handdator

Visa fullständig version : Jag skäms att vara svensk


slin1
2006-09-13, 22:07
Jag hatar det här landet och allt det står för vi suppose to va vikingar vad fan har hänt med detta land? jag e svensk men när nån frågar va jag kommer i från inte fan säger jag att jag e svensk iaf det skulle va för pinsamt å follk skulle ju skratta åt mig.
Sverige kan dra åt helvete!!

jwzrd
2006-09-13, 22:08
Jag hatar det här landet och allt det står för vi suppose to va vikingar vad fan har hänt med detta land? jag e svensk men när nån frågar va jag kommer i från inte fan säger jag att jag e svensk iaf det skulle va för pinsamt å follk skulle ju skratta åt mig.
Sverige kan dra åt helvete!!

Du kan väl vara den första att åka?

Empe
2006-09-13, 22:09
Skulle bli för dyrt att flytta hela sverige så långt.

slin1
2006-09-13, 22:11
Du kan väl vara den första att åka?

ja tack men jag måste spara lite till bara sen sticker jag och kommer aldrig tillbax

blekfet2
2006-09-13, 22:11
Ja med en sådan svenska är det väl klart att folk skrattar :devil:

Nordenator
2006-09-13, 22:12
"1299 kr, 15 SEP, Tunisien, 7 dagar, Stockholm" med Detur och vägra kom hem.
Problem solved.

PowPow
2006-09-13, 22:12
Vart bär det av?

hultman
2006-09-13, 22:12
Vi kommer verkligen att sakna dig. Vi ses igen om något år.

tossefar
2006-09-13, 22:13
Hade du tagit dig tid att lära dig språket så kanske livet varit mer behagligt.

Skit ner dig. Ingen av oss hindrar dig från att flytta. En flygstol till ett annat land kostar inte mycket. Försvinn och håll dig borta.

Här har du flygbiljetter från 8 kr. Det ska väl vara billigt nog även för socfall som herrn, hälsa utlandet från mig.
http://www.sterling.dk/sv/sterling_birthday.htm

Fartman
2006-09-13, 22:14
Nej, snälla stanna! *rolleyes*

Pepparkakssmurfen
2006-09-13, 22:14
Slin1 äR j3tt3 fULL! :Virro

jwzrd
2006-09-13, 22:15
ja tack men jag måste spara lite till bara sen sticker jag och kommer aldrig tillbax

Finns det något jag kan hjälpa dig med?

michael
2006-09-13, 22:16
Den klassiska bilden av vikingar är rätt överdriven. De flesta vikingar va fredfyllda jordbrukare.

Kwon
2006-09-13, 22:16
Detta var ju lite random, vilket utbrott!

Vad är det som hänt slin1?

Baha
2006-09-13, 22:17
Undrar med vad som hänt?

mer info!

Überbiffen
2006-09-13, 22:19
Kan inte se någon anledning till att man ska skämmas för var man kommer ifrån. :confused:

hulken
2006-09-13, 22:20
Jag hatar det här landet och allt det står för vi suppose to va vikingar vad fan har hänt med detta land? jag e svensk men när nån frågar va jag kommer i från inte fan säger jag att jag e svensk iaf det skulle va för pinsamt å follk skulle ju skratta åt mig.
Sverige kan dra åt helvete!!

Stick då om det är så jävla eländigt i Sverige, men lämna kvar min Avatar:whipped:

slin1
2006-09-13, 22:21
ok om ni tror ni mår bra så good luck det gör inte jag iaf

sverige står för diktatur bögar horor kriminella och muslimer

En vanlig svenson har ingen plats i detta land =(

Trance
2006-09-13, 22:21
Aww, haw de andwa bawnen wawit elaka?

Baha
2006-09-13, 22:23
vart skall du sticka ngnstans slin1?

Stoltz
2006-09-13, 22:24
ok om ni tror ni mår bra så good luck det gör inte jag iaf

sverige står för diktatur bögar horor kriminella och muslimer

En vanlig svenson har ingen plats i detta land =(

Vad i helvete snackar du om?
Se för helvete till att växa upp och läsa in dig på vad i helvete det land du försöker så desperat hålla fast vid står för, annars kommer du dra från vartenda land du besöker.

slin1
2006-09-13, 22:26
Detta var ju lite random, vilket utbrott!

Vad är det som hänt slin1?

Inget spesielt igentligen jag hörde miljöpartiet snack skit i alby centrum om hur svenskar är djur och invandrare är gud men det är bara en liten del som har gjort mig förbannad på senare tid plus att jag e rätt full nu

Überbiffen
2006-09-13, 22:30
Inget spesielt igentligen jag hörde miljöpartiet snack skit i alby centrum om hur svenskar är djur och invandrare är gud men det är bara en liten del som har gjort mig förbannad på senare tid plus att jag e rätt full nu
:thumbup:

Kwon
2006-09-13, 22:33
Inget spesielt igentligen jag hörde miljöpartiet snack skit i alby centrum om hur svenskar är djur och invandrare är gud men det är bara en liten del som har gjort mig förbannad på senare tid plus att jag e rätt full nu

Men alltså, du kan ju inte ta till dig vad som helst som sägs.

Bara för att miljöpartist_X säger att svenskar är djur och invandrare är gud behöver det ju inte betyda att detta är faktum!

Så, detta var den lilla delen(droppen som fick bägaren?), vad är det mer som gjort dig förbannad?

Alkoholen kan förstora saker och ting slin1!

Jag vill att du imorgon när du är nykter återkommer till tråden och pratar ut.

Überbiffen
2006-09-13, 22:34
Snygg avatar.

shadowfire
2006-09-13, 22:37
Vad i helvete snackar du om?
Se för helvete till att växa upp och läsa in dig på vad i helvete det land du försöker så desperat hålla fast vid står för, annars kommer du dra från vartenda land du besöker.
ähh, chilla, han har ju kommit i kontakt med miljöpartiet, klart man får sådana utbrott då.

Stoltz
2006-09-13, 22:39
ähh, chilla, han har ju kommit i kontakt med miljöpartiet, klart man får sådana utbrott då.

Tyckte det kändas bra att ragea med/på honom ju... :(
Äh, tyckte bara det lät så urbota dumt så klämde till lite extra.

Angel
2006-09-13, 22:40
Svenskar fattar inte hur sjukt bra dom har det....

Kwon
2006-09-13, 22:40
ähh, chilla, han har ju kommit i kontakt med miljöpartiet, klart man får sådana utbrott då.

Glöm ej bort kombinationen miljöpartiet + alkohol.

Sebbe_H
2006-09-13, 22:41
Svenskar fattar inte hur sjukt bra dom har det....

Vi har det vi förtjänar.

slin1
2006-09-13, 22:41
Men alltså, du kan ju inte ta till dig vad som helst som sägs.

Bara för att miljöpartist_X säger att svenskar är djur och invandrare är gud behöver det ju inte betyda att detta är faktum!

Så, detta var den lilla delen(droppen som fick bägaren?), vad är det mer som gjort dig förbannad?

Alkoholen kan förstora saker och ting slin1!

Jag vill att du imorgon när du är nykter återkommer till tråden och pratar ut.

Va miljö grisarna sa i alby centrum i dag va bara en droppe i havet mitt hat är uppbyggt på flera år men som du sa best att jag åter kommer i morgon ist
JAG HAR REDAN SUTTIT I FÄNGELSE FÖR MINA ÅSIKTER MEN JAG E STARK INGEN KAN TRYCKA NER MIG GOD NATT

Überbiffen
2006-09-13, 22:42
JAG HAR REDAN SUTTIT I FÄNGELSE FÖR MINA ÅSIKTER MEN JAG E STARK INGEN KAN TRYCKA NER MIG GOD NATT
Fyllecellen ? :D ;)

Sebbe_H
2006-09-13, 22:43
Tuffingen har suttet bakom galler, tappat tvålen lite mycket eller?

Flytta du till ett annat land med mer "blattar" satsa på irak eller nått, hört att det ska vara fint såhär års!

aliquis
2006-09-13, 22:43
ja tack men jag måste spara lite till bara sen sticker jag och kommer aldrig tillbaxGår det inte snabbare att spara i något annat land?

Stoltz
2006-09-13, 22:44
Svenskar fattar inte hur sjukt bra dom har det....

Funderade på det också - Vi är jävligt bortskämda ibland.

Glöm ej bort kombinationen miljöpartiet + alkohol.
Alkohol fungerar aldrig som en ursäkt hos mig ;)

Angel
2006-09-13, 22:44
Vi har det vi förtjänar.

Vi har det sjukt bra, vi får säga och tycka (nästan) vad vi vill.
Vi har ett vackert land med mycket natur. Vi har en bra barnomsorg och sjukvård. Allt kan ju, som alltid, bli bättre. Men på det stora hela har vi det rätt schysst..

Kwon
2006-09-13, 22:44
Va miljö grisarna sa i alby centrum i dag va bara en droppe i havet mitt hat är uppbyggt på flera år men som du sa best att jag åter kommer i morgon ist
JAG HAR REDAN SUTTIT I FÄNGELSE FÖR MINA ÅSIKTER MEN JAG E STARK INGEN KAN TRYCKA NER MIG GOD NATT

Kom tillbaka imorgon och prata ut slin1!

Jag vill gärna höra vad detta hat som byggts upp på flera år har orsakats av.

Och, vad för alternativ ser du?

Har du haft funderingar på att lämna landet menar du? Vart skulle du åka isf?

Vad för förändringar krävs etc?

Sebbe_H
2006-09-13, 22:45
Vi har det sjukt bra, vi får säga och tycka (nästan) vad vi vill.
Vi har ett vackert land med mycket natur. Vi har en bra barnomsorg och sjukvård. Allt kan ju, som alltid, bli bättre. Men på det stora hela har vi det rätt schysst..

Har jag sagt nått annat? Vi har det bra och det förtjänar vi.

Angel
2006-09-13, 22:48
Alla har rätt till sin egna religion utan att bli dödade.
Bra kollektivtrafik, fina vägar...
Varierande årstider..
Internationell tv/musik/mode etc..
Göteborg!
Alla vackra sjöar man kan bada i.
Älgar och rådjur =rådjursstek *mums*
Många gym.

Kwon
2006-09-13, 22:49
Göteborg!


Å Bingo Loket! Kan det bli bättre? :hbang:

aliquis
2006-09-13, 22:53
ok om ni tror ni mår bra så good luck det gör inte jag iaf

sverige står för diktatur bögar horor kriminella och muslimer

En vanlig svenson har ingen plats i detta land =(Rösta sverige- eller kristdemokraterna då, tillsammans ogillar de väl allt det där.Inget spesielt igentligen jag hörde miljöpartiet snack skit i alby centrum om hur svenskar är djur och invandrare är gud men det är bara en liten del som har gjort mig förbannad på senare tid plus att jag e rätt full nuSå precis beskrivning, men visst kyss det mycket röv.Va miljö grisarna sa i alby centrum i dag va bara en droppe i havet mitt hat är uppbyggt på flera år men som du sa best att jag åter kommer i morgon ist
JAG HAR REDAN SUTTIT I FÄNGELSE FÖR MINA ÅSIKTER MEN JAG E STARK INGEN KAN TRYCKA NER MIG GOD NATTOj, men se du lär inte åka i fängelse för att du skriver här, på sin höjd blir du bannad utan att passera gå.

Varför fängelse? Hets mot folkgrupp? Förtal?

PowPow
2006-09-13, 22:57
sverige står för diktatur bögar horor kriminella och muslimer


De lesbiska är inte att förglömmas! Fast de verkar du iofs gilla...

GTX
2006-09-13, 23:03
Vi i sverige har också Allemansrätten,, Det är fan en gudasänd! vägra lämna detta sköna land..
Inge inbördeskrig, vi har stått neutral i dom flesta krig, vi är numera största export av Långbenta blonda brudar och vi skyddar ihjäl oss..


Njut av landet, annars hör du inte hit..

mini
2006-09-13, 23:05
Jag håller med. Jag skäms också för att du är svensk.

shadowfire
2006-09-13, 23:10
Glöm ej bort kombinationen miljöpartiet + alkohol.
hahah, en farlig samhällskombination..

PowPow
2006-09-13, 23:10
Alla har rätt till sin egna religion utan att bli dödade.
Bra kollektivtrafik, fina vägar...
Varierande årstider..
Internationell tv/musik/mode etc..
Göteborg!
Alla vackra sjöar man kan bada i.
Älgar och rådjur =rådjursstek *mums*
Många gym.

Glöm inte rullpizzan! Har hört att det ska vara väldigt gott..

Deceiver85
2006-09-13, 23:13
slin1 har en bra avatar, jag förlåter honom för hans anti-svenska uttalanden.

blekfet2
2006-09-13, 23:23
Inget spesielt igentligen jag hörde miljöpartiet snack skit i alby centrum om hur svenskar är djur och invandrare är gud men det är bara en liten del som har gjort mig förbannad på senare tid plus att jag e rätt full nu


Men gosse, när du flyttar till ett annat land, blir du inte då själv invandrare? :D

L-Sami
2006-09-13, 23:30
Sverige är ett toppen land att bo i :thumbup: ..förutom vädret i 9 månader av 12, men allt kan inte vara perfekt.

Hekos
2006-09-14, 00:16
asså för det första, om du inte gillar landet är det bara att flytta.
Jag kan dock förstå ditt utbrott vid miljöpartiets propaganda bås men come on!

Asså sen nån sa bra sjukvård, tror det var Angel. Jag tycker inte det är bra sjukvård vi har nä min mormor fick vänta över 6 månader för att få knät opererat (kan tilläggas att hon mådde inte bra av att vänta, kronisk smärta och grejer)
Sen fina vägar, har du någonsin åkt i utkanten av sundbyberg? :P
Kan liknas vid forna Sovjets vägar. terrängbil föreslås.
Har varit med om liknande på nästan alla platser jag har besökt. Dock håller jag med om att de nya motorvägarna är en fröjd att köra på:D

Men som sagt back to Topic, klaga på jag skiter faktiskt i vad du tycker jag är iallafall STOLT SVENSK!!!!

Wopper
2006-09-14, 00:27
Va miljö grisarna sa i alby centrum i dag va bara en droppe i havet mitt hat är uppbyggt på flera år men som du sa best att jag åter kommer i morgon ist
JAG HAR REDAN SUTTIT I FÄNGELSE FÖR MINA ÅSIKTER MEN JAG E STARK INGEN KAN TRYCKA NER MIG GOD NATT

Det ställe du var på heter inte fängelse lille vän. Det kallas psyk-akuten.

Fjod0r
2006-09-14, 00:42
byt avatar. Jag skäms*slap*

Wain
2006-09-14, 06:39
Men som sagt back to Topic, klaga på jag skiter faktiskt i vad du tycker jag är iallafall STOLT SVENSK!!!!

Det är roligare att vara stolt svensk i utlandet.
:thumbup:

Edde_1
2006-09-14, 06:44
ähh, chilla, han har ju kommit i kontakt med miljöpartiet, klart man får sådana utbrott då.
+1
Miljöpartiet*spy* får till och en filbunke som mig att koka*grr*

Tricklev
2006-09-14, 06:46
+1
Miljöpartiet*spy* får till och en filbunke som mig att koka*grr*

Bara ignorera dom då.

krilleh
2006-09-14, 06:51
Vi har det sjukt bra, vi får säga och tycka (nästan) vad vi vill.
Vi har ett vackert land med mycket natur. Vi har en bra barnomsorg och sjukvård. Allt kan ju, som alltid, bli bättre. Men på det stora hela har vi det rätt schysst..

vilken vädning Angel :) Från sjukt bra till rätt schysst.

Tricklev
2006-09-14, 06:57
vilken vädning Angel :) Från sjukt bra till rätt schysst.

Bråka inte med Angel, jag är kär i henne.

Trivs rätt bra med att bo i sverige, förutom denna jävla feministpanik som har exploderat dom senaste åren.

Bronkitkorv
2006-09-14, 06:57
Du är väl en sån där homofob som hatar invandrare och då kan jag förstå dej... Flytta till spetsbergen i norge och sök jobb i en gruva om dom är i drift fortfarande.

akAn
2006-09-14, 07:16
Ja med en sådan svenska är det väl klart att folk skrattar :devil:


ohh spot on.. spot on! :hbang:

I'm going to Disenyworld :D

skyler
2006-09-14, 07:35
Ojojoj.....Du verkar inte så berest måste jag säga..... Om du hade varit ute i stora vida världen skulle du förmodligen lagt märke till att alla andra länder också har "bögar, horor och invandrare"
Du kommer få leta väldigt, väldigt...väldigt länge......
Lycka till med baksmällan förretsen:whipped:

Nina L
2006-09-14, 07:37
Ojojoj.....Du verkar inte så berest måste jag säga..... Om du hade varit ute i stora vida världen skulle du förmodligen lagt märke till att alla andra länder också har "bögar, horor och invandrare"
Det värsta är att om han lämnar sverige så blir han en invandrare själv. Gah!!!

Mr. Moose
2006-09-14, 07:40
Slin1, ditt problem är faktiskt mycket lätt att lösa. Flytta utomlands!

Jag trivdes inte heller så jag flyttade, inte lönt att gnälla för det löser inget.

Claes

Stolt invandrare i Thailand sen 11 år.

Nina L
2006-09-14, 07:51
Claes

Stolt invandrare i Thailand sen 11 år.Känner du att det finns några förutfattade meningar om svenska medelålders män som flyttar till Thailand? :D

http://www.joinac.com/thai/bar/data/boy_02.gif

cheesian
2006-09-14, 08:02
Tror inte de som är svenskar skall ta åt sig åt denna tråd, en hel del verkar förolämpade. Misstänker (eller vet?) det grundar sig i annat när kriminalitet och muslimer nämns.

Papi
2006-09-14, 08:10
Som sagt, försvinn och kom inte tillbaka. Det gör Sverige till ett bättre land.

Pepparkakssmurfen
2006-09-14, 08:13
Trodde inte att tråden skulle överleva till idag..

Stoltz
2006-09-14, 08:57
Tror inte de som är svenskar skall ta åt sig åt denna tråd, en hel del verkar förolämpade. Misstänker (eller vet?) det grundar sig i annat när kriminalitet och muslimer nämns.

Han nämner bögar och horor också. Bara så du vet... Svenskar kan vara bögar eller prostituerade.
Och det är inte det som är poängen, han låter som en kille som blivit full och bestämmer sig i fyllan för att han ska bli väldigt djup och politisk, vilket bara gör det värre av hans åsikter som verkar passa hemma i en nazistisk grupp, då sveriges fel är endast muslimer, homosexuella och prostituerade.

Man behöver inte vara invandrare för att ta åt sig av sådant skitsnack...

Lasse Kongo
2006-09-14, 09:05
Stackars liten, prova att flytta till ett annat land ett tag och se om det blir bättre.

Själv tycker jag Sverige är ett av de bästa länder man kan bo i!

Angel
2006-09-14, 09:05
asså för det första, om du inte gillar landet är det bara att flytta.
Jag kan dock förstå ditt utbrott vid miljöpartiets propaganda bås men come on!

Asså sen nån sa bra sjukvård, tror det var Angel. Jag tycker inte det är bra sjukvård vi har nä min mormor fick vänta över 6 månader för att få knät opererat (kan tilläggas att hon mådde inte bra av att vänta, kronisk smärta och grejer)
Sen fina vägar, har du någonsin åkt i utkanten av sundbyberg? :P
Kan liknas vid forna Sovjets vägar. terrängbil föreslås.
Har varit med om liknande på nästan alla platser jag har besökt. Dock håller jag med om att de nya motorvägarna är en fröjd att köra på:D

Men som sagt back to Topic, klaga på jag skiter faktiskt i vad du tycker jag är iallafall STOLT SVENSK!!!!


I sverige har iallfall alla människor rätt till vård och inte bara dom som har råd att betala för den. Sen kan ja hålla med om vårdtidsgarantin på 3mån har sina brister, det är långa vårdköer på vissa håll. Men vi får iallfall vård. Vi har bra läkare,och bra omvårdnadspersonal. Vi har tom något som kallas omvårdnad (i ryssland är det tydligen ett relativt okänt begrepp). Vi har hemsjukvård. Ja, va kan man säga mera.

Ett tips är att inte försöka skada sig allvarligt i närheten av Ryhovs länssjukhus den närmaste tiden för då skall Angel praktisera på Akuten *wiiiieeeee*

Tricklev
2006-09-14, 09:06
Ett tips är att inte försöka skada sig allvarligt i närheten av Ryhovs länssjukhus den närmaste tiden för då skall Angel praktisera på Akuten *wiiiieeeee*

*Sätter en såg i knät*




;)

Mental
2006-09-14, 09:07
Jag skäms att vara svensk

Det är lungt, jag skäms också för att du är svensk.

Angel
2006-09-14, 09:08
*Sätter en såg i knät*




;)


Aj aj, inga sågar i knät. Dessutom börjar ja inte förrän om 2veckor :)

Skywalker
2006-09-14, 09:40
Hallå vart är du slin1, har du vaknat upp och nycktrat till från gårdagens mitt i veckan fest.

Edde_1
2006-09-14, 09:48
Bara ignorera dom då.
Försöker så gott det går. Men rätt som det är dyker det upp en grönpinkare och öppnar munnen.

Hekos
2006-09-14, 09:55
OT Haha jo vi får ju vård även om det kan bli gymt mycket bättre:D

jwzrd
2006-09-14, 10:26
Va miljö grisarna sa i alby centrum i dag va bara en droppe i havet mitt hat är uppbyggt på flera år men som du sa best att jag åter kommer i morgon ist
JAG HAR REDAN SUTTIT I FÄNGELSE FÖR MINA ÅSIKTER MEN JAG E STARK INGEN KAN TRYCKA NER MIG GOD NATT

Haha, vilken loser du är. Jag skäms också för att du är svensk.

slin1
2006-09-14, 10:37
Kommer inte ihåg att jag skrivit detta :em:

jwzrd
2006-09-14, 10:38
Kommer inte ihåg att jag skrivit detta :em:

Du kan åtminstone berätta vilka droger som nyttjades?

Nina L
2006-09-14, 10:41
Kommer inte ihåg att jag skrivit detta :em:
Klart du gör. Erkänn nu! Så himla lätt att skylla på att man inte minns...

Har du ågren idag? *popcorn*

slin1
2006-09-14, 10:43
Du kan åtminstone berätta vilka droger som nyttjades?

Testo och en hel del Ozzo. FUCK jag som hadde slutat dricka:(

Pepparkakssmurfen
2006-09-14, 10:45
Kommer inte ihåg att jag skrivit detta :em:

Haha,försök inte! :MrT:

Nina L
2006-09-14, 10:47
Testo och en hel del Ozzo. FUCK jag som hadde slutat dricka:(
Shit. Säg inte att du var hög på testo!!! *grr27*

jwzrd
2006-09-14, 10:52
Testo och en hel del Ozzo. FUCK jag som hadde slutat dricka:(

Hehe, du var hög på testo?

slin1
2006-09-14, 10:53
Hehe, du var hög på testo?

Nä tror inte man kan bli det

babbett
2006-09-14, 11:00
Va miljö grisarna sa i alby centrum i dag va bara en droppe i havet mitt hat är uppbyggt på flera år men som du sa best att jag åter kommer i morgon ist
JAG HAR REDAN SUTTIT I FÄNGELSE FÖR MINA ÅSIKTER MEN JAG E STARK INGEN KAN TRYCKA NER MIG GOD NATT


Enligt dig bör det bara bo svenskar i Sverige eller? Hur f*n ska det gå till om du flyttar...då blir du ju en j*vla invandrare själv! *screwy*

MacLeod
2006-09-14, 11:00
Nä tror inte man kan bli det

Du är ju pinsam på så många nivåer.
En av dom större pinsamheterna är ju att du faktiskt sätter dig framför ett forum och skriver av dig när du är påverkad.
Och att sedan öht lyckas bli full på Ouzo är fan inte mycket bättre.

slin1
2006-09-14, 11:03
Enligt dig bör det bara bo svenskar i Sverige eller? Hur f*n ska det gå till om du flyttar...då blir du ju en j*vla invandrare själv! *screwy*

Nope *screwy*

babbett
2006-09-14, 11:05
Nope *screwy*

Inte? Så om du flyttar till ett annat land är du inte invandrare i det landet? Intressant..

slin1
2006-09-14, 11:09
Inte? Så om du flyttar till ett annat land är du inte invandrare i det landet? Intressant..

Jag mena det första du sa

Skit i're där nu jag kan bli rätt psychotisc av alkohål

Pepparkakssmurfen
2006-09-14, 11:10
Jag mena det första du sa

Skit i're där nu jag kan bli rätt psychotisc av alkohål


Varför bytte du avatar,gillade den förra lite bättre!

slin1
2006-09-14, 11:14
Varför bytte du avatar,gillade den förra lite bättre!

Det va inte jag som bytte fick inte ha den förra tydligen

Björn S
2006-09-14, 11:26
Detta är jättekul! Fortsätt! *popcorn*

jwzrd
2006-09-14, 12:21
slin1 har rätt till sin åsikt!

Lasse Kongo
2006-09-14, 12:22
slin1 har rätt till sin åsikt!

Ja jävlar, hur kunde jag glömma det :thumbup:

Björn S
2006-09-14, 12:25
Ja jävlar, hur kunde jag glömma det :thumbup:

Du kanske var hög på testo? :confused:

wintzell
2006-09-14, 12:27
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=72923

Ta tag i det! Den här tråden är ju bara ett av flera rop på hjälp...

Skywalker
2006-09-14, 12:29
Kommer inte ihåg att jag skrivit detta :em:


Stå för vad du skriver och skyll inte på spriten.

Lasse Kongo
2006-09-14, 12:30
Du kanske var hög på testo? :confused:

aaa tog en mört i morse men den har nog fan slutat verka, ska se om jag hinner sätta en till på rasten.

Björn S
2006-09-14, 12:33
aaa tog en mört i morse men den har nog fan slutat verka, ska se om jag hinner sätta en till på rasten.

Stor och skitsur for life! :hbang:

Lasse Kongo
2006-09-14, 12:36
Stor och skitsur for life! :hbang:

FO LIFE BABY FO LIFE :hbang:

blekfet2
2006-09-14, 12:39
Jag mena det första du sa

Skit i're där nu jag kan bli rätt psychotisc av alkohål


patetisk snorunge. *slap*

Skywalker
2006-09-14, 13:02
Vart ska du flytta? Till danmark?

http://www.expressen.se/index.jsp?a=683240