handdator

Visa fullständig version : LA - lite resetips från er!


Henkan
2006-09-28, 12:50
Jag och en polare kommer åka till LA våren 07. Kommer plugga engelska o ha boende där i 2 veckor.
Sen hyr vi nog bil och kommer åka på måfå ´till det som känns mest givande. Vi ugår som sagt från LA.

Dela med er av man man bör uppleva. Kan tillägga att det är på obestämd tid....minst 4 veckor blir det.....men tantaglien ännu mer.

tossefar
2006-09-28, 13:18
Plugga engelska i två veckor? :)

Jag åker snart till LA i en vecka, jag ska kolla upp lite sights och posta när jag kommer hem. Det är inte än på några veckor dock.

FreCKo
2006-09-28, 13:23
Las Vegas!!! Grymt tufft ställe, dock så var jag för liten för att spela bort alla mina pengar när jag var där *cry*

Sen finns ju Universal Studios som ska vara ganska coolt, Route 66 som går från typ San Fransisco till Chicago...

Och en jävla massa tjocka personer att glo på såklart :D

L-Sami
2006-09-28, 13:43
San Francisco ligger ju inte så långt ifrån LA. Där finns ju Alcatraz att besöka och i LA kan man väl passa på och köra en drive thru genom Compton.

egge
2006-09-28, 17:19
Bila en bit längs Route 1, underbar utsikt. Passa på o köra till Monterrey o kolla in deras aquarium. Surfa måste ni ju testa, vet dock inte vart man gör det bäst. Sjölejonen vid Pier 39 (eller var det 41) i San Francisco var coola. Grand Canyon.