handdator

Visa fullständig version : Söker billigt gym i sthlm för 1-2 mån träning.


perarvid
2006-10-25, 22:58
Finns det? Jag har prövat ringa runt lite, men inget gym verkar sälja kort för endast en månad förutom SATS, och de ville ha 950 spänn o då får man bara träna på den anläggningen. Totalt ockerpris och verkligen dumsnålt tänk. Hoppas nån här vet nåt gym.

Har väl två krav:

1) inte nåt källargym långt bort, det bör ligga max 15-25 min bort från Alvik. Helst inom en kvart dock. (med kommunala färdmedel, har dock tillgång till bil om det är osmidigt att åka kommunalt dit)
2) helst får kostnaden inte överstiga 500 eftersom jag studerar och inte har råd med sats extravaganta lyxpriser, de ligger över min smärtgräns.

Brooklyn
2006-10-25, 23:02
Finns det? Jag har prövat ringa runt lite, men inget gym verkar sälja kort för endast en månad förutom SATS, och de ville ha 950 spänn o då får man bara träna på den anläggningen. Totalt ockerpris och verkligen dumsnålt tänk. Hoppas nån här vet nåt gym.

Har väl två krav:

1) inte nåt källargym långt bort, det bör ligga max 15-25 min bort från Alvik. Helst inom en kvart dock. (med kommunala färdmedel, har dock tillgång till bil om det är osmidigt att åka kommunalt dit)
2) helst får kostnaden inte överstiga 500 eftersom jag studerar och inte har råd med sats extravaganta lyxpriser, de ligger över min smärtgräns.
kolla in bromma träningscenter! hyffsat billiga :) och ett helt ok gym

Philippp
2006-10-25, 23:03
Såg något skräp gym på söder som hette typ flexgym eller något liknande som kostade 800kr om året, du får säkert råttor som biter dig i tårna och annat men shit happens? finns många billiga gym men dem är skräp allihopa typ :P

Gpajpen
2006-10-25, 23:09
har erfarit att ju dyrare gym ju sämre är det :P inte fräscheten men viktigare grejer som stämning, utrustning osv

Pez
2006-10-25, 23:18