handdator

Visa fullständig version : Vilken typ av PM får ni mest?


Nalfaren
2006-10-12, 00:50
Med anledning på
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=77121

Så vore det intressant vilken typ av PM ni oftast får...
(sökte men hittade inga liknande)

--

Jag börjar, jag får oftast PM ang. designhjälp för logotyper,
hemsidor å porträttmålningar.. Vilket jag alltid gillar och uppskattar :)
Tyvärr har jag sällan tid att hjälpa till, förutom en del undantag.

MacLeod
2006-10-12, 00:52
Jag får inga som helst PM, tror jag fått 5 st sen jag reggade mig här.
När jag tänker efter är säkert 4 st från Pez.

eleni
2006-10-12, 00:53
PM? Sånt får jag aldrig ....

Löjtnant Blank
2006-10-12, 00:58
75 % har med poker att göra, resten är raggningsförsök från mini och Nina.

Loke
2006-10-12, 01:22
Mest diverse real life-relaterade uppmaningar från min kompis Spinkot som han har skickat när en av oss inte har till gång till msn. Sen ser jag några meddelanden från mods och koloeliten som nästan uteslutande är antingen tjafs och gnäll eller ogenomtänkta frågor, dvs meddelanden som jag med fördel hade kunnat ignorera.

Hades
2006-10-12, 06:38
"Vem är det på din avatar?"

Bronkitkorv
2006-10-12, 06:47
"jag ska spöa dej om jag ser dej i verkliga livet korvjävel"

Kwon
2006-10-12, 06:54
Jag får mest PM:s som ser ut såhär

http://img216.imageshack.us/img216/4108/janifor2dj2.jpg

Cilia
2006-10-12, 07:29
jag får nästan aldrig pm men får jag det är det oftast om när vi ska träna eller fika.

Krokodilen skrev i en tråd att om man inte får raggningsPM på kollo har man verkligen misslyckas för t o m han får det. Det fick mig nästan att börja gråta. Jag är så totalt misslyckad.

mangs
2006-10-12, 07:38
Förutom raggningsförsök från diverse kvinnliga och manliga :MrT: medlemmar.

så får jag mest PM ang:

* Träningstips
* Tränings-scheman
* respons på något inlägg
* lägesuppdatering av vissa från "det gamla Kolozzeum"


Jag tror den typ av PM man får beror på i vilka trådar man är mest aktiv. :Virro

Scratch89
2006-10-12, 07:45
"Visst var det du som stod och sålde jordgubbar i somras?"

Beecher
2006-10-12, 08:02
sedan jag lagt upp benbilden i min träningsdagbok så har jag fått skamliga erbjudanden från okända medlemmar, på grund av att "antydan till könsorgan finns i mina kalsonger på bilden", dags att börja censurera sådant, får skylla mig själv *slap*

annars är det mest svar från PM jag själv skickat angående träningsscheman eller annat :thumbup:

Jay-Z
2006-10-12, 08:05
Standard-PM från Ogge eller Melancoolio: Aaaaaaarrrrgggghhhh!!!11 TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖCK!!!

Standard-PM från övriga medlemmar: "Nej, jag har inte webcam. Gå och dö".

mini
2006-10-12, 08:14
Mina pm kommer oftast från någon av de få jag pennfajtas (vad heter det i cyberspejsversion egentligen? Tangentfajtas?) med. Det är länge sedan jag fick pm från någon jag inte spammat först.

Nina L
2006-10-12, 08:16
Jag får alla möjliga här, faktiskt. Ingen typ är vanligare än någon annan. Kwon brukar fråga "Har du den bilden i större format?"

På BODY är det en annan sak. Där gäller det nästan uteslutande forumfunktioner, träning eller mina implantat.

Action
2006-10-12, 08:20
Mest PM av typen.

"Grym kropp, har du något bra kostupplägg."

"Schysst fysik, kan jag få ditt träningsupplägg."

Svarar aldrig på PM på det här forumet om jag inte känner personen ifråga. För ovanstående frågor är ju omöjliga att ge svar på i ett PM. *screwy*

jogustaf
2006-10-12, 08:28
Jag har inte fått nått PM här. :-( Har iofs inte gjort några större uttalanden eller lagt ut bilder heller...

Niclaaas
2006-10-12, 08:34
jag tror att jag enbart fått svar på PM jag skickat själv. har t.ex. ställt några pokerfrågor till löjtnant blank, kostfrågor till grub osv

EDIT: kom på att jag fått ett PM när jag inte skickat något först... det var en varning :D

s_himself
2006-10-12, 08:35
Jag får inga. Eller jo, någon ville ha hjälp med någon undersökning.

AFanatic
2006-10-12, 08:37
Lite olika, en del handlar om träning och upplägg andra om glass, kladdkaka, gifflar osv. Ibland handlar det om rumpor. Några enstaka raggningsförsök har droppat in... Men de som är roligast att få är från tjejer som uppskattar min träning/journal. De blir själva motiverade och inspirerade av träningen och de fysiska framstegen jag visar upp. :em: Ofta vill de veta vad jag har för mål och själva få tips och det är väldigt smickrande. :)

elan
2006-10-12, 08:40
Flest är nog från personer som jag känner IRL, eller sådana som jag snart kommer att lära känna IRL. Frågor om man ska träffas och träna eller annat som normalt avverkas via msn (som jag inte kör på jobbet).

Sedan har jag fått en del från olika personer som försöker para ihop mig med folk. Kwon är upphov till en stor del av dessa, han försöker få ihop mig med både en och annan.

Björn S
2006-10-12, 08:40
Jag vet inte riktigt.. Har nått pm om kampsport, nått om gymnastik, nått om var jag tränar. Plus att jag hittade ett från 2004 där jag och min gamla träningspolare sade hej för första gången! :D Coolt.

Tricklev
2006-10-12, 08:49
Står Kwon för 50% av skickade PM´s på kolozzeum eller?*popcorn*

Mina Pm är rätt blandade, oftast handlar det om saker som diverse trådar jag är aktiva i berör.

Cilia
2006-10-12, 08:58
Flest är nog från personer som jag känner IRL, eller sådana som jag snart kommer att lära känna IRL. Frågor om man ska träffas och träna eller annat som normalt avverkas via msn (som jag inte kör på jobbet).

Sedan har jag fått en del från olika personer som försöker para ihop mig med folk. Kwon är upphov till en stor del av dessa, han försöker få ihop mig med både en och annan.
jobb utan msn?
hur klarar du digC?*L*

Kwon ger aldrig upp va?
outtrötlig energi

Börje H
2006-10-12, 09:16
60 % har ont någonstans
30 % vill ha träningstips
10 % struntsnack med polare
0 % raggning*grr*

jwzrd
2006-10-12, 09:22
"Snela klapa snopen?" Får jag oftast. En sjukt grov, stark och snygg kurd PM:ar ganska ofta och frågar triviala frågor om Nietzsche också :/

mini
2006-10-12, 09:28
60 % har ont någonstans
30 % vill ha träningstips
10 % struntsnack med polare
0 % raggning*grr*
Jaha, jag hamnade i träningstipskategorin när jag egentligen bara ville ragga alltså?:(

elan
2006-10-12, 09:33
jobb utan msn?
hur klarar du digC?*L*
Tja en annan måste ju faktiskt jobba när man är på jobbet. ;) Många dagar får jag klara mig utan Kolo också. Man vänjer sig.

Kwon ger aldrig upp va?
outtrötlig energi
Nej han ligger i ordentligt, fast nu har han hållt sig lugn ett tag.

Men ännu mer smickrad blev jag när en annan användare tyckte jag skulle passa perfekt ihop med hans kompis. Han hade gjort värsta analysen av mig och vad jag gillar och hur jag är som person och kommit fram till att jag och kompisen skulle gå bra ihop.

MacLeod
2006-10-12, 09:52
Jag vet inte riktigt.. Har nått pm om kampsport, nått om gymnastik, nått om var jag tränar. Plus att jag hittade ett från 2004 där jag och min gamla träningspolare sade hej för första gången! :D Coolt.

Gud va gulligt.

Börje H
2006-10-12, 09:59
Jaha, jag hamnade i träningstipskategorin när jag egentligen bara ville ragga alltså?:(
Faan vad jag är dum *slap* Jaja, chansen är väl förbi..... eller*popcorn*

Jazzman
2006-10-12, 10:09
100% av mina PM är från Jarod som vill köpa något.
/Jazz

shadowfire
2006-10-12, 10:18
Mestadels pm om vad jag gör för att motivera mig så mkt som jag gör och hur jag kommit igång med min träning...
Även en hel del arbetsrelaterade frågor om CV, jobbsökning, intervjuer etc. Funderar på att starta eget företag som karriärcoach om det fortsätter så mkt i PM på kolo som det gör. ;)

muddler
2006-10-12, 11:58
de flesta jag får handlar väl om folk som sett mig på olika ställen och fiske...

Beecher
2006-10-12, 12:25
de flesta jag får handlar väl om folk som sett mig på olika ställen och fiske...

fiskar du? lol


vad är ditt gäddrekord?

s_himself
2006-10-12, 12:27
[QUOTE=Beecher]fiskar du? lol


vad är ditt gäddrekord?[/QUOTE

Vet att han fick napp på en fin gädda på 156kg på sthlm kök och bar i sommras. :D

hultman
2006-10-12, 12:42
Jag får aldrig PM :(

aitamaa
2006-10-12, 13:27
Får aldrig PM. *cry*

muddler
2006-10-12, 14:40
[QUOTE=Beecher]fiskar du? lol


vad är ditt gäddrekord?[/QUOTE

Vet att han fick napp på en fin gädda på 156kg på sthlm kök och bar i sommras. :D

fakk :em:


annars ligger rekorden på 10.65 är med i den anrika tioklubben :D

Nilsjohan
2006-10-12, 15:00
Under min tid här så har jag fått ett PM (av någon som heter aliquis). Jag fattade inget av det pm:et, kanske var det ett raggningsförsök

Löjtnant Blank
2006-10-12, 15:11
kanske var det ett raggningsförsök
Från aliquis? Troligtvis inte.

mathor
2006-10-12, 15:16
För det mesta är det folk som försöker hetsa mig att antingen vara elak mot någon, eller att göra en smiley. Ibland händer det att jag får PM där folk länkar till inlägg där de varit grim and frostbitten, och menar att jag borde bli stolt över dem.

regus
2006-10-12, 15:23
jag har fått några Pm här på kolo..
det var mest "vad menar du med det?" och "jag har rätt till min åsikt!"

På body fick jag ett pm om att min avatar var stötande!

det var två sträckgubbar som hade sex.. no tits, ass or penises Nothin!
det stod bara "me, your mom" på bilden:(

Löjtnant Blank
2006-10-12, 15:23
mathor, du är alltså en slags torped? Hur mycket vill du ha för att öppet förolämpa en moderator?

mathor
2006-10-12, 15:24
mathor, du är alltså en slags torped? Hur mycket vill du ha för att öppet förolämpa en moderator?

Ta det i PM.

aliquis
2006-10-12, 15:43
Svar på frågor eller eventuellt frågor om var man kan köpa något, tror jag. Får inga pm typ =P

flenders
2006-10-12, 15:54
Har fått ett pm och det var som svar på en fråga angående ett gym när jag var sugen på att byta.

wintersnowdrift
2006-10-12, 16:03
Hm. Min PM-box svämmar inte direkt över nu för tiden, men tidigare har jag mest fått trevliga PM från folk som skrivit i samma trådar som jag och vill kommentera något. Alternativt PM från människor med intresse för långdistansidrotter.

Några enstaka skulle jag nog klassa som raggningsförsök också ;).

//Kristin

mathor
2006-10-12, 16:08
Hm. Min PM-box svämmar inte direkt över nu för tiden, men tidigare har jag mest fått trevliga PM från folk som skrivit i samma trådar som jag och vill kommentera något. Alternativt PM från människor med intresse för långdistansidrotter.

Några enstaka skulle jag nog klassa som raggningsförsök också ;).

//Kristin

Nämn inga namn!

dice
2006-10-12, 16:09
Private Messages: Unread 0, Total 0

Så har det alltid sett ut =)

cam
2006-10-12, 16:14
Får nästan aldrig pm men av de få var det nog några raggningsförsök, är lite dålig på att tyda sånt :em:

Kwon
2006-10-12, 16:18
Jag brukar få massa raggningsPM:s av Wennerberg :naughty:

wintersnowdrift
2006-10-12, 16:23
Nämn inga namn!

OK, men då kan jag ju istället avslöja att jag HAR sett mathor använda smileys (!).

//Kristin

mystic[-_-]
2006-10-12, 16:24
Kan få av Kwon där det står:

MYSTIC DEN REGERANDE

eller

MYSTIC CENA WHAT'S UP?

:D

Groggen
2006-10-12, 16:29
Några enstaka skulle jag nog klassa som raggningsförsök också ;).




:em: :em: :em:

Daniiiel
2006-10-12, 16:32
Får mest massa tafatta raggningsförsök från Angel på pm. *flex*

Hahahuh

Baha
2006-10-12, 16:52
dom få jag fått har varit av sexuell art oftast

Beecher
2006-10-12, 16:54
Hm. Min PM-box svämmar inte direkt över nu för tiden, men tidigare har jag mest fått trevliga PM från folk som skrivit i samma trådar som jag och vill kommentera något. Alternativt PM från människor med intresse för långdistansidrotter.

Några enstaka skulle jag nog klassa som raggningsförsök också ;).

//Kristin

men så är du ju söt också *BLINK*

Beecher
2006-10-12, 16:55
[QUOTE=s_himself]

fakk :em:


annars ligger rekorden på 10.65 är med i den anrika tioklubben :D

BAH, mitt rekord är 4,5kg, och ändå har jag legat i i ca 15 år med fiskandet...:(

min syrra fick en på 16kg för ett par veckor sen dessutom, och hon är liksom 12 år, akta ragen jag fick *grr*

Nina L
2006-10-12, 16:57
När en kille PM:ar en tjej om träningsråd, då är det raggningsförsök egentligen, va?

Kwon
2006-10-12, 16:58
ALLT är raggningsförsök, egentligen...

Löjtnant Blank
2006-10-12, 17:02
Ta det i PM.
Svara då, Leon.

Löjtnant Blank
2006-10-12, 17:03
När en kille PM:ar en tjej om träningsråd, då är det raggningsförsök egentligen, va?
Alla gånger.

Trance
2006-10-12, 17:48
Jag skickar mest svar på frågor/hot/beröm. Borde nog PM:a mer.

Allan
2006-10-12, 18:12
"Vad säger du om det här träningsupplägget?"
"Vilka benövningar är bra?"
"Kan du titta på den här filmen och säga om mina knäböj ser bra ut?"
"Har jag en kropp som skulle kunna tävla om tie år/hård träning/kur?"
"Vad säger du om en stack på deca och clenisar?" (!!!!!!!!)
"Vad säger du om det här träningsupplägget?"
"Om jag betalar din resa kan du komma till min skola och hjälpa mig med knäböjen?"
"Kan du skriva till min mamma (infoga e-post) och säga att man inte blir arg/krymper/får finnar (!) av styrketräning?"
"Kan du ringa min tränare och säga att han har fel?"
" Kan du banna bolio/jwzrd/cilia(!)/herkulez/D.Andersson/Gandalf...m fl"
" Alltså hur kan du låta folk berätta om anabola på Kollozzem. Du kan gärna läsa på www.dopingjouren.se om att de e farlugt..."
"Träna i morrn?" (StandardPM från Bucyrus)
"Hej allan. Kan inte du banna mig till den 2006.10.31? Jag bara måste koncentrera mig på den här tentan..."
"Kan du ändra mitt nick till Grooooooooooooooov?"
"Vad säger du om det här träningsupplägget?"

Osv

allan

Deceiver85
2006-10-12, 18:17
"vi tränar klockan XX på ÖKK ifall du ska med"

egge
2006-10-12, 18:19
"Om jag betalar din resa kan du komma till min skola och hjälpa mig med knäböjen?"

:laugh:

mathor
2006-10-12, 18:31
Svara då, Leon.

Nej, det var för tråkigt.

Ame
2006-10-12, 18:46
Har fått lite PM från folks om vill ha tips på sprintträning eller liknande.

Har fått en, i brist på bättre ord, källhänvisning från Allan en gång. :)

Cilia
2006-10-12, 18:57
"Vad säger du om det här träningsupplägget?"
"Vilka benövningar är bra?"
"Kan du titta på den här filmen och säga om mina knäböj ser bra ut?"
"Har jag en kropp som skulle kunna tävla om tie år/hård träning/kur?"
"Vad säger du om en stack på deca och clenisar?" (!!!!!!!!)
"Vad säger du om det här träningsupplägget?"
"Om jag betalar din resa kan du komma till min skola och hjälpa mig med knäböjen?"
"Kan du skriva till min mamma (infoga e-post) och säga att man inte blir arg/krymper/får finnar (!) av styrketräning?"
"Kan du ringa min tränare och säga att han har fel?"
" Kan du banna bolio/jwzrd/cilia(!)/herkulez/D.Andersson/Gandalf...m fl"
" Alltså hur kan du låta folk berätta om anabola på Kollozzem. Du kan gärna läsa på www.dopingjouren.se om att de e farlugt..."
"Träna i morrn?" (StandardPM från Bucyrus)
"Hej allan. Kan inte du banna mig till den 2006.10.31? Jag bara måste koncentrera mig på den här tentan..."
"Kan du ändra mitt nick till Grooooooooooooooov?"
"Vad säger du om det här träningsupplägget?"

Osv

allan
VAAAAAAA!!!?????
jag som trodde alla älskade mig

Bolio
2006-10-12, 18:59
"Vad säger du om det här träningsupplägget?"
"Vilka benövningar är bra?"
"Kan du titta på den här filmen och säga om mina knäböj ser bra ut?"
"Har jag en kropp som skulle kunna tävla om tie år/hård träning/kur?"
"Vad säger du om en stack på deca och clenisar?" (!!!!!!!!)
"Vad säger du om det här träningsupplägget?"
"Om jag betalar din resa kan du komma till min skola och hjälpa mig med knäböjen?"
"Kan du skriva till min mamma (infoga e-post) och säga att man inte blir arg/krymper/får finnar (!) av styrketräning?"
"Kan du ringa min tränare och säga att han har fel?"
" Kan du banna bolio/jwzrd/cilia(!)/herkulez/D.Andersson/Gandalf...m fl"
" Alltså hur kan du låta folk berätta om anabola på Kollozzem. Du kan gärna läsa på www.dopingjouren.se om att de e farlugt..."
"Träna i morrn?" (StandardPM från Bucyrus)
"Hej allan. Kan inte du banna mig till den 2006.10.31? Jag bara måste koncentrera mig på den här tentan..."
"Kan du ändra mitt nick till Grooooooooooooooov?"
"Vad säger du om det här träningsupplägget?"

Osv

allan

:laugh: :laugh: :laugh:

dice
2006-10-12, 21:21
Jag fick ett PM, tack Diggler!

I'm so special, I am

melancoolio
2006-10-12, 21:24
Standard-PM från Ogge eller Melancoolio: Aaaaaaarrrrgggghhhh!!!11 TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖCK!!!


Exakt. Enbart vettiga pm från mig. TTTTRRRRRÖÖÖÖÖÖCCCCKKKKKKK

Fick ett ganska kul pm från en medlem jag ej känner när jag hade en söt flicka som avatar. Hahahaha! *kissass*

Sebbe_H
2006-10-12, 21:39
Nåra som velat bråka :D Nån som frågat efter msn och nån av modsen ang fel i forumet..

Jag vill ha mer PM:D

AlexGBG
2006-10-12, 22:24
PM? jag får aldrig några pm!

Cykelmannen
2006-10-12, 23:29
Cykelfrågor (70%) och frågor om träningsupplägg med helkroppspass (30%)

tuben
2006-10-13, 00:01
Ett antal om att vara robotsoldat i lumpen.
Några om min "snela klapa snopen" t-shirt

L-Sami
2006-10-13, 00:09
Personer som vill ha hjälp med ett kost eller träningsprogram + en massa andra tips om träning.

Lilly
2006-10-13, 00:20
Personer som vill ha hjälp med ett kost eller träningsprogram + en massa andra tips om träning.


Ingar beundrare/beundrarinnor?

L-Sami
2006-10-13, 00:30
Ingar beundrare/beundrarinnor?

Från några av mina "beundrare"

"snygg kropp, utan att det ska klinga fel allstå"

"ta inte illa upp om jag frågar för personliga frågor,
men mitt mål är att komma in ugnefär den formen du är i"

"Lust att dra upp en bildtråd? Tycker att din fysik ser intressant ut"

Beundrarinnorna har varit för blyga av sig. Tjejer är också välkomna med träningsfrågor eller raggnings försök ;)

Empe
2006-10-13, 00:33
"Hej allan. Kan inte du banna mig till den 2006.10.31? Jag bara måste koncentrera mig på den här tentan..."

Du försöker inte avråda dessa från kolozzeum en längre tidsperiod? t.ex. en timme eller två? för att de ska få känna på den riktiga världen?

Edit: Jag har fått 6 PM, de ni!!

no1fitness
2006-10-14, 04:49
Jag får PM titt som tätt och det är oftast personer som ger mig komplimanger för min fysik elelr tävlingar jag gjort och undrar lite försiktigt om jag kan svara på lite frågor de har om kost, träning eller tävling.
Jag svarar på ALLA PM även om jag inte vet vem personen är för att tacka för att de är intresserade av min åsikt.:)

Jag uppskattar dessa jättemycket och känner mig hedrad över att en del ser mig som "kunnig" och vill ha min hjälp.
Tror inte jag fått några raggningsförsök om man bortser från Herks dagliga terror. :D

rememberence
2006-10-14, 10:07
jag får inga pm alls :(

Fettecke
2006-10-14, 11:58
de PM jag får är svar på det jag frågat ;D

sammy1
2006-10-14, 12:04
Fått några privata ang om det var jag som var med i body för ett tag sedan, och några frågor om kosttilskott då :)

stahlberg
2006-10-14, 17:40
Den överlägsna merparten av mina pm gäller frågor om träning och träningsprogram. Den överlägsna merparten av träningsfrågorna gäller SL-träning (som i princip är den enda typen av träningsfrågor jag svarar på). Detta är jag glad över, för det visar att de som pm-ar mig har förstått vad jag "står för" här på Kolozzeum.

Jag strävar för övrigt till att besvara alla pm som gäller SL. Däremot kan jag pga flera orsaker inte alltid lova att besvara pm i den ordning de kommit. Om någon märker att jag inte svarat, så pm-a på nytt och påminn mig. Ibland kan det hända att jag i misstag raderat ut någon av frågorna.

Numera försiggår en del av min "pm-verksamhet" via vanlig e-mail.

Ryska_raketen
2006-10-14, 17:44
mestadels porr.

Sällen
2006-10-14, 18:33
Jag får aldrig PM :D

alexsingh
2006-10-14, 18:37
varningar

Löjtnant Blank
2006-10-14, 19:30
Den överlägsna merparten av mina pm gäller frågor om träning och träningsprogram. Den överlägsna merparten av träningsfrågorna gäller SL-träning (som i princip är den enda typen av träningsfrågor jag svarar på). Detta är jag glad över, för det visar att de som pm-ar mig har förstått vad jag "står för" här på Kolozzeum.

Jag strävar för övrigt till att besvara alla pm som gäller SL. Däremot kan jag pga flera orsaker inte alltid lova att besvara pm i den ordning de kommit. Om någon märker att jag inte svarat, så pm-a på nytt och påminn mig. Ibland kan det hända att jag i misstag raderat ut någon av frågorna.

Numera försiggår en del av min "pm-verksamhet" via vanlig e-mail.
stahlberg, du är hawt. Är du fortfarande suris på mig?

Jorgen
2006-10-14, 19:31
Krokodilen skrev i en tråd att om man inte får raggningsPM på kollo har man verkligen misslyckas för t o m han får det.
Fan. :(

Yankeee
2006-10-14, 20:53
Ryska_raketen brukar skicka "vad sägs om ett par glas rött ikväll?" varannan dag ungefär.

stahlberg
2006-10-16, 01:17
Blank : Jag undrar om jag VERKLIGEN varit sur på dig på riktigt? Eller har vi bara argumenterat lite i någon Allmänt-tråd? (Jag gillar att argumentera men blir sällan sur pga det, fastän det kan verka så när jag blir frän i resonemanget)

Löjtnant Blank
2006-10-16, 01:58
stahlberg, vad det än var, är det är gammalt och glömt.

haiduc
2006-10-16, 12:24
Inga alls. :)

jim
2006-10-16, 12:26
ahh, kan man skicka PM? *rolleyes*

stahlberg
2006-10-16, 17:47
Blank : Självklart!

mirrranda
2006-10-16, 18:43
RaggningsPM :em:

Inte för att jag har något emot det :D

daja
2006-10-16, 20:02
har fått en eller två, de var varningar.