handdator

Visa fullständig version : HJÄLP inredning och design!


Lodiz2
2006-09-19, 21:34
ska renovera min nyinköpta lägenhet. Det är en 2:a på 51kvm och det jag tänkt göra är att byta ut kök(skåp,luckor ej vitvaror) och tapetsera/måla om i alla rum. jag vill ha tips/hjälp med design, val av tapet och förslag på vad man mer kan göra vid en renovering/uppfräschning av en lägenhet

tack på förhand

Lodiz2
2006-09-19, 21:48
ska renovera min nyinköpta lägenhet. Det är en 2:a på 51kvm och det jag tänkt göra är att byta ut kök(skåp,luckor ej vitvaror) och tapetsera/måla om i alla rum. jag vill ha tips/hjälp med design, val av tapet och förslag på vad man mer kan göra vid en renovering/uppfräschning av en lägenhet

tack på förhand



ni får gärna länka till bilder på snygga kök / vardagsrum /sovrum osv...
så man får lite ideèr

mini
2006-09-19, 21:50
Oj, lite svårt att hjälpa med så personliga saker som färgsättning, tapeter och inredning. Mitt tips är att gå till en bra måleributik och börja nysta. Ofta har de någon som kan hjälpa dig gratis eller för en timpenning. Kan vara värt det. Se till vad du redan har i möbelväg. Se till din budget. Ska du göra själv så fundera på hur händig du är och hur krångligt det får vara.

heltzonicka
2006-09-19, 23:50
Ha en svart väggmålning mot en vit vägg, det kan bli riktigt ballt.

stevooooo
2006-09-20, 11:58
Här har du en länk (http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl) som hjälpte mig mkt när jag renoverade mitt kök.
Bilder, förslag, ideer mm mm. Inte lätt när man är född med tummen mitt i handen:n00b

Lodiz2
2006-09-20, 12:07
Ha en svart väggmålning mot en vit vägg, det kan bli riktigt ballt.

mm låter coolt