handdator

Visa fullständig version : mattes journal of traineeing


Mattedextrin
2006-09-26, 12:57
väger 60kg är 164kg lång
tränar styrka rätt ofta nu för tiden ikväll blir min första antecknnings pass

tar 120kg i bänk max
tar runt 160 i knäböj max
runt 200kg marklyft

hoppas ni följer utmaningarna jag sätlls inför annars behöver ni inte :cool: :hbang: :hbang:

bubbe
2006-09-26, 13:04
hur gammal är du?

jwzrd
2006-09-26, 13:04
Elitvikter i styrkelyft det där.

bubbe
2006-09-26, 13:06
Elitvikter i styrkelyft det där.

tänkte komma till det, kanske tom är junior då har han slagit dom bästa i rankingen i år med 50kg i totalen!

Tricklev
2006-09-26, 13:34
I like pie.*popcorn*

Sällen
2006-09-26, 13:41
riktigt jävla bra vikter är det om det är utan utrustning du angavt dina max i :)

som några andra vill jag också veta åldern :)

Diggler
2006-09-26, 15:33
Bänk kan vara med tagteam, eller i maskin. Böj kan vara åttondels i smith alternativt benpress, mark kan va utlyft från ställning, ner till knäna och upp igen...

:)

Eller så har vi ett riktigt styrkefenomen. Skall följas! Go Matte!

bubbe
2006-09-27, 10:03
Hur gick passet igår?

stahlberg
2006-09-27, 10:45
Ursäkta en gammal gaggig gubbe...men i en annan tråd har du påstått att du är 18 år, 183cm lång och 84 kg? Har du använt fel tvål på sistone och krympt i duschen? Eller är det du eller jag som smakat för mycket av Freddi Smulters träningsdrycker?

Nitrometan
2006-09-27, 11:55
Ursäkta en gammal gaggig gubbe...men i en annan tråd har du påstått att du är 18 år, 183cm lång och 84 kg? Har du använt fel tvål på sistone och krympt i duschen? Eller är det du eller jag som smakat för mycket av Freddi Smulters träningsdrycker?
Men det var ju en annan tråd.

Matte är varken konsekvent eller sanningsenlig.

Mattedextrin
2006-09-27, 17:18
jag är inte den enda som använder denna användare jag och min klasskamrat använder den båda två men detta är alltså jag och min dagbok och ja jag är kort och väger lite men inte klenare för det *flex* :devil: nu ska ja gå o träna ett helkroppspass BRB :bow:

Sällen
2006-09-27, 17:42
jaha, varför inte göra en var då?:confused:

stahlberg
2006-09-27, 17:42
Nitrometan : Han kanske är en s.k multipel personlighet?

För alla er andra, som inte vet vad en sådan personlighet är, så ska jag föfklara alldeles i korthet. Det är först och främst INTE schitzofreni (fastän många tror det). Det betyder att EN ENDA människas personlighet "under utvecklingens gång" har delat upp sig i flera. Dessa kan vara helt olika personligheter, helt olika gamla etc, och personen ÄR FAKTISKT den personlighet (av flera eller t.om många) han för ögonblicket är. Somliga personligheter kan känna till en eller flera andra, medan somliga bara känner till sin egen existens. Sådana här människor är MYCKET OVANLIGA.

Det märkliga är att personligheterna - naturligtvis - alltid har i stort sett samma fysiska utseende (t.ex längd och vikt).

Om ni är flera användare borde ni kanske för varje inlägg nämna t.ex "Mattedextrin den lille", "...den långe", "...den tunge", "...den bildsköne", "...rektorn" (ifall också rektor vill vara med), "...tävlingslyftaren", "...blottaren", eller vilka specialiteter ni nu kan tänkas ha där på skolan.

Då blir det lättare för gamla gaggiga gubbar att veta vem som "talar" för tillfället.

jwzrd
2006-09-27, 17:44
Nitrometan : Han kanske är en s.k multipel personlighet?

För alla er andra, som inte vet vad en sådan personlighet är, så ska jag föfklara alldeles i korthet. Det är först och främst INTE schitzofreni (fastän många tror det). Det betyder att EN ENDA människas personlighet "under utvecklingens gång" har delat upp sig i flera. Dessa kan vara helt olika personligheter, helt olika gamla etc, och personen ÄR FAKTISKT den personlighet (av flera eller t.om många) han för ögonblicket är. Somliga personligheter kan känna till en eller flera andra, medan somliga bara känner till sin egen existens. Sådana här människor är MYCKET OVANLIGA.

Det märkliga är att personligheterna - naturligtvis - alltid har i stort sett samma fysiska utseende (t.ex längd och vikt).

Om ni är flera användare borde ni kanske för varje inlägg nämna t.ex "Mattedextrin den lille", "...den långe", "...den tunge", "...den bildsköne", "...rektorn" (ifall också rektor vill vara med), "...tävlingslyftaren", "...blottaren", eller vilka specialiteter ni nu kan tänkas ha där på skolan.

Då blir det lättare för gamla gaggiga gubbar att veta vem som "talar" för tillfället.


Låter som ett bra förslag.

//Blottaren och Alfred Timmoteus Potifar

stahlberg
2006-09-27, 17:47
Det verkligt skojiga skulle vara en bildtråd med före- och efterbilder. Kom ihåg att rektor måste vara sist, för han är säkert märkbart äldst. Tänk hur mycket Mattedextrin skulle ändrats mellan "före" och "efter" i en sådan tråd. Kanske han t.om hade bytt kön emellanåt, ifall någon av skolans flickor vill vara med.

Om tjocka Anna (155cm/118 kg) är med kan Mattedextrin t.om uppträda som flodhäst på en av bilderna.

(slutspammat, slutspammat, vi ska väl inte skämta bort hela denna seriösa journal)

Ryska_raketen
2006-09-27, 17:51
Seså, nu ska ni sl killar inte vara avundsjuka.

stahlberg
2006-09-27, 17:57
Vi SL-are blir alltid lite avundsjuka på dessa 60-kilos styrkemonster som otränade lyfter närmare 500 kg raw.

Ryska_raketen
2006-09-27, 17:59
Vi SL-are blir alltid lite avundsjuka på dessa 60-kilos styrkemonster som otränade lyfter närmare 500 kg raw.


Och vi "byggare" blir lite avis på genfreak som bara behöver käka lite pumpernickel!

bubbe
2006-09-27, 22:01
jag är inte den enda som använder denna användare jag och min klasskamrat använder den båda två men detta är alltså jag och min dagbok och ja jag är kort och väger lite men inte klenare för det *flex* :devil: nu ska ja gå o träna ett helkroppspass BRB :bow:

Hur gick passet?

Diggler
2006-09-27, 22:52
Han kanske är en s.k multipel personlighet?

.

jag som trodde att multipel personlighet var något neurotiska medelålders damer hittade på att de led av för att verka intressanta, och botemedlet bestod av ett recept på sobril. Tänk vad man lär sig på kolozzeum.


Ok slutspammat.


Hur gick passet?

stahlberg
2006-09-28, 17:29
Har åskan slått ner i datorn eller är det bara kö till användningen?

bubbe
2006-09-28, 17:31
Har åskan slått ner i datorn eller är det bara kö till användningen?

Det är synd att passen inte noteras i journalen, vore verkligen intressant att se hur en sån stark kille tränar. Lite film på lyft skulle vara väldigt kul också, borde ju vara enkelt att fixa dessutom eftersom det är flera som tränar och använder samma konto,

sohlin
2006-09-28, 17:40
Hmm är det bara jag som inte vet hur gammal han är?
bra vikter annars om det är i sl lyft är det riktigt bra

Nitrometan
2006-09-29, 12:25
Ja? Hur gick det?

Sitter här som på nålar och väntar!

Man vill ju veta hur ett styrkefenomen som mattedextrin tränar.

Nitrometan
2006-10-01, 21:25
bump-tissi-bump...

sohlin
2006-10-01, 21:35
Ja? Hur gick det?

Sitter här som på nålar och väntar!

Man vill ju veta hur ett styrkefenomen som mattedextrin tränar.


Jo det vore ju väldigt intressant... Så man kanske lär sig ett å annat;)

Nitrometan
2006-10-04, 11:13
Ja? Hur gick det?

Sitter här som på nålar och väntar!

Man vill ju veta hur ett styrkefenomen som mattedextrin tränar.
Har Matte försvunnit?

Vi vill ju se hans träningspass...

Nitrometan
2006-10-08, 13:08
Det kanske är väldigt långa dagar på den planet där matte bor?

Deceiver85
2006-10-11, 20:53
Han skämde ut sig offentligt och gjorde det enda rätta (gömde sig/flydde till BODY)

Nitrometan
2006-10-20, 14:44
Han skämde ut sig offentligt och gjorde det enda rätta (gömde sig/flydde till BODY)
Skämde ut sig? Näääääääääääääääääääää.

Han var dum i ett flertal trådar och ljög som en häst travar i den här.

Men skämmas?

Det är väl bara att fejsa upp.

Nu vill jag veta hur passet gick. En sån här talang måste ju följas upp.

Mattedextrin
2008-02-20, 09:30
ja uppdaterar passe som ja ska köra senare ida... har ökat mkt i ben och bröstsytrka på senaste tiden :thumbup: :thumbup:

Timme
2008-02-20, 10:23
ja uppdaterar passe som ja ska köra senare ida... har ökat mkt i ben och bröstsytrka på senaste tiden :thumbup: :thumbup:

haha din lilla lögnare :D

robin-
2008-05-07, 14:39
ja uppdaterar passe som ja ska köra senare ida... har ökat mkt i ben och bröstsytrka på senaste tiden :thumbup: :thumbup:


Nå, hur gick passet ? *popcorn*

Mattedextrin
2008-05-07, 23:09
ja körde lite letta benkar sen ja dratts lite me en skada...
men ja har ökat lite trotts allt... liger kvar på unngeför samma vikt som förut i kroppen

uppvermning
rotatorcuffar


100 x 5
110 x 5
115 x 5
120 x 3
120 x 2

ja ville inte maxa... antecknar nästa pass bättre, ja lovar :em: :hbang:


då blire hardcorböj ;)!

Mattedextrin
2008-05-07, 23:15
haha din lilla lögnare :D

vaddå löngare du ser ju mit pass

Nå, hur gick passet ? *popcorn*

de gick väl sådär... ska försöka maxa 130 *flex* :hbang:

tack för att ni flöjer go väner :)

Mattedextrin
2008-05-20, 14:26
130kg flög i et godkänt lyft uppåt o de va efter att ja gått upp ett kg på senaste tiden menn de e de värt... ( i förmiddas)

siktar på 135 nu de lär inte va så avlegset :whipped:

Mattedextrin
2008-05-30, 21:34
ja tog 135 idag.... men de va i smitten!!!! *flex*

högg till lite i akseln sen när ja körde akselpressar... ska kola de imorrn... :(

Allan
2008-05-31, 19:21
väger 60kg är 164kg lång
tränar styrka rätt ofta nu för tiden ikväll blir min första antecknnings pass

tar 120kg i bänk max
tar runt 160 i knäböj max
runt 200kg marklyft

hoppas ni följer utmaningarna jag sätlls inför annars behöver ni inte :cool: :hbang: :hbang:

Pjaha. Upp till bevis - antingen med bilder eller film, eller bjud in folk till en uppvisning. Du vet, vi moderatorer har oäääääääändliga möjligheter att hitta andra Kolomedlemmar som bor i din närhet.
Jag misstror dig inte. Emellanåt dyker det upp folk som ställer alla rekord på ända, men de brukar leta upp en SL-klubb så småningom. Du vet, vi är några stycken som hållit på i över trettio år, och vi vet rätt bra var resultaten brukar ligga. Det är väl klart att man funderar över såna här nivåer.
Men kör på du!
:thumbup:

Och glöm inte filmerna!

tobbo
2008-05-31, 19:58
Kan du sluta trolla med din dåliga svenska jag får huvudvärk av det.

Mattedextrin
2008-06-01, 21:33
Pjaha. Upp till bevis - antingen med bilder eller film, eller bjud in folk till en uppvisning. Du vet, vi moderatorer har oäääääääändliga möjligheter att hitta andra Kolomedlemmar som bor i din närhet.
Jag misstror dig inte. Emellanåt dyker det upp folk som ställer alla rekord på ända, men de brukar leta upp en SL-klubb så småningom. Du vet, vi är några stycken som hållit på i över trettio år, och vi vet rätt bra var resultaten brukar ligga. Det är väl klart att man funderar över såna här nivåer.
Men kör på du!
:thumbup:

Och glöm inte filmerna!

rolit med en moderator i tråden!!
ja blev faktist tillfrågad om ja ville börja lyfta för klubblage, men ja vet inte om ja ska tacka ja än... trivs inte i rampljuse

ja har dock gått upp 3 kg nu så ja e rätt nöjd att inte blivi för tjock för resultatens skull...
har lite inflensa nu men ja ska försöka repa mig o fiksa lite filmer

Kan du sluta trolla med din dåliga svenska jag får huvudvärk av det.


läs inte då!!!! :confused:

Mattedextrin
2008-06-04, 00:22
har vari lite krassli... kör igång imon igen...


:thumbup:

robin-
2008-06-04, 00:26
har vari lite krassli... kör igång imon igen...


:thumbup:


C'mon ! Kasta upp lite filmer nu, hade varit skitskoj att se! :thumbup:

Mattedextrin
2008-08-23, 11:59
sry har inte haft tid o uppdatera ifall de verkar va oseriöst på senaste tiden...men ja har mkt viktit nu i mitt liv

Lelle Pelle
2008-08-23, 13:56
HAhahaha, jag dööör! Min 6åriga kusin skriver mer korrekt än dig. Men det är underhållande. När får vi bevis på din styrka?

Lepras
2008-08-23, 15:55
Säker på att vikterna inte är i Pounds?

RÅTTKÖTT
2008-08-28, 17:35
haha fan vad du ljuger! upp med en film om de stämmer!!!!

Mattedextrin
2008-10-08, 21:18
update: 2a på 140 i bänken... ska börga bulka tror ja

mela
2008-10-09, 10:20
HAhahaha, jag dööör! Min 6åriga kusin skriver mer korrekt än dig. Men det är underhållande.

Inte tänkt på att vissa har problem med stavning osv?


Bra jobbat Matte. :thumbup: Du kan ju börja på en SL-klubb men skita i att tävla om du inte trivs i rampljuset. Bara få tips och träna med andra som har samma intresse :)

Musselbank
2008-10-09, 10:36
Stavningen, oförvägenheten inför denna, avataren och namnet gör sammantaget Mattedextrin till en allmänt uppskattad koloit, tror jag. Är det inte så så borde det vara så. Ja!

Mattedextrin
2010-01-26, 05:47
har inte uppdatera so ofta blir ett pass imorgon *drool*

Mattedextrin
2015-07-18, 11:53
Har varit i uppehål under i stort sätt ett helt år cofffee på grnn av problem i axeln när ja har kört bänk.... o har haft problem me en fotle när ja kört benböjj, gick till jymet igår och gorde en 10 på 90 i bänk utan smerta...kompletera me lite cuff övningar

Mattedextrin
2017-06-28, 20:32
Stavningen, oförvägenheten inför denna, avataren och namnet gör sammantaget Mattedextrin till en allmänt uppskattad koloit, tror jag. Är det inte så så borde det vara så. Ja!

ja hade inte sett dett här inlägge :laugh: tack!!!
ja gav allt i bulken o kunde presa upp en 5 140kg men fick plufs rungt midjan *gah!* så de va inte värt de *mini

gick til en grym idrottsmasör som fick mig att täna upp styrkan i samban me bulk 2016, ja hade en agresiv inflammation i vänster axeln han heter matti i hagsätra

Mattedextrin
2020-09-12, 14:55
Säker på att vikterna inte är i Pounds?

LOL e inte amerikansk vi bor i sverige:laugh:*whatever*