handdator

Visa fullständig version : För er som är intresserade av Wrestling Entertainment - Tips?


Stoltz
2006-10-02, 23:32
Någon som har några roliga tips om matcher man bör se?

Jag såg nyss TLC matchen mellan John Cena och Edge och måste säga att den var långt över förväntan! Riktigt bra show enligt mig.

Stenberg
2006-10-03, 05:47
Hur pass nya matcher ska det va? Shawn Michaels vs. Undertaker från IYH: Badd Blood är en match jag alltid brukar rekommendera. Mr. Michaels kan han...

Stoltz
2006-10-03, 08:57
Hur pass nya matcher ska det va? Shawn Michaels vs. Undertaker från IYH: Badd Blood är en match jag alltid brukar rekommendera. Mr. Michaels kan han...

Gärna 90 och framåt. Den enda wrestlern jag tyckt om från 80-talet är Jake Roberts.

Den matchen har jag dock sett :) Den är bra den!

Jense
2006-10-03, 10:24
Gärna 90 och framåt. Den enda wrestlern jag tyckt om från 80-talet är Jake Roberts.

Den matchen har jag dock sett :) Den är bra den!


Den matchen är från 97. kane gjorde debut då.

jävlar vilken nörd jag är

Stoltz
2006-10-03, 10:31
Den matchen är från 97. kane gjorde debut då.

jävlar vilken nörd jag är

Menade det som svar på Stenbergs inledande fråga :)
Ingen fara, jag känner mig minst lika nördig numer :D

Någon som vet om den andra Inferno Matchen mellan the Undertaker och Kane var bra?

Jense
2006-10-03, 10:35
Menade det som svar på Stenbergs inledande fråga :)
Ingen fara, jag känner mig minst lika nördig numer :D

Någon som vet om den andra Inferno Matchen mellan the Undertaker och Kane var bra?


den med eld på repen eller? helt ok

Stoltz
2006-10-03, 10:37
den med eld på repen eller? helt ok

Exakt. Sett Den första mellan dem och den var helt ok, men hörde att den andra skulle vara bättre.

Sitter och letar efter Kane vs Steve Austin nu dock, deras First Blood match. Är väl mest för att jag vill se slutgrejen med Mankind och Undertaker när de lägger sig i, har inte hört något jättebra om själva matchen ;)

mystic[-_-]
2006-10-03, 10:40
Körde inte mike foley(mankind) deathmatches också?

Stoltz
2006-10-03, 10:43
Jag har läst att han gjorde det, men jag har faktiskt aldrig kollat upp vad det är, om det är precis vad det låter som...

Jense
2006-10-03, 10:57
Jag har läst att han gjorde det, men jag har faktiskt aldrig kollat upp vad det är, om det är precis vad det låter som...
har en kasett med deathmatches :D ganska jävliga faktiskt

mystic[-_-]
2006-10-03, 13:14
Jag har läst att han gjorde det, men jag har faktiskt aldrig kollat upp vad det är, om det är precis vad det låter som...

Finns en highlightfilm på youtube om du vill se vad det är. Ready to fight heter den.

Jense: Ja en del matcher är kanske lite väl. Som Gator-pit eller den när de står på en bro och kör (under bron är det nät av taggtråd) :Virro

stoney_king
2006-10-03, 13:22
Har inga matcher att rekomendera men jag tänkte låna tråden lite...

Finns det några tränings klipp eller videos med wrestlers?

Stoltz
2006-10-03, 17:33
']Finns en highlightfilm på youtube om du vill se vad det är. Ready to fight heter den.


Tack, ska genast ta mig en titt!

Stoney_king - Massvis, men de är väl rätt så förskönade de flesta av dem. Mycket musik och hets, de används ofta som promos till vissa wrestlers inför matcherna.

Stoltz
2006-10-03, 17:52
Ååh fy fan. Den där 'Ready to fight' var duktigt rälig på sina ställen! Häfta fast tröjan i tungan...Mysigt! :Virro

Kwon
2006-10-03, 17:56
Du skall ju titta på de gamla godingarna med Superfly Jimmy Snuka och Hacksaw Jim Duggan! :D

Det var tider det!

mystic[-_-]
2006-10-03, 17:56
Ååh fy fan. Den där 'Ready to fight' var duktigt rälig på sina ställen! Häfta fast tröjan i tungan...Mysigt! :Virro

Det är lite väl ja :) Du kan ju gissa hur matcherna gator-pit och piranhapool såg ut :MrT:

Nu vet jag att Mike Foley har varit mästare i det. Han tål nog en del märktes på de såkallade "hardcore matches" som fanns förut i wwf

Stoltz
2006-10-03, 18:35
']Det är lite väl ja :) Du kan ju gissa hur matcherna gator-pit och piranhapool såg ut :MrT:


Vet du om det finns något klipp från det på nätet? Man kan ju tänka sig det, men det är ju förmodligen så sjukt att man måste se det för att fatta det.

mystic[-_-]
2006-10-03, 18:42
Edit

Tricklev
2006-10-03, 18:44
Nog för att Mankind kunde ta grymmt mycket stryk, men någon skicklig wrestlare var han inte.

Masters
2006-10-03, 18:57
Cactus jack vs triple h, Streetfight.. I madison square garden tror jag att det var... Min favvo;).. Annars så är det bara att kolla på Batista vs Triple H, Wrestlemania 21 matchen eller unforgiven och backlash.. Undertaker vs Triple H wrestlemania 17?

Och nu! Judgement day 2005.. John Cena vs Jbl "I quit match "( eller hur det nu stavas).. Bästa matchen, och bästa entren:D, då john cena kom in med en lastbil;).. kolla på den så får du se på entertainment

Stoltz
2006-10-03, 21:49
Cactus jack vs triple h, Streetfight.. I madison square garden tror jag att det var... Min favvo;).. Annars så är det bara att kolla på Batista vs Triple H, Wrestlemania 21 matchen eller unforgiven och backlash.. Undertaker vs Triple H wrestlemania 17?

Och nu! Judgement day 2005.. John Cena vs Jbl "I quit match "( eller hur det nu stavas).. Bästa matchen, och bästa entren:D, då john cena kom in med en lastbil;).. kolla på den så får du se på entertainment


Sett dem alla :D
Alla är bra, fast Cactus Jack vs Triple H hade sina tråkiga delar.

Stoltz
2006-10-19, 15:35
Inte för att dra upp gammal tråd, men sitter just nu i förundran -
Såg Kurt Angle VS the Undertaker, No Way Out 2006, Worldheavyweight Champion Match.

Helt oslagbar, tror aldrig jag sett en sådan bra match förut, de två är helt otroliga wrestlers och tillsammans är deras match helt absurt bra. Ifall ni vill se den och inte vet vem som vinner, KOLLA INTE UPP DET! Spänningen är sinnessjuk ibland.