handdator

Visa fullständig version : Bilder på er tjejer


Sidor : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Anna.L
2006-10-16, 20:33
Vanligtvis surfar jag här i min pojkväns namn men en sån här topic tyckte jag var bäst att lägga upp i mitt eget. Jag har sökt och jag har letat men jag hittar ingen tråd där alla tjejer visar upp sig själva och berättar om sin träning. Visst kan jag kolla i varje tjejs träningsjournal men jag tänkte göra det enkelt för mig och få svar direkt på alla frågor samlade i en tråd. Det är inte heller alltid så lätt att veta vilka användare som är kvinnor och vilka journaler man ska följa.

Jag blir helt enkelt grymt imponerad när jag ser bilder som t.ex. på Ironbabe i "dagsform"-tråden bara åtta månader efter en förlossning. Jag kan ta många fler exempel, mirranda i löpartråden, Nina.L överhuvudtaget och flera andra otroligt starka och snygga tjejer här.

Jag skulle tycka att det vore jätteroligt om alla kvinnor skulle vilja lägga upp lite bilder på sin fysik och skriva lite om sin träning. Varför började ni träna och varför fortsatte ni? Hur länge har ni tränat? Har ni några mål med träningen och hur har dessa ändrats över tiden? Vad tränar ni (löpning, spinning, styrka o.s.v.)? Hur har ni gjort träningen till en naturlig del av er liv? Påverkar den er vardag på något sätt som ni märker (förutom det uppenbara som tid spenderad i gymmet och liknande)?

Anledningen till att jag frågar efter kvinnor och inte män är självklart för att jag själv är kvinna och har lättare att hitta inspiration från andra kvinnor. Det finns dessutom en himla massa trådar med män som spänner musklerna. ;)

*yourock*

blekfet2
2006-10-16, 20:41
Mycket bra tråd!

Nä allvarligt, inte allt för ofta det kommer upp bilder på tjejernas utveckling.

mirrranda
2006-10-16, 20:55
Det här blir kul att läsa, ska nog också slänga fram en del nytagna bilder om ett tag :)

shadowfire
2006-10-16, 21:06
får hoppas moderatorerna håller tråden ren från fjortisdreggel bara så det inte blir som på body..

Anna.L
2006-10-16, 21:13
Jag tror att killarna här är mogna nog att hålla sig på mattan. :whipped:

L-Sami
2006-10-16, 21:16
Jag beundrar verkligen tjejernas fysik som kämpar hårt med sina kroppar. Kommer bli en rolig tråd om det kommer upp bilder här :thumbup:

Pez
2006-10-16, 21:22
Jag tror att killarna här är mogna nog att hålla sig på mattan. :whipped:
Problemet är ju att tråden redan börjat knaka i fogarna och det tom utan bilder. *rolleyes*

Fed up
2006-10-16, 21:25
Bra initiativ. Har tänkt nåt liknande länge eftersom jag tycker tjejernas form är rätt mycket intressantare än killarnas, överlag.

Lovar att bidra till tråden snarast!

Anna.L
2006-10-16, 21:40
Problemet är ju att tråden redan börjat knaka i fogarna och det tom utan bilder. *rolleyes*
Ja, antagligen trodde jag fel. Jag vill gärna att det här ska bli en seriös tråd där vi tjejer kan diskutera träning utan massa onödiga kommentarer. Tyvärr har jag inget att visa upp själv (det var lite därför jag startade tråden). Annars hade jag inlett med att svara på frågorna och visa egna bilder.

Jag vet att det är måndag kväll och 100 höjdare på tv vilket gör alla killar till potentiella Golge (Golgar?) men det vore trevligt med lite nivå på tråden iallafall.

Edit: Tack för rensningen! :thumbup:

Stumpis
2006-10-16, 21:49
Får väl bli först med bilder, då!
Första är från hotellrummet kvällen innan SM i år (1 1/2 vecka sen.)
Jag tränar styrka 5 dagar/vecka och har gjort så i snart 10 år, varav de 5 senaste med inriktning mot att en dag tävla.
Jag började träna för att jag var så mager, vägde endast 48kg på mina 176cm, mådde bra, åt mycket, men hade svårt att gå upp i vikt. Nu är det en naturlig del av mitt liv, en del jag inte vill vara utan. :)

Stumpis
2006-10-16, 21:51
Lägger upp en bild som även finns i Dagsforms-tråden, är från tävlingsdagen backstage när det var dax att försöka pumpa upp kroppen lite innan man gick ut på scen. *flex*

Mål just nu med träningen är lite diffusa. Har som en del av er vet tagit en vecka off från träning för att känna efter, bli återhämtad och frisk och sen får vi se. Har i huvudet planer som lockar innan året är slut, men det blir kroppen som får avgöra till syvende och sist...

blekfet2
2006-10-16, 21:51
Får väl bli först med bilder, då!
Första är från hotellrummet kvällen innan SM i år (1 1/2 vecka sen.)
Jag tränar styrka 5 dagar/vecka och har gjort så i snart 10 år, varav de 5 senaste med inriktning mot att en dag tävla.
Jag började träna för att jag var så mager, vägde endast 48kg på mina 176cm, mådde bra, åt mycket, men hade svårt att gå upp i vikt. Nu är det en naturlig del av mitt liv, en del jag inte vill vara utan. :)


Klockrent!

Hur gick Sm för dig då?

Stumpis
2006-10-16, 21:54
Klockrent!

Hur gick Sm för dig då?

Jag tycker att det gick bra, tyvärr gick jag inte till final, men jag är nöjd med formen och med mitt kämpande under mina 18 veckors diet... Det blev som jag tänkt mig, och det var förbenat kul att tävla! :thumbup:

Självklart blir man inte nöjd om man inte kommer till final, men det var ju trots allt första gången jag stod på scen och jag har mycket kvar att jobba på, och det ska jag oxå! *flex*

Fed up
2006-10-16, 21:54
Shit, Kerstin, midjan är verkligen typ 5 cm bred från sidan!

blekfet2
2006-10-16, 21:56
Jag tycker att det gick bra, tyvärr gick jag inte till final, men jag är nöjd med formen och med mitt kämpande under mina 18 veckors diet... Det blev som jag tänkt mig, och det var förbenat kul att tävla! :thumbup:

Självklart blir man inte nöjd om man inte kommer till final, men det var ju trots allt första gången jag stod på scen och jag har mycket kvar att jobba på, och det ska jag oxå! *flex*


Skitsamma angående finalen, att våga upp på scen är väl vinst bara det.. :thumbup:

L-Sami
2006-10-16, 21:59
Stumpis:

Grymt bra form på bilderna :thumbup:

Anna.L
2006-10-16, 22:03
Shit, Kerstin, midjan är verkligen typ 5 cm bred från sidan!
Tänkte samma sak! Jag kan inte ens föreställa mig hur du måste ha kämpat för att se ut så där. :hbang:

machine gun
2006-10-17, 08:07
Bra initiativ med en tjejtråd! :thumbup: En sån har verkligen saknats här, just för att det finns så många grabbar att tjejbilderna liksom drunknar i dagsformtråden. Är själv tjej och det är ju lättare att få inspiration av andra tjejer tycker jag. Måste fixa en kamera och nån som är villig att ställa upp som fotograf så kan jag också delta med min "inte-det-minsta-fitness-men-desto-mer-löpare-form" :D

Stumpis
2006-10-17, 15:27
Tack, vänner! :)
Jo, lite kämpande var det för att få ner midjan, och för tillfället tycks den ha bestämt sig för att det var ett bra mått, för jag har knappt ökat 1 cm sen tävlingen trots allt svullande... Byxorna hänger... :(

Men, nu undrar jag var ni andra tjejer blir av? Trådskaparen, tex... ;)

Slartibartfast
2006-10-17, 15:37
Vanligen ser man ju inte att en tjej faktiskt tränar. Stumpis är ett av undantagen. Grymt bra!

Action
2006-10-17, 17:36
Kanske inte hör hemma i den här tråden då personen ifråga inte är medlem här.

Men gå gärna in och läs på min frus hemsida, hon skriver en del tankar och funderingar i sin blogg som kan vara intressant för andra tjejer att läsa.

Linda Fodor Hemsida (http://www.lindafodor.com/hemsida/)

Fed up
2006-10-17, 17:41
Ok, får vällan bidra lite också eftersom ni andra är så jäkla tröga!

Jag har tränat styrka sen förra sommaren, innan lite kickboxning till och från i några år. Började träna för att jag alltid var sjuk och trött och hade ont i ryggen, dessutom hade jag gått upp en del i vikt.

I våras körde jag lite diet, eftersom jag lagt på mig en del de senare åren och varken var bekväm i min kropp eller i mina kläder.

Resultatet blev ungefär såhär, jag är lite svullen på förebilden (kväll) och efterbilden är tagen på morgonen, så det är liite fusk, emndet blev stor skillnad iallafall. Jeansen som satt tight innan blev stora och kläder jag ahft några år innan satt som en smäck. Kändes sjukt bra. Förra sommaren vägde jag 64,5 som mest, på förebilden här ungefär 61-62 kanske och på efter 56 nånting (rätt låga vikter alltihop, jag vet, men jag har inte så mycket muskler...).

Fed up
2006-10-17, 17:44
Här är en jämförelsebild från januari och augusti i år. I Augusti hade jag min bästa form nånsin, sen dess har det gått bakåt en del eftersom jag varit sjuk i ca 1,5 månad och under den tiden ätit halvdant, inte tränat alls och nästan nollat vardagsmotionen...*cry*

Fed up
2006-10-17, 17:49
Och efter den där jämförelsebilden känns alla andra överflödiga eftersom de är från nån tid mellan de två bilderna och i samma pose (jag hjärta dubbelbicce!) :D .

Kan posta nån träningsbild från när jag och Stumpis tränade ihop, som utfyllnadsmaterial typ. ;)

jag suger på dips!

Fed up
2006-10-17, 17:50
Stumpis har världens grymmaste armar som jag tar mig friheten att posta.

Anna.L
2006-10-17, 18:11
Stumpis: Som jag skrev tidigare i tråden så har jag inget att visa. Står eventuellt i begrepp att börja och därför startade jag tråden. För att få inspiration! Jag har aldrig varit en tränande person. Om ett år kanske jag vågar lägga upp en bild här. :)

Fed up: Bra bilder! Vet du vad för fettprocent du låg på på före-bilderna? Hur lång är du? Härligt att se såna förändringar på bara ett år!

Action: Tack för länken, åkte in i favoriterna! :thumbup:

machine gun
2006-10-17, 18:15
Fed Up >> Det är ju galet stor skillnad på de där före- och efterbilderna. Tycker du har superfin form på andra efter-bilden, den med dubbel-bicce. Där ser man att du inte bara är smal, utan har en hel del muskler också :thumbup: Du har dessutom blivit mkt bättre på posering!

Stumpis >> Ja, vad ska man säga? Galna armar, axlar och mage! :bow:

Fed up
2006-10-17, 18:18
Fed up: Bra bilder! Vet du vad för fettprocent du låg på på före-bilderna? Hur lång är du? Härligt att se såna förändringar på bara ett år!


Nä ingen aning om fettprocent. Jag är 170 cm.
tack iallafall! jag har aldrig varit någon tränande person heller (förrän nu!).:thumbup:

machine gun: tack så hjärtligt!

Anna.L
2006-10-17, 18:24
Aha, då var det inget. :D Trodde att du var mycket kortare med de (låga) vikterna eftersom vi är ungefär lika långa (jag är 172) och jag föreställde mig att jag ser ut ungefär som din förebild fast med lite mer magfett. :em:

Stumpis
2006-10-17, 18:35
Du har gjort grymma framsteg, Clara! :bow:
Du är ett praktexempel på att tjejer kan, och vi vill! Möjligen har din otur med sjukdom och elaka tänder bromsat dig något, men icke att det kommer att hindra dig från att ge järnet igen! Jag ser fram emot ett ryggpass med dig i det närmaste! :hbang:

Fed up
2006-10-17, 18:47
Du har gjort grymma framsteg, Clara! :bow:
Du är ett praktexempel på att tjejer kan, och vi vill! Möjligen har din otur med sjukdom och elaka tänder bromsat dig något, men icke att det kommer att hindra dig från att ge järnet igen! Jag ser fram emot ett ryggpass med dig i det närmaste! :hbang:

:love: jag säger som jag säger gnska ofta nuförtiden: kanske är jag frisk nästa vecka! Nån gång blir jag ju frisk...

AnnaL: Hur mycket väger du då? Ah, kan jag kan alla!

babbett
2006-10-17, 18:56
Får väl bli först med bilder, då!
Första är från hotellrummet kvällen innan SM i år (1 1/2 vecka sen.)
Jag tränar styrka 5 dagar/vecka och har gjort så i snart 10 år, varav de 5 senaste med inriktning mot att en dag tävla.
Jag började träna för att jag var så mager, vägde endast 48kg på mina 176cm, mådde bra, åt mycket, men hade svårt att gå upp i vikt. Nu är det en naturlig del av mitt liv, en del jag inte vill vara utan. :)


Hejja Stumpis!
Ville bara berätta att jag hejjade på dig på SM, tråkigt bara att du hamnade brevid den största tanten på scen *grr27*
Även fast du inte hamnade på pallen så ska du veta att du var schnyggast på scen, keep on the good work! :hbang:

T-train
2006-10-17, 20:07
så jag tog några snabba bilder*rolleyes*

T-train
2006-10-17, 20:10
så jag tog några snabba bilder*rolleyes*

o en till (ja, man får bjuda till lite så det blir lite fart;))

Eldhroka
2006-10-17, 20:29
Här är tre bilder på mig.

Nr 1 från 2003 innan jag tog tag i saken
och började konditionsträna för
att gå ner i vikt. Vikt ca 85 kg
33765

Nr 2 styrketränat i ca 2 månader, (januari 2006), vikt ca 67 kg
33766

Nr 3 styrketränat i ca 8 månader, (juni 2006), vikt ca 70 kg
33767

shadowfire
2006-10-17, 20:36
eldhroka: men fifan, det där var en läskig skillnad, jisses... det där skulle jag vilja visa några av mina kvinnliga bekanta, verkligen ett bevis på att allt är möjligt... får lyfta på hatten o säga; läskigt bra jobbat! :bow:

henkehench
2006-10-17, 20:36
Här är tre bilder på mig.

Nr 1 från 2003 innan jag tog tag i saken
och började konditionsträna för
att gå ner i vikt. Vikt ca 85 kg
33765

Nr 2 styrketränat i ca 2 månader, (januari 2006), vikt ca 67 kg
33766

Nr 3 styrketränat i ca 8 månader, (juni 2006), vikt ca 70 kg
33767


Fan starkt jobbat tjejen :thumbup:

shadowfire
2006-10-17, 20:37
Den här borde väl kvala in ?

Crossdressing FTW !
Du är en mkt lustig herre Phirren.
Upphör aldrig att förvåna med ena böjelsen efter den andra. :thumbup:

mini
2006-10-17, 20:38
Två bilder. Ingen före/efter dock. Jag är liksom fortfarande kvar på före-stadiet.

Rock'nRoll
2006-10-17, 20:39
Två bilder. Ingen före/efter dock. Jag är liksom fortfarande kvar på före-stadiet.

Härlig rygg där mini! Mycket kött.

shadowfire
2006-10-17, 20:40
Två bilder. Ingen före/efter dock. Jag är liksom fortfarande kvar på före-stadiet.
Du får snart byta nick.... mini becomes biffi.

HajduMan
2006-10-17, 20:42
Den här borde väl kvala in ?

Crossdressing FTW !



Jag bara väntade på de, tänkte själv göra det men du var snabbare...söt var du iaf, jävla armar för att vara tjej

mini
2006-10-17, 20:42
Gjorde två poster så bilderna klistras.

Eldhroka
2006-10-17, 20:42
Tack Shadowfire och henkehench,
jag gnor på och förhoppningsvis gör jag rätt...

HajduMan
2006-10-17, 20:43
[COLOR="Blue"]Här är tre bilder på mig

:bow: :bow: :bow:

Cilia
2006-10-17, 20:43
Fed up - väldigt bra förändring men det vet du ju redan. Nu är det bara att fortsätta när du väl är frisk


T-train - ser bra ut som vanligt, snygga brallor btw


mini - du har grymma axlar men vad hände med ryggbilden? Jag får inte upp den *cry*

mini
2006-10-17, 20:49
mini - du har grymma axlar men vad hände med ryggbilden? Jag får inte upp den *cry*
Jag la upp den som egen bild, du bör se den. Annars är det den gamla som liger i journalen sedan förut.

Cilia
2006-10-17, 20:51
Jag la upp den som egen bild, du bör se den. Annars är det den gamla som liger i journalen sedan förut.
nu kan jag se dom
jag är en otålig person

T-train
2006-10-17, 21:06
eldhroka, coolers bruden:bow:

Ironbabe
2006-10-17, 21:09
Tänkte bidra med en bild på mig när jag var tonåring! Som ni kan se så var jag inte stor utan har alltid varit som en jäkla sticka *spy*

T-train
2006-10-17, 21:14
Tänkte bidra med en bild på mig när jag var tonåring! Som ni kan se så var jag inte stor utan har alltid varit som en jäkla sticka *spy*

Du är dig lik..lite annan frisyr o musklerna saknas..men glimten i ögat o leendet är det samma:) Söt som sockervadd;)

krilleh
2006-10-17, 21:18
Du är dig lik..lite annan frisyr o musklerna saknas..men glimten i ögat o leendet är det samma:) Söt som sockervadd;)

halva inne grabben :thumbup:

T-train
2006-10-17, 21:20
vem det är på bilden..kan inte alls identifiera mig med henne*popcorn* 12 februari 2002

Johan O
2006-10-17, 21:20
halva inne grabben :thumbup:

Grabben?

T-train
2006-10-17, 21:22
Grabben?

Ja, jag undrade detsamma..sist jag kollade hade jag all utrustning för att kunna titulera mig kvinna;) Borde nog byta avatar tror jag

Rock'nRoll
2006-10-17, 21:23
vem det är på bilden..kan inte alls identifiera mig med henne*popcorn* 12 februari 2002

Shit pommefritte, bra jobbat.

Cilia
2006-10-17, 21:24
vem det är på bilden..kan inte alls identifiera mig med henne*popcorn* 12 februari 2002
tutor!!!
som krampus hade sagt *g*

Tycker du är dig lik ändå om än i annan form

Pez
2006-10-17, 21:47
Både Eldrohka och T-Train har lyckats med riktigt bra förändringar. Imponerande. :thumbup:

X-Change
2006-10-17, 21:53
Tänkte bidra med en bild på mig när jag var tonåring! Som ni kan se så var jag inte stor utan har alltid varit som en jäkla sticka *spy*Spy-smily? Skärpning! Du är hur söt som helst där! Och då är det inget desperat raggningsförsök heller.

Men jag gillar även fysiken du har i dagsläget, ironbabe! :thumbup:

Grisen
2006-10-17, 21:56
Två bilder. Ingen före/efter dock. Jag är liksom fortfarande kvar på före-stadiet.

Du ser muskulös ut!

Jag antar att du kör marklyft, du ser ut att stå och hålla lite brett. Men det är såklart svårt att se.

Angel
2006-10-17, 22:11
snacka om att man fick motivation

nirre
2006-10-17, 22:11
Gjorde två poster så bilderna klistras.

anabola? annars skitbra gjort! grym rygg :thumbup: :bow:

L-Sami
2006-10-17, 22:13
Eldrohka och T-Train

Grymt med er tjejer som verkligen tar tag i saker när ni vill förändra nåt! Ni verkar ha en bra självmotivation. Kör hårt :thumbup:

Fed up
2006-10-18, 08:21
vem det är på bilden..kan inte alls identifiera mig med henne*popcorn* 12 februari 2002

Oj, är det där du? nähä? Du ser ju äldre ut där än nu! :)

mini
2006-10-18, 09:34
anabola? annars skitbra gjort! grym rygg :thumbup: :bow:
Hahahahahahahahahaaaaaa...
Tack....

Pez
2006-10-18, 09:48
anabola? annars skitbra gjort! grym rygg :thumbup: :bow:
:confused: *screwy*

Mini :hbang:

krilleh
2006-10-18, 12:32
Ja, jag undrade detsamma..sist jag kollade hade jag all utrustning för att kunna titulera mig kvinna;) Borde nog byta avatar tror jag

hehe, my bad. Såg inte avataren

Hades
2006-10-18, 13:29
Det var ingen dålig rygg, mini. Grofv! :thumbup:

Leon
2006-10-18, 14:02
Här är tre bilder på mig.

Nr 1 från 2003 innan jag tog tag i saken
och började konditionsträna för
att gå ner i vikt. Vikt ca 85 kg
33765

Nr 2 styrketränat i ca 2 månader, (januari 2006), vikt ca 67 kg
33766

Nr 3 styrketränat i ca 8 månader, (juni 2006), vikt ca 70 kg
33767
Det va som fan!:bow:

Anna.L
2006-10-18, 17:32
Jag kan bara säga en sak: :bow:

Jag måste bara fråga Eldrohka och T-Train, hur känns det att ha klarat av det som ni gjort? Har ni mer självförtroende nu?

T-train
2006-10-18, 17:50
Jag kan bara säga en sak: :bow:

Jag måste bara fråga Eldrohka och T-Train, hur känns det att ha klarat av det som ni gjort? Har ni mer självförtroende nu?


Hmm..nä, jag tror det krävs ett visst självförtroende för att lyckas..o självförtroendet o självkänslan har inte varit problemet..däremot känner jag mig kanske mer självsäker och mer medveten idag..kanske mer självklar;) Men visst känns det skönt att vara "normal" och inte sticka ut så mycket..utan kunna gömma sig i mängden lite mer.

Kaboffastar
2006-10-18, 18:04
vem det är på bilden..kan inte alls identifiera mig med henne*popcorn* 12 februari 2002

Där du jävlar har du en förändring som heter duga =)

Bra jobbat.

shadowfire
2006-10-18, 18:22
Tänkte bidra med en bild på mig när jag var tonåring! Som ni kan se så var jag inte stor utan har alltid varit som en jäkla sticka *spy*
Shit, grabbarna lär ju ha varit som tokiga i TeenBabe... De är de väl iofs nu fortfarande, 20 år senare. ;)

T-Train; dragarns, jag hade aldrig kunnat gissa att det var du om jag bara sett bilden... stooooor förändring! :bow:

Fed up
2006-10-18, 18:26
Kom igen nu, fler bilder på brudsen. Jag vill se ironbabe i dagsform och från hennes toppform. Jag vill se Cam, Nina, Afan, No1, Mirre och alla andra. Särskilt gärna vill jag se hemliga Cilia!:D

babbett
2006-10-18, 18:39
Här är jag när jag kollar in döttrarnas badkläder som hänger på tork..

http://img119.imageshack.us/img119/9223/smbb005te2.jpg (http://imageshack.us)

Krampus
2006-10-18, 18:46
Här är jag när jag kollar in döttrarnas badkläder som hänger på tork..


Finns ju muskel! :) :thumbup:

babbett
2006-10-18, 19:06
Finns ju muskel! :) :thumbup:

I Norge kallas det där en köttbulle! :em:

Angel
2006-10-18, 19:11
Stumpis är lite av min idol nu måste jag säga, vilken kvinna :bow: :eating:

Ironbabe
2006-10-18, 19:35
babett: Looking good :thumbup:

babbett
2006-10-18, 19:37
babett: Looking good :thumbup:

Tack..

Eldhroka
2006-10-18, 20:45
Jag kan bara säga en sak: :bow:

Jag måste bara fråga Eldrohka och T-Train, hur känns det att ha klarat av det som ni gjort? Har ni mer självförtroende nu?

Det känns super. Jag har dock alltid haft ett bra
självförtroende så det har inte förändrats så mycket.
Just nu är jag lite småskrajj för att gå upp i vikt, men nu bygger
jag ju (vilket jag aldrig har gjort förr) så jag får räkna med lite övervikt.
(Har lätt för att gå upp) Jag vet ju hur man gör för att gå ner igen,
så det ska inte bli något problem att ha en schysst kropp sommaren 2007 heller.

Eldhroka
2006-10-18, 21:21
mmmm.. :bumbi , Men lägg in den här, länken tar 100år.. :)

Ok, om vi kör ett pass ihop snart. Behöver nån som gapar lite på mig. :whipped:

Krampus
2006-10-18, 21:26
Ok, om vi kör ett pass ihop snart. Behöver nån som gapar lite på mig. :whipped:

Jag hade tänkt mig ben imorgon ca 15.30-16.00, huset.

Snake
2006-10-18, 23:03
Gjorde två poster så bilderna klistras.


Satan i gatan mini :thumbup:

Rellos_87
2006-10-18, 23:05
Hehe, fick inte Eldrhokas bondage-bild vara kvar? *popcorn*

Herkulez
2006-10-18, 23:10
jävlar va grov mini var, dags för scenen snart om jag får bestämma :bow:

Mantus
2006-10-19, 00:36
får hoppas moderatorerna håller tråden ren från fjortisdreggel bara så det inte blir som på body..


ahrrrm, är det någonstans där fjortisdräggel härskar så är det på kollozeum*grr27* .

Mantus
2006-10-19, 00:49
ahrrrm, är det någonstans där fjortisdräggel härskar så är det på kollozeum*grr27* .

Fast den här tråden var oväntat seriös.
Roligt att se vilka förändringar man kan göra om man bara lägger manken till. Blir mycket imponerad av alla som nått sina mål i den här tråden.

Löjtnant Blank
2006-10-19, 04:02
Mantus, sluta spamma.

mini, baby, du ser bättre ut än någonsin.

mini
2006-10-19, 07:04
Tack för alla snälla kommentarer. Jag tycker mest jag är bulkig (fördelen med den här sporten är att man får heta bulkig eller off istället för tjock) så scenen får vänta. Lite iaf. ;)

Stumpis
2006-10-19, 08:54
Eldrhoka och T-train; så j-la bra jobbat! Grymt imponerande, stor eloge till er, tjejer! :bow:

Mini; grooof... :hbang:

Försökte få igång vår scanner för att lägga in en gammal bild på mig, från tiden före träningen, men det funkade inte. Ska göra nya försök idag, ni kommer att vrida er av skratt! :D

Ironbabe
2006-10-19, 13:51
Spy-smily? Skärpning! Du är hur söt som helst där! Och då är det inget desperat raggningsförsök heller.

Men jag gillar även fysiken du har i dagsläget, ironbabe! :thumbup:
Jag ville bara poängtera hur mycket jag avskydde att vara så där smal och att vägen har varit lång och svettig fram till den fysik jag har idag! (tack för komplimangen om att jag var söt :em: )

Man glömmer bort att det är minst lika jobbigt att kämpa sig från smal till "större", som det är att banta bort 20-30 kg´s övervikt *rolleyes*

Stumpis
2006-10-19, 14:02
Jag ville bara poängtera hur mycket jag avskydde att vara så där smal och att vägen har varit lång och svettig fram till den fysik jag har idag! (tack för komplimangen om att jag var söt :em: )

Man glömmer bort att det är minst lika jobbigt att kämpa sig från smal till "större", som det är att banta bort 20-30 kg´s övervikt *rolleyes*

Så sant, så sant! :bow:
Bilden jag irriterande nog inte lyckas scanna in på mig själv är 10 år gammal, och då vägde jag 48kg och var mest skinn och ben. Precis som du säger, Ironbabe, så har det varit en lång och svettig väg till dagens fysik för mig med.
Och så många gånger jag fått höra: "Men guuud va smal du är, har du anorexia??" Trots att jag alltid haft god aptit och inga problem med maten, bara varit lång och smal. :(

Laesk
2006-10-19, 15:27
[COLOR="Blue"]Här är tre bilder på mig.

Nr 1 från 2003 innan jag tog tag i saken
och började konditionsträna för
att gå ner i vikt. Vikt ca 85 kg


Riktigt najs å bra jobbat osv! :thumbup:


Men.. snälla, fota inte i string. De blir så osmakligt... :(

L-Sami
2006-10-19, 15:57
Men.. snälla, fota inte i string. De blir så osmakligt... :(

:Virro

Laesk
2006-10-19, 16:42
:Virro


Menar inte att jag inte gillar string... men i detta avseendet me att visa fysiken... blir mest förvirrad.

Björn S
2006-10-19, 16:43
Mini, jag måste bara fråga. Du har varit lite på HAK med Jörgen va? Kommer ihåg en kort blond tjej vars armar dwarfade Jörgen ganska fint.
Kan detta stämma? Fö. så ser det jävligt bra ut :)

mini
2006-10-19, 17:17
Mini, jag måste bara fråga. Du har varit lite på HAK med Jörgen va? Kommer ihåg en kort blond tjej vars armar dwarfade Jörgen ganska fint.
Kan detta stämma? Fö. så ser det jävligt bra ut :)
Haha, jepps, det var jag. Jörgen är dock inte så svår att dwarfa.

Herkulez
2006-10-19, 17:21
Mini, jag måste bara fråga. Du har varit lite på HAK med Jörgen va? Kommer ihåg en kort blond tjej vars armar dwarfade Jörgen ganska fint.
Kan detta stämma? Fö. så ser det jävligt bra ut :)
hmm jörgen and mini sitting on a tree?

Björn S
2006-10-19, 17:43
hmm jörgen and mini sitting on a tree?

S -Q -A -T -I -N -G?

Björn S
2006-10-19, 17:47
Haha, jepps, det var jag. Jörgen är dock inte så svår att dwarfa.

Om jag håller med dig kommer jörgen skada mig.... Men innerst inne vet vi alla att det du säger är sant. :D

sammy1
2006-10-19, 17:47
[COLOR="Blue"]

Nr 1 från 2003 innan jag tog tag i saken
och började konditionsträna för


Sådan mentalitet gillar vi, balls to the walls and ass to the grass, no jävla gnäll just do it! :thumbup:

regus
2006-10-19, 18:54
Den här borde väl kvala in ?

Crossdressing FTW !

Först trodde jag det var en man utklädd som kvinna. Snacka om att ha fel.*popcorn*

gnagaren
2006-10-19, 18:55
Menar inte att jag inte gillar string... men i detta avseendet me att visa fysiken... blir mest förvirrad.

Beror på hur man ser det, string = mer hud, man ser mer av fysiken :thumbup:

Larsen
2006-10-19, 22:56
Menar inte att jag inte gillar string... men i detta avseendet me att visa fysiken... blir mest förvirrad.

Sluta kolla på stringen och kolla runt om istället då *popcorn*

chidde
2006-10-19, 23:03
mini
den dagen du har bestämt dig för att tävla skall jag göra mitt yttersta för att ta mig dit och titta *popcorn*

frågan är om det blir styrketävling eller kroppsbyggartävling?

Nitrometan
2006-10-20, 08:24
mini
den dagen du har bestämt dig för att tävla skall jag göra mitt yttersta för att ta mig dit och titta *popcorn*

frågan är om det blir styrketävling eller kroppsbyggartävling?
Jag tror mini gör som Johnnie Jackson och Joe Ladnier och dubblerar!
Både SL och BB.

aliquis
2006-10-20, 09:23
Två bilder. Ingen före/efter dock. Jag är liksom fortfarande kvar på före-stadiet.Shiet, grymma omvända curls mini! :thumbup:

Jobbigt att vi blev dwarfade på nästa bild bara :(

Sniggel
2006-10-20, 12:36
Gjorde två poster så bilderna klistras.
:eek:
Jag är grymt impregnerad, starkt jobbat mini. Hur länge har du hållt på nu?

mini
2006-10-20, 12:58
Jag blir både stolt och lite generad över alla snälla ord. Tack. :love:

Jag har tränat regelbundet och målmedvetet (nåja) i drygt två år. Innan dess var det sporadisk styrketräning och mer häst.
Apropå byggning eller SL så är jag sugen på båda. Nu har jag dessutom fått hybris och tror jag är störst och bäst, så jag tänkte bli som Ron.

Nitrometan
2006-10-20, 14:26
så jag tänkte bli som Ron.
Byggning då...

Om det är Rojne Kålman du tänker på så har han aldrig vunnit nåt nationellt mästerskap eller slagit nåt nationsrekord i SL (för att inte tala om internationella tävlingar). Han tränade/tävlade en del i SL innan han kom till Metroflex Gym och började tävla i BB. Han buggde grunden med SL-liknande träning kanske man kan säga om man vill vara snäll - men egentligen var det nog styrketräning för am. fotboll som byggde grunden.

Men i byggning regerade han bra länge. Tills Jay puttade ner honom från tronen.

Bättre då med Johnnie Jackson som tävlar i pro-BB och pro-SL (WPO) samtidigt.

tinus
2006-10-20, 14:40
Tänkte bidra med en bild på mig när jag var tonåring! Som ni kan se så var jag inte stor utan har alltid varit som en jäkla sticka *spy*

Jösses vad söt du var!Men det är du ju fortfarande*kissass*

Roligt att se alla bilder!

tinus
2006-10-20, 14:48
Får väl bidra med lite bilder jag med: ca 1 1/2 månad gamla tror jag.. De nyare bilderna är tyvärr krockskadade*cry*

shadowfire
2006-10-20, 15:31
Får väl bidra med lite bilder jag med: ca 1 1/2 månad gamla tror jag.. De nyare bilderna är tyvärr krockskadade*cry*
Form!... sådana formstarka individer fanns nog inte på Ego då jag bodde i svall.... :bow:

L-Sami
2006-10-20, 16:12
Får väl bidra med lite bilder jag med: ca 1 1/2 månad gamla tror jag.. De nyare bilderna är tyvärr krockskadade*cry*

Yeah, grymt bra fysik! :thumbup:

Herkulez
2006-10-20, 16:30
Får väl bidra med lite bilder jag med: ca 1 1/2 månad gamla tror jag.. De nyare bilderna är tyvärr krockskadade*cry*
aaa där kom dom :P

sjukt snygg fysik med en massa muskler :hbang:

Anna.L
2006-10-20, 16:42
Snyggt tinus! Hur länge har du tränat?

tinus
2006-10-20, 17:12
Shadow & L-sami : Tack för de vänliga orden.

Herk::naughty: Tacka vovven för den fina bilden tidigare:D

Anna L : Jag är en gammal tant..så jag har tränat lääänge men 3-4år "enbart" styrka tror jag att det är,tidigare var det som komplement till andra idrotter.

Erkan
2006-10-20, 17:14
Får väl bidra med lite bilder jag med: ca 1 1/2 månad gamla tror jag.. De nyare bilderna är tyvärr krockskadade*cry*

De ser jätte bra ut Tinus :)

HajduMan
2006-10-20, 18:56
Tinus is the man :hbang:

Cilia
2006-10-20, 19:23
AAAHHH Tinnitus is back and stronger then ever *L*

Nilsjohan
2006-10-20, 22:27
Tinus :hbang:

Sebbe_H
2006-10-20, 23:02
Dags att byta avatar Tinus? ;)

Nice :D

Princy
2006-10-21, 00:08
Nu har jag tränat i precis 7 månader. :)

http://i63.photobucket.com/albums/h124/Princy87/Rygg061020.jpg

Krampus
2006-10-21, 00:09
Nu har jag tränat i precis 7 månader. :)


Ser mer ut som 4-5år. :thumbup:

Sebbe_H
2006-10-21, 00:17
Ser mer ut som 4-5år. :thumbup:

Ja jävlar du :D

Krampus
2006-10-21, 00:19
Ja jävlar du :D
Don´t worry, vi träffas ibland... :/

Sebbe_H
2006-10-21, 00:25
Don´t worry, vi träffas ibland... :/

Det är försent på natten för min hjärna att förstå vad du menar, men tycker det var grymt av princy iaf :D

Milia
2006-10-21, 08:41
Stumpis: You rock my world!:hbang: snacka om inspiration jag fick nu, SÅ vill JAG se ut:bpump:

Milia
2006-10-21, 08:43
Asbra tråd förresten!! :D

Cilia
2006-10-21, 09:08
Don´t worry, vi träffas ibland... :/
gör ni?
Bakom era respektives ryggar då eller? *blink*

shadowfire
2006-10-21, 09:13
Nu har jag tränat i precis 7 månader. :)
å du har lyckats få bättre V-formad rygg än mig på samma tid... *cry*

jewzie
2006-10-21, 09:26
Nu har jag tränat i precis 7 månader. :)

http://i63.photobucket.com/albums/h124/Princy87/Rygg061020.jpg
vad finns det att säga? snyggt! :thumbup:
ser ut som en mycket bra grund.

chidde
2006-10-21, 13:30
mycket mycket imponerande armar :bow:

cam
2006-10-21, 13:58
Shit vad mycket grymma brudar det finns :bow: Särskilt imponerad blev jag av Eldhrokas bilder, snacka om att ha tagit tag i sitt liv! :thumbup:

Jag skulle vilja ta några dagsformsbilder också, men känner mig så hemskt bulkig just nu :em: Få se om jag tar mod till mig ändå...

babbett
2006-10-21, 14:09
Jag skulle vilja ta några dagsformsbilder också, men känner mig så hemskt bulkig just nu :em: Få se om jag tar mod till mig ändå...


Ja, kom igen...även jag vågade ju ;)

Milia
2006-10-21, 14:42
Shit vad mycket grymma brudar det finns :bow: Särskilt imponerad blev jag av Eldhrokas bilder, snacka om att ha tagit tag i sitt liv! :thumbup:

Jag skulle vilja ta några dagsformsbilder också, men känner mig så hemskt bulkig just nu :em: Få se om jag tar mod till mig ändå...
Jag vågade ju också;)
Jag tycker det är dags att fler vågar posta bilder även om man inte är i tävlingsform eller ens har planer på att tävla, därav anledningen till att jag postade mina.

mistermr
2006-10-21, 15:08
Nu har jag tränat i precis 7 månader. :)

http://i63.photobucket.com/albums/h124/Princy87/Rygg061020.jpg


Jag skulle vilja berömma dig för resultatet du har uppnått på 7 månader :bow:

mvh

Fed up
2006-10-21, 15:24
Princy: Shit, vad har du för mått runt midjan, ser sjukt smalt ut! ser bra ut!

Milia: Rejäla armar där, gissar att du är riktigt stark i förhållande till hur länge du tränat den här gången?

Cam: lägg upp bilderna från i somras elelr när det var, de är ju jättesnygga!

L-Sami
2006-10-21, 15:43
Nu har jag tränat i precis 7 månader. :)

http://i63.photobucket.com/albums/h124/Princy87/Rygg061020.jpg


Riktigt snyggt! Det skulle vara kul att se hur det såg ut 7månader innan. Bra jobbat annars :thumbup:

cam
2006-10-21, 16:03
Ok, i väntan på dagsformsbilder så tar vi en från i somras när jag var brun och slank :)

Milia
2006-10-21, 16:06
Fed up: Jag är väl uppe i de vikter jag använde innan jag blev sjuk. Skillnaden är väl att då hade jag tränat bra mycket längre för att komma dit, samt att jag hade en bättre grund från början jämfört med hur det var den här gången -----> alltså nada muskler från början.
Jag ser ju inte stark ut, utan mest fläskig, men när jag är på gymmet så kan jag i alla fall se att det är annat än bara fett i de där armarna......

cam
2006-10-21, 16:07
Och en ryggbild där jag posar lite snett mot nordost men jag har iaf ett snyggt linne :D

Grisen
2006-10-21, 16:19
Bra Milia, snyggt. Du ser ut att ha muskulösa axlar.

Philippp
2006-10-21, 16:32
wow finns så många engagerade tjejer här som har skit bra fysik! Props till alla träningsgirls och princy långt du har nått på 7 månader!

Fed up
2006-10-21, 17:51
Det bästa med den här tråden är att man fått se bilder på flera tjejer som man annars inte ser många bilder på tex princy, babett och milia. Mer sånt och mer på de andra också såklart!

Milia: Men visst ser man att det finns en hel del därunder på armarna!

Princy
2006-10-21, 19:49
Tacka allihopa för alla snälla kommentarer! :love:

Fed up: Midjan ligger på omkring 62-63 cm nu. :)

L-Sami: Jag ska se om jag kan få fram någon före-bild.

Fed up
2006-10-21, 19:58
Tacka allihopa för alla snälla kommentarer! :love:

Fed up: Midjan ligger på omkring 62-63 cm nu. :)

L-Sami: Jag ska se om jag kan få fram någon före-bild.

Inte illa! Bulkar eller deffar du eller lite mittemellan? Jag vill se fler bilder!

Milia
2006-10-21, 20:06
Kände att jag ville lägga in en till bild med förhoppningsvis lite bättre ljus den här gången (dvs utan blixt):em:

33848

Milia
2006-10-21, 20:06
Princy: Jag vill också se en före bild!:)

Princy
2006-10-21, 20:30
Här är en bild från förra sommaren, innan jag hade börjat träna. Fast i början av det här året var jag lite smalare än så.

http://i63.photobucket.com/albums/h124/Princy87/princyhelkroppfremindre.jpg

Här är en liten jämförelse på ena armen, med bilden från förra sommaren och en bild från september i år. Jag har tyvärr inga bilder där jag spänner mig från förr. :D

http://i63.photobucket.com/albums/h124/Princy87/princyjfrarm3kopiera.jpg

Fed up: Just nu satsar jag bara på att bygga. Deff blir det till våren. :)

Måste bara säga att jag är imponerad av alla andras bilder. Ser bra ut, kör hårt – alla! :D

Milia
2006-10-21, 20:34
Shit pommfritt! Skitbra förbättringar Princy! :bow:

Fartman
2006-10-21, 20:45
Princy: Bra axlar/armar där, sen gillar jag trapsen i ryggposen också. Ser ut att ha lagt på dig bra med massa faktiskt. Vad är skillnaden i vikt sedan du började?

L-Sami
2006-10-21, 21:05
Princy:

En grym utveckling av dina armar och delts. Du verkar vara seriös med träningen, keep up the good work :thumbup:

Sofia4_4
2006-10-21, 22:11
min before/efter. med 6 mån mellan bilderna.

33851

Caixa**
2006-10-21, 22:23
Jättetrevlig tråd det här:)

Sofia4_4: Vilken skillnad! :thumbup: Ser knappt att det är samma tjej på bilderna..

Fed up
2006-10-21, 22:29
min before/efter. med 6 mån mellan bilderna.

33851

Snyggt! stor skillnad! fotografen/kameran borde dock stått rakt bakom eller framför dig. :)

Princy: Shit vilken britney-kropp du hade innan(det är kanske du på din avatar?:D, var du "naturligt smal" eller var du en "bantare", om man får fråga en sån sak? Lägg upp fler bilder framöver, kommer bli kul att följa din utveckling!:thumbup:

Fed up
2006-10-21, 22:30
Jättetrevlig tråd det här:)

Sofia4_4: Vilken skillnad! :thumbup: Ser knappt att det är samma tjej på bilderna..

Upp med lite bilder på dig, vettja! Jag vill se dig posa i thai-outfit!:thumbup:

Caixa**
2006-10-21, 22:41
Upp med lite bilder på dig, vettja! Jag vill se dig posa i thai-outfit!:thumbup:

:laugh: :laugh: Jaaaa...vi får se vi får se!

Har låtit ta bort en massa bilder redan (pga. ett fåtal oanständiga PM) så det är lite pinsamt att lägga upp ytterligare bilder som jag sen kanske kommer vilja ta bort.. Vill inte irritera modsen nåe mer:em:

Piranha
2006-10-21, 22:43
min before/efter. med 6 mån mellan bilderna.

33851


Grym diet soffan, hur mång KG emellan bilderna.


. ja ja jag vet man inte skall fråga men nu gör ja det iaf.

:Virro

Princy
2006-10-21, 22:52
Tack igen alla! :)

Fartman: Jag vet faktiskt inte vad jag ligger på nu, 63-64 kg kanske. I somras låg jag väl på 58-59 kg. Så runt 5 kg skillnad skulle jag tro.

Fed up: Jag tränade en massa. :) Ridning, löpning och dans.

Sofia4_4
2006-10-21, 23:01
Grym diet soffan, hur mång KG emellan bilderna.


. ja ja jag vet man inte skall fråga men nu gör ja det iaf.

:Virro

jodå, på en träningsforum får man fråga. Man kan bara säga att man har bulkat sig inför deffen. Fast det gjorde jag inte medvetet, bulket alltså.

På första bilden var jag 83 kg tack vare dansk öl.
På bild nr.2 är jag 64 kg.


Caixa: tackar.
Fed-up: du har så rätt, jag borde ha fotats från samma vinkel men ville se så bra ut som möjligt. fusk, jag vet. :D

Fed up
2006-10-21, 23:04
:laugh: :laugh: Jaaaa...vi får se vi får se!

Har låtit ta bort en massa bilder redan (pga. ett fåtal oanständiga PM) så det är lite pinsamt att lägga upp ytterligare bilder som jag sen kanske kommer vilja ta bort.. Vill inte irritera modsen nåe mer:em:

Är det sant? Sånt slödder behöver rensas bort från kolo! Mods är till för att besväras, jag tror de är glada över att få göra sig av med såna idioter! *grr27*
Får alla ni tjejer såna? Jag har inte fått några. eller kanske nåt typ "har du msn?" men mest peppande och snälla.

Princy: hur mycket vägde du på innanbilden, ungefär?

Caixa**
2006-10-21, 23:12
Är det sant? Sånt slödder behöver rensas bort från kolo! Mods är till för att besväras, jag tror de är glada över att få göra sig av med såna idioter! *grr27*
Får alla ni tjejer såna? Jag har inte fått några. eller kanske nåt typ "har du msn?" men mest peppande och snälla.



Kollade just gamla PM och ser att de som skickat dessa faktiskt redan blivit bannade! Förmodligen någon annan tjej som reagerat.. Annars bara trevliga PM:) Verkar funka bra här på kolo.

Fortsätt posta bilder:thumbup:

Fed up
2006-10-21, 23:15
Kollade just gamla PM och ser att de som skickat dessa faktiskt redan blivit bannade! Förmodligen någon annan tjej som reagerat.. Annars bara trevliga PM:) Verkar funka bra här på kolo.

Fortsätt posta bilder:thumbup:

tur det iallafall. Var inte rädd för att anmäla såna puckon. Usch vad förbannad jag blir!:MrT:


Sofia 4_4: Jag vill mest se ur en annan vinkel för att kunna beundra dina muskler bättre!:thumbup:

Sofia4_4
2006-10-21, 23:28
tur det iallafall. Var inte rädd för att anmäla såna puckon. Usch vad förbannad jag blir!:MrT:


Sofia 4_4: Jag vill mest se ur en annan vinkel för att kunna beundra dina muskler bättre!:thumbup:

å, ok, jag byggde dock inte så mycket muskler. Den bilden är nog den mest smickrande, på de andra spänner jag mig inte utan poserar på ett mer utvikning sätt så det passar inte direk på forumet. :D

shadowfire
2006-10-21, 23:42
Kollade just gamla PM och ser att de som skickat dessa faktiskt redan blivit bannade! Förmodligen någon annan tjej som reagerat.. Annars bara trevliga PM:) Verkar funka bra här på kolo.

Fortsätt posta bilder:thumbup:
Meh, jag ville bara vara snäll jue.. :( ... ;)

aliquis
2006-10-21, 23:50
Nu har jag tränat i precis 7 månader. :)

http://i63.photobucket.com/albums/h124/Princy87/Rygg061020.jpgGrymt, ser ju ut som en hel karl :D

Jäkla schysst ryggvidd mot midjeratio.

Metal_boy_
2006-10-21, 23:55
Grymt, ser ju ut som en hel karl :D

Jäkla schysst ryggvidd mot midjeratio.


Jävligt bra komplimang aliquis ;)

aliquis
2006-10-22, 00:32
Jävligt bra komplimang aliquis ;)Tänker du på grymt o karl i ett eller? "Om jag var gay..." ;)

Princy
2006-10-22, 00:32
Fed up: Oj, märkte att jag skrivit fel i förra inlägget. Det var förra sommaren som jag vägde runt 58-59 kg, inte den här. ;)

L-Sami: Tack! Klart jag är seriös. :thumbup:

aliquis: Haha, tack.. eller nåt. :D

Cinna
2006-10-22, 09:05
Princy:

Jeklar vilken skillnad på före- och efterbilden. Svårt att tro att det är samma arm på bilderna *S*

Kanonfina resultat efter 7 månader!

Jay-Z
2006-10-22, 09:26
Jag är riktigt imponerad av er alla! :thumbup:

Ironbabe
2006-10-22, 10:02
Jag är riktigt imponerad av er alla! :thumbup:
+1

Skitbra jobbat av er alla! Benfetisch som jag är så saknar jag dock benbilder på brudarna :D

Vinter
2006-10-22, 10:20
Grymt imponerande att se förändringarna på så kort tid, ger otroligt bra motivation. :thumbup:

Fed up
2006-10-22, 11:07
Fed up: Oj, märkte att jag skrivit fel i förra inlägget. Det var förra sommaren som jag vägde runt 58-59 kg, inte den här. ;)

L-Sami: Tack! Klart jag är seriös. :thumbup:

aliquis: Haha, tack.. eller nåt. :D

Ah, läste ändå ut det som du menade, så det är lugnt! hur lång är du? (jag gillar 100-frågor-leken...:em: )

Princy
2006-10-22, 14:23
Cinna: Aww, tack! En dag ska jag bli lika stor och stark som du. :D

Ironbabe: Det är bara att börja posta! :Virro

Fed up: Jag mätte mig i går, och jag är precis 170 nu. Din avatar äger förresten. :laugh:

Ironbabe
2006-10-22, 14:37
Ironbabe: Det är bara att börja posta! :Virro

Okidoki! Ingen dagsbild blire då :D Det här är de två bilderna som jag överhuvudtaget tycker att mina ben ser ut att ha lite muskler..annars så suger mina ben *spy* (iofs är de deffade o bruna där o det gör ju mycket för markeringarna, annars syns det f** ingenting) *cry*

Princy
2006-10-22, 14:54
Okidoki! Ingen dagsbild blire då :D Det här är de två bilderna som jag överhuvudtaget tycker att mina ben ser ut att ha lite muskler..annars så suger mina ben *spy* (iofs är de deffade o bruna där o det gör ju mycket för markeringarna, annars syns det f** ingenting) *cry*

Grymt! Nu blev jag inspirerad till dagens benpass. :)

shadowfire
2006-10-22, 15:17
Okidoki! Ingen dagsbild blire då :D Det här är de två bilderna som jag överhuvudtaget tycker att mina ben ser ut att ha lite muskler..annars så suger mina ben *spy* (iofs är de deffade o bruna där o det gör ju mycket för markeringarna, annars syns det f** ingenting) *cry*
men shit, du har 3-4 ggr så stora mukkler som mig om man jämför de där bilderna... det är ju det jag säger, du är en pantertant!

mathor
2006-10-22, 15:57
men shit, du har 3-4 ggr så stora mukkler som mig om man jämför de där bilderna...

Sådär ungefär?

shadowfire
2006-10-22, 15:59
Sådär ungefär?
hahahha, slående likt, fast jag har ju en massa fett där istället.

Nilsjohan
2006-10-22, 16:04
Sådär ungefär?

Aaahhhhh... mina ögon, mina ögon!!! 112

Pingu
2006-10-22, 16:14
Sådär ungefär?

Nice

:laugh:

:Virro

:cryout:

werkestam
2006-10-22, 17:02
mm, bild :)
tränat kanske 4 månader där.
har äntligen fått tillbaka motivationen!
- yeeah! ;)

mistermr
2006-10-22, 17:06
mm, bild :)
tränat kanske 4 månader där.
har äntligen fått tillbaka motivationen!
- yeeah! ;)

Ser väldigt bra ut, bara att fortsätta och kämpa på!

mvh

werkestam
2006-10-22, 17:09
Ser väldigt bra ut, bara att fortsätta och kämpa på!

mvh


tack så mycket :)
jadu, jag kämpar men blir så lätt sjuk?? :(
kör rätt hårt på med boxningen men än dock.

mistermr
2006-10-22, 17:16
tack så mycket :)
jadu, jag kämpar men blir så lätt sjuk?? :(
kör rätt hårt på med boxningen men än dock.

Lätt sjuk?

Får du i dig tillräckligt med vitaminer och mineraler samt äter ordentligt?

Immunförsvaret kräver att man får i sig tillräckligt av dessa ämnen så att kroppen mår bra.

Tävlar du i boxning också?

mvh

werkestam
2006-10-22, 17:21
Lätt sjuk?

Får du i dig tillräckligt med vitaminer och mineraler samt äter ordentligt?

Immunförsvaret kräver att man får i sig tillräckligt av dessa ämnen så att kroppen mår bra.

Tävlar du i boxning också?

mvh

mjaa ee.. nej det får jag nog inte.
äter, men inte så bra som jag skulle velat.
fattig studen du vet = nyponsoppa och spisbröd :banned
dålig på att hitta nya sätt att variera min dåliga kost.. :)
makaroner och tonfisk är inte så gott efter ett tag.
inte heller kyckling o ris.. ;)
hm, ingen tävling.. kör ju inte strik boxning.
kör ju med sparkar.. :)

shadowfire
2006-10-22, 17:41
mjaa ee.. nej det får jag nog inte.
äter, men inte så bra som jag skulle velat.
fattig studen du vet = nyponsoppa och spisbröd :banned
dålig på att hitta nya sätt att variera min dåliga kost.. :)
makaroner och tonfisk är inte så gott efter ett tag.
inte heller kyckling o ris.. ;)
hm, ingen tävling.. kör ju inte strik boxning.
kör ju med sparkar.. :)
vitamintillskott =)

The_RobRoy
2006-10-22, 18:09
Kul tråd :thumbup:

werkestam: En multivitamintablett om dagen gjorde mycket för mitt imunförsvar

Cinna
2006-10-22, 18:37
Okidoki! Ingen dagsbild blire då :D Det här är de två bilderna som jag överhuvudtaget tycker att mina ben ser ut att ha lite muskler..annars så suger mina ben *spy* (iofs är de deffade o bruna där o det gör ju mycket för markeringarna, annars syns det f** ingenting) *cry*

Aaaah hur får man upp sådär bra markeringar på framsidan?!?
Så svårt att få benen att se ut som något annat än släta stockar *grr27*

babbett
2006-10-22, 18:49
Aaaah hur får man upp sådär bra markeringar på framsidan?!?
Så svårt att få benen att se ut som något annat än släta stockar *grr27*


Vill jag också ha svar på...tack!

Stockar? Eller pinnar *grr27*

Cinna
2006-10-22, 18:51
Dagsformen ...

Piranha
2006-10-22, 19:01
Dagsformen ...


Sådärja :thumbup:

L-Sami
2006-10-22, 19:17
Cinna: Ser ju jätte bra ut, snygg deff :thumbup:

shadowfire
2006-10-22, 19:32
Dagsformen ...
Hujs... bara o lyfta på hatten, det där såg inte fy skam ut... inte många tanter som har sådan fysik. :bow:

Ironbabe
2006-10-22, 20:02
Aaaah hur får man upp sådär bra markeringar på framsidan?!?
Så svårt att få benen att se ut som något annat än släta stockar *grr27*
Jag är ju i tävlingsform där..Svårt att se ut sådär på benen offseason som kvinna! Våra kära fettdepåer sitter ju på rumpen o låren som bekant *grr27*

Mina ben är inte ens släta stockar nu..de är släta storkben *grr27*

Cilia
2006-10-22, 20:02
Aaaah hur får man upp sådär bra markeringar på framsidan?!?
Så svårt att få benen att se ut som något annat än släta stockar *grr27*
Du har ju också markeringar om du skulle våga visa dom någongång *s*

tinus
2006-10-22, 20:03
Snyggt Cinna!!!:hbang: :thumbup:

& Ironbejb!:bow: Storkben my as...

Fed up
2006-10-22, 20:04
Cinna: Snygg rygg!:thumbup:

Princy: Ah, då måste du haft mer muskler än jag i utgångsläget för jag väger typ 56 nu och är ändå mycket fläbbigare än du på förebilden (efter att ha tränat hårt i ett år*cry* skyller på klen benstomme eller nåt). Tack, det är jag och min tills nu okända tvilling!

Werkestam: tränar du kick- eller thaiboxning då eller nåt typ av sats/friskisbox? När jag bara tränade kickboxning blev jag sjuk hela tiden, vet inte om man får i sig andras basilusker lättare på såna pass eller nåt, tänk på att tvätta händerna innan du har dem i munnen/ögonen/nåt sånt, man är extra mottaglig när man är utmattad av ett pass, tänk på att få i dig nån återhåmtning så snabbt efter som möjligt, snabba kolhydrater (enda gången man kan käka socker med glädje typ).

Cilia
2006-10-22, 20:04
Hujs... bara o lyfta på hatten, det där såg inte fy skam ut... inte många tanter som har sådan fysik. :bow:
Sen är hon ingen tant heller, yngre än var du är gubbjävel!!!


Ni förstår vad jag har att tampas med!
Konstigt att jag ens lever

Ironbabe
2006-10-22, 20:04
Dagsformen ...
Bra jobbat!! Vet att du har muskler, det har jag sett för läääänge sen!
Släng upp en framsidabild oxå, du har en grym framsida me´ :thumbup:

Allan
2006-10-22, 20:08
Vill ni se en verkligt ruggig bild på Ironlady??? Jag har dussintals....


allan

Kaboffastar
2006-10-22, 20:09
Vill ni se en verkligt ruggig bild på Ironlady??? Jag har dussintals....


allan

Ofcourse.

Fed up
2006-10-22, 20:09
Vill ni se en verkligt ruggig bild på Ironlady??? Jag har dussintals....


allan

ABSOLUT!:thumbup:

Vill också se framifrån på Cinna!

Fed up
2006-10-22, 20:10
Princy: skulle skrivit att vi är jämnlånga i inlägget ovan också...:Virro

Cinna
2006-10-22, 20:10
Vill ni se en verkligt ruggig bild på Ironlady??? Jag har dussintals....


allan

Väntar med spänning *popcorn*

Allan
2006-10-22, 20:15
TT:s rügg







allan

Allan
2006-10-22, 20:17
Mera TT rügg. På FitnessClub Sumpan 2004


allan

Cilia
2006-10-22, 20:19
ååhh hon som klagar på att ha svårt att få djup i ryggen!!!???
Grymt imponerande. Jäkla rygg hon har/hade.

Fed up
2006-10-22, 20:21
ååhh hon som klagar på att ha svårt att få djup i ryggen!!!???
Grymt imponerande. Jäkla rygg hon har/hade.

Nu vill vi se bilder på dig!!!!!*popcorn*

Cinna
2006-10-22, 20:22
ååhh hon som klagar på att ha svårt att få djup i ryggen!!!???
Grymt imponerande. Jäkla rygg hon har/hade.

Kan bara instämma ... :bow:

Allan
2006-10-22, 20:22
ååhh hon som klagar på att ha svårt att få djup i ryggen!!!???
Grymt imponerande. Jäkla rygg hon har/hade.


...ni ska inte tro ett dugg på TT's gnäll om hur illa form hon är i. När hon hade den där formen deffade hon såhär...


allan

Ironbabe
2006-10-22, 20:25
ååhh hon som klagar på att ha svårt att få djup i ryggen!!!???
Grymt imponerande. Jäkla rygg hon har/hade.
Nej nej, jag klagar på att jag har svårt att få bredd på ryggen. Djupet är det enda som växer :Virro

Hade nästan glömt bort de där bilderna. Nu när jag blir påmind så blir jag än mer deprimerad över hur jag såg ut o hur jag ser ut nu *cry*

Så... nu är det färdigdeppat, jag KAN och KOMMER få en grymmare rygg när jag kommer igång på allvar..vänta o se :D

Cilia
2006-10-22, 20:31
aahhh sorry, my bad.
bra djup var det hursomhelst.
men du ska inte deppa. Du är snart där igen och du har ju lyckats klämma ur dig en ny fitnesskung på vägen


Fed up - jag har lite problem med läsförståelsen idag *g*

AFanatic
2006-10-22, 20:31
Grymma tjejer det huserar här, fina resultat på allihopa. :bow:

Allan
2006-10-22, 20:35
Lite bättre så här då....

Kolla in romberna!!!!!


allan

Sebbe_H
2006-10-22, 20:35
Grymma tjejer det huserar här, fina resultat på allihopa. :bow:

Väntar på dina bilder ;)

Allan
2006-10-22, 20:38
Så... nu är det färdigdeppat, jag KAN och KOMMER få en grymmare rygg när jag kommer igång på allvar..vänta o se :D

Säg bara till. Som ordförande i din FanClub kommer jag att pusha dig rejält!


allan

AFanatic
2006-10-22, 20:44
Väntar på dina bilder ;)

:) Ska se vad jag kan hitta i arkivet imorgon när jag är hemma igen.

Milia
2006-10-22, 21:19
ooooooh grymma bilder!*yourock*

shadowfire
2006-10-22, 22:33
Sen är hon ingen tant heller, yngre än var du är gubbjävel!!!


Ni förstår vad jag har att tampas med!
Konstigt att jag ens lever
:laugh:
trodde hon också var 40-taggare.. =)

shadowfire
2006-10-22, 22:34
jisses man får ju nästan prestationsångest av denna tråd, hur många som helst som dwarfar min egen fysik...

Krampus
2006-10-22, 23:17
Dagsformen ...

Likes it! :thumbup:

fat_joe
2006-10-22, 23:31
Blir sur på alla tjejer här som är större än mig *grr27*

The_RobRoy
2006-10-22, 23:35
Säg bara till. Som ordförande i din FanClub kommer jag att pusha dig rejält!


allan

Vad säger din fru om det?

L-Sami
2006-10-23, 00:04
Blir sur på alla tjejer här som är större än mig *grr27*

Bli inte sur, bli större istället

Princy
2006-10-23, 00:13
Bli inte sur, bli större istället

:thumbup:

chidde
2006-10-23, 00:45
Cinna
:bow: för julgranen !!

Cinna
2006-10-23, 06:24
Tack för de uppmuntrande orden!
Men jeklar vad ojämn ja va, vänstersidan är mycke mindre ju *grr27*

Nä Cilia - nu blir det vänstersidiga övningar för hela slanten :D

Jay-Z
2006-10-23, 07:28
Ironbabe: :hbang:

Chaan
2006-10-23, 10:04
Snyggt Stumpis, Eldhroka, Princy, Ironbabe, Cinna med flera


Form!... sådana formstarka individer fanns nog inte på Ego då jag bodde i svall.... :bow:

Du tränade inte där ..


Här är en liten jämförelse på ena armen, med bilden från förra sommaren och en bild från september i år.

Oj :)

Marija
2006-10-23, 11:13
Nytt föreställa av min baksida


http://img260.imageshack.us/img260/6959/firstfy4.jpg

Pluttski
2006-10-23, 11:28
Blir sur på alla tjejer här som är större än mig *grr27*

+1

Det här är ju ingen inspirationstråd för tjejer, det är ju inspiration alla kategorier!!!!!!!!!!!!!!

130kg finsk sisu
2006-10-23, 13:45
Fy fan, Marija är större än vad jag är! :hbang:

Nina L
2006-10-23, 13:57
Mera TT rügg. På FitnessClub Sumpan 2004


allanfylligt och fint :)

Fed up
2006-10-23, 14:07
fylligt och fint :)

Mer på DIG!:whipped:

(min idol)

Nina L
2006-10-23, 16:08
Mer på DIG!:whipped:

(min idol):em: *flex*

http://www.swedishnina.com/bilder/fysik/bilder/30marsflex.jpg

L-Sami
2006-10-23, 16:25
Nina L

Ser grymt bra ut :thumbup: . Hur gammal är bilden?

Nina L
2006-10-23, 16:35
Nina L

Ser grymt bra ut :thumbup: . Hur gammal är bilden?Tack så mycket, Salami! Den är ½ år gammal.

shadowfire
2006-10-23, 16:45
Du tränade inte där ..
Jo, jag tränade på Ego ett par gånger. :)
Har även tränat på BK Biceps i Växjö 1 ggn/veckan under en 2 mån period eller något 98-99... ;) ... nevermind, sorry för OT.

L-Sami
2006-10-23, 17:03
Tack så mycket, Salami! Den är ½ år gammal.

Det var så lite så, Bacon. Kör hårt!

Isabella
2006-10-23, 18:14
här vågar man ju absolut inte slänga in någon bild ju:em:

babbett
2006-10-23, 18:19
här vågar man ju absolut inte slänga in någon bild ju:em:

Ingen fara med det...i den här tråden är alla SÅ snälla :D

Kom igen nu..

Isabella
2006-10-23, 18:31
Ingen fara med det...i den här tråden är alla SÅ snälla :D

Kom igen nu..

kanske tar några senare i veckan, om jag törs. Alla är ju värsta tränade o jag är västa tunnisen ju..

Fed up
2006-10-23, 18:39
Alla är vi tunnisar i början (och jag även nu).:thumbup:

LadyG
2006-10-23, 18:44
här vågar man ju absolut inte slänga in någon bild ju:em:

Håller med dig, lägga in bild här vågar man definitivt inte - alla är värsta muskelmostrarna här ju :)

shadowfire
2006-10-23, 18:55
Håller med dig, lägga in bild här vågar man definitivt inte - alla är värsta muskelmostrarna här ju :)
Äh, jag är mindre o tunnare än flertalet tjejer o jag som grabb har tordats lägga ut bilder, ffs... man ska icke jämföra sin fysik med andras. :whipped:

Papi
2006-10-23, 18:58
Har missat den här tråden helt!
Fan vad motiverad jag blir att skärpa mig nu! Har latat mig de senaste veckorna. Imorgon ska jag skrämma slag på F&S-människorna. Ska ryta och göra krabban mellan varje set. *flex*
Tack tjejer! :bow: