handdator

Visa fullständig version : Beundrare på gymmet


Batman
2006-09-27, 23:20
Jag antar att dom flesta människor har nån beundrare nånstans, och ni själva har åtminstånde en mindre beundran av någon.

Efterssom detta är ett träningsforum så skulle det vara intresant att läsa om era beundrare på gymmet och vad dom gör för att få er uppmärksamhet.

Jag tar bort all relavant information som kan leda till identifiering.

För mig är det en ca 5 år äldre brud som i mina ögon inte kvalificerar sig på min lista och den är väldigt generös i största allmänhet.
Vanligtvis så värmer jag upp på 1 av 3 möjliga motionscyklar, och på nr3 sitter denna tjejen gämt, hon kan sitta o trampa i flera timmar, för att klara trisstessen så läser hon tidningar under tiden.
Jag trampar bara i 5 min innan träning och har oftast lurar i öronen så hennes försök till småprat blir oftast misslyckade =)
Jag märker att hon är på väg att säga nått men snabbt avviker när hon märker att jag redan dragit på full rulle på freestylen.

Jag har pratat med henne några gånger och det märks tydligt att hon nästintill kastar sig inför mina fötter när jag drar mina dåliga skämt.
Jag fick höra på omvägar av en som känner en annan som känner denna tjejen att hon var "kär" (om man kan kalla det så) i mig.
Skoj att veta att man har beundrare lite här o var.

Så berätta om era beundrare :popcorn:

The_RobRoy
2006-09-27, 23:23
0 beundrade tror jag, är visserligen sämst i världen på att upptäcka sånt

Jag beundrar en persons fysik på gymmet jag tränar på (in a non-homosexual way ;))

Yxel
2006-09-27, 23:25
Jag beundrar alla som är större och starkare än mig och alla som jag är större och starkare än beundrar mig. And so it moves on...

:em:

*screwy*

Baan
2006-09-27, 23:25
Inga beundrare vad jag märkt, sen är man inte jätteuppmärksam heller. Är väl lite tvärtom, att jag beundrar vissa bakdelar för mycket :em:

Muskelbyggaren
2006-09-27, 23:53
Tror inte att jag har någon beundrare. Särskilt inte på gymmet då jag inte brukar vara så attraktiv med mina stora t-shirtar, läten och grimascher.

Beundrar faktiskt ingen på gymmet jag tränar på nu. Dock har jag sett en hel del stadiga gossar på andra ställen som får vikten att nästan flyga upp i knäböjen av motivation.

Tjejradarn är helt avslagen på gymmet, då är det bara jag och vikten som gäller. På vägen dit eggar jag mig själv, dricker min drink och kör uppvärmningen med mord i blicken för vad som komma skall. Vilket också kan vara en anledning till det förstnämnda i inlägget.

Piranha
2006-09-28, 00:25
Jag har min lilla fransman, men nu var det ett tag sen han var där *rolleyes*

LarsK
2006-09-28, 00:27
Har ingen beundrare vad jag vet, tycker dock en på gymmet är grov och kunnig, så vi brukar prata lite. Men jag beundrar inte honom.

Förresten, min son beundrar mig, det räcker för mig.

Johan O
2006-09-28, 01:09
En kille i 30-års åldern kom fram till mig en gång och sade att jag gjorde minsann dom snyggaste och djupaste knäböjen han någonsin skådat. Bara sådär...
Han frågade om jag höll på med styrkelyft eller nått. När jag sade att jag var fotbollspelare tappade han hakan på riktigt.:D

En annan (även detta när jag körde knäböj) kom fram och berättade att han också önskade sig sånna grymma lår som jag hade...*flex*
(Tränar ju alltid i shorts.;) )

Mantus
2006-09-28, 01:28
Har inga beundrare på gymet, och kommer aldrig heller få när man är enda personen (så gott som, undantag som bekräftar regeln finns självklart alltid) som tar i så man svettas som en apa när man kör sina övningar i allt för stora tshirts och shorts på ett gyjm där de flesta gör iordning frissan innan de går dit.:D

PowPow
2006-09-28, 01:34
Jag är en tjej från Göteborg som har en beundrare på gymmet. Han är skitjobbig. Jag tycker om att cykla på motionscyklen på gymmet, men alltid när jag gör detta så kommer det en ungefär 5 år yngre kille och sätter sig på en av cyklarna bredvid. Jag brukar läsa tidningar för att slippa prata med honom - han drar så otroligt dåliga skämt! När jag försöker sägea till honom att jag inte vill att han ständigt ska vara vid cyklarna jag är vid, så skruvar han bara på full rulle på sin freestyle.

Vad ska jag göra?! Orkar snart inte gå till gymmet längre. Står inte ut med att låtsas skratta åt hans dåliga skämt. Hjälp!

chidde
2006-09-28, 01:41
jag beundrar alla blonda damer med stora bröst, även brunetter med stora bröst också. där é en brud som har sjukt vältränad kropp, och stora bröst... varje gång vi är på gymmet samtidigt filar jag på en isbrytare, men har inte vågat hittills

men annars är det alltid folk som kommer fram med jämna mellanrum och berömmer min styrka, klassikern brukar låta: du är rätt stark för att vara så liten

det är bara killar som kommer fram, aldrig nånsin varit brudar *screwy*

Mr. Moose
2006-09-28, 02:04
Jag är en tjej från Göteborg som har en beundrare på gymmet. Han är skitjobbig. Jag tycker om att cykla på motionscyklen på gymmet, men alltid när jag gör detta så kommer det en ungefär 5 år yngre kille och sätter sig på en av cyklarna bredvid. Jag brukar läsa tidningar för att slippa prata med honom - han drar så otroligt dåliga skämt! När jag försöker sägea till honom att jag inte vill att han ständigt ska vara vid cyklarna jag är vid, så skruvar han bara på full rulle på sin freestyle.

Vad ska jag göra?! Orkar snart inte gå till gymmet längre. Står inte ut med att låtsas skratta åt hans dåliga skämt. Hjälp!

:thumbup: *slap* *slap*

OggeP
2006-09-28, 06:10
Jag är en tjej från Göteborg som har en beundrare på gymmet. Han är skitjobbig. Jag tycker om att cykla på motionscyklen på gymmet, men alltid när jag gör detta så kommer det en ungefär 5 år yngre kille och sätter sig på en av cyklarna bredvid. Jag brukar läsa tidningar för att slippa prata med honom - han drar så otroligt dåliga skämt! När jag försöker sägea till honom att jag inte vill att han ständigt ska vara vid cyklarna jag är vid, så skruvar han bara på full rulle på sin freestyle.

Vad ska jag göra?! Orkar snart inte gå till gymmet längre. Står inte ut med att låtsas skratta åt hans dåliga skämt. Hjälp!

Jag ska säga till Ryska_Raketen att han ska skärpa sig.

Ryska_raketen
2006-09-28, 06:21
Jag ska säga till Ryska_Raketen att han ska skärpa sig.

Jak anvender belte

mirrranda
2006-09-28, 06:49
Jag körde militärpressen och fick höra att jag var "så in i helvete stark" av en jämnårig snubbe :thumbup:

mini
2006-09-28, 06:50
Jag tror Krampus beundrar mig.
Annars är det kanske Tore. Tore är pensionerad sedan länge och tycker om bänkpress och starka flickor. Jag tycker om Tore.
Där är nog listan slut.

Ryska_raketen
2006-09-28, 06:54
Jag tror Krampus beundrar mig.
Annars är det kanske Tore. Tore är pensionerad sedan länge och tycker om bänkpress och starka flickor. Jag tycker om Tore.
Där är nog listan slut.


Gillar du honom pga hans kändisskap?Eller är han bara en attraktiv ung man som verkligen kan hantera en fotboll?

mini
2006-09-28, 06:59
Gillar du honom pga hans kändisskap?Eller är han bara en attraktiv ung man som verkligen kan hantera en fotboll?
Jag gillar bröst, plus att han inte pratar så mycket. Krampus alltså.

GT_Razor
2006-09-28, 09:15
jag beundrar alla blonda damer med stora bröst, även brunetter med stora bröst också. där é en brud som har sjukt vältränad kropp, och stora bröst... varje gång vi är på gymmet samtidigt filar jag på en isbrytare, men har inte vågat hittills

men annars är det alltid folk som kommer fram med jämna mellanrum och berömmer min styrka, klassikern brukar låta: du är rätt stark för att vara så liten

det är bara killar som kommer fram, aldrig nånsin varit brudar *screwy*


Hahaha, där delar jag ditt intresse! Och tjejerna är ju tyvärr för skygga/blyga som inte vill komma fram =P

Finns en kille på gymmet som brukar berömma mig...han e typ 40. Brukar säga "oj så du har vuxit...kommer ihåg hur du såg ut i början, du har verkligen blivit riktigt bitig, fått bra former på hela kroppen osv osv osv" det jobbiga är att han oftast säger sånt när vi står i duschen. Känns smått obehagligt...analyserar min kropp i duschen å ger massa komplimanger osv...men men...kul å få beundrande kommentarer iaf =D

Erky
2006-09-28, 10:19
Har fått några kommentarer av gamla gymrävar i stil med. " Vad du gått upp i vikt fort! Har du varit i burken?” Blir lite irriterad av sådana påståenden men man får väl ta det som en komplimang.

Cilia
2006-09-28, 10:19
Jag gillar bröst, plus att han inte pratar så mycket. Krampus alltså.
jag ser det som ett problem
dvs att man alltid måste dra ut varenda ord ur Kranky

Piranha
2006-09-28, 10:53
jag ser det som ett problem
dvs att man alltid måste dra ut varenda ord ur Kranky

Är det samma person vi pratar om?

babbett
2006-09-28, 11:01
Jag är en tjej från Göteborg som har en beundrare på gymmet. Han är skitjobbig. Jag tycker om att cykla på motionscyklen på gymmet, men alltid när jag gör detta så kommer det en ungefär 5 år yngre kille och sätter sig på en av cyklarna bredvid. Jag brukar läsa tidningar för att slippa prata med honom - han drar så otroligt dåliga skämt! När jag försöker sägea till honom att jag inte vill att han ständigt ska vara vid cyklarna jag är vid, så skruvar han bara på full rulle på sin freestyle.

Vad ska jag göra?! Orkar snart inte gå till gymmet längre. Står inte ut med att låtsas skratta åt hans dåliga skämt. Hjälp!

Det låter jättejobbigt...din stackare!

:D

Helena B
2006-09-28, 14:56
Jag har ingen beundrare *grr27* inte så konstigt kanske. Men jag brukar påpeka för andra att dom är starka. Fast det tycker inte jag är att beundra, det är mer ren fakta. Det finns en kille som jag iofs beundrar, han kan börja stående när han kör med en sånt där maghjul och sluta stående. Så vill jag oxå kunna göra.

jwzrd
2006-09-28, 15:11
Jag har ingen beundrare *grr27* inte så konstigt kanske. Men jag brukar påpeka för andra att dom är starka. Fast det tycker inte jag är att beundra, det är mer ren fakta. Det finns en kille som jag iofs beundrar, han kan börja stående när han kör med en sånt där maghjul och sluta stående. Så vill jag oxå kunna göra.

Rullar han hjulet upp på väggen? :)

Helena B
2006-09-28, 15:19
Rullar han hjulet upp på väggen? :)

Det klarar till och med jag av, så nej. Du vet vad jag menar.

Nina L
2006-09-28, 15:27
Där är en ung kille som brukar kolla rätt mycket på mig. Vi brukar tjena på varandra. Jag tycker att han är söt. Som en lillebror, ungefär. Han ser snäll ut och jag blir lite glad när jag ser honom stå och lyfta. :) Jag tror inte att han vet att jag är upptagen, vilket känns lite taskigt. Jag ler ju snällt och så, men jag menar inget speciellt med det.

MilkmaN
2006-09-28, 15:30
Där är en ung kille som brukar kolla rätt mycket på mig. Vi brukar tjena på varandra. Jag tycker att han är söt. Som en lillebror, ungefär. Han ser snäll ut och jag blir lite glad när jag ser honom stå och lyfta. :) Jag tror inte att han vet att jag är upptagen, vilket känns lite taskigt. Jag ler ju snällt och så, men jag menar inget speciellt med det.

Haha, :love:

Whistler
2006-09-28, 15:41
Där är en ung kille som brukar kolla rätt mycket på mig. Vi brukar tjena på varandra. Jag tycker att han är söt. Som en lillebror, ungefär. Han ser snäll ut och jag blir lite glad när jag ser honom stå och lyfta. :) Jag tror inte att han vet att jag är upptagen, vilket känns lite taskigt. Jag ler ju snällt och så, men jag menar inget speciellt med det.

Ohh, det där är en sån där hemsking som fick mig att sluta på Friskis och börja på JSK istället. Bort med vackra damer som leder bort fokuset från träningen och fram för tjocka gubbar som frustar och skriker "lätt, en till!" i ett moln av talk!

tp_88
2006-09-28, 15:44
Alla tycker bara jag är knasig. Klossbänk, rack lockouts, explosiv bänk med gummiband osv. tillhör inte vanligheterna på mitt gym... :)

Ryska_raketen
2006-09-28, 15:47
Alla tycker bara jag är knasig. Klossbänk, rack lockouts, explosiv bänk med gummiband osv. tillhör inte vanligheterna på mitt gym... :)


vad gör det när man bänker det dom andra knappt böjer? :D

Ironbabe
2006-09-28, 15:53
Det var rätt så många som tittade "konstigt" på mig de sista månaderna innan Tigge kom ut *rolleyes* Men om någon beundrade mig vet jag inte..Kanske nån udda person med ovanliga böjelser för flodhästar som vaggar fram mellan hantlar o stänger isf !! :booty:

Rock'nRoll
2006-09-28, 16:07
Jag beundrar en persons fysik på gymmet jag tränar på (in a non-homosexual way ;))

Tack! Det värmde!

PowPow
2006-09-28, 16:10
Jag ska säga till Ryska_Raketen att han ska skärpa sig.


Neeeh! Tror han heter batman *innocent*

Röda_Lacket
2006-09-28, 16:33
Det var rätt så många som tittade "konstigt" på mig de sista månaderna innan Tigge kom ut *rolleyes* Men om någon beundrade mig vet jag inte..Kanske nån udda person med ovanliga böjelser för flodhästar som vaggar fram mellan hantlar o stänger isf !! :booty:


Är det du på bilden? isf grym fysik

aliquis
2006-09-28, 16:53
jag beundrar alla blonda damer med stora bröst, även brunetter med stora bröst också. där é en brud som har sjukt vältränad kropp, och stora bröst... varje gång vi är på gymmet samtidigt filar jag på en isbrytare, men har inte vågat hittills

men annars är det alltid folk som kommer fram med jämna mellanrum och berömmer min styrka, klassikern brukar låta: du är rätt stark för att vara så liten

det är bara killar som kommer fram, aldrig nånsin varit brudar *screwy*Styrka går inte hem hos brudarna, det är bara muskelmassa, tror de, tills du och den större killen drar upp tröjan och de kommer underfund med att det bara var en väldefinierad mage de ville ha.

Noodles
2006-09-28, 17:15
Jag har blivit lite kompis med den största biffen på mitt gym. Han var mycket snäll och passade mig i hantelpressen en gång. Sedan dess hälsar vi alltid på varandra och han tittar på mig som jag antar att en kroppsbyggande far skulle se på sin klena son. Blicken är en blandning av vänlighet och en vilja att jag ska bli starkare och äta mer.

Vet inte om han kan klassas som beundrare. Han är mer en beskyddare som inte vill att jag ska skada mig på vikterna.

shadowfire
2006-09-28, 17:30
Har en stalker på mitt gym, hon springer o jagar alla män o frågar om civilstånd, ålder, ger komplimanger osv. Till mig förklarade hon att hon var från baltikum o söker uppehällstillstånd i Sverige o sen undrade hon var jag bodde. Gah!:MrT:

Ironbabe
2006-09-28, 17:34
Är det du på bilden? isf grym fysik
Visst är det jag :D Dock inte dagsformen *grr*

Ryska_raketen
2006-09-28, 17:34
Visst är det jag :D Dock inte dagsformen *grr*


Till och med jag som är gay hade glott på dig.

The_RobRoy
2006-09-28, 17:34
Tack! Det värmde!

:D

Fartman
2006-09-28, 17:38
Alla, exakt alla på gymmet beundrar mig. Men dom är för blyga för att visa det bara.

Princy
2006-09-28, 21:41
Jag har märkt av en del, men de kommer oftast bara fram och pratar med mig när jag tränar själv..

Bland annat har jag fått förfrågningar om jag är singel, om jag är intresserad av personens kompis, vilka dagar jag tränar och om vilka muskler jag belastar i olika övningar. :confused:

Några har påstått att jag tränar "killaktiga" övningar, att jag är ovanligt stark, att de sett mig träna på gymmet en längre tid (?), och att jag har fått mer muskler på sistone.

En del berättar också gärna om hur otroligt mycket de klarar i en viss övning. Fast då kanske de beundrar sig själva mer? :D

shadowfire
2006-09-28, 21:45
Jag har märkt av en del, men de kommer oftast bara fram och pratar med mig när jag tränar själv..

Bland annat har jag fått förfrågningar om jag är singel, om jag är intresserad av personens kompis, vilka dagar jag tränar och om vilka muskler jag belastar i olika övningar. :confused:

Några har påstått att jag tränar "killaktiga" övningar, att jag är ovanligt stark, att de sett mig träna på gymmet en längre tid (?), och att jag har fått mer muskler på sistone.

En del berättar också gärna om hur otroligt mycket de klarar i en viss övning. Fast då kanske de beundrar sig själva mer? :D
Har inte du raggat upp din nuvarande pojkvän via gymmet hörru.... ;) :naughty:

mangemani
2006-09-28, 22:01
beundrare och beundrare,vet inte om jag skulle vilja kalla det för det.

finns 2 slags typer,den ena typen är den som tittar på en när man kör på dom tunga vikter som man kör på för att sen fråga hur i hela friden man kan orka dessa vikter(männsikor i åldrarna 24-50)....den andra typen(fjortisar och annat pack) är dom som först kommer in på gymmet med sträckt rygg,framåtskjutet bröst och går som om dom är störst och bäst,men när dom sen får syn på en så sjunker dom ihop rätt så rejält,dom försöker dölja att dom blivit "ägd" genom att lasta på med allt för tunga vikter och sen efter ett "katastrofalt" set,svepa i sej vattnet dom har i sin flaska och sen gå och fylla på mer.

den första typen är ju alltid trevliga,leder alltid till att man börjar prata lite om träning,lite bakgrunds info,lite privat osv,leder för det mesta till en fortsatt bra relation,vilket är trevligt.
den andra typen är bara komisk,så den kommenterar jag ej.

Lepras
2006-09-28, 22:30
Jag har blivit lite kompis med den största biffen på mitt gym. Han var mycket snäll och passade mig i hantelpressen en gång. Sedan dess hälsar vi alltid på varandra och han tittar på mig som jag antar att en kroppsbyggande far skulle se på sin klena son. Blicken är en blandning av vänlighet och en vilja att jag ska bli starkare och äta mer.

Vet inte om han kan klassas som beundrare. Han är mer en beskyddare som inte vill att jag ska skada mig på vikterna.

:laugh: *kissass* haha,,sån vill alla ha

Princy
2006-09-28, 22:30
Har inte du raggat upp din nuvarande pojkvän via gymmet hörru.... ;) :naughty:

Nej, det var han som gjorde det. *innocent*

Piranha
2006-09-28, 22:34
Jag har märkt av en del, men de kommer oftast bara fram och pratar med mig när jag tränar själv..

Bland annat har jag fått förfrågningar om jag är singel, om jag är intresserad av personens kompis, vilka dagar jag tränar och om vilka muskler jag belastar i olika övningar. :confused:

Några har påstått att jag tränar "killaktiga" övningar, att jag är ovanligt stark, att de sett mig träna på gymmet en längre tid (?), och att jag har fått mer muskler på sistone.

En del berättar också gärna om hur otroligt mycket de klarar i en viss övning. Fast då kanske de beundrar sig själva mer? :D

Alla ovan nämnda närmanden på gymmet är fan bad.

Fattar inte varför en del inte får träna ostört.

Pez
2006-09-28, 22:46
Jag har märkt av en del, men de kommer oftast bara fram och pratar med mig när jag tränar själv..

Väldigt konstigt. :D

Förstår faktiskt inte hur en del kan bete sig som dom gör.. *screwy*

Nej, det var han som gjorde det. *innocent*
Usch.. vilken jobbig kille. Ragga på gymmet. *slap*

Bolio
2006-09-28, 23:08
På mitt gym finns det ett gäng, dock vet jag inte om de beundrar mig. Tror inte det. :/

En kille, väger typ 55 kg, kör bänkpress på kanske 70. Har nog aldrig sett någon träna hårdare än denne kille. Han är typ arab och skitliten, men har brutal vilja. Han brukar fråga emellanåt: "Ey mannen, den där kneböj den, du vet, vet du hur man kör den, eller?" Jag visade honom lite böj för någon dag sen. Hans ben är smalare än mina underarmar. Trots det gjorde han några reps på 70! Första gången han kör övningen! Han har även sagt: "Ey brorsan, kan du visa till mig marklift?"

Finns även två äldre män, en stark arab och en svensk, som flera gånger kommenterat att de är imponerade av hur stark jag är.

tuben
2006-09-28, 23:23
Jag har blivit lite kompis med den största biffen på mitt gym. Han var mycket snäll och passade mig i hantelpressen en gång. Sedan dess hälsar vi alltid på varandra och han tittar på mig som jag antar att en kroppsbyggande far skulle se på sin klena son. Blicken är en blandning av vänlighet och en vilja att jag ska bli starkare och äta mer.

Vet inte om han kan klassas som beundrare. Han är mer en beskyddare som inte vill att jag ska skada mig på vikterna.

lol :love:

Muskelbyggaren
2006-09-28, 23:26
Finns även två äldre män, en stark arab och en svensk, som flera gånger kommenterat att de är imponerade av hur stark jag är.
Inga komplimanger om det omtalade tredje benet?

Bolio
2006-09-28, 23:31
Inga komplimanger om det omtalade tredje benet?

Nu pratade vi väl om beundrare på gymmet och inte i omklädningsrummet? :em:

trasan
2006-09-28, 23:33
På mitt gym finns det ett gäng, dock vet jag inte om de beundrar mig. Tror inte det. :/

En kille, väger typ 55 kg, kör bänkpress på kanske 70. Har nog aldrig sett någon träna hårdare än denne kille. Han är typ arab och skitliten, men har brutal vilja. Han brukar fråga emellanåt: "Ey mannen, den där kneböj den, du vet, vet du hur man kör den, eller?" Jag visade honom lite böj för någon dag sen. Hans ben är smalare än mina underarmar. Trots det gjorde han några reps på 70! Första gången han kör övningen! Han har även sagt: "Ey brorsan, kan du visa till mig marklift?"

Finns även två äldre män, en stark arab och en svensk, som flera gånger kommenterat att de är imponerade av hur stark jag är.



BWahahaha fiffan det fick mig att tänka på en viss person som nästan är likadan. Problemet med honom är att han rånat Ica-affären i stan 3 gånger :D

Stoltz
2006-09-29, 08:35
Jag har blivit lite kompis med den största biffen på mitt gym. Han var mycket snäll och passade mig i hantelpressen en gång. Sedan dess hälsar vi alltid på varandra och han tittar på mig som jag antar att en kroppsbyggande far skulle se på sin klena son. Blicken är en blandning av vänlighet och en vilja att jag ska bli starkare och äta mer.

Vet inte om han kan klassas som beundrare. Han är mer en beskyddare som inte vill att jag ska skada mig på vikterna.

Fy fan vad gulligt :love:

Beundrare... Nja, inte direkt, nu var det ett bra tag sen sen jag gymmade strukturerat och flera gånger i veckan. Satans slapparsle man är.

Dock medan jag tränade, precis innan jag började få ont om tid, så fick jag en liten beundrarskara efter att ha skällt ut en snubbe på gymmet som trodde han var grym när han hånade andras träning. Killen var tränad, inget snack om saken, men sådant skit hade jag inte tagit från Coleman, Cutler eller Jesus, så det jag såg rött och skällde ut killen och sade att han skulle bli utslängd med stången i arslet ifall han fortsatte. Lite fånigt men jag blev riktigt arg.

Tricklev
2006-09-29, 10:08
På mitt gym finns det ett gäng, dock vet jag inte om de beundrar mig. Tror inte det. :/

En kille, väger typ 55 kg, kör bänkpress på kanske 70. Har nog aldrig sett någon träna hårdare än denne kille. Han är typ arab och skitliten, men har brutal vilja. Han brukar fråga emellanåt: "Ey mannen, den där kneböj den, du vet, vet du hur man kör den, eller?" Jag visade honom lite böj för någon dag sen. Hans ben är smalare än mina underarmar. Trots det gjorde han några reps på 70! Första gången han kör övningen! Han har även sagt: "Ey brorsan, kan du visa till mig marklift?".

Underbar kille, gift bort din syster till han.

Noodles
2006-09-29, 12:09
Fy fan vad gulligt :love:



Mmm. Vi har en mycket speciell relation. :love:

Tyvärr har jag inte sett honom på ett bra tag. Jag är rädd att han har lämnat mig för ett annat gym. Kanske hittade han en annan klenis att beskydda. *cry*

Nina L
2006-09-29, 12:25
Alla ovan nämnda närmanden på gymmet är fan bad.

Fattar inte varför en del inte får träna ostört.Jag vill inte träna ostört. :)

Bolio
2006-09-29, 12:34
Jag vill inte träna ostört. :)

*slap*

Piranha
2006-09-29, 12:39
Jag vill inte träna ostört. :)


Pfffffffffffffffffffs.

Nina L
2006-09-29, 12:43
Det är ju sant. Fråga Wopper!

Tricklev
2006-09-29, 12:49
Det är ju sant. Fråga Wopper!

Softcoretöntbytforumbbqdieplx?

Om jag någonsin ser dig ska jag gå fram o störa.:cool:

Edit: Passa dig för hardcore ligan nu. :)

Nina L
2006-09-29, 13:11
Om jag någonsin ser dig ska jag gå fram o störa.:cool:Så länge du inte gör som min pojkvän och går fram när jag kämpar med de sista repsen och frågar "Hur går det? Har du mycket kvar, eller" *suck* så är det lugnt. :thumbup:

bear.flowertwig
2006-09-29, 13:13
Hade nån form av beundrare för många år sen på mitt första gym. Han hade förmodligen ätit magnesium och fyllt på min vattenflaska om jag bett om det. Betedde sig som en undergiven dörrmatta och var helt harmlös.

Tricklev
2006-09-29, 14:01
Så länge du inte gör som min pojkvän och går fram när jag kämpar med de sista repsen och frågar "Hur går det? Har du mycket kvar, eller" *suck* så är det lugnt. :thumbup:

Ungefär det jag hade planerat, "Jasså Marklyft? Det är en rätt tung övning, eller vad tycker du?".

Jak e singel:MrT:

Semiramis
2006-09-29, 15:10
Beundrare vet jag inte, ganska många som kommenterar hur stark jag är och hur duktig jag är o s v och ibland får jag komplimanger för mina muskler. Det beror nog mest på att jag går på ett extremt soft-core gym där konkurrensen inte är så stor precis.

A.Pahkamaa
2006-09-29, 17:29
Alla tycker bara jag är knasig. Klossbänk, rack lockouts, explosiv bänk med gummiband osv. tillhör inte vanligheterna på mitt gym... :)

Det är väl ungefär likadant för mig då jag tränar på skolans gym, det är ganska kul att se folks reaktioner då man tränar med bänktröja tex :D

no1fitness
2006-09-30, 01:24
Beundrare vet jag inte, men det händer en del när jag tävlar och deffar att både killar och tjejer ger mig komplimanger för styrkan eller mitt tävlande och liknande. Alltid lika trevligt varje gång. Hoppas att det går fram till dem hur mycket jag uppskattar det. :)

Jag ger gärna komplimanger till folk också, men bara om jag menar det. Slänger inte ur mig något bara "för att".

När jag inte tävlar är jag så tjock att de bara tänker : "Men gud tävlar hon i sumo-brottning eller var det AF !?" och ger mig sällan komplimanger...:D

flenders
2006-09-30, 15:28
Har en kille som hade kunnat hoppa ut framför ett tåg för mig. Frågar alltid mig vad jag skall träna, vill ha tips om utförande och övningar. Sen så finns det en attraktiv, ganska fit kvinna som alltid verkar kolla (kan handla om tajming ;)). En annan kvinna som också är 10 år äldre än mig är en gammal lärare från högstadie tiden som blev grymt imponerad när hon fick se mig 3 år senare och efter 1,5 års ordentligt gymmande. Dags att lämna över skrytandet.

Diana
2006-09-30, 15:52
Jag har märkt av en del, men de kommer oftast bara fram och pratar med mig när jag tränar själv..

Bland annat har jag fått förfrågningar om jag är singel, om jag är intresserad av personens kompis, vilka dagar jag tränar och om vilka muskler jag belastar i olika övningar.

Några har påstått att jag tränar "killaktiga" övningar, att jag är ovanligt stark, att de sett mig träna på gymmet en längre tid (?), och att jag har fått mer muskler på sistone.

En del berättar också gärna om hur otroligt mycket de klarar i en viss övning. Fast då kanske de beundrar sig själva mer? :D
:D

Jaa man kan ju undra när folk ska fatta att man är på ett gym för att träna.. för helt ärligt får jag känslan av att vissa har raggande/flirtande som huvudsyfte att över huvud taget vistas där.

Därmed inte sagt att man inte uppskattar komplimanger, som no1 va inne på, hoppas dom förstår hur mkt sånt värmer. :thumbup:

(Noodles säger till om gympappan blir till salu hoppas jag :D :love: )

hultman
2006-09-30, 15:56
Jag tror inte att någon beundrar mig på något sätt faktiskt. Fast man kan ju alltid hoppas. Själv beundrar jag, in a non homo way, en massa bitar på gymmet.

rolf
2006-09-30, 16:23
Jag misstänker att jag nog kan klassas som Slartis beundrare de gånger vi tränar samtidigt. :D

Arf Pingvin
2006-09-30, 16:30
Beundrare vet jag inte men en annan basketspelare frågade:
-"kör du marklyft?"
-"nej, stångrodd"

Lite impregnerad blev han iaf :)

grisbil3n
2006-09-30, 22:46
Brukade få en del kommentarer av pensionärerna när jag körde mycket på morgonen när jag var arbetslös. Som jag sagt tidigare, morgonträning - om du vill vara grövst för en stund. Kanske inga beundrare i ordets rätta bemärkelse men nog var man stjärnan i gänget.

Lantz
2006-10-01, 00:13
Jag var utomlands i Strasbourg ( Frankrike) och pluggade förra året. Fanns ett litet gym som jag och polarna gick på då o då. Fanns alltid ett gäng med studenter som jobbade på gymmet och var där jämt och tränade. Jag är inte stor på något vis, cirka 100 bulkade pannor på 183cm men att jag var soppas stor och tränade ganska lite stack vissa i ögonen. Så fort jag kom in med kompisarna ( de sa inget till dom, men bara mig) sa killen att jag hade smustiga skor ( vilket jag inte hadde) och att jag alldrig la tillbaka mina vikter ( vilket jag alltid gör ). Sen när jag träna så kom den här killen och gav mig "råd" om hur jag skulle utföra vissa övningar etc. Jag accepterar gärna råd från folk men han sa det väldigt otrevligt som om jag vore nån idiot. Han var där jämt och var kankse 70 kg på 170cm med bälte, wifebeater och hanskar. En sån jävla fjant har jag sällan skådat. En dag kom han upp och klagade att jag hade samma skor ute som inne ( vilket jag hadde då jag bodde 1 min från gymmet ) jag spelade dum och så att jag inte pratade så bra franska så min kompis förklara att jag hadde bytt skor. Sedan precis innan vi skulle gå gick han på dass för att komma ut samtidigt som vi lämnade gymmet. Jag hade då samma skor och han blev helt vansinnig och började hota mig. Jag gick lungt fram till honom och sa att om han nånsin äns tittar på mig i gymmet så skulle jag stoppa upp skivstången så långt upp röven att jag skulle slå ut hans framtänder...han höll på att skita ned sig då hans kompisar var inte där.

Efter det sa han inget mer :)

oyeah
2006-10-01, 00:54
När jag läste lantz inlägg skämdes jag för hans skull och vågade knappt gå vidare... men såg ganska snabbt att det var det sista!

Så jag tänkte "bidra" till forumet istället.

Jag beundrar alla på gymmet som kan lyfta enorma vikter utan att träna någon muskelgrupp förutom "ryckmuskeln". Får en del komplimanger för min enorma mage, och allmänt korpulenta kropp. Har en snubbe som vill bli min "feeder" som matar och fetar upp mig ännu mer :S

Funderar på det för tjockisbögsex är det vackraste på denna jord.

Lantz
2006-10-01, 10:27
När jag läste lantz inlägg skämdes jag för hans skull och vågade knappt gå vidare... men såg ganska snabbt att det var det sista!

Hur menar du?

Timme
2006-10-01, 10:44
Hur menar du?

Jag fattar inte heller :confused:

hahaha sa du till honom på franska att du skulle köra upp skivstången iröven på honom?

Nithian
2006-10-01, 11:09
Frankrike historian


Fan vad rätt jävla grodätare :D

Lantz
2006-10-01, 11:49
Ja, jag sa det på franska..han blev något ställd då han trodde inte att jag kunde snacka hehe. Han var så jävla rolig då han kom aldrig fram när han var ensam, men så fort hans biffiga vänner var där så var han dirket på mig och klaga på att handuken var fel placerad etc.
Det finns folk till allt

Kwon
2006-10-01, 13:19
När jag läste lantz inlägg skämdes jag för hans skull och vågade knappt gå vidare... men såg ganska snabbt att det var det sista!

Så jag tänkte "bidra" till forumet istället.

Jag beundrar alla på gymmet som kan lyfta enorma vikter utan att träna någon muskelgrupp förutom "ryckmuskeln". Får en del komplimanger för min enorma mage, och allmänt korpulenta kropp. Har en snubbe som vill bli min "feeder" som matar och fetar upp mig ännu mer :S

Funderar på det för tjockisbögsex är det vackraste på denna jord.

Hajjade inget av detta.

Vad var det i Lantz inlägg som fick dig att skämmas?

Varför är just "ryckmuskeln" så föredömlig jämfört med de andra muskelgrupperna?

Vad har tjockisbögsex med beundran att göra?

När du kallar dig korpulent, vilka fetthalter snackar vi om nu?

Hur bred är en bäver? :confused:

Lantz
2006-10-01, 13:47
Hajjade inget av detta.

Vad var det i Lantz inlägg som fick dig att skämmas?

Varför är just "ryckmuskeln" så föredömlig jämfört med de andra muskelgrupperna?

Vad har tjockisbögsex med beundran att göra?

När du kallar dig korpulent, vilka fetthalter snackar vi om nu?

Hur bred är en bäver? :confused:

Nej jag fattade inte ett smack heller...explain!

JailBait
2006-10-01, 22:25
jag vet inte vad det är med mig men när jag kommer in i gymmet så känns det som om alla stirrar... inte typ råglor men lite sådär... alltid när jag gör vilken övcning som helst så är det nån som glor.. alltid glor någon när jag går igenom gymmet... jag har ingen martin kjellström kropp på något sätt faaan långt därifrån så varför glor folk liksom... någon mer som upplever det så? ventilera gott folk!

edit: detta är en trå¨d om beundran så jag vet ej om jga skrev rätt men nått åt det hållet /edit

Krampus
2006-10-01, 23:01
Hur bred är en bäver? :confused:


:laugh:

Modify
2006-10-02, 06:18
jag vet inte vad det är med mig men när jag kommer in i gymmet så känns det som om alla stirrar... inte typ råglor men lite sådär... alltid när jag gör vilken övcning som helst så är det nån som glor.. alltid glor någon när jag går igenom gymmet... jag har ingen martin kjellström kropp på något sätt faaan långt därifrån så varför glor folk liksom... någon mer som upplever det så? ventilera gott folk!

edit: detta är en trå¨d om beundran så jag vet ej om jga skrev rätt men nått åt det hållet /edit

Det kan iofs vara för att du är så ful. Eller vad tror du snutten? :whipped:

Genesis
2006-10-02, 06:28
jag vet inte vad det är med mig men när jag kommer in i gymmet så känns det som om alla stirrar... inte typ råglor men lite sådär... alltid när jag gör vilken övcning som helst så är det nån som glor.. alltid glor någon när jag går igenom gymmet... jag har ingen martin kjellström kropp på något sätt faaan långt därifrån så varför glor folk liksom... någon mer som upplever det så? ventilera gott folk!

edit: detta är en trå¨d om beundran så jag vet ej om jga skrev rätt men nått åt det hållet /edit
Klart man slänger en blick på alla inne på gymmet för att se om det är någon som känns igen.

Att folk glor på dig när du gör dina övningar kanske beror på att de tycker det är humoristiskt när en ung pojke tränar och samtidigt stirrar runt omkring sig i hopp om att någon kollar.

Du kanske var ironisk? :Virro

Mantus
2006-10-02, 11:52
jag vet inte vad det är med mig men när jag kommer in i gymmet så känns det som om alla stirrar... inte typ råglor men lite sådär... alltid när jag gör vilken övcning som helst så är det nån som glor.. alltid glor någon när jag går igenom gymmet... jag har ingen martin kjellström kropp på något sätt faaan långt därifrån så varför glor folk liksom... någon mer som upplever det så? ventilera gott folk!

edit: detta är en trå¨d om beundran så jag vet ej om jga skrev rätt men nått åt det hållet /edit


Paranoid? De filmar dig säkert i smyg och sänder in till FBI och utomjordingarna*rolleyes*

Deceiver85
2006-10-02, 13:37
Tjuckot beundrar mig, jag beundrar honom. Male-to-male-bonding you know...

ETK_TIS
2006-10-02, 17:18
Steg 1 , jag tränar för att må bra ex ( Nutilus )

Steg 2 , jag tränar för att impa på brudarna ex ( Sats )

Steg 3 , Jag tränar för att impa på killarna,ex (dom som tränar på källar gymmet )*flex*

Tja , vem kikar på mig , min sambo , och tanterna , som vill ha hjälp med nån övning :)