handdator

Visa fullständig version : Kolos leveranstid?


FreCKo
2006-10-26, 11:07
Slängde precis iväg en beställning på maltodextrin här på kolo, valde att plocka upp i affären då det vart mycket billigare. Min fråga nu är: Hur lång tid tar det innan jag kan åka och hämta det? Kan jag glida dit NU och plocka upp det?

jesse
2006-10-26, 12:51
Slängde precis iväg en beställning på maltodextrin här på kolo, valde att plocka upp i affären då det vart mycket billigare. Min fråga nu är: Hur lång tid tar det innan jag kan åka och hämta det? Kan jag glida dit NU och plocka upp det?


Finns väl nån mailadress på sidan?

Ascent
2006-10-26, 14:20
Kolo är ju toksnabba... När jag beställt på söndagar har jag fått avin i brevlådan på tisdag förmiddag och sen kunnat plocka upp paketet vid tre-tiden.. Inte ens 48h leveranstid..

FreCKo
2006-10-26, 14:55
Jäklar vilken snabb service! Slängde iväg ett mail om när jag kunde hämta det, fick svar efter 20min... stack dit, allting var färdigt, så nu har jag 3kg maltodextrin liggandes här hemma som bara väntar på axel-passet imorgon :naughty:

muffe85
2006-10-26, 17:38
mmm Kolo har grym leveranstid!
GG säger sig ha kort leveranstid men jag kan få vänta i typ en vecka, och ibland saknas det grejjer i paketet. känns jobbigt att man måste kontrollera att allt finns med varje gång :(

pga detta tummen ned för GG, tyvärr.

Kotten
2006-10-26, 17:50
beställer alltid från GG och har sakerna inom 48 timmar varje gång, beställt från kolo 2 gånger och fått vänta 2 veckor båda gångerna

flenders
2006-10-26, 17:54
mmm Kolo har grym leveranstid!
GG säger sig ha kort leveranstid men jag kan få vänta i typ en vecka, och ibland saknas det grejjer i paketet. känns jobbigt att man måste kontrollera att allt finns med varje gång :(

pga detta tummen ned för GG, tyvärr.

Har beställt iaf 5-6 gånger från GG. Fått med allt på max 2-3 dagar. Har även bra erfarenhet av kollo. Fick grejerna på 2 dagar.

FreCKo
2006-10-26, 18:07
mmm Kolo har grym leveranstid!
GG säger sig ha kort leveranstid men jag kan få vänta i typ en vecka, och ibland saknas det grejjer i paketet. känns jobbigt att man måste kontrollera att allt finns med varje gång :(

pga detta tummen ned för GG, tyvärr.

Har inte beställt från dom, har bara traskat dit och krävt det jag ska ha, har funkat oftast.

Eller ja, krävt och krävt, frågat lite snällt "har ni någon vassle?" och försökt se så oskyldig ut som möjligt...