handdator

Visa fullständig version : msn låter mig inte logga in på just mitt account


Achryl
2006-10-18, 20:37
Jag kommer inte in varken med live messenger eller webmessenger på mitt msn-account, andra account har den inte problem med. Mit account är aktiverat och mailen funkar. Hur gör jag? :(

J.Saarela
2006-10-18, 20:39
Väntar nån minut å ser om det funkar snart igen.Jävla panik för skitgrejer folk har*slap*

Rellos_87
2006-10-18, 20:42
Har varit med om exakt samma sak, så har är det panik som gäller. Kan fortfarande inte logga in på det.

När jag frågade om hjälp på Kolo så fick jag veta att silentwhisper hade blivit hackat och jag hade samma lösenord till det som till msn. Förmodligen har någon geek tagit mitt account så jag har fått skapa ett nytt, grymt irriterande.

Ryska_raketen
2006-10-18, 20:42
ring poolia

Achryl
2006-10-18, 20:53
Har varit med om exakt samma sak, så har är det panik som gäller. Kan fortfarande inte logga in på det.

När jag frågade om hjälp på Kolo så fick jag veta att silentwhisper hade blivit hackat och jag hade samma lösenord till det som till msn. Förmodligen har någon geek tagit mitt account så jag har fått skapa ett nytt, grymt irriterande.
aj fan. jo jag har inte kommit in på ett par dar. Får väl hoppas att ingen orkar abusa mitt account då

antonio
2006-10-24, 14:36
Windows Live Messenger tillåter inte mig logga in på mitt konto..har varit så nu i 3 dagar. Testade att logga in på morsans konto =) från min dator och detta fungerade fint. Testar jag med mitt användarnamn så står skiten bara och tänker. Får inte ens upp något felmeddelande. Hm.

/A