handdator

Visa fullständig version : efterlyning: Eiselt Pyruvat


denpa
2006-09-19, 20:42
Hej Alla!

Köpte min sista burk för 4 månader sen. Och nu har inte sidan som jag köpte den från den längre.

Är det något som hänt eller varför är den slut hos olika butiker i stockholm?

tacksam för tips

OggeP
2006-09-19, 20:45
Hej Alla!

Köpte min sista burk för 4 månader sen. Och nu har inte sidan som jag köpte den från den längre.

Är det något som hänt eller varför är den slut hos olika butiker i stockholm?

tacksam för tips

Är inte den produkten mer eller mindre ersatt av KP3?

denpa
2006-09-19, 20:47
därför jag frågar

denpa
2006-09-19, 20:49
Jag menar inte Kreatin pyruvat utan jag menar enbart PYRUVAT och i kapselform

Lindstein
2006-09-19, 20:56
Jag menar inte Kreatin pyruvat utan jag menar enbart PYRUVAT och i kapselform

Eiselt har slutat med både Pyruvat och Leanol efterssom nya LipoDrain är överlägset dessa produkter.

denpa
2006-09-19, 21:01
tack för Lipodrain.
Min erfarenhet av pyruvat är sådan att jag får markant lättare att andas. Kanske liknande effedrin effekt. Då jag har nedsatt lungkapacitet var detta som en gåva från ovan. Ska man köra på Lipodran eller har ni någon lämplig kandidat som man bör pröva?

Lindstein
2006-09-19, 21:07
tack för Lipodrain.
Min erfarenhet av pyruvat är sådan att jag får markant lättare att andas. Kanske liknande effedrin effekt. Då jag har nedsatt lungkapacitet var detta som en gåva från ovan. Ska man köra på Lipodran eller har ni någon lämplig kandidat som man bör pröva?

Det är två helt olika produkter.
LipoDrain ersätter Pyruvat för dess överlägset bättre fettförbrännande egenskaper....

Är ju tråkigt om produkten försvinner när du får så bra effekt av den!
Finns ju andra tillverkare som också har Pyruvat, eller hör med Henrik på Eiselt om han inte kan fixa fram lite Pyruvat till dig!

denpa
2006-09-19, 21:08
Tacksam för dina (snabba) svar!