handdator

Visa fullständig version : Hombres på Femman !


Bronkitkorv
2006-09-28, 09:47
Är det någon som sett det ? är det värt att följa ?
Ska jag följa det ? Är femmans egna produktioner ofta bra ? osv.

Pepparkakssmurfen
2006-09-28, 10:01
Har inte sett det. Vet inte. Om du vill. De är väl ok ibland.

MacLeod
2006-09-28, 10:20
Jag har inte sett den. Men jag anser att den ska följa Menduros och Flings linje och läggas ned. Det hade varit bättre att lägga ned den innan den ens sändes.

Mediakåta Musse är en av snubbarna bakom.

Lasse Kongo
2006-09-28, 11:06
Jag har inte sett den. Men jag anser att den ska följa Menduros och Flings linje och läggas ned. Det hade varit bättre att lägga ned den innan den ens sändes.

Mediakåta Musse är en av snubbarna bakom.

Vad är det som gör Musse mer mediakåt än någon annan "kändis"?

MacLeod
2006-09-28, 11:08
Vad är det som gör Musse mer mediakåt än någon annan "kändis"?

Jag sa inte att han var mer mediakåt. Men han ligger i det övre skiktet bland folk som bara måste synas hela jävla tiden, även privat.

nossie
2006-09-28, 11:11
Jag har inte sett den. Men jag anser att den ska följa Menduros och Flings linje och läggas ned. Det hade varit bättre att lägga ned den innan den ens sändes.

+1

//NOSSie

Kwon
2006-09-28, 11:17
Jag har inte sett den. Men jag anser att den ska följa Menduros och Flings linje och läggas ned. Det hade varit bättre att lägga ned den innan den ens sändes.


Varför hade det varit bättre att lägga ner den? Är den så dålig? :D

Det enda jag vet är att en gammal polare är med i den!

Kul att han e på TV iaf, det tycker jag, han ville alltid synas när vi var ute o festade, drog ner brallorna (för att ragga brudarna utanför discot) på finlandsfärjan etc. :laugh:

MacLeod
2006-09-28, 11:31
Varför hade det varit bättre att lägga ner den? Är den så dålig? :D

Det enda jag vet är att en gammal polare är med i den!

Kul att han e på TV iaf, det tycker jag, han ville alltid synas när vi var ute o festade, drog ner brallorna (för att ragga brudarna utanför discot) på finlandsfärjan etc. :laugh:


Är det samma kille som hade drogproblem och ansåg att teatern räddade hans liv så vet jag vem du menar. Världen är rätt liten.

När det kommer till att producera serier så KAN inte tv3 och kanal 5 göra det. Vad dom än ger sig in på så blir det alltid flopp.
Tv4 är inte heller några höjdare, men närmare än dom andra två.

Bronkitkorv
2006-09-28, 13:27
Vad bra att jag inte har sett ett avsnitt då. Första avsnittet går i repris ikväll klockan 22.00 men det går även att se gratis på nätet..

Dissector
2006-09-28, 13:58
Såg första avsnittet förra veckan och tycker det verkar vara en trevlig miniserie. Har ingen koll på när nästa avsnitt gick eller går, men går ju se på nätet som Bronkitkorv sa.

Osten80
2006-09-28, 16:53
Kanal 5:s egna produktioner är otroligt dåliga.
Jag säger bara HOTEL SEGER!!!!!!!!!! :laugh:

NiXPhoenix
2006-09-28, 17:53
Kanal 5:s egna produktioner är otroligt dåliga.
Jag säger bara HOTEL SEGER!!!!!!!!!! :laugh:



Det var faktiskt min favoritserie! :em:


Jag tycker det verkar spännande, ser framemot nästa avsnitt.

MacLeod
2006-09-28, 22:31
Hotel seger har femman själv erkänt va en jävla flopp.
Tror dom fortfarande erkänner det på sin hemsida just nu om du kollar deras historia.