Visa fullständig version : Offseason-Munter
Okej allihopa, här kommer lite bilder. Jag har gått en vecka utan kolhydrater på dessa kort så ha lite överseende. Annars uppskattas kommentarer :)
Ääääeh funkar dåligt med IMG-länk, ska attacha...
toppen!
jag slås utav att du har imponerande axlar.. :kickass:
edit: och ben!
Denna blev sämst och sist. Sur min och inga lats. I normala fall ser jag gladare ut (se bild 1)
That's all folks. Kommer posta bilder var annan eller var tredje vecka med mått och kroppsfett då dieten fortlöper närmsta månaderna.
Lår och armar är bäst, tycker jag. Lår i toppklass! Vader axlar också bra. I sidechest (om det nu heter så) ser brösten bra ut, men i dubbel biceps försvinner de lite. Jag vet inte om det har med poseringsteknik att göra?
Bara ett par späckkilon från topp tio. :thumbup:
Det är väl bara valet av nick som du misslyckats med. ;)
Karl_alfred
2003-02-02, 01:48
Kul me bilderna. Jäkligt bra ben ser de ut att vara. Armarna kanske borde få lite mer träning.
du ser lite full i fan ut på första bilden förresten ;)
Tack tack, har slitit hund för benen. Kul att ni uppmärksammar dom. Mina bröst försvinner helt då jag gör front-bicce ja...vetefan vad det beror på, hoppas att dom kommer fram med definitionen. Är inte svag eller så i bröstet, dom ser bara sådär platta ut framifrån.
Ska även tillägga att jag tänker ta ner mig 10kg nu under våren. Huruvida det kommer lyckas eller ej överlåter jag till gudarna att bestämma.
Cohen >> Jag har druckit rätt mycket ikväll haha...hur fan såg du det...var först hemma hos mor & far o tog någon wirrepinne sen iväg på en förfest hos en polare.
Karl_alfred
2003-02-02, 01:58
Varför de försvinner är för att de inte är tillräkligt utvecklade. De e nästan bara de riktigt stora som har dem synliga vid de där poserna.
Originally posted by Munter
Tack tack, har slitit hund för benen. Kul att ni uppmärksammar dom. Mina bröst försvinner helt då jag gör front-bicce ja...vetefan vad det beror på, hoppas att dom kommer fram med definitionen. Är inte svag eller så i bröstet, dom ser bara sådär platta ut framifrån.
Ska även tillägga att jag tänker ta ner mig 10kg nu under våren. Huruvida det kommer lyckas eller ej överlåter jag till gudarna att bestämma.
Cohen >> Jag har druckit rätt mycket ikväll haha...hur fan såg du det...var först hemma hos mor & far o tog någon wirrepinne sen iväg på en förfest hos en polare.
hehe.. menade inte att du såg full ut :D
du såg "full i fan" ut.. typ.. lite lurigt finurlig som om du hade nåt rackartyg på gång :)
Huhj där ser man, läste lite för snabbt. Lite busig var jag nog också då :)
>Karl-Alfred: 1) Ja, särskilt underarmarna är ju alldeles underutvecklade, eller hur? 2) Jag har läst att Arnold har skrivit så som du säger, tuttar måste vara mycket stora för att inte försvinna när man lyfter armarna. Men i samma bok skriver han ungefär att Steve Reeves (stavn.?) kunde konsten att behålla brösten vid dubbel-bicca. Och det kunde han ju också, fast han inte var så enorm (kanske bara framstår som icke-enorm i den boken, "New Encyclopedia...). Jag blir inte klok på hur det ligger till.
>Munter: Det kanske finns poserings- eller fotoknep för att fixa till titsen. Finns ju andra knep också för att lyfta hyllan, men vi får väl hoppas att det inte ska behövas.
Hur har du tänkt göra med fotograferingen av bilderna du ska skicka in?
Roligt att du tänker uppdatera fortlöpande!
Sjysst! Äntligen nån som nästan är lika fet som mig. :thumbup:
Tror pecsen kan behöva lite mer stryk, men samtidigt gömmer dom sig nog lite i späcket, svårt att bedöma vad som behöver förbättras när man är bulkig. Bra ben, resten är...definitionslöst och svårbedömt :D - men det är ju som det ska, ska bli kul att få jämföra med lite efterfoton sen.
/pez
:laugh: :bow:
fy fan vad grymt, "fylle posa" men som jag alltid har sagt vad kan slå några öl när det gäller att kolhydrat ladda. :devil:
Såg i tidningen att du hade röjt hårt på rex.... och jag kan också lista ut att du inte ska med och träna idag...:cheers:
Pez: Ajju, ta inte i så mycket :D Nädå, bra att någon är kritisk och inte blir stum över min massiva muskelvolym krahalax host. Jag tror noll pump + inga kolhydrater är lösningen på brösten...ska lyfta nåe vikter före jag fotar nästa gång.
Om jag ska leta efter något att kritisera så blir det bröstet och främst ryggen.
Armar, axlar och hela benen var skitbra! :hbang:
Eftersom du redan har fatt lite kritik nöjer jag mig med att säga;
:thumbup:
:love:
:laugh: :laugh:
Sista bilden var ju underbar, kul att du bjuder lite på dig själv. Med bra ljussättning och bättre posering (öva ofta) så kommer det bli hur bra som helst. Jag verkar vara den enda som tycker vaderna skulle kunna vara lite större (mest framifrån), så jag har säkert fel.
Kör hårt, och uppdatera ofta:thumbup:
Karl_alfred
2003-02-02, 11:42
Steve Reeves hade väll iallafall tillräckligt stora tuttar för att det skulle funka. Jag tror helt klart de ligger i det. För min del kan jag lyfta armarna något högre nu än förut utan att titsen försvinner.
AnderssoN
2003-02-02, 12:47
Ansiktsuttrycket på bild nr 1 ger jag 10 poäng för, utan att tveka! :D
I övrigt reagerar jag på dina jäkligt bra lår. Hade jag dom skulle jag vara glad (tror att B&K-domarna gillar sånt, precis som du sa).
Det ska bli spännande att se hur formen förbättras allt eftersom...
Blah, försökte lite mer med brösten efter ryggpasset idag...är väl lika bra att slänga upp den också för total förnedring. Jag är nog för tjock för att brösten ska synas tror jag, ska bli kul att se på senare foton. Om man vinklar fram överkroppen och roterar armarna bakåt så åker latsen ut och det blir lättare att spänna bröstet...aja, måste nog höra med någon rutinerad ang. frontposen.
AnderssoN
2003-02-02, 13:11
För att framhäva armarna bättre kan du dra ihop dem lite mer mot huvudet om du förstår vad jag menar. Annars ser det lätt "spretigt" ut...
Brösten kommer nog fram mer efter deff och riktig ljussättning. Ljuset är egentligen ganska viktigt. Det är trots allt bara korten de dömmer efter...
Jo, jag har inte speciellt ljus på dom här bilderna...har dom bara för dokumentation så det är bra att dom är naturliga. Sen är jag blek som ett papper, gör ju inte saken bättre.
Niclaaas
2003-02-02, 13:16
du har massan, bara att satsa på deffen nu så kommer det nog se riktigt bra ut. bra ben!
Du behöver städa!:nono:
Benen är som synes mycket bra. Jag tycker även det ser ut som om tricpes är ganska välutvecklad!? Som sagt lite svårt att se iom att du inte direkt är solbränd samt att korten är svart-vita.
:thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.