handdator

Visa fullständig version : digital-tv


manko
2006-09-16, 15:37
På G att fixa digital-tv. Vad tycker ni man ska välja? Schysst avtal, bra kanaler. Bor sedan i en lägenhet :P

TIPS O TRIX peeps :)

edgen_ÖSD
2006-09-16, 20:41
Viasat känns mest prisvärt. Gillar du sport är det ett måste.

Skitlez
2006-09-16, 21:13
Det beror ju på Viasat har inte Canal+ så då får du varken Premier league eller Serie A, medans du med Viasat kan se Champions league.
Bor du i lägenhet borde du kolla om du har Comhem, det är enda abbonemanget där du kan ha både Viasat och Canal+(tror jag iallafall)

mats-
2006-09-16, 23:56
Skaffa boxer, klockrent utbud, och det är billigt mot canaldigital.

aliquis
2006-09-17, 00:44
Boxer(/comhem) har ju störst procentuell andel bra kanaler, med viasat och canal digital kan du ju inte få både trean o femman.

Vill du absolut ha hdtv-sändningar ligger väl canal digital längst fram, iaf gjorde de det förr.

Men jag säger boxer (tyvärr är väl boxer sämst teknik så eventuellt får du sämst bild med dem.)

Mattedextrin
2006-09-17, 00:45
boxer är helt ok men jag fick med canal+ och sånt, visar massa porrfilmer just nu sånt vill jag inte ha in i hemmet *spy*

Fettecke
2006-09-17, 00:50
Nån som har pejling på bredbands-digital tv?
Telia har ju en lite bantad Boxer version i sitt utbud via modemet...

Har funderat på att skaffa det men insåg ganska snabbt att det blir snuskdyrt.
full bredbandsavgift, Men. digital-tvn tar bandbredd, upp till 50% kan användas, och används... samt att den tjänsten kostar 129:- månaden också... Så, full avgift, halva tjänsten + mer pengar för lite digital-tv... DYRT!, men är det bra? vet inte.... någon?

Gandalf
2006-09-17, 06:06
Har man redan bredband så kostar det ju bara 129 kronor i månaden med telias lilla paket så jag undrar om man kan komma billigare undan än så för alla andra har ju dyrare månadskostnad mm.
Men det beror ju på vilka kanaler man anser att man måste se på, så om man vill ha det billigaste så är det telias bredbands TV och skiter man i priset så väljer man efter vilka kanaler man vill ha och betalar och ser glad ut.
Syrran som valt efter plånboken har Telias bredbands TV och det har funkat bra och hon är nöjd.

manko
2006-09-19, 16:11
Har man redan bredband så kostar det ju bara 129 kronor i månaden med telias lilla paket så jag undrar om man kan komma billigare undan än så för alla andra har ju dyrare månadskostnad mm.
Men det beror ju på vilka kanaler man anser att man måste se på, så om man vill ha det billigaste så är det telias bredbands TV och skiter man i priset så väljer man efter vilka kanaler man vill ha och betalar och ser glad ut.
Syrran som valt efter plånboken har Telias bredbands TV och det har funkat bra och hon är nöjd.

är det inte 2års bindningstid på telias tv-paket?