handdator

Visa fullständig version : Smakjämförelse Pure Whey <> Complete protein??


Ascent
2006-10-20, 18:07
Kort fråga, förmodligen korta svar.
Pure Whey jordgubb är i min värld dundersmaskig och slinker ner i litervis om jag skulle vilja. Complete Protein blåbär/vanilj var syntetsmak deluxe. Men, den finns i jordgubbssmak! Frågan är då, har ni testat jordgubbsvarianten av de båda, och isf, är de hyfsat lika i smak eller är complete drabbat av syntetsmaksjukan oavsett smaksättning?

*planerar redan nästa inköp*:eating:

Fairing
2006-10-22, 16:06
Kort fråga, förmodligen korta svar.
Pure Whey jordgubb är i min värld dundersmaskig och slinker ner i litervis om jag skulle vilja. Complete Protein blåbär/vanilj var syntetsmak deluxe. Men, den finns i jordgubbssmak! Frågan är då, har ni testat jordgubbsvarianten av de båda, och isf, är de hyfsat lika i smak eller är complete drabbat av syntetsmaksjukan oavsett smaksättning?

*planerar redan nästa inköp*:eating:


WPI Jordgubb har samma arom som Pure Whey.Nästa batch av blåbär/vanilj har en annan arom och sötma. Mindra söt , mera "riktig" blåbärsmak faktiskt kanongod. Complete jordgubb uppskattar dom flesta men har inte samma arom som Pure whey :)

MrBulk
2006-10-22, 16:37
Fick nyhetsbrevet från dig om att Complete skulle komma i en limiterad utgåva, var det Svenska bär den skulle smaka då?

Ascent
2006-10-23, 19:29
Ahh, blir till att köpa hem både jordgubb och den nya vanilj/blåbär sen då.. Smart marknadsföringsknep där, hehe. ;)

Angus
2006-10-23, 19:39
pure whey jordgubb är klart världens godaste smak på ett proteinpulver.

complete protein jordgubb är och så klart god men lite mindre söt.