handdator

Visa fullständig version : Anabolic Fuel.


harri
2003-01-29, 20:02
Någon som vet om Anabolic Fuel från Twinlab ger något överhuvudtaget eller om man bara gett den namnet "Anabolic" för att få många sålda. Har kommit över ett par burkar men vet inte om jag ska köra själv eller sälja dem.

Eiselt grabben: Du verkar veta det mesta kring kosttillskott, anser du att denna produkt, Anabolic Fuel, kan ge mig något, t.ex. mer massa?

Tacksam för svar.

EiseltUK
2003-01-29, 20:31
Originally posted by harri
Någon som vet om Anabolic Fuel från Twinlab ger något överhuvudtaget eller om man bara gett den namnet "Anabolic" för att få många sålda. Har kommit över ett par burkar men vet inte om jag ska köra själv eller sälja dem.

Eiselt grabben: Du verkar veta det mesta kring kosttillskott, anser du att denna produkt, Anabolic Fuel, kan ge mig något, t.ex. mer massa?

Tacksam för svar.

Den innehåller grenade aminosyror (leucin, isoleucin och valin) som finns naturligt i stor mängd i alla proteinpulver. En 30 grams protion av ett vanligt vassleprotein ger 5-6 gram BCAA, vilket skulle motsvara 7-8 kapslar. Räkna på vad det skulle kosta om man köpte produkten till ordniarie pris.

Du ska nog inte förvänta dig några extraordinära resultat. Men nu när du har burkarna så är det bara att köra på!

Mvh
Henrik