handdator

Visa fullständig version : Hur många här följer max-ot?


joman
2002-04-13, 15:51
Tja alla.

Hur många här på kolozzeum följer max-ot?
Tycker ni det är bra?
Eller är något som är dåligt med det tränings upplägget? :) ;)

z_bumbi
2002-04-13, 16:20
>Tycker ni det är bra?

Ja och nej. Bättre än senaste proffsprogramet från någon tidning i alla fall.

>Eller är något som är dåligt med det tränings upplägget?

Programet anser att alla är stöpta i samma form, men om man efter ett tag börjar manipulera programet så det passar en själv så är det helt okey.
Ett väldigt bra nybörjarprogram med andra ord.

Johan1685
2002-04-13, 17:14
Tjena

Jag tycker att det är ett rätt bra program men 4-6 reps är lite för mycket skrivet i sten för min del. Jag tycker också det inbjuder till dålig form i övningarna, jag hade iaf det när jag körde med max-ot dom första 16 veckorna. Det är mycket mycket bättre än dom flesta andra program som elit bodybuilders använder.

MVH / Johan

Abel
2002-04-13, 22:49
Jag tycker det e rätt bra! Körde det i 3månader och gjorde bra framsteg. Nu under deffen klarar jag inte av att träna 5ggr i veckan utan kör 4, men resten av deras principer kör jag på och tycker dom e bra. Skall börja köra deras 6månader program erfter deffen har jag tänkt!

stybb
2002-04-13, 23:06
Max-ot modifierad version.. man får göra om den lite så den passar.. annars är den jävligt bra..

iconoclast
2002-04-15, 18:17
Jag följer inte max-OT. Gillar inte folk som påstår att deras lösning är den enda rätta. Tycker det låter helt idiotiskt att en "sanning" skulle vara tillämpbar på allt och alla. Jag har alltid gjort mina egna träningsprogram och tycker det ger mycket mer att experimentera själv. Om jag sedan skulle ökat si och så mycket mer på att följa max-OT skiter jag faktiskt i... Klankar inte ner på dem som använder max-OT om det känns rätt för dem, men det finns andra sätt att bygga muskler..