mascara och så långa lösnaglar. Men hon är fin ändå. ;)

Oftat ingen, samma ägare, lite annat upplägg. Sexlinjerna är ju till för just rent skärt k----snack, medan datinglinjerna ska "lura" folk att tro att det är en helt vanlig tjej de snackar med...... Och det går ju hem också.....

HellCat
2006-10-28, 21:49
Vadå, är det inte skillnad på rena telefonsexlinjer och datinglinjer?
Kommer ihåg den där linjen som det gått mycket reklam för de senaste åren, det är ung blond tjej som är ute och går påklädd, sen kommer hon hem och kastar sig på soffan för att ringa och prata med någon trevlig kille, sen står hon i svart klänning och fixar till sitt hår på väg till daten.

Hon ser ut som en riktig stereotyp, långt rakt blonderat hår som egentligen inte är så snyggt, väldigt mycket mascara och så långa lösnaglar. Men hon är fin ändå. ;)


Som sagt, oftast samma ägare. Men "dating-linjerna" är ofta telias nummer. Och på dessa får man inte prata sex. Dom ringer o kontrollerar ibland, o man kan bli av med linjen ifall dom kommer på en.
Så skillnaden är alltså att man får prata sex på den ena, men inte på den andra.