handdator

Visa fullständig version : AXA müsli.


TrIff
2006-09-24, 21:10
Jag brukar blanda ner havregryn i min frukostdrink och dricka, grejen är att det är slut och jag har inte 15 spänn så att jag kan köpa en påse. (varför alltid så lite månad i slutet av pengarna?) Men iaf så har jag efter MYCKET slit fixat så jag fått lånat en påse med lite axa müsli kvar i.. datumet har gått ut 26.04.04.. med andra ord 26e april 2004.
Duger det som substitut för en dag eller är det lika bra skita i alltihopa och käka nån gammal byxa jag har or what?

rbn
2006-09-24, 21:47
Kunde du inte ha fått låna 15 spänn istället för en utgången müsslipåse då? :P

TrIff
2006-09-24, 22:02
Kunde du inte ha fått låna 15 spänn istället för en utgången müsslipåse då? :P
Det är såna här dagar man får reda på om man är älskad eller hatad.. i mitt fall hatad.

martynj
2006-09-24, 22:03
Jag brukar blanda ner havregryn i min frukostdrink och dricka, grejen är att det är slut och jag har inte 15 spänn så att jag kan köpa en påse. (varför alltid så lite månad i slutet av pengarna?) Men iaf så har jag efter MYCKET slit fixat så jag fått lånat en påse med lite axa müsli kvar i.. datumet har gått ut 26.04.04.. med andra ord 26e april 2004.
Duger det som substitut för en dag eller är det lika bra skita i alltihopa och käka nån gammal byxa jag har or what?

Fettet i müslin härsknar och det är inte så bra att få i sig. ;)

TrIff
2006-09-24, 22:05
Fettet i müslin härsknar och det är inte så bra att få i sig. ;)
Nå? Har det någon annan negativ effekt än att jag får ont i magen? Jag kan offra lite magont för att få i mig lite frukost.. jag har fan inget annat att äta.
Eller vadå driver du med mig? Blir förvirrad av den där smileyn.

martynj
2006-09-24, 22:09
Nå? Har det någon annan negativ effekt än att jag får ont i magen? Jag kan offra lite magont för att få i mig lite frukost.. jag har fan inget annat att äta.
Eller vadå driver du med mig? Blir förvirrad av den där smileyn.

Smileyn var kanske lite dum, men jag skulle inte ätit müslin. Vet inte om det är farligt eller ej, men fettet har iaf härsknat.

Har du inte knäckebröd eller nåt hemma du kan knapra/mixa?

TrIff
2006-09-24, 22:24
Jag hittade 7 stycken wasa husman i skafferiet. Hur många behöver jag mixa ner?

martynj
2006-09-24, 22:31
Jag hittade 7 stycken wasa husman i skafferiet. Hur många behöver jag mixa ner?

En husman är väl runt 40kcal, så mixa i den mängd du vill ha.

TrIff
2006-09-24, 22:35
Jag slänger ner alla sju, då får jag i mig drygt 58g kolhydrater. Fan va fint då fick jag ju löst det här. :thumbup:

martynj
2006-09-24, 22:43
Jag slänger ner alla sju, då får jag i mig drygt 58g kolhydrater. Fan va fint då fick jag ju löst det här. :thumbup:

Härligt att det gick att lösa :)

Sverker
2006-09-25, 05:45
Fettet i müslin härsknar och det är inte så bra att få i sig. ;)


*spy* hade säkert varit en bättre smiely här.
En kraftigt bitter smak som sitter kvar i strupen en halv timme eller så. Omöjlig att få bort med vatten, kaffe, mjölk etc.

TrIff
2006-09-26, 09:22
Resultatet av wasa husman i mixen var inte så jävla lyckat. Blev så jävla tjockt å kladdigt så det var helt sjukt.. tog mig över 20 minuter att dricka den och jag brukar inte ha svårt för att få i mig grejer.

martynj
2006-09-26, 09:41
Resultatet av wasa husman i mixen var inte så jävla lyckat. Blev så jävla tjockt å kladdigt så det var helt sjukt.. tog mig över 20 minuter att dricka den och jag brukar inte ha svårt för att få i mig grejer.

:D

Men du fick i dig dina kolhydrater iaf.