handdator

Visa fullständig version : Swe VS UK


Kwon
2006-10-04, 22:37
Swedish VS British Nightclubs - Where do you want to go tonight? (http://www.jacatu.de/wbb2/t7850-swedish-versus-british-nightclubs.html)


http://www.collegehumor.com/video:1710927/

nirre
2006-10-04, 22:45
blir någ sverige hehe

schysta brudar (de svenska) är det Natacha från paradise på den sista bilden på svenska klubben?

Empe
2006-10-04, 22:50
Storbritaniens (stavning?) invånare måste ju vara ett av världens till utseendet fulaste folk. Det kan jag säga utan att tvivla.

Jag dömer inte bara utifrån dessa bilder utan från andra bilder/filmer jag sett. Okej det r klart det finns snygga människor i (på) storbritanien också, men de är inte ens i närheten lika många som här i sverige.

Kwon
2006-10-04, 22:51
blir någ sverige hehe

schysta brudar (de svenska) är det Natacha från paradise på den sista bilden på svenska klubben?

aa det e Peyre på sista.

New Pig n Whistle verkar dock ha en riktigt skön stämning!

Kabuto
2006-10-04, 22:52
blir någ sverige hehe

schysta brudar (de svenska) är det Natacha från paradise på den sista bilden på svenska klubben?

Yup

Baan
2006-10-04, 22:52
Absolut UK, jag tar hellre dom fula brudarna än dom fjortisgänget.

NiXPhoenix
2006-10-04, 22:53
blir någ sverige hehe

schysta brudar (de svenska) är det Natacha från paradise på den sista bilden på svenska klubben?



Det engelska exemplet var ju inte direkt snällt. :D
Ja det måste vara Natacha, men med en lite mörkare hårfärg än man är van att se henne i. Har en polare som satt bredvid henne när han var på bio, han påstår att hennes bröst inte alls verkar så stora i verkligheten.

Kabuto
2006-10-04, 22:53
Storbritaniens (stavning?) invånare måste ju vara ett av världens till utseendet fulaste folk. Det kan jag säga utan att tvivla.

Jag dömer inte bara utifrån dessa bilder utan från andra bilder/filmer jag sett. Okej det r klart det finns snygga människor i (på) storbritanien också, men de är inte ens i närheten lika många som här i sverige.

Nog för att bilderna från UK verkade vara från nån random krog och de svenska bilderna från en VIPklubb.

Kwon
2006-10-04, 22:54
Absolut UK, jag tar hellre dom fula brudarna än dom fjortisgänget.

Var väl inget fel på brudarna, men det verkar vara stor skillnad på stämningen.

Kwon
2006-10-04, 22:54
Nog för att bilderna från UK verkade vara från nån random krog och de svenska bilderna från en VIPklubb.

New Pig n Whistle är inte vilken random krog som helst.

Baan
2006-10-04, 22:55
Var väl inget fel på brudarna, men det verkar vara stor skillnad på stämningen.

Jag & du uppskattar väl den brittiska stämningen? Vi kan organisera en egen turnering, såg direkt 8 eventuella fighters på bilderna där. Jag kan vara bruden som visar upp rondnnummer!

nirre
2006-10-04, 22:55
Det engelska exemplet var ju inte direkt snällt. :D
Ja det måste vara Natacha, men med en lite mörkare hårfärg än man är van att se henne i. Har en polare som satt bredvid henne när han var på bio, han påstår att hennes bröst inte alls verkar så stora i verkligheten.

jävlar schsyt, skulle ladrig kunna koncentrera mig på filmen om hon satt bredvid en, men har inte hon minskat eller tagit bort sina bröstimplant?

NiXPhoenix
2006-10-04, 22:55
New Pig n Whistle är inte vilken random krog som helst.



Är det en establishment du är bekant med eller?

Kwon
2006-10-04, 22:56
Är det en establishment du är bekant med eller?

Har hört (hearsay) att det skall vara Newcastle-Upon-Tynes toppklubb.

Empe
2006-10-04, 22:56
Nog för att bilderna från UK verkade vara från nån random krog och de svenska bilderna från en VIPklubb.

Men skulle man jämföra bilder från random krog i Sverige och random krog i England så skulle Sverige lätt ha flest snygga tjejer och killar.

Kwon
2006-10-04, 22:57
Men skulle man jämföra bilder från random krog i Sverige och random krog i England så skulle Sverige lätt ha flest snygga tjejer och killar.

Med mindre folk som rullar runt med blåtiror... :D

Baan
2006-10-04, 22:57
Men skulle man jämföra bilder från random krog i Sverige och random krog i England så skulle Sverige lätt ha flest snygga tjejer och killar.

Hmmmm kanske i medel, jag vet inte, men med lite oflyt så kan man råka pricka in en krog med en snygg tjej av tiotusen.

Snafu
2006-10-04, 22:58
jag bor i stan där dom där bilderna togs (Newcastle). To be fair, dom är tagna från stans sunkigaste ställe.

Men det är faktiskt en representativ bild från en stor del av ställena här. Sånt där jävla pack bor turligtvis inte i stan eller ens i närheten så man slipper se skiten allt som oftast men på helgerna är det oundvikligt.

Kwon
2006-10-04, 23:00
jag bor i stan där dom där bilderna togs (Newcastle). To be fair, dom är tagna från stans sunkigaste ställe.

Men det är faktiskt en representativ bild från en stor del av ställena här. Sånt där jävla pack bor turligtvis inte i stan eller ens i närheten så man slipper se skiten allt som oftast men på helgerna är det oundvikligt.

Nu pajjade du allt Snafu! :D

Inte för att någon trodde, men ändå! :devil:

Snafu
2006-10-04, 23:02
Nu pajjade du allt Snafu! :D

Inte för att någon trodde, men ändå! :devil:

Hehe alltså, jag tror de flesta svenskar tror att alla engelska tjejer är

1. fula
2. bleka
3. rödhåriga.

Det är fel, dom bor i Skottland.

Kwon
2006-10-04, 23:03
Hehe alltså, jag tror de flesta svenskar tror att alla engelska tjejer är

1. fula
2. bleka
3. rödhåriga.

Det är fel, dom bor i Skottland.

Samt dåliga tänder.

Snafu
2006-10-04, 23:05
Samt dåliga tänder.
Jag har aldrig sett så många tandlösa som här. Helt sjukt faktiskt. Klassamhälle for the win, jag flyttar till gated community så fort jag bara kan.

Kwon
2006-10-04, 23:07
Jag har aldrig sett så många tandlösa som här. Helt sjukt faktiskt. Klassamhälle for the win, jag flyttar till gated community så fort jag bara kan.

Vad är det dom käkar i Newcastle egentligen?

Skiter dom i tandhygien kanske?

Snafu
2006-10-04, 23:10
Vad är det dom käkar i Newcastle egentligen?

Skiter dom i tandhygien kanske?

Mja förutom chips till lunch menar du? Jag tror det är all alkohol de dricker. Sen har dom nog inte råd att gå till tandis heller, trots att det är billigare än i Sverige.

NiXPhoenix
2006-10-04, 23:11
Nog för att bilderna från UK verkade vara från nån random krog och de svenska bilderna från en VIPklubb.


Nja, bilderna är från ett antal olika klubbar i stockholm, det är en webbsida som heter sthlmvip. Testade adressen nu och man kommer till nån Piccaboo.com - "hela Sveriges mingelcommunity". Vad det är för klubbar låter jag någon insatt avgöra. :)


jävlar schsyt, skulle ladrig kunna koncentrera mig på filmen om hon satt bredvid en, men har inte hon minskat eller tagit bort sina bröstimplant?


Det värsta är att han sett henne tidigare en gång nån månad innan eller så, han satt mittemot? henne på tunnelbanan. Han säger att hon ser mer "normal" ut i verkligheten utan så mycket smink och i mer slappa kläder.

nirre
2006-10-04, 23:18
Det värsta är att han sett henne tidigare en gång nån månad innan eller så, han satt mittemot? henne på tunnelbanan. Han säger att hon ser mer "normal" ut i verkligheten utan så mycket smink och i mer slappa kläder.[/QUOTE]

okej, själv har man suttit emot hennes modelpolare marie plosjö *slap*

NiXPhoenix
2006-10-04, 23:33
okej, själv har man suttit emot hennes modelpolare marie plosjö *slap*



Nice :cool:

Lord_Real
2006-10-04, 23:43
Jo det finns mycket snyggare tjejer i sverige än england.
Men det är fasligt synd att de där sidorna bara visar upp smalfeta bimbo fjortisar som ser ut som fotostatkopior på sveriges tråkigaste tidning... Slitz....

jaja... Det är väl vad folk vill ha.... Själv kan jag inte förstå varför folk vill ha, fejkblondiner med plastbröst, utan muskler, som anorexiabantat ned sig (för att få en kropp helt utan träning) för att se ut som sin favorit dockusåpakändis (eller ännu värre faktiskt ÄR en dockusåpakändis)... Nej usch och fy för sådana fjortisar på nattklubbar!

Löjtnant Blank
2006-10-04, 23:54
Här i Sverige klär vi oss bättre när vi tränar. Kolla killarna (och tjejen med svettbandet) i bakgrunden.

http://www.jacatu.de/jpg/Bild18.jpg

Löjtnant Blank
2006-10-04, 23:55
Jo det finns mycket snyggare tjejer i sverige än england.
Men det är fasligt synd att de där sidorna bara visar upp smalfeta bimbo fjortisar som ser ut som fotostatkopior på sveriges tråkigaste tidning... Slitz....

jaja... Det är väl vad folk vill ha.... Själv kan jag inte förstå varför folk vill ha, fejkblondiner med plastbröst, utan muskler, som anorexiabantat ned sig (för att få en kropp helt utan träning) för att se ut som sin favorit dockusåpakändis (eller ännu värre faktiskt ÄR en dockusåpakändis)... Nej usch och fy för sådana fjortisar på nattklubbar!
http://www.tu-chemnitz.de/phil/leo/bilder_neu/politicallycorrect.jpg

pragmatist
2006-10-05, 00:18
Jag såg Bingo Rimér och Natacha Peyre tillsammans en gång på bussen innan hon blev känd och min första reaktion var "oj, inte visste jag att han hade en dotter i 10-årsåldern".

MUGEN
2006-10-05, 07:42
Har hört (hearsay) att det skall vara Newcastle-Upon-Tynes toppklubb.

toppklubb är i överkant, snarare en nattklub ökänd bra mycket längre ned i landet än the toon och av fler än lokala geordie-lads.
ett ord: chavs!

när det kommer till klubbande på någolunda jämförbar nivå skulle jag ta vilken engelsk framför svensk som helst, nattlivet i storbritannien håller bättre standard, precis som den brittiska mentaliteten.. och kvinnorna är inte på någotsätt oattraktiva.

forumsintelektuella som baserar sina omdömen på tv-bilder har jag inte mycket till övers...

skottar är fula, ja.

land of hope and glory!

Cilia
2006-10-05, 07:55
men visst har den där varit uppe förrut?
Kwon du är sen som alltid!
Bättring i leden

Antosh
2006-10-05, 08:46
Verkar finnas ett samband mellan antalet snygga tjejer och vad spriten kostar. Det finns inga fula brudar, bara för lite sprit :thumbup:

Wain
2006-10-05, 08:50
och kvinnorna är inte på någotsätt oattraktiva.


Jo, sämst i västvärlden?
*innocent*

nirre
2006-10-05, 09:45
ni som skriver att ni hatar svenska blondiner blablabla m.m. är för att ni verkar aldrig få nått och är avundsjuka. Om tex Natacha Peyre kom fram till nån av er och var intresserad av er och ville hitta på nå kul (ni vet vad jag menar) skulle ni banga då, för ni hatar svenska blondiner, bröstimplant m.m.

Snafu
2006-10-05, 09:54
Hursomhaver, jag vill tebax till Sverige. Damerna är trots allt i regel mer vältränade och fina! Det skulle vara jäkla skönt att kunna köpa snus i affärer också...samt kexchocklad....och dajm....och filmjölk...OCH SLIPPA SE ALLA CHAVERS!

dared
2006-10-05, 11:18
nattlivet i storbritannien håller bättre standard, precis som den brittiska mentaliteten..




Smaken är som baken... Extacy-poppande ungdomar, alltid med lagtröja från favoritlaget, och sen som skriker och tjoar är iaf inte min grej.





forumsintelektuella som baserar sina omdömen på tv-bilder har jag inte mycket till övers...

skottar är fula, ja.



forumsintelektuella som baserar sina omdömen på tv-bilder har jag inte mycket till övers... Skottarna kommer från samma skrot och korn som engelsmännen.

Boven
2006-10-05, 11:46
Att folk från storbritanien generellt är fulare är ett känt faktum, lika väl är att skandinaver generellt är snyggare ett känt faktum.

mvh Boven

nim
2006-10-05, 11:53
Tycker britterna och folk från öststaterna att dom är fula eller har dom andra skönhetsideal?

Vi tycker ju tex inte bara att vi själva är snygga utan även att många från bl a latinamerika ser bra ut.

Baan
2006-10-05, 13:00
Tycker britterna och folk från öststaterna att dom är fula eller har dom andra skönhetsideal?

Vi tycker ju tex inte bara att vi själva är snygga utan även att många från bl a latinamerika ser bra ut.

Jag vet inte om skönhetsideal, men med tanke på vilka länder du ringar in så ligger vi geografiskt nära så jag misstänker att det inte är någon större skillnad. Tycker också det finns en hel del snygga brudar från öststatländerna (vilket täcker in väldigt många länder). Deras problem är möjligtvis brist på resurser att snygga till sig.

Om man är skilled så går det bra htita en del "brister" hos svenska tjejer (generalisering som fan men wtf.), jag gillar t ex inte platta rövar. Finns viss överskott av det i Sverige :(

Kwon
2006-10-05, 13:38
toppklubb är i överkant, snarare en nattklub ökänd bra mycket längre ned i landet än the toon och av fler än lokala geordie-lads.
ett ord: chavs!

när det kommer till klubbande på någolunda jämförbar nivå skulle jag ta vilken engelsk framför svensk som helst, nattlivet i storbritannien håller bättre standard, precis som den brittiska mentaliteten.. och kvinnorna är inte på någotsätt oattraktiva.

Kan du inte lägga upp lite bilder från dina favoritklubbar Mugen?

Kwon
2006-10-05, 13:39
men visst har den där varit uppe förrut?
Kwon du är sen som alltid!


Som alltid? ;)

Lantz
2006-10-05, 13:46
Håller med att England kan vara riktigt sunkigt när det gäller brudar, har själv varit här i 3 år och pluggat. Fast bilderna som Kwon la upp är ju såklart en överdrit...ta fram bilder från nån klubb i London så ser det något anorlunda ut. Går inte att jämföra med de "chavs" som finns på bilder Kwon la upp. Ni kan läsa mer om på denna sida www.chavscum.co.uk om englands underklass. Ska själv till london imorgon och ser fram imot lite ögongodis :D då jag bor i Norwich och där finns det gott om chavs

MvH
Lantz

dared
2006-10-05, 14:36
g.

Om man är skilled så går det bra htita en del "brister" hos svenska tjejer (generalisering som fan men wtf.), jag gillar t ex inte platta rövar. Finns viss överskott av det i Sverige :(


Jo fast just platta rövar tycker jag främst är ett slaviskt attribut.
Väldigt många slaver har jag märkt har lite hängplatt röv.

Håller med om att det är fult.

Baan
2006-10-05, 14:53
Jo fast just platta rövar tycker jag främst är ett slaviskt attribut.
Väldigt många slaver har jag märkt har lite hängplatt röv.

Håller med om att det är fult.

Med platt menar jag från sidan så det inte råder något missförstånd. Vet inte hur det ligger till generellt sätt i Östeuropa men det jag sett av dom som passer in i folkgruppen slaver så har dom bättre bakdelar än svenska tjejer. Dock inte sagt att det inte finns mycket bättre :)

Kwon
2006-10-05, 15:20
Mellanting mellan svenska tjejer och brasilianska tjejer e nice.

Baan
2006-10-05, 15:23
Mellanting mellan svenska tjejer och brasilianska tjejer e nice.

*high five*

Löjtnant Blank
2006-10-05, 16:58
*high five*
Ha, ha. Du gav just Kwon en cyber-five. Det är till och med töntigare än att ge någon en five på riktigt.

Hades
2006-10-05, 18:01
Hehe alltså, jag tror de flesta svenskar tror att alla engelska tjejer är

1. fula
2. bleka
3. rödhåriga.

Det är fel, dom bor i Skottland.
Och i Irland.

Baan
2006-10-05, 18:21
Ha, ha. Du gav just Kwon en cyber-five. Det är till och med töntigare än att ge någon en five på riktigt.

Ok.

http://img201.imageshack.us/img201/6724/viktigtcz3.jpg

Batman
2006-10-05, 18:29
Uhm, för mig går länken till Aaron and Nick Carter teach us a thing or two about sibling rivalry.

Kwon
2006-10-05, 18:43
Uhm, för mig går länken till Aaron and Nick Carter teach us a thing or two about sibling rivalry.

Såg du den? Visst e dom galna dom där två! :devil:

Dumleman
2006-10-05, 18:47
Glöm inte bort att man ser på bilderna genom nyktra ögon, antar jag. Efter några promille är nog de brittiska tjejerna minst lika vackra som de svenska dockorna.

Kwon
2006-10-05, 18:51
Så sant som det är sagt Dumle.

dared
2006-10-05, 19:08
Glöm inte bort att man ser på bilderna genom nyktra ögon, antar jag. Efter några promille är nog de brittiska tjejerna minst lika vackra som de svenska dockorna.

Lol, och jag som trodde att jag drack mig stupfull innan, och på, krogen.

Pepparkakssmurfen
2006-10-05, 19:12
Glöm inte bort att man ser på bilderna genom nyktra ögon, antar jag. Efter några promille är nog de brittiska tjejerna minst lika vackra som de svenska dockorna.

Du menar efter 12 promille?

Dumleman
2006-10-05, 19:15
Du menar efter 12 promille?
Nej det räcker nog med 2-3 promille!

Löjtnant Blank
2006-10-05, 23:00
http://img201.imageshack.us/img201/6724/viktigtcz3.jpg
Är det en 15"-skärm jag skönjer?

Baan
2006-10-05, 23:07
Är det en 15"-skärm jag skönjer?

Ja, min 3.5 kgs tunga släpbara inspiron 5150. Numera mer en stationär dator än en laptop. Orka bära så tung dator :(

MacLeod
2006-10-05, 23:10
High five är coolt.
Höja handen o skrika "high five", folk tittar på dig lite som att dom blev tagna på sängen "är det verkligen okej?".
När dom höjer sin hand, tar du bort din o säger "är du dum eller?!".
Generat tittar dom ned i backen, o du kan flina nedlåtande åt dom.

Löjtnant Blank
2006-10-06, 13:58
He, he. Jag bara narras lite med den gode Baan.

Men jag vet fortfarande inte om han menade allvar med sin high five. Det är ett mysterium.

Baan
2006-10-06, 14:43
He, he. Jag bara narras lite med den gode Baan.

Men jag vet fortfarande inte om han menade allvar med sin high five. Det är ett mysterium.

Hur kan en high five var allvarlig? *rolleyes*

Om du vill veta vad jag menade så ville jag variera språket och inte bara säga "Fan vad du har rätt Kwon.".

Kwon
2006-10-06, 16:01
Variering i sitt språk är mkt bra.

Dock kommer det alltid en språkpolis som klagar på "dito" och andra ord, det är oundvikligt. It never fails.

Baan
2006-10-06, 16:02
Det är tyvärr så Kwon. Lt. B. är en hata.

Kwon
2006-10-06, 16:08
Här försökte Baan dessutom att "spexa" till det lite, och vad får han?

Antydan på att det skulle vara löjligt. :(

Löjtnant Blank
2006-10-06, 21:41
Det är tyvärr så Kwon. Lt. B. är en hata.
Det förutsätter dock att du är en player... och nu inser du säkert själv att ekvationen inte stämmer.

Löjtnant Blank
2006-10-06, 21:42
Här försökte Baan dessutom att "spexa" till det lite, och vad får han?

Antydan på att det skulle vara löjligt. :(
Antydan? Jag sa det rakt ut, tillsammans med MacLeod. En gång till: high fives är "töntiga".

http://z.about.com/f/wiki/e/en/thumb/6/6e/Airquotes.jpg/200px-Airquotes.jpg

Baan
2006-10-06, 23:23
Det förutsätter dock att du är en player... och nu inser du säkert själv att ekvationen inte stämmer.

Men Gösta, du töntförklarar dig själv nu genom att använda ordet player. :sleep:

MacLeod
2006-10-06, 23:26
Det är LOW five som gäller, inget annat.

Timme
2006-10-07, 00:28
Själv så tyckte jag att Baans "high five" var mycket skojigt och omväxlande. Jag gillade det! Mer sådant tack istället för

+1

:)

Kwon
2006-10-07, 00:29
Själv så tyckte jag att Baans "high five" var mycket skojigt och omväxlande. Jag gillade det! Mer sådant tack istället för

+1

:)

:)

MacLeod
2006-10-07, 00:32
Ja, +1 är verkligen töntigt!

Jag kom tillbaka efter semestern, och fattade inte varför Pez satt och gav pluspoäng till varenda jävla snubbe i olika trådar. Resten är historia..
Men vilken jävla historia det blev!