handdator

Visa fullständig version : Kosttillskott för pump


Tolvtin
2006-09-27, 07:01
Ska strax köpa nytt kreatin och började fundera på om det finns något att kompletera kreatiner med för att få mer pump och ännu bättre blodgenomflöde ?

en boost på kreatinets boost så att säga.

watertouch
2006-09-27, 07:08
Ska strax köpa nytt kreatin och började fundera på om det finns något att kompletera kreatiner med för att få mer pump och ännu bättre blodgenomflöde ?

en boost på kreatinets boost så att säga.


Nitric boost från kolloshoppen kanske kan va nått, håller själv på o testar ett liknande tillskott, är bara inne på dag2 så om dessa arginin tillskott ger nått kan jag dock inte utala mig om.. ännu.. :D

aliquis
2006-09-27, 10:20
En 50+-kille på gymmet kör "kreatinnitrat" som han säger, vilket jag antar är båda delarna i ett, vet inte vilket fabrikat det är, twinlab kanske har det? Möjligt att han har köpt det i USA annars när de var där.

En mycket yngre kille kör twinlabs MRP-påsar med 42 gram protein, någon sådan kvävegreja, fiskolja o diverse, var bara 5 gram kolhydrater i påsen dock, vet inte om han tar några bredvid.

lauria
2006-09-27, 10:22
Ska strax köpa nytt kreatin och började fundera på om det finns något att kompletera kreatiner med för att få mer pump och ännu bättre blodgenomflöde ?

en boost på kreatinets boost så att säga.

Testa nått argínin till skott typ nitric boost, nitric EFX mm.....Man får grymt bra pump...Men tyckte inte att jag växte nått av det :cool:

Sebbe_H
2006-09-27, 13:30
Jag kör på nitric boost, känns som man orkar mer och pumpen håller i sig ett längre tag, men vem vet det kanske är placebo.

Tolvtin
2006-09-27, 13:38
En 50+-kille på gymmet kör "kreatinnitrat" som han säger, vilket jag antar är båda delarna i ett, vet inte vilket fabrikat det är, twinlab kanske har det? Möjligt att han har köpt det i USA annars när de var där.

En mycket yngre kille kör twinlabs MRP-påsar med 42 gram protein, någon sådan kvävegreja, fiskolja o diverse, var bara 5 gram kolhydrater i påsen dock, vet inte om han tar några bredvid.

Jag är inte ute efter något protein tillskott utan endast något som ger en bra pump och kanske till o med lite extra krut tillsammans med kreatin.

De flesta rekomenderar nitric boost, på villket sätt verkar de i kroppen om man förklarar det i enkal drag ?
Något liknande med kreatinets ?

Tolvtin
2006-09-27, 13:46
Jag är inte ute efter något protein tillskott utan endast något som ger en bra pump och kanske till o med lite extra krut tillsammans med kreatin.

De flesta rekomenderar nitric boost, på villket sätt verkar de i kroppen om man förklarar det i enkal drag ?
Något liknande med kreatinets ?


Edit: Jag hittade nitric boost´s verkan
Men det verkar ju extremt dyrt *screwy* om man ska slänga i sig 6kapslar om dagen och burken rymmer 180st för 479kr+frakt. Det räcker bara i 10veckor.
Vet inte om de är värt att lägga dom pengarna då jag har en inkomst på 500kr i månaden.

Finns det några billigare varianter?

King Grub
2006-09-27, 13:54
De flesta rekomenderar nitric boost, på villket sätt verkar de i kroppen om man förklarar det i enkal drag ?

Enkla drag: inte.

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1328963&postcount=4

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1328969&postcount=5

Tolvtin
2006-09-27, 16:01
Bra då var de uppklarat :D

Det är alltså endast kreatin som kan ge bättre pump och lite extra power ?

Crizz82
2006-09-27, 20:55
Jag tycker att jag får ett riktit nice pump på San's Fierce ;)

Jimmorrison
2006-09-27, 21:02
googla "VPX Shotgun" och titta lite på inehållet,den funkar grymt bra!