handdator

Visa fullständig version : POLL! Är träning skönare än sex? [Anonym poll]


Fatalist
2006-10-17, 21:10
Nu skiter vi i hela ego- och självbekräftelsebiten. Helt ärligt:

Tycker du att ett träningspass (kondition el. styrka) ger en skönare efterkänsla en ett rejält pass älskog?

Piranha
2006-10-17, 21:14
Är det nån idé att klicka.

Känns som denna ligger i högriskzonen.

bubbe
2006-10-17, 21:15
Vem jag frågar vem, har röstat ja? *screwy*

petersson
2006-10-17, 21:18
Ibland... :D

larre
2006-10-17, 21:18
Länge sedan jag såg en sån här meningslös fråga. Ungefär som den där tråden "Vad vill du helst ha? 1.Ett bra pass på gymmet 2.Ett najs knoll" där typ 70% svarade ett bra pass på gymmet. Förstår mig verkligen på någon som väljer gymmet framför damen, då måste man ha riktigt tråkigt sexliv.

dice
2006-10-17, 21:18
Sex för helvete!

Fatalist
2006-10-17, 21:19
Jag förstår inte varför denna är högrisk, folk måste väl kunna hålla det på en bra nivå? :)

Jag tycker det är en kul fråga!

Länge sedan jag såg en sån här meningslös fråga. Ungefär som den där tråden "Vad vill du helst ha? 1.Ett bra pass på gymmet 2.Ett najs knoll" där typ 70% svarade ett bra pass på gymmet. Förstår mig verkligen på någon som väljer gymmet framför damen, då måste man ha riktigt tråkigt sexliv.

Nu är det eftersmaken vi pratar om dock. Själva välmåendekicken du får efter respektive aktivitet.

larre
2006-10-17, 21:20
Jag förstår inte varför denna är högrisk, folk måste väl kunna hålla det på en bra nivå? :)

Jag tycker det är en kul fråga!
Okey då jag kan acceptera fråga men jag har svårt att se förståelse hos de som väljer gymmet framför ett rejält skjut. Kan tom gå så långt att jag hellre har dåligt sex än att går o tränar.

Fatalist
2006-10-17, 21:21
Okey då jag kan acceptera fråga men jag har svårt att se förståelse hos de som väljer gymmet framför ett rejält skjut. Kan tom gå så långt att jag hellre har dåligt sex än att går o tränar.

Ha ha OK :D

eleni
2006-10-17, 21:21
Träning.....

bubbe
2006-10-17, 21:23
Träning.....

Du har inte träffat Sheo? han bor också i lund!

larre
2006-10-17, 21:23
Nu är det eftersmaken vi pratar om dock. Själva välmåendekicken du får efter respektive aktivitet.
Finns nog inget som slår känslan efteråt, man är helt tom i skallen och man ligger svettig och har damen liggandes på bröstet, det slår alla gånger i mina ögon ett par värkande ben som knappt tar mig upp för trappan från gymmet.

Ursäkta mitt taskiga påhopp om att man har dåligt sex om man föredrar gymmet.

eleni
2006-10-17, 21:24
Du har inte träffat Sheo? han bor också i lund!

Vad spelar det för roll? Tror du jag kommer ändra min uppfattning bara för att jag träffat honom? :D

Män är överskattat ;)

Edit: Tror inte han vet vem jag är.

bubbe
2006-10-17, 21:25
Vad spelar det för roll? Tror du jag kommer ändra min uppfattning bara för att jag träffat honom? :D

Män är överskattat ;)

Ok! tjejer kan!

eleni
2006-10-17, 21:25
Ok! tjejer kan!

Du skulle bara veta! :D

Beecher
2006-10-17, 21:29
sex med mig är ALDRIG dåligt

Empe
2006-10-17, 21:29
Finns nog inget som slår känslan efteråt, man är helt tom i skallen och man ligger svettig och har damen liggandes på bröstet, det slår alla gånger i mina ögon ett par värkande ben som knappt tar mig upp för trappan från gymmet.

Ursäkta mitt taskiga påhopp om att man har dåligt sex om man föredrar gymmet.
Men tänk dig själv, det är samma gamla hål du ska in i IGEN. Samma rutin som alla gånger förut. Jämför det tisdags-samlaget mot torsdag/fredag eftermiddag efter jobbet, du har inte tränat på 2-3 dagar, tycker det ska bli så jävla kul att komma igång igen. Du tränar hårt som fan och känner dig helt slutpumpad efteråt. Du har köpt nytt proteinpulver som smakar gudomligt. Du sätter dig i bilen och bara glider hem en solig fredag eftermiddag och längtar efter att få komma hem och svepa ditt nya protein. Då är känslan efter gymmet bättre än sex (tisdags-skjutet).

eleni
2006-10-17, 21:31
Men tänk dig själv, det är samma gamla hål du ska in i IGEN. Samma rutin som alla gånger förut. Jämför det tisdags-samlaget mot torsdag/fredag eftermiddag efter jobbet, du har inte tränat på 2-3 dagar, tycker det ska bli så jävla kul att komma igång igen. Du tränar hårt som fan och känner dig helt slutpumpad efteråt. Du har köpt nytt proteinpulver som smakar gudomligt. Du sätter dig i bilen och bara glider hem en solig fredag eftermiddag och längtar efter att få komma hem och svepa ditt nya protein. Då är känslan efter gymmet bättre än sex (tisdags-skjutet).

Dags att ha ett litet snack med sin partner kanske?

MasterChief
2006-10-17, 21:33
Du har köpt nytt proteinpulver som smakar gudomligt. Du sätter dig i bilen och bara glider hem en solig fredag eftermiddag och längtar efter att få komma hem och svepa ditt nya protein.

Ok att jag gillar att träna osv, men inte fan längtar jag till proteindrinken...Va fan liksom? Sök hjälp. :D

Empe
2006-10-17, 21:34
Dags att ha ett litet snack med sin partner kanske?
Det gjorde jag redan för några månader sedan, så nu är jag fri. Allt gick på rutin i slutet. Det var helt enkelt bara en tonårsromans.

larre
2006-10-17, 21:35
Men tänk dig själv, det är samma gamla hål du ska in i IGEN. Samma rutin som alla gånger förut. Jämför det tisdags-samlaget mot torsdag/fredag eftermiddag efter jobbet, du har inte tränat på 2-3 dagar, tycker det ska bli så jävla kul att komma igång igen. Du tränar hårt som fan och känner dig helt slutpumpad efteråt. Du har köpt nytt proteinpulver som smakar gudomligt. Du sätter dig i bilen och bara glider hem en solig fredag eftermiddag och längtar efter att få komma hem och svepa ditt nya protein. Då är känslan efter gymmet bättre än sex (tisdags-skjutet).
Shit, du är verkligen less på din tjej alltså? Vad är det som är så fel med "samma gamla hål", du får det att låta som om det vore en bil som krånglade och som du var less på.

Men visst jag kan förstå dig, men så less har jag aldrig varit på någon tjej och det hoppas jag verkligen inte att jag blir.

Stoltz
2006-10-17, 21:38
Du skulle bara veta! :D

:laugh: Så skönt sagt.

Jag väljer sex. Varför?
För att sex är helt enkelt sex. Jag får ingen cardio någon annanstans!

Empe
2006-10-17, 21:39
Shit, du är verkligen less på din tjej alltså? Vad är det som är så fel med "samma gamla hål", du får det att låta som om det vore en bil som krånglade och som du var less på.

Men visst jag kan förstå dig, men så less har jag aldrig varit på någon tjej och det hoppas jag verkligen inte att jag blir.
Jag är ju ung, jag vill inte känna mig bunden till någon så här tidigt i livet. Jag vill kunna leva och ha kul när jag vill och hur jag vill.

mela
2006-10-17, 21:41
Få killar som vet vad de håller på med.

På gymmet får man alltid det man vill ha :D

eleni
2006-10-17, 21:42
:laugh: Så skönt sagt.

Jag väljer sex. Varför?
För att sex är helt enkelt sex. Jag får ingen cardio någon annanstans!

Bah! *slap* Följ med på Alpingympa på Gerda på torsdag så ska du allt på känna på cardio....

eleni
2006-10-17, 21:43
Få killar som vet vad de håller på med.

På gymmet får man alltid det man vill ha :D

+1!

larre
2006-10-17, 21:44
Jag är ju ung, jag vill inte känna mig bunden till någon så här tidigt i livet. Jag vill kunna leva och ha kul när jag vill och hur jag vill.
Kände du inte att du hade kul med den tjej du hade? Det verkar dumt att göra slut på ett bra förhållande om man tycker om varandra, trivs med varandra och allt är bra. Bara för att man ska kunna ligga runt. Det är fasiken inte det lättaste att hitta någon som man vill vara med. Jag har hittat någon som jag verkligen inte skulle byta mot någon annan eller hellre gå att träna än att ha sex med.

eleni
2006-10-17, 21:45
Kände du inte att du hade kul med den tjej du hade? Det verkar dumt att göra slut på ett bra förhållande om man tycker om varandra, trivs med varandra och allt är bra. Bara för att man ska kunna ligga runt. Det är fasiken inte det lättaste att hitta någon som man vill vara med. Jag har hittat någon som jag verkligen inte skulle byta mot någon annan eller hellre gå att träna än att ha sex med.

Jag har dumpat killar pga sexet. Försökte väl men efter ett tag får man faktiskt nog.

larre
2006-10-17, 21:50
Jag har dumpat killar pga sexet. Försökte väl men efter ett tag får man faktiskt nog.
Aha, men om killen är dålig i sängen får du väl ge honom en utbildning "Här är knappen, den ska du pilla på, det är bra *gör tummen upp* osv". Känns det inte fel att dumpa någon man tycker om väldigt mkt för att personen inte lever upp till dina förväntningar i sängen? Det ska väl som helst vara mer än sex i ett förhållande.

Stoltz
2006-10-17, 21:51
Bah! *slap* Följ med på Alpingympa på Gerda på torsdag så ska du allt på känna på cardio....

Kan inte, ska stuva makaroner.

Angel
2006-10-17, 21:52
Män är överskattat ;)




I´m so with you there.....

Yes
2006-10-17, 21:54
Jag brukar lyckligtvis inte uppleva den där riktigt svåra smärtan vid sex. Tänder man på sånt kan jag dock förstå om träningen känns bättre. ;)

Dumleman
2006-10-17, 21:55
Har för mig att Arnold har sagt något om den här frågan...

Män är btw. djur! USCH!

eleni
2006-10-17, 21:55
Aha, men om killen är dålig i sängen får du väl ge honom en utbildning "Här är knappen, den ska du pilla på, det är bra *gör tummen upp* osv". Känns det inte fel att dumpa någon man tycker om väldigt mkt för att personen inte lever upp till dina förväntningar i sängen? Det ska väl som helst vara mer än sex i ett förhållande.

Jo klart det ska vara mer än sex men vissa går fan ta mig inte att lära upp. Nåja, kanske jag som träffat helt fel killar.

eleni
2006-10-17, 21:56
Jag brukar lyckligtvis inte uppleva den där riktigt svåra smärtan vid sex. Tänder man på sånt kan jag dock förstå om träningen känns bättre. ;)

Smärta är en högre form av njutning ;)

Yes
2006-10-17, 21:57
Smärta är en högre form av njutning ;)
Det här kanske sammanfattar dina problem med killarna? ;)

X-Change
2006-10-17, 22:00
Få killar som vet vad de håller på med.

På gymmet får man alltid det man vill ha :DFå tjejer som säger vad dem vill ha.




Om vi snor på frågeställningen ;)

"Din orgasm är ditt ansvar!", som det löd på sex-undervisningen.

eleni
2006-10-17, 22:05
"Din orgasm är ditt ansvar!", som det löd på sex-undervisningen.

Påminner mig om min gamla korridorare som träffade en kille som följde mottot: "Jag sköter mitt så får du sköta ditt." Hon kände sig lagom utnyttjad efteråt...*rolleyes*

Empe
2006-10-17, 22:05
Kände du inte att du hade kul med den tjej du hade? Det verkar dumt att göra slut på ett bra förhållande om man tycker om varandra, trivs med varandra och allt är bra. Bara för att man ska kunna ligga runt. Det är fasiken inte det lättaste att hitta någon som man vill vara med. Jag har hittat någon som jag verkligen inte skulle byta mot någon annan eller hellre gå att träna än att ha sex med.
Det var mycket mer än bara sexet som inte var rätt. Vårt förhållande var nästan: "hej, nu knullar vi, gonatt, hejdå sticker till skolan." Låter säkert jättekonstigt när jag säger så här, men en längre förklaring skulle bli alldeles för lång. Och jag har inte tid att skriva så mycket. Måste slå på något för att xbox live inte är uppe!!!!!

eleni
2006-10-17, 22:07
Det här kanske sammanfattar dina problem med killarna? ;)

Vem har sagt att jag har problem. Trivs bra själv. Orka med krav och allt det där. Gymmet ställer minsann inga krav!

mela
2006-10-17, 22:09
Få tjejer som säger vad dem vill ha.




Om vi snor på frågeställningen ;)

"Din orgasm är ditt ansvar!", som det löd på sex-undervisningen.

Jag vet...
Men även om man säger vad man vill ha så är det få killar som klarar av det D

Dumleman
2006-10-17, 22:11
Vem har sagt att jag har problem. Trivs bra själv. Orka med krav och allt det där. Gymmet ställer minsann inga krav!
Jag ser bilder nu. Du är med i 100 höjdare om 40 år.

eleni
2006-10-17, 22:13
Jag ser bilder nu. Du är med i 100 höjdare om 40 år.

YEAH! :hbang:

Angel
2006-10-17, 22:17
Få tjejer som säger vad dem vill ha.




Om vi snor på frågeställningen ;)

"Din orgasm är ditt ansvar!", som det löd på sex-undervisningen.


sist ja körde på det och tog vad ja ville och tänkte sova sedan blev det ett jävla liv....killar får tydligen inte lämnas otillfredställda...

aliquis
2006-10-17, 22:25
Jag vet inte vad jag skall svara, men det vore väl för jävligt om det var sant. Så det hoppas jag verkligen inte ;/

eleni
2006-10-17, 22:26
sist ja körde på det och tog vad ja ville och tänkte sova sedan blev det ett jävla liv....killar får tydligen inte lämnas otillfredställda...

haha, berätta mer! :)

L-Sami
2006-10-17, 22:28
killar får tydligen inte lämnas otillfredställda...

Då är det nog dags att lära sig nåt om killar :)

Trance
2006-10-17, 22:29
sist ja körde på det och tog vad ja ville och tänkte sova sedan blev det ett jävla liv....killar får tydligen inte lämnas otillfredställda...

Han tog ju sitt ansvar där.

Liten Men Fet
2006-10-17, 22:31
Om jag har fått nuppa med en vacker flicka som jag tycker om så går jag runt å flinar flera dagar. Om jag så blir rånad står jag å dumflinar.
Det finns inte ett träningspass i världen som kan få den effekten på mig.

fothermucker
2006-10-17, 22:31
Träning. Hellre det än alla dessa krävande kvinnor.

slå mig inte

L-Sami
2006-10-17, 22:32
Sex är skönare! men träningen ger mer kickar. Träning först sen sex ett par timmar efteråt. I den ordning.

Snake
2006-10-17, 22:35
Få killar som vet vad de håller på med.

På gymmet får man alltid det man vill ha :D

Jag ställer mig alltid frågan, när jag läser dina poster om sex; hur bra är du själv i sängen mela? Oftast kan man komplettera varandra och då blir sexet bra.....

eleni
2006-10-17, 22:36
Jag ställer mig alltid frågan, när jag läser dina poster om sex; hur bra är du själv i sängen mela? Oftast kan man komplettera varandra och då blir sexet bra.....

Så om killen är värdelös och man själv är grym (*rolleyes* eller nåt) så kan det ändå bli bra menar du?

Snake
2006-10-17, 22:38
Så om killen är värdelös och man själv är grym (*rolleyes* eller nåt) så kan det ändå bli bra menar du?

Du föresätter alltså att du själv är grym? Han kanske tycker samma sak om dig "fan vilken jävla dö-sill, nu fejkar jag så jag får komma härifrån någon gång".

Scratch89
2006-10-17, 22:39
Jag har bara bra sex. :cool:

Empe
2006-10-17, 22:40
Du föresätter alltså att du själv är grym? Han kanske tycker samma sak om dig "fan vilken jävla dö-sill, nu fejkar jag så jag får komma härifrån någon gång".
Så du menar att han ska göra som Golge? spotta på brösten och smeta ut det sen gå därifrån. Hur fejkar man annars en orgasm som kille?

Scratch89
2006-10-17, 22:40
Jag ställer mig alltid frågan, när jag läser dina poster om sex; hur bra är du själv i sängen mela? Oftast kan man komplettera varandra och då blir sexet bra.....
Känner du dig träffad?

eleni
2006-10-17, 22:43
Du föresätter alltså att du själv är grym? Han kanske tycker samma sak om dig "fan vilken jävla dö-sill, nu fejkar jag så jag får komma härifrån någon gång".

Nej det skrev jag aldrig. Det var ett exempel.

Så du menar att han ska göra som Golge? spotta på brösten och smeta ut det sen gå därifrån. Hur fejkar man annars en orgasm som kille?

hahaha :D

Bengan
2006-10-17, 22:45
Så du menar att han ska göra som Golge? spotta på brösten och smeta ut det sen gå därifrån. Hur fejkar man annars en orgasm som kille?
Torrisorgasm, men då måste man vara bra på att ljuga eller verkligen få det

qwerty1
2006-10-17, 22:48
+1 på Snake.

Jesper
2006-10-17, 22:51
Jag ställer mig alltid frågan, när jag läser dina poster om sex; hur bra är du själv i sängen mela? Oftast kan man komplettera varandra och då blir sexet bra.....

tänkte samma sak.

Tycker brudar mest ligger på rygg och tar emot.

Piranha
2006-10-17, 22:51
Vi kommer banna alla som klickat ja i denna poll, spärra gymkortet och öppna ett gratis pluskonto på spraydate.

Snake
2006-10-17, 22:55
tänkte samma sak.

Tycker brudar mest ligger på rygg och tar emot.

Kan ju bero på vem som ligger på toppen också ;)
...men jag tycker det verkar som att rent allmänt här inne så skyller alla alltid på hur kass KILLEN är, det verkar aldrig ha slagit dem att tjejen i fråga kanske inte är någon Jenna Jameson.

Metal_boy_
2006-10-17, 22:57
Kan ju bero på vem som ligger på toppen också ;)
...men jag tycker det verkar som att rent allmänt här inne så skyller alla alltid på hur kass KILLEN är, det verkar aldrig ha slagit dem att tjejen i fråga kanske inte är någon Jenna Jameson.


:D

Där hör ni! Snake är trött på att pippa potatissäckar!

Snake
2006-10-17, 22:58
:D

Där hör ni! Snake är trött på att pippa potatissäckar!

Haha, jag "pippar" inte. Jag röstade "ja" i pollen ffs.

Jesper
2006-10-17, 23:02
Kan ju bero på vem som ligger på toppen också ;)
...men jag tycker det verkar som att rent allmänt här inne så skyller alla alltid på hur kass KILLEN är, det verkar aldrig ha slagit dem att tjejen i fråga kanske inte är någon Jenna Jameson.

mjo håller med. Fast rent generellt tror jag nog att vi killar är bättre i sängen=). Känns som att vi får anstränga oss mer hehe.

Snake
2006-10-17, 23:05
mjo håller med. Fast rent generellt tror jag nog att vi killar är bättre i sängen=). Känns som att vi får anstränga oss mer hehe.

You live and you learn...

Metal_boy_
2006-10-17, 23:05
Haha, jag "pippar" inte. Jag röstade "ja" i pollen ffs.


Klart du gjorde. Hur skönt kan det vara att riva potatis med ballen?

eleni
2006-10-17, 23:08
...men jag tycker det verkar som att rent allmänt här inne så skyller alla alltid på hur kass KILLEN är, det verkar aldrig ha slagit dem att tjejen i fråga kanske inte är någon Jenna Jameson.

Okej, dags att erkänna. Det finns tillfällen med vissa killar där jag varit helt paralyserad och inte vetat vad/hur jag ska göra. Ex. död-sill-killen som låg helt tyst på rygg och stirrade upp i taket. Då blev jag lite konfunderad och undrade ifall jag misstolkat signalerna HELT fel. Om killen har lite mer "go" i sig går det ju inte att ligga still, eller vad säger ni andra tjejer?

PS. Det finns bättre porrskådisar än Jenna.

Baan
2006-10-17, 23:09
Okej, dags att erkänna. Det finns tillfällen med vissa killar där jag varit helt paralyserad och inte vetat vad/hur jag ska göra. Ex. död-sill-killen som låg helt tyst på rygg och stirrade upp i taket. Då blev jag lite konfunderad och undrade ifall jag misstolkat signalerna HELT fel. Om killen har lite mer "go" i sig går det ju inte att ligga still, eller vad säger ni andra tjejer?

PS. Det finns bättre porrskådisar än Jenna.

Typ arg och örfilsglad?

Edit: Ang Jenna. Omöjligt.

Snake
2006-10-17, 23:09
PS. Det finns bättre porrskådisar än Jenna.

Jaså? Inget jag vet något om, jag kollar inte på porr :)

eleni
2006-10-17, 23:11
Typ arg och örfilsglad?

Edit: Ang Jenna. Omöjligt.`

Jajamensan!

Ang. Jenna: Joho!

Jaså? Inget jag vet något om, jag kollar inte på porr :)

Ehm, inte jag heller......

Baan
2006-10-17, 23:12
`

Jajamensan!

Ang. Jenna: Joho!




T ex?

eleni
2006-10-17, 23:14
T ex?

Vet inte hur mycket jag vågar avslöja här på kolo egentligen.
Tänk på de stackars barnen!

Baan
2006-10-17, 23:16
Vet inte hur mycket jag vågar avslöja här på kolo egentligen.
Tänk på de stackars barnen!

Tsss..... tomma uttalanden bara.. ingen knäcker Jenna!

L-Sami
2006-10-17, 23:17
Vet inte hur mycket jag vågar avslöja här på kolo egentligen.
Tänk på de stackars barnen!

Barnen sover så det är lugnt!

Snake
2006-10-17, 23:27
Barnen sover så det är lugnt!

Nej, du är ju vaken.

Hoho..

norsk_gadd
2006-10-17, 23:30
Jag är tränings-freak och älskar att träna, men om tjejen ligger på sängen och blinkar med ögonen då kan Dante, Westside och alla andra sluta försöka för de har inte en chans. Självklart pippar man!

Stoltz
2006-10-17, 23:35
Vi kommer banna alla som klickat ja i denna poll, spärra gymkortet och öppna ett gratis pluskonto på spraydate.

Ska vi träna "grepp" och "rotatorkuff", Pirre? :naughty:

L-Sami
2006-10-17, 23:43
Nej, du är ju vaken.

Hoho..

Ja, det är sant fan! ..det e lugnt ska lägga mig snart

Angel
2006-10-18, 00:08
Han tog ju sitt ansvar där.


grejjen va väl mera att han trodde att han hade gjort det, medans jag mer kände att ja inte hade lust mer, och ville sova, och då tyckte han att ja minsann skulle tillfredställa han först...

Yes
2006-10-18, 01:11
Låter som en trevlig älskog. Ni måste tyckt mycket om varandra?

grabben i skogen
2006-10-18, 01:36
grejjen va väl mera att han trodde att han hade gjort det, medans jag mer kände att ja inte hade lust mer, och ville sova, och då tyckte han att ja minsann skulle tillfredställa han först...

Du kanske skulle välja med mer omsorg så slapp du ligga och läsa en bok under tiden...

Mr. Moose
2006-10-18, 01:50
Länge sedan jag såg en sån här meningslös fråga. Ungefär som den där tråden "Vad vill du helst ha? 1.Ett bra pass på gymmet 2.Ett najs knoll" där typ 70% svarade ett bra pass på gymmet. Förstår mig verkligen på någon som väljer gymmet framför damen, då måste man ha riktigt tråkigt sexliv.

Själv har haf haft så jevvla mycket sex att jag faktiskt har tröttnat! Trot om ni vill men det kan faktiskt bli tråkigt I längden.

För 25 år sen hade svaret varit ett annat så jag förstår era andras synpunkter ang rangordningen..

1. sex.
2. sex
3. sex
4. kanske sex?
5. fan, man kanske skulle till gymmet idag ändå, lite sex först bara.

Tro mig, det kommer att ändras med åren så pumpa på så länge ni trivs med det.:kinky: :kinky:

PowPow
2006-10-18, 01:54
Ett bra träningspass är bättre än dåligt sex.
Bra sex är bättre än all träning i hela världen :)

petersson
2006-10-18, 06:40
sist ja körde på det och tog vad ja ville och tänkte sova sedan blev det ett jävla liv....killar får tydligen inte lämnas otillfredställda...

tydligen inte tjejer heller....



Märkligt va?

Dante
2006-10-18, 06:57
Jag är tränings-freak och älskar att träna, men om tjejen ligger på sängen och blinkar med ögonen då kan Dante, Westside och alla andra sluta försöka för de har inte en chans. Självklart pippar man!


Wth, talking to me? :devil: :p

Jag k****** inte runt, player attityden kan dra åt h-vetet.

Tricklev
2006-10-18, 06:58
tydligen inte tjejer heller....



Märkligt va?

Jag tänker mörka tankar när tjejen somnar in efter att ha fått sitt, utan en tanke på att man är 2 när man har sex.

MööööÖÖöÖÖrka tankar!

Fatalist
2006-10-18, 07:04
Jag tänker mörka tankar när tjejen somnar in efter att ha fått sitt, utan en tanke på att man är 2 när man har sex.

MööööÖÖöÖÖrka tankar!

ha ha ha haha :D :laugh:

High1ander
2006-10-18, 07:18
Eftersom jag inte e i form sa e sex annu battre, e ju som traning plus sex!

Angel
2006-10-18, 07:41
Jag tänker mörka tankar när tjejen somnar in efter att ha fått sitt, utan en tanke på att man är 2 när man har sex.

MööööÖÖöÖÖrka tankar!


Men du ser ALLTID till att tillfredställa henne va?

Nina L
2006-10-18, 08:02
Men tänk dig själv, det är samma gamla hål du ska in i IGEN.:laugh: "Åh, fy fan. Samma gamla stock nu igen"

tano
2006-10-18, 08:14
Vad är det för fel att ibland lägga vikten på att få tjejen tillfredsställd?
Jag blir mycket gladare när min flickvän är glad, man får en "varm" känsla inombords när man lyckats göra henne nöjd. Uppriktigt struntar jag då i min egen fysiska tillfredställelse, för den psykiska är lika bra.
Om ni inte har känt så måste ni testa att verkligen försöka gå in för tjejen. Det är givande.

Daniiiel
2006-10-18, 08:17
Vad är det för fel att ibland lägga vikten på att få tjejen tillfredsställd?
Jag blir mycket gladare när min flickvän är glad, man får en "varm" känsla inombords när man lyckats göra henne nöjd. Uppriktigt struntar jag då i min egen fysiska tillfredställelse, för den psykiska är lika bra.
Om ni inte har känt så måste ni testa att verkligen försöka gå in för tjejen. Det är givande.


Låter ganska tråkigt.

Baan
2006-10-18, 08:18
Vad är det för fel att ibland lägga vikten på att få tjejen tillfredsställd?
Jag blir mycket gladare när min flickvän är glad, man får en "varm" känsla inombords när man lyckats göra henne nöjd. Uppriktigt struntar jag då i min egen fysiska tillfredställelse, för den psykiska är lika bra.
Om ni inte har känt så måste ni testa att verkligen försöka gå in för tjejen. Det är givande.

Dagens toffel?

Dante
2006-10-18, 08:20
Vad är det för fel att ibland lägga vikten på att få tjejen tillfredsställd?
Jag blir mycket gladare när min flickvän är glad, man får en "varm" känsla inombords när man lyckats göra henne nöjd. Uppriktigt struntar jag då i min egen fysiska tillfredställelse, för den psykiska är lika bra.
Om ni inte har känt så måste ni testa att verkligen försöka gå in för tjejen. Det är givande.

jag är med dig Tano, +1

Trance
2006-10-18, 08:23
Låter ganska tråkigt.

Nej, det kan vara trevligt. Samma sätt som ibland få tillfresställelse utan att göra något själv.

Liten Men Fet
2006-10-18, 08:35
Låter ganska tråkigt.

Märks att alla inte är så gamla, kåtar man upp bruden ordentligt så det ju mycket roligare. Sen kanske en del ska upptäcka att en tjejerna inte lägger sig på sidan och somnar bara för att dom kommit en gång, det stör inte mig om tjejen kommer två eller tre gånger innan jag är färdig.

Antingen är jag bra i sängen eller så har jag haft en otrolig tur med tjejerna på sista åren för jag tror inte tjejerna skriker i skräck. *rolleyes*

DavidN
2006-10-18, 08:43
Antingen är jag bra i sängen eller så har jag haft en otrolig tur med tjejerna på sista åren för jag tror inte tjejerna skriker i skräck. *rolleyes*

Hehe... you do NOT want to open this box :D

Krokodil
2006-10-18, 08:43
BRA sex är tämligen oslagbart!

babbett
2006-10-18, 10:50
Nej, absolut inte!

Svarar man ja så är det antingen dags att uppsöka läkare (ev. sexolog) eller ny partner! *slap*

Bronkitkorv
2006-10-18, 10:53
Ibland ja och ni som inte kan förstå hur det är möjligt är bara unga och kåta. Vänta ni bara till ni har fru och barn.

babbett
2006-10-18, 10:54
Ibland ja och ni som inte kan förstå hur det är möjligt är bara unga och kåta. Vänta ni bara till ni har fru och barn.

*screwy*

Stoltz
2006-10-18, 10:57
Låter ganska tråkigt.

Det kan vara väldigt tillfredställande, tro det eller ej.
Testa och se! :)

:laugh: "Åh, fy fan. Samma gamla stock nu igen"

:laugh: "Eller vänta..va fan, det där är ju ett finger...eller?!"

Baan
2006-10-18, 11:06
Märks att alla inte är så gamla, kåtar man upp bruden ordentligt så det ju mycket roligare. Sen kanske en del ska upptäcka att en tjejerna inte lägger sig på sidan och somnar bara för att dom kommit en gång, det stör inte mig om tjejen kommer två eller tre gånger innan jag är färdig.

Antingen är jag bra i sängen eller så har jag haft en otrolig tur med tjejerna på sista åren för jag tror inte tjejerna skriker i skräck. *rolleyes*

Ja, men nu handlar väl om man enbart ska nöja sig med att göra det tjejen vill eller om man ska försöka vara lite skilled och lyckas tillfredställa både sig själv och tjejen, då borde man väl maximera nöjet!

L-Sami
2006-10-18, 11:33
Uppriktigt struntar jag då i min egen fysiska tillfredställelse, för den psykiska är lika bra.
Om ni inte har känt så måste ni testa att verkligen försöka gå in för tjejen. Det är givande.

+1

HenrY
2006-10-18, 11:33
Men tänk dig själv, det är samma gamla hål du ska in i IGEN. Samma rutin som alla gånger förut

Dags att byta hål?



























:D

Daniiiel
2006-10-18, 13:45
Märks att alla inte är så gamla, kåtar man upp bruden ordentligt så det ju mycket roligare. Sen kanske en del ska upptäcka att en tjejerna inte lägger sig på sidan och somnar bara för att dom kommit en gång, det stör inte mig om tjejen kommer två eller tre gånger innan jag är färdig.

Antingen är jag bra i sängen eller så har jag haft en otrolig tur med tjejerna på sista åren för jag tror inte tjejerna skriker i skräck. *rolleyes*

Loool om du trodde jag var seriös, hur skulle jag få ****** överhuvud taget om jag inte får tjejen kåt? Skillnaden mellan oss är nog dock att medans du tofflar och håller på i sängen så kör jag mer ruff. Jag gör det jag vill med tjejen, vilket då innebär allt med att kåta upp henne och så innan. Jag smeker henne inte för att hon vill det utan för att jag vill det.
Sen är det ju olika med tjejer men jag är mer dominant och min tjej gillar att bli dominerad såååå.

Leon
2006-10-18, 14:05
Sex och mat är det bästa som finns!:D

Liten Men Fet
2006-10-18, 14:12
Loool om du trodde jag var seriös, hur skulle jag få ****** överhuvud taget om jag inte får tjejen kåt? Skillnaden mellan oss är nog dock att medans du tofflar och håller på i sängen så kör jag mer ruff. Jag gör det jag vill med tjejen, vilket då innebär allt med att kåta upp henne och så innan. Jag smeker henne inte för att hon vill det utan för att jag vill det.
Sen är det ju olika med tjejer men jag är mer dominant och min tjej gillar att bli dominerad såååå.

Så du bedömmer huruvida jag är tofflig eller inte i sängen beroende på det uttalandet, jag sänker mig nog inte till den nivån och diskuterar dina preferenser. Räcker nog med att jag inte direkt tog åt mig. :D

Daniiiel
2006-10-18, 14:13
Så du bedömmer huruvida jag är tofflig eller inte i sängen beroende på det uttalandet, jag sänker mig nog inte till den nivån och diskuterar dina preferenser. Räcker nog med att jag inte direkt tog åt mig. :D

Nej det gör jag inte, har inte en aning hurvida du är tofflig eller inte. Men om du kan påpeka att jag skulle vara en viss ålder så kan jag påpeka att du är tofflig. Det var inget illa menat i inlägget.

Fatalist
2006-10-18, 14:19
Nej, absolut inte!

Svarar man ja så är det antingen dags att uppsöka läkare (ev. sexolog) eller ny partner! *slap*

Det är alltså ett fastslaget faktum att det är så, babbett?

petersson
2006-10-18, 14:23
Det är alltså ett fastslaget faktum att det är så, babbett?

Många tycker nog att det ÄR så bara för att "ska" vara det finaste som finns osv.

babbett
2006-10-18, 18:38
Det är alltså ett fastslaget faktum att det är så, babbett?

Självklart!

mangemani
2006-10-18, 18:55
ja,jag tycker träning är skönare(både fysiskt och psykiskt) än sex.

Yankeee
2006-10-18, 19:21
Träning slår sex alla dagar i veckan.

Diana
2006-10-18, 19:33
Inte en chans att nåt fattigt träningspass kan vara bättre än sex med någon man älskar passionerat, har däremot glöden i förhållandet försvunnit av nåt skäl eller att man egentligen inte älskar varandra så djupt(finns ju hur många som helst som håller ihop av bekvämlighet men vägrar erkänna det för både sejsjälva och varandra..) så har jag full förståelse.

Jag vet flera par som hållit ihop i +40 år med barn och hela köret och fortfarande har glöd, det är något båda måste underhålla - inget som automatiskt 'finns' där för alltid utan ansträngning. *popcorn*

HajduMan
2006-10-18, 19:34
träning är sex, jag kommer varje gång jag gör en ökning

Diana
2006-10-18, 19:35
Träning slår sex alla dagar i veckan.
Where's the lööve *grr27* :D

Liten Men Fet
2006-10-18, 20:47
Nej det gör jag inte, har inte en aning hurvida du är tofflig eller inte. Men om du kan påpeka att jag skulle vara en viss ålder så kan jag påpeka att du är tofflig. Det var inget illa menat i inlägget.

På samma sätt som jag inte menade något illa med åldersgrejen, jag tittade bara i din profil.

Nitrometan
2006-10-18, 20:49
Sex och mat är det bästa som finns!:D
Tillsammans?

regus
2006-10-18, 20:50
Hellre ett möte med fru flodhäst än herr skivstång.

Beror oftast hur många tänder samt hur gott hon luktar. Men äsch, jag är inte kräsen

HajduMan
2006-10-18, 21:41
Tillsammans?

=)