handdator

Visa fullständig version : 7 veckors bulk... Bilder!


Brinken
2006-10-26, 17:08
Hej, har styrketräning som projektarbete i skolan... Hållt på ca 2 månader nu och tänkte slänga upp lite bilder innan jag börjar med deff... kommentera gärna och säg vad ni tycker. Var när jag började helt orutinerad och hade aldrig tränat någon typ av styrketräning i mitt liv seriöst!

Enjoy:hbang:

http://img335.imageshack.us/img335/701/freefterhelkroppjh0.jpg

Ska bara käka middag:eating: , sen kommer det fler*flex*

orgish
2006-10-26, 17:10
ser bra ut :) keep on eatin n training!

Lallle
2006-10-26, 17:23
lyckat!

Brinken
2006-10-26, 17:24
lite krabba... typ...

http://img64.imageshack.us/img64/9585/freeftercrabbabw4.jpg

kommer snart mer. Tacksam för tips/komentarer*popcorn*

Rellos_87
2006-10-26, 17:46
Grym ökning på endast 2 månader! Schyssta traps på krabban också.

Brinken
2006-10-26, 18:00
lite rygg...
http://img234.imageshack.us/img234/9066/freefterryggau8.jpg

Brinken
2006-10-26, 18:04
pose;)

:bow:

http://img184.imageshack.us/img184/8501/poseframifrnbrsttrapsyj6.jpg

Timme
2006-10-26, 18:06
Det där är bra! Mer benträning nu! Satsa mer på benen!

Brinken
2006-10-26, 18:08
jag vet, jobbar på dom, men ser du vilken enorm skillnad det har blivit på dom ändå... och dom e stenhårda, inte mycket fett...

sammy1
2006-10-26, 18:11
hehe bra där! skulle ta mig ett halvår att bulka upp mig sådär =)

Brinken
2006-10-26, 18:12
rygg.. har aldrig gjort en sån pose förr...



http://img270.imageshack.us/img270/1673/efterryggspreadcr5.jpg

Rock'nRoll
2006-10-26, 18:17
Det där är bra! Mer benträning nu! Satsa mer på benen!

Om man kollar den enorma skillnaden på före och efter bilderna så kan man anta att han redan gör det.

Tigerkotten
2006-10-26, 18:18
lite rygg...
http://img234.imageshack.us/img234/9066/freefterryggau8.jpg


Tryck inte ihop skuldrorna utan sära på de istället, samt försök få ut latsen. Dvs man tar typ i genom att hålla armarna som du gör fast sedan försöker du ta ner armbågarna på något sätt (utan att då göra det) :D

shadowfire
2006-10-26, 18:26
Hmm, en sådan viktuppgång på så få veckor.. fett, fett, fett, fett.

Du har knappast byggt enorma muskler på 6 veckors träning/bulk.
Utan tvekan har du rätt mkt mer fettlager nu, vilket lär märkas då du börjar deffa och allt sjunker ihop. Även om benen känns hårda så har du fettlager i, under och mellan muskler, så såväl ben som biceps/triceps kommer minska igen om du deffar nu.

Så jag förstår inte riktigt vitsen med att bulka/lagra fett i 6 veckor och sedan deffa bort det igen, utvecklingen lär bli marginell i slutändan. Bulka med måtta istället och fortsätt bygga och deffa då du verkligen har fått muskelmassa under och inte bara fett?

Isabella
2006-10-26, 18:28
:thumbup:

Fartman
2006-10-26, 18:29
Hmm, en sådan viktuppgång på så få veckor.. fett, fett, fett, fett.

Du har knappast byggt enorma muskler på 6 veckors träning/bulk.
Utan tvekan har du rätt mkt mer fettlager nu, vilket lär märkas då du börjar deffa och allt sjunker ihop. Även om benen känns hårda så har du fettlager i, under och mellan muskler, så såväl ben som biceps/triceps kommer minska igen om du deffar nu.

Så jag förstår inte riktigt vitsen med att bulka/lagra fett i 6 veckor och sedan deffa bort det igen, utvecklingen lär bli marginell i slutändan. Bulka med måtta istället och fortsätt bygga och deffa då du verkligen har fått muskelmassa under och inte bara fett?
Han är 18år och helt färsk i gymmet. Det behöver inte alls vara så mycket fett.

Brinken
2006-10-26, 18:38
Så jag förstår inte riktigt vitsen med att bulka/lagra fett i 6 veckor och sedan deffa bort det igen, utvecklingen lär bli marginell i slutändan. Bulka med måtta istället och fortsätt bygga och deffa då du verkligen har fått muskelmassa under och inte bara fett?

Ja men visst är jag medveten om att det är fett fett fett och lite muskler, MEN jag gör det här som ett 5 månaders projektarbete i plugget och har inget annat val än att börja deffa nu. Jag kommer jobba hårt för att inte tappa för mycket av de musklerna jag byggt (För JO, det är faktiskt lite muskler därunder också!!!) så får vi se sen då, jag räknar inte med några underverk, men det är ett EXPERIMENT som skall utvärderas.

koetti
2006-10-26, 18:44
haha, jasså daniel, du hänger på kollo :thumbup:

Brinken
2006-10-26, 18:51
haha, jasså daniel, du hänger på kollo :thumbup:

ja de gör jag.. vem e du?:cool:

Wennerberg
2006-10-26, 18:53
Varför har alla fått för sig att de skall lägga efterbilderna först? Mcyket förvirrande.

koetti
2006-10-26, 18:55
ja de gör jag.. vem e du?:cool:

haha...

hmmm, vem är jag... Om vi säger så här; din konkurrent om titeln "biffigaste på VRG Djursholm" *flex*

Tror nog att ditt projektarbete går bra, har du Sylvia som mentor? Nu är jag knappast någon kostexpert, men tror nästan att du äter FÖR mycket i förhållande till kroppsvikt, blir nog bra med en deff snart :thumbup:

Brinken
2006-10-26, 18:59
är det philip?? ja vet att jag ätit mycket, men jag satsade på att vara rätt extrem:D haha jag tycker om mat:eating: mycket är dock nog vatten också... kreatinet gjorde att jag svällde upp rätt fort haha!*flex*

shadowfire
2006-10-26, 18:59
Han är 18år och helt färsk i gymmet. Det behöver inte alls vara så mycket fett.
6 veckors träning har ingen byggt enorma muskelmassor på, oavsett ålder.
I sådana fall skulle han spöa Jay Cutler lagom till jul, eller kanske redan lucia? *popcorn*

Ja men visst är jag medveten om att det är fett fett fett och lite muskler, MEN jag gör det här som ett 5 månaders projektarbete i plugget och har inget annat val än att börja deffa nu. Jag kommer jobba hårt för att inte tappa för mycket av de musklerna jag byggt (För JO, det är faktiskt lite muskler därunder också!!!) så får vi se sen då, jag räknar inte med några underverk, men det är ett EXPERIMENT som skall utvärderas.
aight, då förstår jag varför du vill deffa och inte bygga, men gör du om det längre fram så kör på en längre period ivf och överdriv inte energiöverskottet. :thumbup:

rolf
2006-10-26, 18:59
Detdär är allt en jävla förändring! Fortsätt i den stilen! :thumbup:

Brinken
2006-10-26, 19:02
klart som fan jag kommer fortsätta när jag e klar med arbetet, och då självklart i lite mer normala mängder. Då kommer jag satsa mer på att bygga långsamt och nogrannt utan för mcyket fett!!

Krampus
2006-10-26, 19:02
Bra jobbat! :) Inte speciellt mkt fett heller! Kör hårt! :thumbup:

koetti
2006-10-26, 19:05
är det philip?? ja vet att jag ätit mycket, men jag satsade på att vara rätt extrem:D haha jag tycker om mat:eating: mycket är dock nog vatten också... kreatinet gjorde att jag svällde upp rätt fort haha!*flex*

tack, det värmde faktiskt :naughty: Som sagt, ser fram emot bilder efter deffning. Hur mycket har du gått upp (inkl. kreatinet)?

Brinken
2006-10-26, 19:08
13-14 kilo.... upp på 7 veckor haha:whipped:

Fartman
2006-10-26, 19:39
6 veckors träning har ingen byggt enorma muskelmassor på, oavsett ålder.
I sådana fall skulle han spöa Jay Cutler lagom till jul, eller kanske redan lucia? *popcorn*

Och tillväxten av muskelmassa sker självklart linjärt... *rolleyes*
Du är inte bekant med nybörjarökningarna? Speciellt i den där åldern går det löjligt lätt att lägga på sig, och som vanligt är knappast alla kilon enbart muskler, men det behöver för den delen inte vara enbart fett. Tex vatten och glykogen tar ju lite plats det med.
På dig lät det ju typ som att det vara enbart fett, vilket jag inte höll med om.

I stort håller jag dock med dig. Det låter helt sanslöst att deffa redan, man bör tränat minst, absolut MINST iaf ett år innan man börjar deffa. Iaf om man inte är påtagligt fet redan från början.

blekfet2
2006-10-26, 19:42
rygg.. har aldrig gjort en sån pose förr...



http://img270.imageshack.us/img270/1673/efterryggspreadcr5.jpg



positiv förändring, helt klart. Den här posen dock, ser ut som om du suger av dig själv eller nått? :MrT:

Pumpitup
2006-10-26, 20:27
Tycker det ser skitbra ut, bra jobbat!


Varför så negativ shadowfire?

Ryska_raketen
2006-10-26, 20:30
positiv förändring, helt klart. Den här posen dock, ser ut som om du suger av dig själv eller nått? :MrT:


haha, för fan. För vaje dag som går blir du mer och mer klockren :D

blekfet2
2006-10-26, 20:41
haha, för fan. För vaje dag som går blir du mer och mer klockren :D


Så säger du bara för att du är ute efter mitt tarmludd (du är inte den enda kan jag lova) :kinky:

shadowfire
2006-10-26, 21:02
Och tillväxten av muskelmassa sker självklart linjärt... *rolleyes*
Du är inte bekant med nybörjarökningarna? Speciellt i den där åldern går det löjligt lätt att lägga på sig, och som vanligt är knappast alla kilon enbart muskler, men det behöver för den delen inte vara enbart fett. Tex vatten och glykogen tar ju lite plats det med.
På dig lät det ju typ som att det vara enbart fett, vilket jag inte höll med om.

I stort håller jag dock med dig. Det låter helt sanslöst att deffa redan, man bör tränat minst, absolut MINST iaf ett år innan man börjar deffa. Iaf om man inte är påtagligt fet redan från början.
awh, det håller jag med om, vatten, glykogen o div annat med såklart.
Att det är 8kg muskler eller något hoppas jag alla inser att det inte är.

shadowfire
2006-10-26, 21:03
Tycker det ser skitbra ut, bra jobbat!


Varför så negativ shadowfire?
Skillnad på negativ och kritisk, en 7v bulk och en turbodeff byggde ingen Arnold. Sedan får man vara hur gammal/ung man vill. :D

shadowfire
2006-10-26, 21:13
Kan tillägga att det ser givetvis bra ut. Ännu bättre skulle det bli om du kör på nu i något år framöver, om du nu inte kommer rulla fram till 20-årsdagen, men se till o fixa skolexperimentet med deffen först. :D

Cilia
2006-10-26, 21:16
. Även om benen känns hårda så har du fettlager i, under och mellan muskler, så såväl ben som biceps/triceps kommer minska igen om du deffar nu.
Titta!!!
någon har lärt sig. Kommer ihåg en person som hävdade att han inte hade ngt fett i armarna!



Jag tycker du har haft en bra utveckling.
Kul skolprojekt, redovisa gärna det här med sen när det är avslutat.

shadowfire
2006-10-26, 21:55
Titta!!!
någon har lärt sig. Kommer ihåg en person som hävdade att han inte hade ngt fett i armarna!
Du ser, jag lyssnar på de visa o kloka... :D

Strongman
2006-10-26, 22:15
Kan inte du säga vad du har käkat för att se ut sådär på 7 veckor? =D

nirre
2006-10-26, 22:34
hur lång är du? varför ska du börja deffa för, fortsätt bygg istället. Du verkar ha lätt att bygga så :eating: :bpump:

Gpajpen
2006-10-26, 23:18
tur med fettfördelningen! verkar inte sätta sig så mkt på magen så det e ju bra :D

Sebbe_H
2006-10-26, 23:41
hur lång är du? varför ska du börja deffa för, fortsätt bygg istället. Du verkar ha lätt att bygga så :eating: :bpump:

Han ska deffa för att det är ett 5 månaders skolprojekt, läs min vän.

Brinken
2006-10-27, 07:40
Han ska deffa för att det är ett 5 månaders skolprojekt, läs min vän.

För övrigt är jag 186 cm lång.

Matupplägget har sett ut ungefär såhär:
08.00 - Frukost (havregrynsgröt med varma russin, banan, kanel och 2dl mjölk, 6 wasa sport med messmör/jornötssmör+ost, 1-2 frukter, vitaminer och mineraler, 6-8 råa äggvitor, juice och några glas vatten... typ)
9.30 - Mellanmål innan skolan (1 burk tonfisk/6 råa äggvitor)
11.00 - Mellanmål i skolan (1 proteinshake vanilj + kanel, 3 frukter/en klase vindruvor)
13.00 - Skollunch (1-2 tallrikar överfyllda med mat fördelat kolhydrater/protein 50/50, 1 talrik fylld med sallad, groddar, bönor mm och mycket vinegrettdressing, 0-2 wasa sport med homus och mycket vatten)
14.30 - Innan träning (proteinshake vanilj + kanel + maltodextrin + kre-alkalyn + l-glutamin, mycket vatten)
15.30-16.45 - Under träninspasset (proteinshake vanilj + kanel + maltodextrin) Dricker ca 2,5-3 liter vatten under träninspasset också.
17.00 - Efter träning - (1/2 proteinshake vanilj + kanel + maltodextrin + kre-alkalyn + l-glutamin, mycket vatten)
17.20 andra halvan
18.30 - Middag (liknande lunchen, men lite mindre mängder)
21.00 - (proteinshake vanilj + kanel)
22.30 - (proteinshake vanilj + kanel/6-8 råa äggvitor)
:sleep: :sleep: :sleep: :sleep:



Jag tycker om mat:eating:

nirre
2006-10-27, 11:30
Han ska deffa för att det är ett 5 månaders skolprojekt, läs min vän.

ok

Grisen
2006-10-27, 11:55
Grymt resultat!

nobrain
2006-10-27, 12:34
Du har alltså gått upp 2kg i veckan? Du tror inte du kommer få samma muskelökningar av t.ex 1kg i veckan? Det finns ett tak på hur mycket muskler som kan bildas på en viss tid och äter du mer så blir det bara extrafett.

Liten Men Fet
2006-10-27, 12:48
För övrigt är jag 186 cm lång.

Matupplägget har sett ut ungefär såhär:
08.00 - Frukost (havregrynsgröt med varma russin, banan, kanel och 2dl mjölk, 6 wasa sport med messmör/jornötssmör+ost, 1-2 frukter, vitaminer och mineraler, 6-8 råa äggvitor, juice och några glas vatten... typ)
9.30 - Mellanmål innan skolan (1 burk tonfisk/6 råa äggvitor)
11.00 - Mellanmål i skolan (1 proteinshake vanilj + kanel, 3 frukter/en klase vindruvor)
13.00 - Skollunch (1-2 tallrikar överfyllda med mat fördelat kolhydrater/protein 50/50, 1 talrik fylld med sallad, groddar, bönor mm och mycket vinegrettdressing, 0-2 wasa sport med homus och mycket vatten)
14.30 - Innan träning (proteinshake vanilj + kanel + maltodextrin + kre-alkalyn + l-glutamin, mycket vatten)
15.30-16.45 - Under träninspasset (proteinshake vanilj + kanel + maltodextrin) Dricker ca 2,5-3 liter vatten under träninspasset också.
17.00 - Efter träning - (1/2 proteinshake vanilj + kanel + maltodextrin + kre-alkalyn + l-glutamin, mycket vatten)
17.20 andra halvan
18.30 - Middag (liknande lunchen, men lite mindre mängder)
21.00 - (proteinshake vanilj + kanel)
22.30 - (proteinshake vanilj + kanel/6-8 råa äggvitor)
:sleep: :sleep: :sleep: :sleep:



Jag tycker om mat:eating:

Vad är syftet med dom råa äggvitorna? Har för mig att kroppen har svårare att ta upp proteinet än om dom är kokta.

Sniggel
2006-10-27, 14:55
Holy shiet vilken ökning. Det ser inte alltför tokigt ut heller. Hade du räknat med att gå upp så mycket eller följde du en tänkt kost (som du inte fick ändra på på 5 månader) och så blev det ungefär 2 kg i veckan?

hultman
2006-10-27, 15:17
Förstår inte riktigt syftet med att käka fem miljarder kilokalorier om dagen i början när man bygger som fasen utan att knappt käka mat eller träna. Men visst, du har 13 kg mer vikt som värmer när det är kallt.

Några styrke- och måttökningar?

Apos78
2006-10-27, 15:35
Någon direkt orsak till att du väljer att ta L-glutamin?

norsk_gadd
2006-10-27, 16:24
Shit vad många experter det kom på en gång! :cool:

Liten Men Fet
2006-10-27, 16:42
Förstår inte riktigt syftet med att käka fem miljarder kilokalorier om dagen i början när man bygger som fasen utan att knappt käka mat eller träna. Men visst, du har 13 kg mer vikt som värmer när det är kallt.

Några styrke- och måttökningar?

Direkt felaktigt. Det vanligaste felet är ju att man äter för lite.

nirre
2006-10-27, 16:59
För övrigt är jag 186 cm lång.

Matupplägget har sett ut ungefär såhär:
08.00 - Frukost (havregrynsgröt med varma russin, banan, kanel och 2dl mjölk, 6 wasa sport med messmör/jornötssmör+ost, 1-2 frukter, vitaminer och mineraler, 6-8 råa äggvitor, juice och några glas vatten... typ)
9.30 - Mellanmål innan skolan (1 burk tonfisk/6 råa äggvitor)
11.00 - Mellanmål i skolan (1 proteinshake vanilj + kanel, 3 frukter/en klase vindruvor)
13.00 - Skollunch (1-2 tallrikar överfyllda med mat fördelat kolhydrater/protein 50/50, 1 talrik fylld med sallad, groddar, bönor mm och mycket vinegrettdressing, 0-2 wasa sport med homus och mycket vatten)
14.30 - Innan träning (proteinshake vanilj + kanel + maltodextrin + kre-alkalyn + l-glutamin, mycket vatten)
15.30-16.45 - Under träninspasset (proteinshake vanilj + kanel + maltodextrin) Dricker ca 2,5-3 liter vatten under träninspasset också.
17.00 - Efter träning - (1/2 proteinshake vanilj + kanel + maltodextrin + kre-alkalyn + l-glutamin, mycket vatten)
17.20 andra halvan
18.30 - Middag (liknande lunchen, men lite mindre mängder)
21.00 - (proteinshake vanilj + kanel)
22.30 - (proteinshake vanilj + kanel/6-8 råa äggvitor)
:sleep: :sleep: :sleep: :sleep:



Jag tycker om mat:eating:

himla mkt äggulor det måste gå åt helvete. Varför äter du inte det. Innehåller bra fetter+protein. Då behöver du inte käka så många äggvitor heller.

BigForre
2006-10-27, 17:11
Ja, det är väl bara att försöka spara så mycket som möjligt nudå, får bli många besök i Altorps djupa skogar :thumbup:

shadowfire
2006-10-27, 17:32
Direkt felaktigt. Det vanligaste felet är ju att man äter för lite.
Ingen vinner på att övergöda sig, vi pratar kroppsbyggning och inte USA Fatty Contest 2008. Du bygger knappast mer/snabbare om du överdriver kcalintag.

Brinken
2006-10-28, 08:31
Holy shiet vilken ökning. Det ser inte alltför tokigt ut heller. Hade du räknat med att gå upp så mycket eller följde du en tänkt kost (som du inte fick ändra på på 5 månader) och så blev det ungefär 2 kg i veckan?

Nej jag fick hjälp av en del "kända" byggare och andra duktiga näringsfysiologer för att lägga upp en kostplan för mej. Nu skall den dock ändras för att tappa onödigt fett, min deff kommer påbörjas relativt försiktigt så ja inte tappar för mycket fettfri massa direkt.

Brinken
2006-10-28, 08:33
Någon direkt orsak till att du väljer att ta L-glutamin?

Japp, Blev förkyld när jag började träna hårt och ja blev av med det när jag vilade, men sen kom det efter träninspassen igen... Så ja fick tipset att börja med det och så försvann förkylningen som i ett nafs och ja orkade träna mycket hårdare!! Smakar skit och e dyrt sam fan, men 2 tsk/dan gör susen;)

Brinken
2006-10-28, 08:40
Några styrke- och måttökningar?

Måttökninger?? Syns inte det??

Styrkeökningar?? Ja typ såhär:
på 7 veckor:
Bänkpress 1rep på 55 kg --> 4 reps på 75
Marklyft 2 reps på 70 kg --> 4 reps på 120 kg (fingrarna orkar inte hålla tyngre, hade säkert kunnat ta några tiotal kilo till annars)
Curlstången har gått från 20 kg --> 40 kg och hantlarna i bicepsövningar från 10 kg --> 17 kg
Benpress 2 reps 100 kg --> 6 reps 250 kg (går ite riktigt hela vägen ner...)
Sittande Vadpress 6 reps 40 kg -->12 reps 60 kg


Ja du...*flex* något mer du vill veta??

Brinken

Liten Men Fet
2006-10-28, 10:44
Ingen vinner på att övergöda sig, vi pratar kroppsbyggning och inte USA Fatty Contest 2008. Du bygger knappast mer/snabbare om du överdriver kcalintag.

Det håller jag med om men det han sa var:
"när man bygger som fasen utan att knappt käka mat eller träna."
Det är bland dom största lögnerna jag hört.
Hade han sagt lägg dig på ordentligt kalorieplus och se till att få i det ordentligt med protein så hade jag hållt med honom.

Knappt käka mat betyder under 2000 kcal per dag.

hultman
2006-10-28, 11:05
Direkt felaktigt. Det vanligaste felet är ju att man äter för lite.

Jag har inte påstått att man inte vanligtvis äter för lite. Det är ändock lätt att bygga med dålig kost och halvfjantig träning i början. Det finns liksom ingen anledning att äta som en sumobrottare när det knappt gör någon skillnad gentemot att äta lite över energibehovet. Jag har byggt muskler och styrka under perioder jag gått ned i vikt, och då har jag betydligt (hoppas jag) mer muskler än trådskaparen.

Brinken:
Roligt att du ökat. Jag försöker inte förringa din prestation, det enda jag undrar är varför du överäter så fruktansvärt när du knappast kommer att lägga på dig tonvis med muskler på en kort period. Men visst, det är din kropp och det är du som får gå ned alla kilo fett du kommer lägga på dig om du vill vara fit på stranden. Been there, done that, som man säger.

Liten Men Fet
2006-10-28, 12:21
Jag har inte påstått att man inte vanligtvis äter för lite. Det är ändock lätt att bygga med dålig kost och halvfjantig träning i början. Det finns liksom ingen anledning att äta som en sumobrottare när det knappt gör någon skillnad gentemot att äta lite över energibehovet. Jag har byggt muskler och styrka under perioder jag gått ned i vikt, och då har jag betydligt (hoppas jag) mer muskler än trådskaparen.

Brinken:
Roligt att du ökat. Jag försöker inte förringa din prestation, det enda jag undrar är varför du överäter så fruktansvärt när du knappast kommer att lägga på dig tonvis med muskler på en kort period. Men visst, det är din kropp och det är du som får gå ned alla kilo fett du kommer lägga på dig om du vill vara fit på stranden. Been there, done that, som man säger.

Det har jag aldrig lyckats med, på mina 10 år av träning så har jag aldrig lyckats öka utan att äta riktigt bra. Sen sa jag inte att det är bättre att äta till man kräks jag opponerade mig mot att du sa att man kan öka bra fast man citat: knappt käka mat
Men vi har säkert olika utgångslägen, jag har aldrig varit överviktig och tränat. (Vet inte om du varit det heller så det är ingen pik.)
Det är mycket möjligt att Brinken har ätit för mycket och blivit onödigt fet men det är ingen jag vill bedöma innan vi ser hur deffen går. Jag tycker ökningarna ser bra ut och så våldsamt tjock tycker inte jag han ser ut.

Hermanssson
2006-10-28, 21:18
Din kropp är läskigt lik min, bara det att du har LITE mer muskler, och en bra dos mindre fett. Men linjerna och alla musklers uppbyggnad ser sjukt lika ut. Komiskt :)

Bra jobbat också, och fräckt projektarbete!

Brinken
2006-10-28, 21:30
Din kropp är läskigt lik min, bara det att du har LITE mer muskler, och en bra dos mindre fett. Men linjerna och alla musklers uppbyggnad ser sjukt lika ut. Komiskt :)

Bra jobbat också, och fräckt projektarbete!


Kul, vore roligt om du kunde posta någon bild kanske??

ZoN-Z
2006-11-01, 21:57
Måttökninger?? Syns inte det??

Styrkeökningar?? Ja typ såhär:
på 7 veckor:
Bänkpress 1rep på 55 kg --> 4 reps på 75
Marklyft 2 reps på 70 kg --> 4 reps på 120 kg (fingrarna orkar inte hålla tyngre, hade säkert kunnat ta några tiotal kilo till annars)
Curlstången har gått från 20 kg --> 40 kg och hantlarna i bicepsövningar från 10 kg --> 17 kg
Benpress 2 reps 100 kg --> 6 reps 250 kg (går ite riktigt hela vägen ner...)
Sittande Vadpress 6 reps 40 kg -->12 reps 60 kg


Ja du...*flex* något mer du vill veta??

Brinken

Även om jag inte är direkt aktiv på forumet och detta är mitt första inlägg så måste jag säga att det är inte direkt några spektakulära ökningar. Jag citerar ditt första inlägg:

Var när jag började helt orutinerad och hade aldrig tränat någon typ av styrketräning i mitt liv seriöst!

Det går fort från början och det gör det för alla... ;)

Rellos_87
2006-11-01, 22:41
Även om jag inte är direkt aktiv på forumet och detta är mitt första inlägg så måste jag säga att det är inte direkt några spektakulära ökningar. Jag citerar ditt första inlägg:



Det går fort från början och det gör det för alla... ;)

Alltid kul att skjuta ner personer som gör bra ökningar och tycker träning är kul...

Snubben har gjort bra ökningar, borde fysiskt sett och styrkemässigt. Varför hålla på att hacka på att hans resultat inte är "spektakulära"? Bättre att stödja honom än att vara en sur pessimist.

ZoN-Z
2006-11-03, 21:40
Alltid kul att skjuta ner personer som gör bra ökningar och tycker träning är kul...

Snubben har gjort bra ökningar, borde fysiskt sett och styrkemässigt. Varför hålla på att hacka på att hans resultat inte är "spektakulära"? Bättre att stödja honom än att vara en sur pessimist.

Menade absolut inte att hacka på någon, tycker bara det är dags att komma ner på jorden...

hatework
2006-11-03, 21:50
grattis till dina fina ökningar! fortsätter du äta som du gör så tror iaf jag att de kommer bli bra!

ManuelIT
2006-11-03, 22:08
dina styrkeökningar är ju skitbra på bara två månader, du har ju växt till dig i muskler med som man kan se på bilderna (även om det lagts på mkt fett)

larre
2006-11-03, 22:39
Jävligt najs brinken, jag är impad över din dedikation på detta projekt och jag tror säkert du kommer vara glad att du gjorde detta när du är klar och inte ångrar en sekund av slitet och mödan du lagt ned. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Jag ser fram emot bilderna efter 5 månader.

zeusden1
2006-11-05, 00:48
Vad använde du för program?

Brinken
2006-11-05, 17:13
Vad använde du för program?

Program?

willis
2006-11-05, 17:17
Program?

Träningsprogram antar jag att han menar, ifall du följt typ DC, MM2K eller dylikt.

Bra jobbat i varje fall!

Brinken
2006-11-05, 17:24
Träningsprogram antar jag att han menar, ifall du följt typ DC, MM2K eller dylikt.

Bra jobbat i varje fall!

Vad är DC och MM2K???

Jag har tränat såhär...
Måndagar Rygg biceps
Tisdagar Bröst triceps
Onsdagar axlar vader
torsdagar ben mage
fredagar biceps triceps
söndagar axlar vader

Brinken
2006-11-16, 17:40
Tog en bild på varje arm på gymmet idag efter 2 veckors deff. tyckte inte dom syntes tillräckligt bra på mina poser tidigare...

http://img209.imageshack.us/img209/1924/vbiqv7.jpg

http://img225.imageshack.us/img225/4905/hbilc3.jpg

vsson
2006-11-17, 01:59
enarms bilder är det bästa jag vet.

Bronkitkorv
2006-11-21, 20:58
Det ser ju ut att vara samma fett%, nästan. Har du ökat mycket i styrka ?

Brinken
2006-11-22, 10:01
Heeej.. någon som vet om man kan ändra rubriken på tråden? Jag skulle gärna fortsätta posta bilder, men eftersom det nu e deff vore det troligtvis mer passande med ett annat namn på tråden...

Brinken

qubie
2006-11-22, 10:32
Be en moderator om att ändra rubriken ska nog gå fint

Brinken
2006-11-22, 10:35
Be en moderator om att ändra rubriken ska nog gå fint

Hur vet ja vem som e "moderator"??

Brinken
2006-11-22, 10:37
Nu kommer en jämförelsebild på ryggen i 3 steg... jag vet att jag "posar" lite olika på dem, men hoppas det skall duga iaf för en kommentar/lite feedback..? Nu är jag drygt 3 veckor in ideffen, tappat en hel del vätska så jag ser inte lika uppsvälld ut längre... Det är helt klart ett roligt projekt:hbang:


http://img220.imageshack.us/img220/6565/jmfrelserygg3stegnk2.jpg

Brinken
2006-11-22, 10:51
och så en 3stegsbild framifrån...
*flex*

http://img224.imageshack.us/img224/7976/jmfrelsefram3stegfz7.jpg

TheGovernator
2006-11-22, 10:55
Heeej.. någon som vet om man kan ändra rubriken på tråden? Jag skulle gärna fortsätta posta bilder, men eftersom det nu e deff vore det troligtvis mer passande med ett annat namn på tråden...

Brinken
PM:a Jörgen

Brinken
2006-11-22, 11:06
och så lite ojämna poseringsförsök till krabban


http://img297.imageshack.us/img297/6383/jmfrelsecrab3stegay5.jpg

Halldin
2006-11-22, 11:14
Gött att du gått från cameltoe till penis på första bilden. :D

Pumpitup
2006-11-22, 13:40
Strålande utveckling under en så pass kort tid! :thumbup: