handdator

Visa fullständig version : Import från usa ??????


SirRock
2006-09-20, 11:00
Finns det något shysst företag i sverige som importerar kosttillskott från usa ??

mvh SR

J.Saarela
2006-09-20, 11:07
Finns det något shysst företag i sverige som importerar kosttillskott från usa ??

mvh SR


Finns väl garanterat,men va fan ska du ha därifrån som ej finns på kollo?

SirRock
2006-09-20, 11:33
Finns väl garanterat,men va fan ska du ha därifrån som ej finns på kollo?

Har fört loggbok i flera år och dom amerikanska prdukterna ger alltid mer ökningar,kanske det är psykologiskt men det gör inget så länge jag växer :)

jag använder kreatin, protein, multivitaminer samt test-booster....

Cerberus
2006-09-20, 11:34
Finns väl garanterat,men va fan ska du ha därifrån som ej finns på kollo?

Häftiga Muscletech-produkter som gjort Jay Cutler o Dexter Jackson grova? *flex*

SirRock
2006-09-20, 11:50
har testat muscletech produkter , dom är helt ok men dyra. Det finns lika bra produkter från andra märken och dom kostar bara hälften så mycket.. hade muscletech slutat att överdriva med sina produkter och ge dom vettiga priser så hade jag rekomenderat dom ...

tinus
2006-09-20, 12:24
Optimum Nutrition:thumbup: från USA..finns i koloshoppen:hbang:

SirRock
2006-09-20, 12:42
oj såg att man inte får lägga ut länkar till andra webshoppar!!!!!

kan någon rekomendera ett annat forum som kanske kan ge mig något svar ???? så hade det varit snällt

aliquis
2006-09-20, 13:10
har testat muscletech produkter , dom är helt ok men dyra. Det finns lika bra produkter från andra märken och dom kostar bara hälften så mycket.. hade muscletech slutat att överdriva med sina produkter och ge dom vettiga priser så hade jag rekomenderat dom ...Det var nog ungefär cerberus åsikt också ;)

aliquis
2006-09-20, 13:11
oj såg att man inte får lägga ut länkar till andra webshoppar!!!!!

kan någon rekomendera ett annat forum som kanske kan ge mig något svar ???? så hade det varit snälltGoogla på vad det nu är för produkt du är ute efter, om du nu tror att förpackningsland spelar någon som helst roll.

Enda jag kan tänka mig spelar roll är väl "testo-bostern" och eventuellt kreatinblandningar o så som har fler saker i sig...

loverius
2006-09-20, 23:15
har testat muscletech produkter , dom är helt ok men dyra. Det finns lika bra produkter från andra märken och dom kostar bara hälften så mycket.. hade muscletech slutat att överdriva med sina produkter och ge dom vettiga priser så hade jag rekomenderat dom ...

De är väl inte så dyra i USA??

Xander
2006-09-21, 04:17
Varför beställer du inte själv direkt från USA? Både enklast och billigast.