handdator

Visa fullständig version : Hur många instruktörer finns det här??


knazcandy
2006-10-03, 09:24
Hur många är det som faktiskt arbetar med just friskvård och träning/kost här?

Själv är jag licensierad Schwinn-instruktör inom cykel. Piskar:whipped: mina cyklister ett par gånger i veckan och dessutom är jag styrkeinstruktör på Njoy.

Arne Persson
2006-10-03, 09:32
Jag är en stolt outbildad utbildande styrketräningsinstruktör sedan 1978.:)

Cilia
2006-10-03, 09:48
Jag är en stolt outbildad utbildande styrketräningsinstruktör sedan 1978.:)
men en duktig sån!

Piranha
2006-10-03, 11:18
Den stora frågan vad är nu en swinninstuktör?

Vi har en massa utbildade instruktörer på vårt gym också man känner igen dem på deras säckiga kläder plus att dem är själva helt otränade (vissa undantag finns)

Krampus
2006-10-03, 11:23
Vi har en massa utbildade instruktörer på vårt gym också man känner igen dem på deras säckiga kläder plus att dem är själva helt otränade

Jepp. :D

Cinna
2006-10-03, 11:43
Vi har en massa utbildade instruktörer på vårt gym också man känner igen dem på deras säckiga kläder plus att dem är själva helt otränade (vissa undantag finns)

*popcorn*

knazcandy
2006-10-03, 11:49
Den stora frågan vad är nu en swinninstuktör?
Om du läser meningen en gång till så skrev jag att jag är instruktör inom cykel (spinning). Och min utbildning har jag fått hos just Schwinn, ett utbildningsföretag inom just cykel.
http://www.schwinnbike.com/

Piranha
2006-10-03, 11:52
Om du läser meningen en gång till så skrev jag att jag är instruktör inom cykel (spinning). Och min utbildning har jag fått hos just Schwinn, ett utbildningsföretag inom just cykel.
http://www.schwinnbike.com/


Jo jag kikade på sidan tidigare och hittade en cyckeltillverkare.

Beecher
2006-10-03, 11:53
Piranha ska bli min personlige (tränings)coach, det räknas väl som instruktör?:confused:

Piranha
2006-10-03, 11:53
Piranha ska bli min personlige tränings-coach, det räknas väl som instruktör?:confused: