handdator

Visa fullständig version : Söker billigt gym i sthlm för 1-2 mån träning.


perarvid
2006-10-25, 22:58
Finns det? Jag har prövat ringa runt lite, men inget gym verkar sälja kort för endast en månad förutom SATS, och de ville ha 950 spänn o då får man bara träna på den anläggningen. Totalt ockerpris och verkligen dumsnålt tänk. Hoppas nån här vet nåt gym.

Har väl två krav:

1) inte nåt källargym långt bort, det bör ligga max 15-25 min bort från Alvik. Helst inom en kvart dock. (med kommunala färdmedel, har dock tillgång till bil om det är osmidigt att åka kommunalt dit)
2) helst får kostnaden inte överstiga 500 eftersom jag studerar och inte har råd med sats extravaganta lyxpriser, de ligger över min smärtgräns.

Brooklyn
2006-10-25, 23:02
Finns det? Jag har prövat ringa runt lite, men inget gym verkar sälja kort för endast en månad förutom SATS, och de ville ha 950 spänn o då får man bara träna på den anläggningen. Totalt ockerpris och verkligen dumsnålt tänk. Hoppas nån här vet nåt gym.

Har väl två krav:

1) inte nåt källargym långt bort, det bör ligga max 15-25 min bort från Alvik. Helst inom en kvart dock. (med kommunala färdmedel, har dock tillgång till bil om det är osmidigt att åka kommunalt dit)
2) helst får kostnaden inte överstiga 500 eftersom jag studerar och inte har råd med sats extravaganta lyxpriser, de ligger över min smärtgräns.
kolla in bromma träningscenter! hyffsat billiga :) och ett helt ok gym

Philippp
2006-10-25, 23:03
Såg något skräp gym på söder som hette typ flexgym eller något liknande som kostade 800kr om året, du får säkert råttor som biter dig i tårna och annat men shit happens? finns många billiga gym men dem är skräp allihopa typ :P

Gpajpen
2006-10-25, 23:09
har erfarit att ju dyrare gym ju sämre är det :P inte fräscheten men viktigare grejer som stämning, utrustning osv

Pez
2006-10-25, 23:18
Såg något skräp gym på söder som hette typ flexgym eller något liknande som kostade 800kr om året, du får säkert råttor som biter dig i tårna och annat men shit happens? finns många billiga gym men dem är skräp allihopa typ :P
Allt som är billigare än SATS är skräp? Brutha pls.

Delta Gym vid Odenplan, borde inte ligga för långt bort från Alvik för din smak. Ett av de absolut fräschaste och bästa gymmen i stan.

Humana engångspriser, 10-kort, månadskort, kvartalskort, säsongskort, halvårskort, årskort.

L-Sami
2006-10-26, 00:00
Sponsrar som vanligt min gamla goda vän Fryshuset.

Månadskort för en studerande:
Endast 250kr, 250kr

Hemsidan:

http://www.fryshuset.se/wlt/FF372262-0FCE-451F-BE8D-A5B654274127.wlt

perarvid
2006-10-26, 07:33
Sponsrar som vanligt min gamla goda vän Fryshuset.

Månadskort för en studerande:
Endast 250kr, 250kr

Hemsidan:

http://www.fryshuset.se/wlt/FF372262-0FCE-451F-BE8D-A5B654274127.wlt

Tack du, det var ett bra tips. Det finns ju tvärbanehållplats precis bredvid. Ska kolla in det noggrannare så snart jag har tid. :)

Ska kolla in Delta gym oxå.

Cilia
2006-10-26, 07:40
vad kostar WC i Alvik?

petersson
2006-10-26, 07:59
Hur långt är det till Täby? Där finns väl Täby Atletklubb eller Kraftsportsklubb eller liknande. Förmodligen ganska billigt och med bra utrustning.

Edit: http://www.taby-ak.se/

z_bumbi
2006-10-26, 08:03
Hur långt är det till Täby? Där finns väl Täby Atletklubb eller Kraftsportsklubb eller liknande. Förmodligen ganska billigt och med bra utrustning.

Edit: http://www.taby-ak.se/

Vad jag kunde se var det hyggliga maskiner och skapligt antal ställningar och stänger.
En jävla massa trappor för att ta sig ner till gymet däremot men det finns hiss. :D

Edit: Sundbyberg verkar ligga ganska nära? = Sundbybergstyngdlyftningsklubb

petersson
2006-10-26, 08:10
Vad jag kunde se var det hyggliga maskiner och skapligt antal ställningar och stänger.
En jävla massa trappor för att ta sig ner till gymet däremot men det finns hiss. :D

Just ja, du kanske var dit på DM? Det blev ju aldrig så för min klubb.
Haha hur att det finns hiss isf :D

Rock'nRoll
2006-10-26, 10:09
vad kostar WC i Alvik?

Minns 500 kr i månaden och då får man inte jätte mycket gym för pengarna.