handdator

Visa fullständig version : kreatin --> kissa hela natten


tequilla
2003-01-20, 21:36
Jag har upplevt att när jag går på kreatin så vaknar jag varje natt minst en gång.
Jag dricker lika mycket vatten som vanligt o dlicker inte så mykke på kvällarna.
Är det bara jag eller ska de vara så? :em:

EiseltUK
2003-01-20, 23:13
Originally posted by tequilla
Jag har upplevt att när jag går på kreatin så vaknar jag varje natt minst en gång.
Jag dricker lika mycket vatten som vanligt o dlicker inte så mykke på kvällarna.
Är det bara jag eller ska de vara så? :em:

Ett högt innehåll av kreatinin skulle kunna vara en orsak eller att du inte tar upp allt kreatin. Vilket märke använder du?

Mvh
Henrik

tequilla
2003-01-20, 23:16
ditt märke :loveyou: så du kan inte skylla på dålig kreatin hehe
nä men jag tar en sånn där liten skopa om dagen..
har provar med mindre men de blir samma effekt :rolleyes:

EiseltUK
2003-01-20, 23:18
Originally posted by tequilla
ditt märke :loveyou: så du kan inte skylla på dålig kreatin hehe
nä men jag tar en sånn där liten skopa om dagen..
har provar med mindre men de blir samma effekt :rolleyes:

Ja då är det inte kreatinin. :D Du kanske tar det för sent? Eller om du äter lite kolhydrater kanske? Det är jävligt jobbit när man måste upp mitt i natten.

Mvh
Henrik

tequilla
2003-01-20, 23:20
haha.. du e rolig du :booty:

nä, men de värsta som finns e o vakna mitt på natten, jag har annars svårt me o somna oxå.
när jag inte använder kreatin så springer jag inte på toa hela tiden..
igår var tjejen här o jag sprang på toa varje 40 minuter.. man kunde inte änns :p ordentligt...

stybb
2003-01-21, 00:04
Se på det positivt.. Mitt på natten behöver kroppen mer protein.. passa på att drick en när du vaknar :hbang: :bpump:

AciDBL00D
2003-01-21, 00:14
Funkar det inte äta salt innan man somnar det binder vätska. Alla vet väl hur törstig man blir när man äter salt mat. Kanske inte bra vad vet jag...

Finns säkert mer tips man kan använda. Finns ju de som pinkar i sängen finns säkert tips på internet för sängvätare där du kanske kan hitta nått skoj...

tequilla
2003-01-21, 11:00
haha ni e roliga ni grabbar...
ni kan väll prova på själva hur de e o går upp kl 5 på natten (som jag gjorde inatt) o försöka hitta till toaletten o till slut försöka pricka rätt :rolleyes:

de dära me o kissa i sängen o salt.. egen erfarenhet eller?:laugh:

Cartwright
2003-01-21, 16:43
Är det inte meningen att kreatin ska binda vätska i kroppen? Och är det inte meningen att man ska dricka mer än vanligt för att kompensera detta?

AciDBL00D
2003-01-21, 17:26
Originally posted by tequilla
de dära me o kissa i sängen o salt.. egen erfarenhet eller?:laugh:

Visste någon skulle säga det, NEJ!