handdator

Visa fullständig version : Partiledardebatten@4an


Snake
2006-09-14, 19:10
Ett saaatans gafflande just nu *popcorn*

Viktig fråga tycker jag iaf.

Axmode
2006-09-14, 19:20
Blev nästan rörd när Maria Wetterstrand körde över alliansen ang miljön.

Snake
2006-09-14, 19:32
Blev nästan rörd när Maria Wetterstrand körde över alliansen ang miljön.

Ja dom pratade mest bara om hur viktigt den verkligen är, inte vad dom hade för förslag att förbättra den.

Stoltz
2006-09-14, 19:41
Blev nästan rörd när Maria Wetterstrand körde över alliansen ang miljön.

Missade den delen, vad sades?

egge
2006-09-14, 20:03
Tröttnade på pajkastningen så jag loggade in här istället. Lättare att läsa sig till vad dom vill än att lyssna på en debatt där de mest snackar skit om den andra sidan.

Empe
2006-09-14, 20:48
Precis, dom bara mumlar och får inte mycket sagt. bara ältar igenom allt som de redan tidigare sagt och inga konkreta svar.

Baan
2006-09-14, 20:54
Minst givande hittills tycker jag, vänsterblocket påpekar att alliansen har en allmän osund politik, alliansen påpekar att nyckeln till allt är jobb och så går det runt..

balder
2006-09-14, 20:55
Jag satt precis och kollade på partiledardebatten på tv4.

Trist att programledarna "gullar" med Göran Persson och låter han snacka mycket längre än vad han har rätt till.

När det sedan var Lars Leionborgs tur att prata, så tvekade de inte på att snabbt avbryta honom och skicka vidare ordet...

Tråkigt när de inte kan uppträda på ett neutralt sätt.

Baan
2006-09-14, 20:56
GP är ju rätt seg så han behöver lite extra tid :)

Nej men överlag känns det som det var ganska jämnt mellan tjöttiden. Det var ingen som sa något vettigt ändå, so who cares.

Fed up
2006-09-14, 21:11
Fan va trött jag blir på såna där löjliga pajkastningar typ "du tycks ara den enda som drabbades av milleniebuggen" och så vidare, liksom, sånt är ju skoj i diskussioner på tex. kolo men mindre lajbans när dåliga "förnedrande" ordvitsar kommer ur munnarna på dem som kanske kommer styra Sverige.

Skärp er och var lite vuxna!