handdator

Visa fullständig version : Köpa dipräcke.


Sunesha
2006-10-14, 12:36
http://www.easydip.com/images/series001_001.gif

Detta kostar typ 50 dollar fast de säljer mest till jänkarna.


Men finns det liknade dipräcken hos svenska återförsäljare, då dörrtrapets modell är mycket billigare än ala 3000+ kr dip räcken som man normalt ser på gym?

Jag har leta febrilt på hela internet efter en billigt dipräcke att ha hemma. Visst de går att köra mellan två stolar vilket är det billigaste.

Sunesha
2006-10-15, 11:26
Börjar fundera om man inte skall köpa material själv och sticka ut till någon verkstad med svets och rörböjare. Sedan fixa ihop de själv. För 2000+ för en dip räcke känns lite väl saftigt om man inte fundera på ha ett eget super gym :)

grabben i skogen
2006-10-15, 11:32
Börjar fundera om man inte skall köpa material själv och sticka ut till någon verkstad med svets och rörböjare. Sedan fixa ihop de själv. För 2000+ för en dip räcke känns lite väl saftigt om man inte fundera på ha ett eget super gym :)

ta mått på en ställning på gymmet, gör en ritning. köp material. anlita ngn händig kille som sätter ihop det.

byggde mig ett powerrack för under 2000kr. monteringen kostade mig 1 flaska whisky och en kärra ved :)

shadowfire
2006-10-15, 11:42
ta mått på en ställning på gymmet, gör en ritning. köp material. anlita ngn händig kille som sätter ihop det.

byggde mig ett powerrack för under 2000kr. monteringen kostade mig 1 flaska whisky och en kärra ved :)
hahah du är fan hardcore... :hbang:

Sunesha
2006-10-15, 11:57
ta mått på en ställning på gymmet, gör en ritning. köp material. anlita ngn händig kille som sätter ihop det.

byggde mig ett powerrack för under 2000kr. monteringen kostade mig 1 flaska whisky och en kärra ved :)Låter som en plan..

Hah, flaska whisky och en kärra ved. Verkligen grabb i skogen ;). Shysst prick att bygga ihop de iaf :)