handdator

Visa fullständig version : Top of the Line


Jorma
2003-01-27, 23:25
Köpte deras gainers idag från ************* med några polare (för att slippa frakt...tattare som man är). Sen slog det mig att jag inte vet nåt om produkten, men det var så grymt bra erbjudande att jag slog till (300 spänn för 4 kg) Tänkte bara kolla om jag har kastat pengarna i sjön eller om det är ett bra inköp, erfarenheter från er som använt det?

:hbang:

Officer
2003-01-28, 10:43
Jag har käkat Top of The Line i snart ett år, och jag är väldigt nöjd med deras gainers.
Den är god (jordgbubben iallafall) och har en schysst konsistens, lätt att blanda i shakern och lätt att dricka.

dared
2003-01-28, 11:37
De flesta gainers är inte så prisvärda.. skulle vilja säga att denna är en av de mest prisvärda.. pga priset, smaken,konsistensen osv..

Jag skulle dock isf köpt vassle och blandat i egna kolisar men det är en smaksak,

Ninjasmurf
2003-01-28, 11:37
Köpte choklad versionen va gainern för en månad sen typ, tycker den har varit mkt bra, speciellt med tanke på priset. Inte många gainers som ligger på 75:-/kg :)

Pain Barrier
2003-01-28, 21:52
En bekant till mig som provat tyckte att det smakar alldeles för "sötningsmedels-sött"...

Kvaliteten upplevde han väl som ok, har jag för mig.