handdator

Visa fullständig version : Dagens besvikelse..


Angel
2006-10-18, 07:58
...Fronda hoppar av melodifestivalen.

*grr* *grr* *grr*

Mental
2006-10-18, 07:59
Åhh, jag dör...

Angel
2006-10-18, 08:00
Åhh, jag dör...

Meh, du ska skriva vad du e besviken på istället för o dryga

Trance
2006-10-18, 08:04
Vi har inte lika lätt för att finna besvikelse i allt.

Daniiiel
2006-10-18, 08:05
...Fronda hoppar av melodifestivalen.

*grr* *grr* *grr*

Fronda är redan hatad av hiphop sverige. Smart av han att gå och ställa upp i melodi festivalen. Aja skönt att vi slipper honom han är verkligen en sån egotrippad dryg kille som tror han är gud.

Papi
2006-10-18, 08:08
Oh noes! *cry*

Niclaaas
2006-10-18, 08:21
aldrig hört talas om :cool:

Angel
2006-10-18, 08:32
Fronda är redan hatad av hiphop sverige. Smart av han att gå och ställa upp i melodi festivalen. Aja skönt att vi slipper honom han är verkligen en sån egotrippad dryg kille som tror han är gud.


Va säger du? Varför är han hatad?

aitamaa
2006-10-18, 08:34
vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram.. ?!?!?!??!?!?!?!?!??!

mela
2006-10-18, 08:36
Bojkotta melodifestivalen! *popcorn*

FreCKo
2006-10-18, 09:07
Bojkotta melodifestivalen! *popcorn*

Nej då, melodifestivalen hade vart bättre om det vart BRA musik där... Om jag får se en jävla Carola-wannabe till kommer jag seriöst spränga hela SVT-studion *grr27*

Daniiiel
2006-10-18, 09:13
Va säger du? Varför är han hatad?

Först och främst är han otroligt dryg, har bryr sig inte om nått annat än pengar och han tror han är bäst i världen. Sen så har hans musik blivit så jävla dålig senaste tiden, man märker så väl att han bara skriver för att få 14 åriga kids att köpa hans platta. Därför är han hatad av väldigt många.

Han har ju fått så mycket kritik att han håller på och säger att han ska lägga av hela tiden.

Angel
2006-10-18, 09:14
jag tyckte hans senaste skiva va hur bra som helst, och vad är de för "rappare" som kritiserar han då?

Daniiiel
2006-10-18, 09:17
jag tyckte hans senaste skiva va hur bra som helst, och vad är de för "rappare" som kritiserar han då?

Jo men det är ju sådana som du som tycker han är bra. Vilka rappare? Gå in på Whoa eller Streetzone och kolla om det finns nån överhuvud taget som gillar honom.

Men om du menar större rappare så är det väl de flesta. Organism, sam-e,TR,(inte så konstigt att han gör det kanske), allyawan jaaa jag kan hålla på hur länge som helst.

Edit: Med sådana som du menar jag sådana som inte är så insatta.

Angel
2006-10-18, 09:23
Jo men det är ju sådana som du som tycker han är bra. Vilka rappare? Gå in på Whoa eller Streetzone och kolla om det finns nån överhuvud taget som gillar honom.

Men om du menar större rappare så är det väl de flesta. Organism, sam-e,TR,(inte så konstigt att han gör det kanske), allyawan jaaa jag kan hålla på hur länge som helst.

Edit: Med sådana som du menar jag sådana som inte är så insatta.

Så är man "insatt" så tycker man han är skit då? Why? Pga att alla "coola" gör det? Då kanske det är bättre att vara som jag och bilda sig en egen uppfattning om en artist utifrån musiken osv?


edit: Ja hängde med gbg rappare pst/q när ja va yngre, då va ja cool...:naughty:

Karl_alfred
2006-10-18, 09:23
Darin är singel:thumbup:

Beecher
2006-10-18, 09:25
min värld raseras... fattas bara att darin stukar foten *cry*

Daniiiel
2006-10-18, 09:28
Så är man "insatt" så tycker man han är skit då? Why? Pga att alla "coola" gör det? Då kanske det är bättre att vara som jag och bilda sig en egen uppfattning om en artist utifrån musiken osv?


edit: Ja hängde med gbg rappare pst/q när ja va yngre, då va ja cool...:naughty:

Inte riktigt så jag menar, men har man hängt med från början så hör man verkligen hur han har ändrat sig från bra hiphop till skithiphop. Sen så låter alla nya låtar i princip likadana. Sen så är han också EN IDIOT vilken sänker hans musik mycket med. Har snackat med honom så jag vet att detta faktum är mer än sant. Han har verkligen 0 respekt för andra.

Förr var han bra och skrev bra musik nu skriver han skitmusik som folk som inte igentligen gillar hiphop tycker är bra.

lol pst/q det är ju nästan respekt :D

BigForre
2006-10-18, 09:29
Jo men det är ju sådana som du som tycker han är bra. Vilka rappare? Gå in på Whoa eller Streetzone och kolla om det finns nån överhuvud taget som gillar honom.

Men om du menar större rappare så är det väl de flesta. Organism, sam-e,TR,(inte så konstigt att han gör det kanske), allyawan jaaa jag kan hålla på hur länge som helst.

Edit: Med sådana som du menar jag sådana som inte är så insatta.

Var det bara jag som satt och småfnissade med mig själv?

Daniiiel
2006-10-18, 09:29
Var det bara jag som satt och småfnissade med mig själv?


Varför då?

Skywalker
2006-10-18, 09:30
...Fronda hoppar av melodifestivalen.

*grr* *grr* *grr*

Vem fan är Fronda??

Löjtnant Blank
2006-10-18, 09:31
melodifestivalen hade vart bättre om det vart BRA musik där
http://www.orlyowl.com/orly4.jpg

mystic[-_-]
2006-10-18, 09:32
http://www.fronda.se/media/upload/nojesmagasinet.jpg

Det är Fronda

henke1001
2006-10-18, 09:33
Fan :( Fronda är bra!

blekfet2
2006-10-18, 09:33
melodifestival....uhm..

Drfg
2006-10-18, 09:33
Inte riktigt så jag menar, men har man hängt med från början så hör man verkligen hur han har ändrat sig från bra hiphop till skithiphop. Sen så låter alla nya låtar i princip likadana. Sen så är han också EN IDIOT vilken sänker hans musik mycket med. Har snackat med honom så jag vet att detta faktum är mer än sant. Han har verkligen 0 respekt för andra.

Förr var han bra och skrev bra musik nu skriver han skitmusik som folk som inte igentligen gillar hiphop tycker är bra.

lol pst/q det är ju nästan respekt :D

Jag gillar hiphop och jag tycker fronda är bra. Tror det är som Angel skriver för många av de "riktiga" hiphopparna som hatar honom. Stör mig för övrigt på folk som är sånna ;)

Daniiiel
2006-10-18, 09:37
Jag gillar hiphop och jag tycker fronda är bra. Tror det är som Angel skriver för många av de "riktiga" hiphopparna som hatar honom. Stör mig för övrigt på folk som är sånna ;)

Alltså förväxla inte detta med att folk inte tycker om honom, han är ju en av sveriges kändaste rappare. Men jag säger de som är insatta och har lyssnat länge på både honom och mycket annat svenskt tycker oftast att han suger nu för tiden.

Edit: Nu kanske jag skrev precis vad du skrev lol.

Angel
2006-10-18, 10:04
Det handlar säkerligen en hel del av avundsjuka från deras sida, för han lyckades med det som alla dussinrappare i Sverige önskar att dom gjorde, bli kända, släppa skivor,spelade på Ztv, ni vet. Det är väl framgångens baksida. Och sedan sitter dom och spyr ut sin egna besvikelse på diverse forum. som jag fattar det har inte Fronda fått någonting gratis, han blev inte upptäckt genom tex Idol, han har släppt en drös skivor, sysslat med detta länge och styr allting själv, spelar in, har eget bolag osv. Klart de sticker i ögonen på folk.

L-Sami
2006-10-18, 10:06
Fronda vem?

Angel
2006-10-18, 10:07
www.fronda.se

z_bumbi
2006-10-18, 10:08
...Fronda

Är det en fenimin form av Frodo?

Rellos_87
2006-10-18, 10:39
Lyssnade på några låtar från Frondz0rs hemsida, tyckte att det var lite Markoolio-känsla på dem. Inte pra.

Daniiiel
2006-10-18, 10:49
Lyssnade på några låtar från Frondz0rs hemsida, tyckte att det var lite Markoolio-känsla på dem. Inte pra.

Word.
Nuff said.
+1.

Yes
2006-10-18, 10:52
Är det en fenimin form av Frodo?
Jag tror det är Frodos mamma.

aitamaa
2006-10-18, 11:02
Jag tror det är Frodos mamma.

Jag är frodos mamma *cry*

Angel
2006-10-18, 12:14
han heter väl sebastian fronda, han mamma är väl italienare lr nått

Angel
2006-10-18, 12:16
men wtf, måste all svensk hip hop vara "jag växte upp i hässelby och livet e så jävla orättvisst" då...

Angel
2006-10-18, 12:21
http://www.fronda.se/media/upload/Fronda_-_Du_Betyder_Ingenting.mov

Fatalist
2006-10-18, 12:22
Jo men det är ju sådana som du som tycker han är bra. Vilka rappare? Gå in på Whoa eller Streetzone och kolla om det finns nån överhuvud taget som gillar honom.

Men om du menar större rappare så är det väl de flesta. Organism, sam-e,TR,(inte så konstigt att han gör det kanske), allyawan jaaa jag kan hålla på hur länge som helst.

Edit: Med sådana som du menar jag sådana som inte är så insatta.

Vilka fan är det du rabblar upp? Organism? Coolt namn :D :D :D

Daniiiel
2006-10-18, 13:18
men wtf, måste all svensk hip hop vara "jag växte upp i hässelby och livet e så jävla orättvisst" då...

Asså du uppfattar mig helt fel, är jag verkligen så jävla otydlig?
Har inte sagt nånting om det alls. Saken med Fronda är att han är dryg,ingen respekt,vill bara tjäna pengar, har 1000 låtar som låter nästan identiska osv osv osv.

Daniiiel
2006-10-18, 13:20
Vilka fan är det du rabblar upp? Organism? Coolt namn :D :D :D

Det är sveriges bästa rappare, även om vissa är mer kända underground.

Organism 12 måste du ju veta vem det är. Sveriges bästa battlare(enligt mig). Är med i MBMA.

tossefar
2006-10-18, 13:22
Äh släpp sargen och släpp frågan. Fronda är en radhusgangster som gör musik för tolvåringar. Låt oss fortsätta med tråden!

Jag är besviken över att min uppkoppling bråkar med mig idag :(

Angel
2006-10-18, 13:43
Det är sveriges bästa rappare, även om vissa är mer kända underground.

Organism 12 måste du ju veta vem det är. Sveriges bästa battlare(enligt mig). Är med i MBMA.


ah, MBMA, dom spelade in i en skivstudio min kompis äger, därav mitt hängande där :) Fast de va några år sedan nu..men du vill ta på mig nu va?

J.Saarela
2006-10-18, 13:49
ah, MBMA, dom spelade in i en skivstudio min kompis äger, därav mitt hängande där :) Fast de va några år sedan nu..men du vill ta på mig nu va?



Sluta ljug!*slap*

Daniiiel
2006-10-18, 13:53
ah, MBMA, dom spelade in i en skivstudio min kompis äger, därav mitt hängande där :) Fast de va några år sedan nu..men du vill ta på mig nu va?

Gillar inte pst/q så mycket men har du hängt med Organism så har du inget annat val än att ge mig ditt telefon nummer.

Bronkitkorv
2006-10-18, 13:58
Åt helvete med fronda och åt helvete med melodifestivalen...

Empe
2006-10-18, 13:59
men wtf, måste all svensk hip hop vara "jag växte upp i hässelby och livet e så jävla orättvisst" då...
All svensk hiphop är inte sån? Men Frondas hiphop är det du skriver men byt ut Hässelby mot Västerås, och orättvist mot jag är bäst i världen.

Tricklev
2006-10-18, 14:01
All svensk hiphop är inte sån? Men Frondas hiphop är det du skriver men byt ut Hässelby mot Västerås, och orättvist mot jag är bäst i världen.

Du har ju bytt ut nästan varje ord nu.:MrT:

Men ja, jag håller med, och Fronda är hemskt dålig.

Daniiiel
2006-10-18, 14:02
Du har ju bytt ut nästan varje ord nu.:MrT:

Men ja, jag håller med, och Fronda är hemskt dålig.


Ommggg håller du med mig i nånting? Vad har hänt? Är du sjuk? Ring 112 fort"!!!

Empe
2006-10-18, 14:05
För övrigt är inte Organism sveriges bästa hiphopare. Mårten, Mattias, Tommy och Magnus är det. De kanske låter okända, men skulle jag säga deras gruppnamn så skulle halva världen veta vilka jag pratar om.

Daniiiel
2006-10-18, 14:06
För övrigt är inte Organism sveriges bästa hiphopare. Mårten, Mattias, Tommy och Magnus är det. De kanske låter okända, men skulle jag säga deras gruppnamn så skulle halva världen veta vilka jag pratar om.

Hur är man världens bästa hiphopare? Hiphop är en stil. Du menar kanske rappare?

edgen_ÖSD
2006-10-18, 14:06
För övrigt är inte Organism sveriges bästa hiphopare. Mårten, Mattias, Tommy och Magnus är det. De kanske låter okända, men skulle jag säga deras gruppnamn så skulle halva världen veta vilka jag pratar om.

Håller med dig till 100 procent. +1

Tricklev
2006-10-18, 14:07
Ommggg håller du med mig i nånting? Vad har hänt? Är du sjuk? Ring 112 fort"!!!

Det finns ett skäl till varför jag aldrig håller med dig, fundera på vilket.*popcorn*

Daniiiel
2006-10-18, 14:08
Det finns ett skäl till varför jag aldrig håller med dig, fundera på vilket.*popcorn*

För att du alltid måste säga imot den som har rätt? Bryr mig inte så mycket om det du ber ju alltid om ursäkt sen ändå;)

Empe
2006-10-18, 14:09
Hur är man världens bästa hiphopare? Hiphop är en stil. Du menar kanske rappare?
Hiphop är en musikstil och de som utöver den stilen är hiphopare. Likaså är skate en stil och de som utövar det är skatare.

Daniiiel
2006-10-18, 14:11
Hiphop är en musikstil och de som utöver den stilen är hiphopare. Likaså är skate en stil och de som utövar det är skatare.

Musiken kallas hiphop och man rappar i hiphop. När man pratar och lägger det i rim så heter det rapp. Hiphop är allt som hör därtil, musiken, kläder, attityd osv osv.

s_himself
2006-10-18, 14:42
För övrigt är inte Organism sveriges bästa hiphopare. Mårten, Mattias, Tommy och Magnus är det. De kanske låter okända, men skulle jag säga deras gruppnamn så skulle halva världen veta vilka jag pratar om.


Är inte insatt.. Men gissar på LoopTroop? Fast dom är väl bara 2?

Som sagt, inte spec. insatt :em:

Daniiiel
2006-10-18, 14:51
Är inte insatt.. Men gissar på LoopTroop? Fast dom är väl bara 2?

Som sagt, inte spec. insatt :em:

3 är dom nu.

Looptroop räknar jag nästan inte som svenska men annars så är dom ju lätt de mest kända.

Angel
2006-10-18, 14:53
Gillar inte pst/q så mycket men har du hängt med Organism så har du inget annat val än att ge mig ditt telefon nummer.


ja vet inte, de va den gruppen och dom drack whiskey och spelade in låtar...men du kan väl få mitt nummer ändå :) PM?

egge
2006-10-18, 14:57
Gillar inte Snooks andra "hits" men 1990nånting är ju sååå jävla skön:hbang:

Gått på repeat många gånger:cool:

Daniiiel
2006-10-18, 14:57
ja vet inte, de va den gruppen och dom drack whiskey och spelade in låtar...men du kan väl få mitt nummer ändå :) PM?

Ja men då lär du ju hängt med honom. Alltså får du ta och skicka numret!

Fartman
2006-10-18, 15:11
Jo men det är ju sådana som du som tycker han är bra. Vilka rappare? Gå in på Whoa eller Streetzone och kolla om det finns nån överhuvud taget som gillar honom.

Men om du menar större rappare så är det väl de flesta. Organism, sam-e,TR,(inte så konstigt att han gör det kanske), allyawan jaaa jag kan hålla på hur länge som helst.

Edit: Med sådana som du menar jag sådana som inte är så insatta.
Nog för att jag verkligen avskyr Fronda, men när jag läser det här så tycker jag nästan om honom liiite.

Daniiiel
2006-10-18, 15:11
Nog för att jag verkligen avskyr Fronda, men när jag läser det här så tycker jag nästan om honom liiite.

Grattis

Daniiiel
2006-10-18, 15:21
ja vet inte, de va den gruppen och dom drack whiskey och spelade in låtar...men du kan väl få mitt nummer ändå :) PM?

Eller skicka msn istället så ska jag skicka några bra låtar gjorda av mig å en polare istället för tönt fronda;)

Angel
2006-10-18, 15:33
Eller skicka msn istället så ska jag skicka några bra låtar gjorda av mig å en polare istället för tönt fronda;)


Jag lever i Råslätt och livet e så jävla hårt?

Empe
2006-10-18, 15:33
3 är dom nu.

Looptroop räknar jag nästan inte som svenska men annars så är dom ju lätt de mest kända.
Vadå 3? Vem är det som har hoppat av?

Angel
2006-10-18, 15:47
http://www.youtube.com/watch?v=ynUHCGNScZg

Yes
2006-10-18, 15:57
Nog för att jag inte gillar den typen av musik, men det där var t.om. sjukt dåligt för såndär hopplahoppla.

Noodles
2006-10-18, 15:57
http://www.youtube.com/watch?v=ynUHCGNScZg

Helt plötsligt börjar jag undra varför jag gillar hip-hop. Om det nu ska räknas till det.

Nej, jag är ingen elitist. Jag kräver inte att allt ska vara gangsta och old school. Det där var bara dåligt.

FreCKo
2006-10-18, 16:11
ah, MBMA, dom spelade in i en skivstudio min kompis äger, därav mitt hängande där :) Fast de va några år sedan nu..men du vill ta på mig nu va?

:bow:

(lite uppskattning ska du väl ha iaf :D )

Angel
2006-10-18, 16:40
:bow:

(lite uppskattning ska du väl ha iaf :D )


yeah yeah, ja kollade o ja har kvar hans nummer med, fast han lär ju bytt några gånger sedan dess, måste kolla eniro :)

mangemani
2006-10-18, 16:43
oh no,the humanity:(

NiXPhoenix
2006-10-18, 18:03
min värld raseras... fattas bara att darin stukar foten *cry*



Jag såg på framsidan till nån av gratistidningarna att Darin sjunger på centralen i Stockholm - gratis. :thumbup:

Mental
2006-10-18, 20:08
Jag såg på framsidan till nån av gratistidningarna att Darin sjunger på centralen i Stockholm - gratis. :thumbup:

Jupp, han står nede vid grön linje, med akustisk gura, hemskriven tiggarlapp på baksidan av ett ölflak och en solkig mössa med småmynt på marken framför sig :D

blekfet2
2006-10-18, 20:12
Nog för att jag inte gillar den typen av musik, men det där var t.om. sjukt dåligt för såndär hopplahoppla.



Frondo är väl med på hits for kids (with disabilitys), usch bör inte ens kallas musik.:whipped:

Scratch89
2006-10-18, 20:33
Fronda är ju så dålig att jag får utslag på kroppen när jag hör hans "musik".
Sen förstår jag inte varför hiphop och sånt där trams ska vara med i Melodifestivalen överhuvudtaget.

charlie
2006-10-18, 21:01
vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram.. ?!?!?!??!?!?!?!?!??!

Ahahahah......:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :hbang:

charlie
2006-10-18, 21:03
Är det en fenimin form av Frodo?:laugh: :laugh: :laugh: Fan, den här tråden blir bara bättre och bättre! Puss på er :hbang:

Daniiiel
2006-10-18, 21:09
Fronda är ju så dålig att jag får utslag på kroppen när jag hör hans "musik".
Sen förstår jag inte varför hiphop och sånt där trams ska vara med i Melodifestivalen överhuvudtaget.

Asså hur kan du fortsätta kläcka ut dig de mest störda meningar fastän folk dissar ner dig hela tiden? Lär du dig absolut ingenting av vad folk säger?

Ser du HELT ÄRLIGT inte hur du beter dig? Du beter dig som en omogen muf tönt som nyss kommit in i puberteten och knappt vet vad hiphop är. Visst att du inte gillar det men att gå runt och säga "och sånt trams" är bara skrattretande när det kommer som dig. Hundra spänn på att du skulle skita på dig om en "hiphopare" alt vänsterpartist ens skulle komma fram till dig och fråga om eld.

Trance
2006-10-18, 21:10
Asså hur kan du fortsätta kläcka ut dig de mest störda meningar fastän folk dissar ner dig hela tiden? Lär du dig absolut ingenting av vad folk säger?

Ser du HELT ÄRLIGT inte hur du beter dig? Du beter dig som en omogen muf tönt som nyss kommit in i puberteten och knappt vet vad hiphop är. Visst att du inte gillar det men att gå runt och säga "och sånt trams" är bara skrattretande när det kommer som dig. Hundra spänn på att du skulle skita på dig om en "hiphopare" alt vänsterpartist ens skulle komma fram till dig och fråga om eld.

Ja, man skall inte bråka med sådana coola personer. De kanske put a cap in you som de säger.

Sebbe_H
2006-10-18, 21:12
Hade vart grymt om fronda var med, så hade det blivit lite variation och lite intressantare att se på.

Daniiiel
2006-10-18, 21:13
Ja, man skall inte bråka med sådana coola personer. De kanske put a cap in you som de säger.

Nej nej, men allt är ju trams för denna killen. Vad är han 18 år och bara för hans farsa var moderat så är allt som han inte gillar trams?

charlie
2006-10-18, 21:25
Nej nej, men allt är ju trams för denna killen. Vad är han 18 år och bara för hans farsa var moderat så är allt som han inte gillar trams?

:thumbup: :laugh: :laugh: :laugh:

Barkbiten
2006-10-18, 21:26
jag kan bara inte låta bli: har du tänkt på att det är dumt att kasta sten i glashus?

egge
2006-10-18, 21:31
Nej nej, men allt är ju trams för denna killen. Vad är han 18 år och bara för hans farsa var moderat så är allt som han inte gillar trams?

Du tycker Fronda är trams :P




sry, trött

Sebbe_H
2006-10-18, 21:32
Du tycker Fronda är trams :P




sry, trött


Ehh... *screwy*

egge
2006-10-18, 21:39
Ehh... *screwy*

Ja?

Han får dissa Fronda men Scratch får inte dissa hiphop.

Fyyyy, Scratch, dåålig Scratch*slap* Plats i korgen

:sleep: :sleep:

Daniiiel
2006-10-18, 21:40
Du tycker Fronda är trams :P




sry, trött


Lol jag är trött med..orkar inte svara så jag klassar mig ägd:Virro

Daniiiel
2006-10-18, 21:41
Ja?

Han får dissa Fronda men Scratch får inte dissa hiphop.

Fyyyy, Scratch, dåålig Scratch*slap* Plats i korgen

:sleep: :sleep:

Well jag svarar väl ändå, när har jag kallat fronda trams? Jag ger en anledning eller rättare sagt flera varför jag ogillar fronda medans han spottar ut att all hiphop är trams. Gissar på att han hört så mycket med.

Kwon
2006-10-18, 21:42
http://img.photobucket.com/albums/v287/ci1616/1157096256810.gifhttp://img.photobucket.com/albums/v287/ci1616/1157096256810.gif
http://img.photobucket.com/albums/v287/ci1616/1157096256810.gifhttp://img.photobucket.com/albums/v287/ci1616/1157096256810.gif

tossefar
2006-10-18, 21:45
Asså hur kan du fortsätta kläcka ut dig de mest störda meningar fastän folk dissar ner dig hela tiden? Lär du dig absolut ingenting av vad folk säger?

Ser du HELT ÄRLIGT inte hur du beter dig? Du beter dig som en omogen muf tönt som nyss kommit in i puberteten och knappt vet vad hiphop är. Visst att du inte gillar det men att gå runt och säga "och sånt trams" är bara skrattretande när det kommer som dig. Hundra spänn på att du skulle skita på dig om en "hiphopare" alt vänsterpartist ens skulle komma fram till dig och fråga om eld.

Haha wtf är du tolv bast?
Märker du inte själv när du skämmer ut dig totalt? :(

charlie
2006-10-18, 21:46
Haha wtf är du tolv bast?
Märker du inte själv när du skämmer ut dig totalt? :(

Haha, han är 22 och har varit i Tallin många gånger, tro mig:laugh: :laugh: :laugh:

tossefar
2006-10-18, 21:48
Haha, han är 22 och har varit i Tallin många gånger, tro mig:laugh: :laugh: :laugh:
Nej han är 21. Tallinresor i all ära, men blir man smartare av dem? :)

charlie
2006-10-18, 21:49
Nej han är 21. Tallinresor i all ära, men blir man smartare av dem? :)

Det verkar uppenbarligen inte så :Virro

Sebbe_H
2006-10-18, 21:49
Nej han är 21. Tallinresor i all ära, men blir man smartare av dem? :)

Nej bara sjukdomesrikare. :D

egge
2006-10-18, 21:51
Well jag svarar väl ändå, när har jag kallat fronda trams? Jag ger en anledning eller rättare sagt flera varför jag ogillar fronda medans han spottar ut att all hiphop är trams. Gissar på att han hört så mycket med.

Hehe, you couldn't just let it happen, could you?;)

Visst fel att dissa en hel musikstil om man inte har hört tillräckligt mkt, men det kanske han har? Hur mkt ska man ha lyssnat på en musikstil innan man får avfärda den som trams?

Aja, tillbaka till topic. Tycker Fronda har några sköna låtar men när jag lyssnade lite mer på hans album tyckte jag, precis som du, att det blir alldeles för enformigt. Hur han är som person har jag ingen aning om. Gillar faktiskt inte den "svenska hiphopscenen" särskilt mkt. Har Fort Europa i bilen och Tomas Rusiaks första platta har gått het i skivspelaren(dock var det några år sedan nu) annars har jag inte hittat så mkt som har tilltalat mig. Förutom Snooks 1990nånting som sagt, den äger:D

Min favoritgrupp är Dilated Peoples, hittar ingen svensk grupp med det soundet, haru några tips? Skönt laid-back, inte särskilt aggressiv rap.

Scratch89
2006-10-18, 22:47
Asså hur kan du fortsätta kläcka ut dig de mest störda meningar fastän folk dissar ner dig hela tiden? Lär du dig absolut ingenting av vad folk säger?

Ser du HELT ÄRLIGT inte hur du beter dig? Du beter dig som en omogen muf tönt som nyss kommit in i puberteten och knappt vet vad hiphop är. Visst att du inte gillar det men att gå runt och säga "och sånt trams" är bara skrattretande när det kommer som dig. Hundra spänn på att du skulle skita på dig om en "hiphopare" alt vänsterpartist ens skulle komma fram till dig och fråga om eld.
*screwy*
Vad är det jag säger som folk dissar? Har du några konkreta exempel?
Hur beter jag mig?
Varför skulle jag vara rädd för hiphopare eller vänsterpartister?
Du får nog ta och kamma dig.

Daniiiel
2006-10-18, 22:50
*screwy*
Vad är det jag säger som folk dissar? Har du några konkreta exempel?
Hur beter jag mig?
Varför skulle jag vara rädd för hiphopare eller vänsterpartister?
Du får nog ta och kamma dig.

hahahahahaa

Löjtnant Blank
2006-10-18, 22:52
http://www.rubber-stamp.co.uk/images/ArtStamps/rubstmp60.gif


"DUM TRÅD"

Angel
2006-10-18, 22:53
vilken fight de blev då....

Angel
2006-10-18, 23:01
http://expressen.se/content/1/c6/72/03/46/b2662893.jpg

Xealswe
2006-10-18, 23:08
Min lillebror äger Fronda och all Hip-Hop, han klädde ut sig i pösiga brallor, kepsen bak o fram och en vattenpistol i fickan medan han hip-hopade runt på golvet

Löjtnant Blank
2006-10-18, 23:28
Min lillebror äger Fronda och all Hip-Hop, han klädde ut sig i pösiga brallor, kepsen bak o fram och en vattenpistol i fickan medan han hip-hopade runt på golvet
Okej.

Niclaaas
2006-10-18, 23:32
Okej.

helt otroligt. EXAKT samma sak som jag tänkte

fat_joe
2006-10-20, 16:24
Fronda var väl okej i början.
Men nu är det dock bara , 14 års ragg på musiken

Vilket förövrigt brukar vara medelåldern på publiken på hans spelningar =P

Daniiiel
2006-10-20, 19:54
Haha, han är 22 och har varit i Tallin många gånger, tro mig:laugh: :laugh: :laugh:

Jag är 19 och är från Estland så jag fattar inte varför det var så roligt?

Tricklev
2006-10-20, 20:39
Jag är 19 och är från Estland så jag fattar inte varför det var så roligt?

Date of Birth:
March 4, 1985
Age:
21

*popcorn*