handdator

Visa fullständig version : ungtuppen 20.00 på trean


Elwyndaz
2006-09-20, 16:25
hahaha, måste bara skriva detta. såg nyss på reklamen på trean om någon kille som hade läst hur många dejtingböcker som helst och snackade om skillz, men han fick inge tjejer endå!

tänkte direkt på ungtuppen *popcorn*
singelcoacherna hette visst programmet!

Nina L
2006-09-20, 16:29
Idag?

bluelight
2006-09-20, 16:30
Idag?
Ne, onsdag nästnästa vecka kl 20.00.

Helena B
2006-09-20, 16:31
Såg på det förra veckan. Från att vara en blyg tjej som inte vågade prata med killar till att bli en mästare på det...och detta genom att bara göra några övningar. Jag undrar om det verkligen stämmer.

Fatalist
2006-09-20, 16:35
hahaha, måste bara skriva detta. såg nyss på reklamen på trean om någon kille som hade läst hur många dejtingböcker som helst och snackade om skillz, men han fick inge tjejer endå!

tänkte direkt på ungtuppen *popcorn*
singelcoacherna hette visst programmet!

Sundsvall? Eller vad heter han? Killen på kolo :D

shadowfire
2006-09-20, 16:42
Såg på det förra veckan. Från att vara en blyg tjej som inte vågade prata med killar till att bli en mästare på det...och detta genom att bara göra några övningar. Jag undrar om det verkligen stämmer.
Mycket handlar ju om självinsikt, självförtroende o utstrålning så... why not? Sådant är ju rätt så avgörande i många fall.

Me_Myself
2006-09-20, 17:07
Såg på det förra veckan. Från att vara en blyg tjej som inte vågade prata med killar till att bli en mästare på det...och detta genom att bara göra några övningar. Jag undrar om det verkligen stämmer.


Hon blev som en ny människa! Jag trodde inte dem skulle klara att peppa upp henne men dem va verkligen duktiga om det var på riktigt!

sundvall
2006-09-20, 17:11
Sundsvall? Eller vad heter han? Killen på kolo :D

Ja vad?

Yes
2006-09-20, 17:13
Det funkar för Borat iaf!
65d6_NQaOHo

Nina L
2006-09-20, 17:26
Buahhahahahahahahha!!!!

"Go to bed with her, sexy time!!!"

Borat! :love:

Yes
2006-09-20, 17:40
Nina, tror du det finns någon kvinna som kan motstå Borat?

Cerberus
2006-09-20, 19:14
Grejen e väl att han inte tror på sig själv...det intrycket jag fått av honom efter några minuers tittande..

Helena B
2006-09-20, 19:17
Grejen e väl att han inte tror på sig själv...det intrycket jag fått av honom efter några minuers tittande..

Så är det väl med alla som läser datingböcker. Om man tror på sig själv då behöver man inga böcker med en massa knep.

Cerberus
2006-09-20, 19:19
Så är det väl med alla som läser datingböcker. Om man tror på sig själv då behöver man inga böcker med en massa knep.

Man kan tro på sig själv och va en tönt :D

Han vill ju förändra på sig och det är positivt :) alla har inte lätt med tjejer ..

Yes
2006-09-20, 19:26
Skön stil han har... "lägg på, jag vill prata med dig!". :D

Solros
2006-09-20, 19:27
iiiiiiiiiiiih jag skäms genom rutan!!

Helena B
2006-09-20, 19:35
Kan det verkligen stämma att det är tjejer som tar flest initiativ.

Empe
2006-09-20, 19:37
aaaaaahahahaha fy vad jag garvade när han plockade på sig skinnjackan utanpå en rosa troja matchat med bandana och solbrillor och sa att han gillade det :laugh: :laugh: :laugh:

Tricklev
2006-09-20, 19:46
Kan det verkligen stämma att det är tjejer som tar flest initiativ.

Hon räknar väll en blick/leende som iniativ.

Cerberus
2006-09-20, 19:48
aaaaaahahahaha fy vad jag garvade när han plockade på sig skinnjackan utanpå en rosa troja matchat med bandana och solbrillor och sa att han gillade det :laugh: :laugh: :laugh:

skön stil tycker jag :D

Trance
2006-09-20, 19:50
Kan det verkligen stämma att det är tjejer som tar flest initiativ.

Min tanke är att det tolkas som tjejen ger tillåtelse åt hanen att stöta på henne. Det är därför killar tänker "Fan, vad hon ville ha mig" åt en leende kassörska.

Empe
2006-09-20, 19:51
Hoppas han gör bort sig nu så man får skratta.

Trance
2006-09-20, 19:51
Hoppas han gör bort sig nu så man får skratta.

Eller att han raggar upp din mamma, det vore grymt roligt.

Tricklev
2006-09-20, 19:52
Het tjej ffsbbq:krampus

Empe
2006-09-20, 19:53
Eller att han raggar upp din mamma, det vore grymt roligt.
Skulle gärna ha hans dejt som mamma.

Hades
2006-09-20, 19:59
Så är det väl med alla som läser datingböcker. Om man tror på sig själv då behöver man inga böcker med en massa knep.
Du är otroligt dåligt insatt i ämnet så jag förstår verkligen inte varför du gång på gång uttalar dig som om du vet vad det handlar om. Visst, det finns folk som letar knep, men det mesta handlar om självkänsla, psykologi och att stärka sin person. Du måste förstå att det finns folk som vill ha kontroll i sitt (kärleks)liv istället för att förlita sig på slumpen.

Stoltz
2006-09-20, 19:59
Vad har hänt med Ungtuppen förresten, är han kvar här? :confused:

sundvall
2006-09-20, 20:00
Du är otroligt dåligt insatt i ämnet så jag förstår verkligen inte varför du gång på gång uttalar dig som om du vet vad det handlar om. Visst, det finns folk som letar knep, men det mesta handlar om självkänsla, psykologi och att stärka sin person. Du måste förstå att det finns folk som vill ha kontroll i sitt (kärleks)liv istället för att förlita sig på slumpen.

+1

Cerberus
2006-09-20, 20:08
Du är otroligt dåligt insatt i ämnet så jag förstår verkligen inte varför du gång på gång uttalar dig som om du vet vad det handlar om. Visst, det finns folk som letar knep, men det mesta handlar om självkänsla, psykologi och att stärka sin person. Du måste förstå att det finns folk som vill ha kontroll i sitt (kärleks)liv istället för att förlita sig på slumpen.

word!

sundvall
2006-09-20, 20:29
OOh shit vilken pua!! *rolleyes*

Den här killen är ju ett skolexempel på att kunna massa taktik utan att ha inner game.

Oerhört starkt inner-game.

Skojj att singelcoacherna gjorde honom till en klassisk wuss. Råden om mode och kroppsspråk var bra, resten var ju fan bara skit.

Och som de sen firade när han scorade ett nummer från en helt avstängd tjej som förmodligen hade flakat om inte hon gillat gratis mat och övertalning från tv-bolagets sida.

Sen blev det ju inte bättre när tjejen dessutom stack från träffen innan de ens kommit till hälften av måltiden och det betraktar de så kallade singelcoacherna som en bedrift.

Helena B
2006-09-20, 20:35
Du är otroligt dåligt insatt i ämnet så jag förstår verkligen inte varför du gång på gång uttalar dig som om du vet vad det handlar om. Visst, det finns folk som letar knep, men det mesta handlar om självkänsla, psykologi och att stärka sin person. Du måste förstå att det finns folk som vill ha kontroll i sitt (kärleks)liv istället för att förlita sig på slumpen.

Jag har rätt till min åsikt! Skämt åtsido, vilket ämne pratar du om? Datingböcker? Jo det kan jag erkänna att jag är, eftersom det inte finns några skriva till tjejer. Jag har inget emot att folk vill stärka sin självkänsla etc men jag anser att det finns bättre böcker än knep och knåpböcker för det. Läs "Självkänsla nu och "Din gränslsa styrka" för att nämna några jag själv har läst. Det jag är emot är dessa datingböcker där det står om raggningsrepliker och dylikt.

Men jag står fortfarande fast vid att personer som tror på sig själva behöver inte ta till knep och knåpböcker (datingböcker).

Hades
2006-09-20, 21:06
Jag har rätt till min åsikt! Skämt åtsido, vilket ämne pratar du om? Datingböcker? Jo det kan jag erkänna att jag är, eftersom det inte finns några skriva till tjejer. Jag har inget emot att folk vill stärka sin självkänsla etc men jag anser att det finns bättre böcker än knep och knåpböcker för det. Läs "Självkänsla nu och "Din gränslsa styrka" för att nämna några jag själv har läst. Det jag är emot är dessa datingböcker där det står om raggningsrepliker och dylikt.

Men jag står fortfarande fast vid att personer som tror på sig själva behöver inte ta till knep och knåpböcker (datingböcker).
Och nu bevisade du återigen att du inte vet särskilt mycket om innehållet i "datingböckerna". Samtidigt måste jag undra hur du tänker... Om det fanns böcker fulla med raggningsrepliker som faktiskt fungerade, skulle inte det betyda att tjejer är naiva och lättlurade som faller för dem? Men så är det givetvis inte, och därmed kan vi slopa teorin om att böckerna är baserade på kvicka one-liners som får damerna att smälta. Det finns ju ingen chans att dagens mest populära datinglitteratur skulle blivit framgångsrik om det inte fungerade. Nej, jag tror att du måste uppdatera dig inom detta område innan du försöker dig på fler uttalanden.

Det är inte en fråga om att behöva göra någonting, det är en fråga om att vilja. Varför är det fel att vilja bli mer framgångsrik med det motsatta könet, även om man inte har några större bekymmer med det från början?

Nina L
2006-09-21, 07:13
OOh shit vilken pua!!

Den här killen är ju ett skolexempel på att kunna massa taktik utan att ha inner game.

Oerhört starkt inner-game.

Skojj att singelcoacherna gjorde honom till en klassisk wuss. Råden om mode och kroppsspråk var bra, resten var ju fan bara skit.

Och som de sen firade när han scorade ett nummer från en helt avstängd tjej som förmodligen hade flakat om inte hon gillat gratis mat och övertalning från tv-bolagets sida.

Sen blev det ju inte bättre när tjejen dessutom stack från träffen innan de ens kommit till hälften av måltiden och det betraktar de så kallade singelcoacherna som en bedrift.Är det svenska du pratar? :D

OnT: Bra program, tyckte jag. Killen var en katastrof utan motstycke, och skulle nog behöva lite tid till. Snacka om att ha förlorat sig själv.

Kwon
2006-09-21, 07:19
Jag har rätt till min åsikt!

+1

Stå på dig Helena W286! :thumbup: