handdator

Visa fullständig version : Prisvärd bänk/bänkpress?


Ant
2006-09-27, 22:17
Jag är ute efter en billig bänk/bänkpress att ha på landet, kommer kanske användas 5-10ggr per år. Antar att denna rustabänken är ganska ranglig, men ruggigt bra pris, någon annan som har något tips om ngn prisvärd bänk?


http://www.rusta.se/product.asp?produkt=TR%C4NINGSB%C4NK&kategori=Tr%E4ningsutrustning+Sport+%26+Fritid&p=75101177

Lepras
2006-09-27, 22:25
vet ju inte hur stark du e,(tror inte den håller för alltför mycket)
,men om den ska användas 5-10 ggr per år spelar det nog ingen roll vilken bänk du köper...

Ant
2006-09-27, 22:30
vet ju inte hur stark du e,(tror inte den håller för alltför mycket)
,men om den ska användas 5-10 ggr per år spelar det nog ingen roll vilken bänk du köper...


Nej, jag har hittat ett paket som tål 150kg som kostar 3000:- med separat bänk + ställning, vete 17 dock om det är värt det med såpass lite användning?

Ngn som har en billig "rangelbänk" och kan svara på om det är ren skit, eller hyfsat några ggr per år?

Lepras
2006-09-27, 22:38
Nej, jag har hittat ett paket som tål 150kg som kostar 3000:- med separat bänk + ställning, vete 17 dock om det är värt det med såpass lite användning?

Ngn som har en billig "rangelbänk" och kan svara på om det är ren skit, eller hyfsat några ggr per år?

Polarn har en sk rangelbänk som är köpt på halens eller nått och farsans jobb har nån gammal skipsport,,dom duger väll,, enda jobbiga är att det är så smalt mellan hållarna,,men gå in på blocket och köp nått, så får du säkert vikter på köpet;)

har själv en sånhär- www.blocket.se/vi/9525547.htm?ca=11_s nöjd som fan..