handdator

Visa fullständig version : Vilket kosttillskottsmärke


Linnet
2003-01-20, 10:59
Vilka märken använder ni på era kosttillskott?

Linnet
2003-01-20, 11:11
Visste jag hade glömt Fairing, ni får förlåta mig:em:

Kristian
2003-01-20, 11:16
Använder Eiselt samt Fairing.

/Kristian

Lokken
2003-01-20, 11:20
.Templet.nu (http://www.templet.nu) har kört en liknande undersökning i någon månad. De har iofs inte riktigt samma uppsättning av märken som i denna poll.

Linnet
2003-01-20, 11:35
Finns så fruktansvärt många märken så det är klart att man missar några, jag tog de jag trodde var vanligast, borde kanske bytt strength mot fairing.

Joachim B
2003-01-20, 11:40
Nature's Best, Fairing, Power Tech, SELF Omninutrition, Exell & Eiselt. :D

Linnet
2003-01-20, 11:49
Äter du mat överhuvudtaget Jocke? Börjar tro på Fairing, du kanske skall prova det åtminstone!:D

muskelbyggarn
2003-01-20, 12:21
Äh, mat är överreklamerat...

:smokin:

Vänl,,,
Tobbe

Linnet
2003-01-20, 12:43
Får väl gå och ta mig en Exell Jordgubb, och fortsätta med min dubbelmoral! Ser att star ligger högt, har Spinkoo månne röstat flera gånger?!:nono:

Niclaaas
2003-01-20, 12:54
själv för man upp star i ledning :smokin:

Linnet
2003-01-20, 13:11
Kampen hårdnar!

emmzan
2003-01-20, 13:27
Performance, PowerTech, Eiselt, Star, Strength, Fairing....

:D

Pecca
2003-01-20, 13:30
läs min signatur....

finns dock även lite eiselt och Ast på lager.

goa_killen
2003-01-20, 15:02
Länge leve whey-80 :cheers:

Linnet
2003-01-20, 15:02
Skulle vara väldigt kul om folk motiverade varför de använder ett visst märke. Billigt, hög kvalité, bra smak eller vilken anledning det nu är som gör att ni använder ett visst märke.

z_bumbi
2003-01-20, 15:33
Linnet: Lägg upp det i en annan tråd annars kommer den här att spåra ur snart...Typ "Varför använder ni just det märket ?"

EiseltUK
2003-01-20, 15:38
En undersökning av den här typen är ju ganka irrelevant eftersom resultatet troilgen blir väldigt snedvridet. Kanske vore intressant med ett annat upplägg som Z_Bumbi föreslår. Kan man välja flera på en gång i den här undersökningen?

/ H

EiseltUK
2003-01-20, 15:51
Kom på att Kolozzeum kanske borde låta göra opartiska analyser av utvalda produkter från olika märken. Det skulle kunna vara rätt intressant. Kanske börja med att analysera 10 olika kreatinprodukter från olika tillverkare? Kreatinanalyser är inte så dyra.

/ H

Petrus
2003-01-20, 15:56
Originally posted by EiseltUK
Kom på att Kolozzeum kanske borde låta göra opartiska analyser av utvalda produkter från olika märken. Det skulle kunna vara rätt intressant. Kanske börja med att analysera 10 olika kreatinprodukter från olika tillverkare? Kreatinanalyser är inte så dyra.

/ H

Ska Kolozzeums medlemmar betala det då? (Om det ska vara opartikst menar jag...)

Vänligen,,,
petrus

Linnet
2003-01-20, 16:26
Om vi säger att branschfolk håller sig borta från tråden då! Tycker inte att det borde vara så fruktansvärt provokativt att folk säger vad de tycker, men okej då!

EiseltUK
2003-01-20, 16:47
Originally posted by Tinner


Ska Kolozzeums medlemmar betala det då? (Om det ska vara opartikst menar jag...)

Vänligen,,,
petrus

Även om uppdagsgivaren skulle vara partisk så är laboratiet opartiskt. Problemet är ju att det krävs pengar för att göra analyser och det är nog svårt att hitta någon som inte har kommerciellt intresse i att göra en sådan analys. Hos Eiselt vill gärna se fler såna tester. Vi skulle kunna finansiera en sådan analys om t ex Templet.nu ville vara uppdragsgivare.

/ Henrik

muskelbyggarn
2003-01-20, 16:50
Just say it mr. Eiselt, give me the money and I will do the test :D

Vänl,,,
Tobbe

muskelbyggarn
2003-01-20, 16:52
Kan inte någon moderator ändra pollen så Fairing kommer in där?
Dessutom släng in Dalblads, Syntrax, Power Tech

Ju fler desto roligare att se.

Vänl,,,
Tobbe

Mallan
2003-01-20, 17:01
Fairing, SURPRISE!

Eiselt för lite vitamintabletter, AST för ALA, Optimum för "Godis"bars
:D

Linnet
2003-01-20, 17:22
Var en stor miss av mig att lägga in EAS istället för fairing!! Jag skäms:em:

Petrus
2003-01-20, 17:50
Originally posted by mallan
Fairing, SURPRISE!

Eiselt för lite vitamintabletter, AST för ALA, Optimum för "Godis"bars
:D

You said it Mallan! Optimum bars är verkligen som godis.:thumbup:

Vänligen,,,
Petrus

EiseltUK
2003-01-20, 18:06
Originally posted by Tinner


You said it Mallan! Optimum bars är verkligen som godis.:thumbup:

Vänligen,,,
Petrus

Marabou smakar också som godis! :thumbup:

Tompi
2003-01-20, 21:19
Använder Dalblads, för de är bra kvalitet till ett bra pris!

:muscle:

GhostFace
2003-01-20, 21:52
Originally posted by Linnet
Skulle vara väldigt kul om folk motiverade varför de använder ett visst märke.

Skulle nog chansa på att ca 60-70% av besökarna på detta forum köper o använder i huvudsak märken som säljs, & marknadsförs hårt i debatter om kosttillskott, av www.Kolozzeum.com på Webshopen.
Dvs Eiselt's produkter är oerhört vanligt förekommande bland besökarna tack vare den reklamhalt och hype som förekommer. Om de faktorerna inte funnits hade de ovanstående siffrorna om inte aningen lägre, varit annorlunda.

....Don´t believe the hype.... :nono:

:D

Pez
2003-01-20, 22:04
Originally posted by muskelbyggarn
Kan inte någon moderator ändra pollen så Fairing kommer in där?
Dessutom släng in Dalblads, Syntrax, Power Tech

Ju fler desto roligare att se.

Vänl,,,
Tobbe

Blir nog lite missvisande resultat då med tanke på att pollen varit uppe en stund... :(

Fairing all the way här...

/pez

EiseltUK
2003-01-20, 23:01
Originally posted by GhostFace


Skulle nog chansa på att ca 60-70% av besökarna på detta forum köper o använder i huvudsak märken som säljs, & marknadsförs hårt i debatter om kosttillskott, av www.Kolozzeum.com på Webshopen.
Dvs 'Eiselt' är oerhört vanligt förekommande bland besökarna.

Det tycks, av resultatet i undersökningen, som att det finns en ganska bred skara som använder märken som inte säljs här. Det är inte helt orimligt att många använder Eiselt av de som besöker forumet, men det är ganska representativt för den totalt marknaden. Dock är andelen Twinlab-användere inte representativ, men jag tror att merparten av deras kunder är mer "vanliga" tränande och de kanske inte är så intresserade av kosttillskott att de besöker forum osv.

Mvh
Henrik

GhostFace
2003-01-20, 23:17
Originally posted by EiseltUK


Det tycks, av resultatet i undersökningen, som att det finns en ganska bred skara som använder märken som inte säljs här. Det är inte helt orimligt att många använder Eiselt av de som besöker forumet, men det är ganska representativt för den totalt marknaden. /
Mvh
Henrik

Instämmer faktiskt...men också med viss motvilja :angel:

Joachim B
2003-01-21, 11:07
Jag har ändrat så att man kan ha upp till 20 olika alternativ i en poll. Fler än så blir bara rörigt och segt. Gör gärna en ny poll i detta ämne om ni vill och känner att några blev bortglömda (som Fairing t.ex... :p )

EiseltUK
2003-01-21, 11:09
Gör en med bara Eiselt! :p

/ Henrik

Linnet
2003-01-21, 11:11
Tråkigt när ingen kommer rösta alls då!:D

EiseltUK
2003-01-21, 11:15
Jag antar att "annat" är alla frustrerade i Fairing Fan Club?

/ Henrik

Fairing
2003-01-21, 11:52
Välutrustad medlem ? vad menas Henrik?:laugh:

Fairings Fanclub får Black Army att verka ofanatiska:D

muskelbyggarn
2003-01-21, 11:56
Fairings Fanclub är inte det Brödraskapets underförening?

:naughty:

Vänl,,,
Tobbe

stybb
2003-01-21, 12:01
Ska inte muskelbyggarn expandera och göra egna kosttilskott =)?.. så kan du anställa mig sen..

stybb
2003-01-21, 12:05
Dock är andelen Twinlab-användere inte representativ, men jag tror att merparten av deras kunder är mer "vanliga" tränande och de kanske inte är så intresserade av kosttillskott att de besöker forum osv.

Håller med där. Twinlab är ju knappast prisvärt. Sen är det ju så att varenda gym och natur affär som säljer tillskott säljer twinlab. Dock vet jag ingen i min närhet som äter twinlab.

adde
2003-01-21, 12:07
Originally posted by EiseltUK
En undersökning av den här typen är ju ganka irrelevant eftersom resultatet troilgen blir väldigt snedvridet. Kanske vore intressant med ett annat upplägg som Z_Bumbi föreslår. Kan man välja flera på en gång i den här undersökningen?

/ H

Ja, det skulle ju knappast hålla för publicering :p . Får mig att tänka på Aftonbladets omröstningar
"Brukar du delta i internetömröstningar? - ja/nej" - Undrar om många svara nej... (den gode Gödel skulle vända sig i graven).

Kom ihåg. Statistik är som en lyktstolpe - den är belyser bara en liten del...
... men är ganska bra att luta sig emot.

/adde

muskelbyggarn
2003-01-21, 12:22
>stybb

Kanske det, men i nuläget så räcker det väl med alla som skall ha egna märken :naughty:

Vänl,,,
Tobbe

stybb
2003-01-21, 12:43
Nej vafan.. Det är ju en trend med egna märken =)

Snapphanen
2003-01-21, 21:47
Det hade varit roligt att se motivationen till varför ni använder det ena eller det andra märket. Hade tänkt att köpa fetepack nu efter att jag testat med ett mindre pack och frågan är vad man ska köpa. Så svårt att välja :(

Linnet
2003-01-21, 22:27
Beror på om du vill betala mycket eller lite. Jag kan rekommendera dig att köpa ett protein som ligger i mitten prismässigt, alltså mellan Star och Twinlab. Det spelar egentligen inte så stor roll vilket du köper, protein som protein.

Linnet
2003-01-21, 22:28
Stybb, Blesse?!

Pez
2003-01-22, 19:34
Originally posted by Erik84
Det hade varit roligt att se motivationen till varför ni använder det ena eller det andra märket. Hade tänkt att köpa fetepack nu efter att jag testat med ett mindre pack och frågan är vad man ska köpa. Så svårt att välja :(

I den här tråden (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=7862) diskuteras allmänt runt val av kosttillskott.. i övrigt rekommenderar jag dig att läsa bakåt i tiden i denna kategorin ("kosttillskott"). De flesta märken har diskuterats mer eller mindre flitigt nån gång det senaste året.

Sen när du har lite "kandidater" kan du ju ställa mer specifika frågor runt det du undrar.

Happy hunting!
/pez

Lellan
2003-01-23, 09:27
Originally posted by EiseltUK


Det tycks, av resultatet i undersökningen, som att det finns en ganska bred skara som använder märken som inte säljs här. Det är inte helt orimligt att många använder Eiselt av de som besöker forumet, men det är ganska representativt för den totalt marknaden. Dock är andelen Twinlab-användere inte representativ, men jag tror att merparten av deras kunder är mer "vanliga" tränande och de kanske inte är så intresserade av kosttillskott att de besöker forum osv.

Mvh
Henrik

Hehe.. fick mig att tänka på mitt första inköp. Hade dejtat en kille som använde Ultimate Nutrition och bjöd rätt friskt, så när det tog slut fick jag ju inge mer.. (pulver alltså! :rolleyes: Inge annat heller förståss, men det var mer ok).

Så då gav jag mig på darriga ben in i en träningsinriktad kosttillskottsbutik. Burkar högt och lågt, en leende biff i kassan och jag kände mig såå fel! Grabbade tag i första bästa burk (råkade bli en twinlab diet fuel :em: ) och han frågade (snällt men skeptiskt) "Ska du ha den?" Ja, sa jag och fumlade fram pengarna och var ute ur butiken på två röda, med två röda..(kinder).

Men jag hade lite på känn att han inte tyckte det var så jättebra val.. så jag kom HIT till kära kolozzeum och fick för mig att det var Vp2 eller Protec jag skulle ha. Så ett nytt besök i farliga butiken (joo, hade gärna handlat här - men vill slippa fraktkostnaden!); då frågade jag - protec eller Vp2. Killen var jättetrevlig, han tävlar och hade testat Vp2 men märkte ingen skillnad på det och Protec + och på den vägen är det.

Trivs jättebra med Protec så det håller jag mig till fortfarande. Men kan mycket väl tänka mig att vara otrogen..

muskelbyggarn
2003-01-23, 09:40
>Lellan

Fraktfritt är inget problem :D har ju inte mer än 3,5 mil in till Örebro :D :D :D

Vänl,,,
Tobbe

AnderssoN
2003-01-23, 15:21
Muskelbyggarn, hur gick det med Protec blåbär? Jag är sugen på den...

EiseltUK
2003-01-24, 17:27
Originally posted by AnderssoN
Muskelbyggarn, hur gick det med Protec blåbär? Jag är sugen på den...

Protec Blåbör kommer att finnas någon gång i mitten av februari.

Mvh
Henrik

Janna
2003-01-26, 13:08
Originally posted by muskelbyggarn
Kan inte någon moderator ändra pollen så Fairing kommer in där?
Dessutom släng in Dalblads, Syntrax, Power Tech

Ju fler desto roligare att se.

Vänl,,,
Tobbe

ha lagt till fairing nu ... såg inte ditt inlägg förän idag

om det är något liknande i framtidn så skicka gärna pm oxå för det är så himlalätt att missa ett inlägg i en tråd, vi lusläsr ju inte allt

muskelbyggarn
2003-01-26, 19:07
Janna, Lusläser ni inte allt? Vad fyller ni för funktion då då? :naughty:

Skall göra det i fortsättningen, PM:a alltså ;)


Vänl,,,
Tobbe

Pain Barrier
2003-01-28, 21:38
Saknar Syntrax, Tropicana, Universal, mfl tillverkare av högkvalitativa effektiva och mycket prisvärda produkter... :D

.:IronPumper:.
2003-02-08, 18:57
eiselt
RESEARCH såklart.. inget slår Quality of sweden...

Antonius
2003-02-09, 00:14
Själv har man bara testat TwinLab Gainers.... och det efter träning.

Funderar att byta till Eiselt... ska jag då ta Fastway eller Fastgain efterträning?
Och ang. Protec, det ska man då ta under dagen eller?

EiseltUK
2003-02-09, 11:09
Hej!
Både Fastgain och Fastway är produkter som ännu inte finns ute på marknaden. Vi kommer att starta produktionen i mars.


Mvh
Henrik

Antonius
2003-02-09, 16:50
Ok.... men när det väl släpps, vilket ska jag ta efter träning? Om jag vill bygga massa, men inte för mycket fett...
Ska bara lägga till att jag VET att man kommer lägga på fett, men någon av Fastwey och Fastgain borde väl ge mindre fett än den andra.

EiseltUK
2003-02-12, 13:16
Originally posted by Antonius
Ok.... men när det väl släpps, vilket ska jag ta efter träning? Om jag vill bygga massa, men inte för mycket fett...
Ska bara lägga till att jag VET att man kommer lägga på fett, men någon av Fastwey och Fastgain borde väl ge mindre fett än den andra.

Det är en balansgång mellan maktonutrienter samt metabola faktorer som avgör om du lägger på dig fett eller inte. Vår produkt Max Gainer (kommer att kallas MaxGain) är speciellt framtagen för den som vill gå upp i vikt, men utan att det bara blir en massa fett. Jag skulle rekommendera att du använder den i första hand.

Mvh
Henrik

Antonius
2003-02-12, 16:03
EiseltUK: Tack för tipset.... will do. :thumbup:

Frazze79
2003-03-31, 16:18
Jag kör med 3 olika märken, eiselt, faring och self.

Godaste vasslet som jag har testat:
whey från self

Godaste kassein mix:
eiselts protec i första hand, i andrahand progen(self) och complete protein(fairing).

Kreating och glutamin:
alla 3 märkerna är jämlika tycker jag.

MVH frazze

puppas
2003-04-01, 09:22
Star Nutrition : Whey 80 samt Kreatin Monohydrat. :hbang:

Rumpelstilzchen
2003-04-01, 10:41
Originally posted by puppas
Star Nutrition : Whey 80 samt Kreatin Monohydrat. :hbang:

Köpte du också det paketet på gymgrossen förra månaden eller? ;)

Kan inte riktigt påstå att jag har råd med twinlab eller så mycket annat som finns på marknaden. Star Nutrition marknadsförs ganska hårt av ************* tycker jag och därför borde det fungera. Tror inte att ett sådant seriöst företag skulle sälja smaksatt vetemjöl. :eating:

Grahn
2003-04-01, 11:17
Inte för att jag tror att det e ngt fel på stars protein men inte är reklamen ngt bevis på att det fungerar inte.

Seriöst och seriöst....har du haft ngn kontakt med klantskallarna på GG?Felleveranser, skadade leveranser, oönskade leveranser verkar höra till normen.

Rumpelstilzchen
2003-04-02, 10:45
Originally posted by Grahn
Inte för att jag tror att det e ngt fel på stars protein men inte är reklamen ngt bevis på att det fungerar inte.

Seriöst och seriöst....har du haft ngn kontakt med klantskallarna på GG?Felleveranser, skadade leveranser, oönskade leveranser verkar höra till normen.

Jag har beställt där ifrån flera gånger och jag har aldrig stött på några problem, än kanske man ska säga då. Dock har inte några av mina vänner stött på några problem heller.

Ok, Stars tillskott kanske inte är det absolut bästa som finns på marknaden men det kommer till ett bra pris samt att det smakar bra. Visserligen kanske inte smaken är det viktigaste, men ändå. ;) :eating:

Grahn
2003-04-02, 10:52
Har absolut inget emot deras protein, använder det ibland själv.

Men deras kundservice verkar vara pryobaserad.

GYMBODEN
2003-04-03, 15:12
Det finns ju ett nytt märke ute nu som heter RECOVERY som marknadsförs av GYMBODEN. Mycket goda smaker på sitt protein och av bra kvalitet. Passa på att gå in och titta på sidan och lägg er mailadress i deras maillista så får ni deras månadserbjudande dit

MVH Jan Hansson

kallakillen
2003-04-03, 15:26
Till Gymboden:
Snygg gul färg på sidan:naughty:

//KK

EiseltUK
2003-04-03, 15:56
Var inte Recovery namnet på Spirits gamla produkt.

/ Henrik

GYMBODEN
2003-04-03, 16:08
Produkten hette så ja, men inte varumärket.

Pez
2003-04-03, 16:11
Gymboden - var får ni era råvaror/protein ifrån?

/pez

EiseltUK
2003-04-03, 16:42
Deklareras proteinet på torrvikt?

/ Henrik

GYMBODEN
2003-04-03, 17:15
Originally posted by Pez
Gymboden - var får ni era råvaror/protein ifrån?

/pez


Råvaran till Proteinet kommer från Danmark

GYMBODEN
2003-04-03, 17:17
Originally posted by EiseltUK
Deklareras proteinet på torrvikt?

/ Henrik


Nej det gör det inte

EiseltUK
2003-04-03, 17:35
Originally posted by GYMBODEN

Nej det gör det inte

Tyckte att proteinhalten verkade hög, men jag har i o f inte sett vilka ingredienser ni använder? Antog att det var WPC och om det skulle vara från Danmark så ligger deras på 78-79% (MD Foods / Arla). Men ni kanske använder en blandning av vassleproteiner?

/ Henrik

z_bumbi
2003-04-03, 18:03
Gymboden: Innehållsdeklaration ? Var hittar jag den ? Vore ju kul att veta vad det är ni säljer....
Sen en annan iofs obetydlig detalj, jag kan bara se övre delen på er gästboksknapp.

Rumpelstilzchen
2003-04-04, 09:10
Originally posted by GYMBODEN
Det finns ju ett nytt märke ute nu som heter RECOVERY som marknadsförs av GYMBODEN. Mycket goda smaker på sitt protein och av bra kvalitet. Passa på att gå in och titta på sidan och lägg er mailadress i deras maillista så får ni deras månadserbjudande dit

MVH Jan Hansson

Första intrycket på sidan gör att jag tycker att det känns som om att företaget är ganska oseröst. Men har jag haft fel förut men första intrycket är det viktigaste, tycker jag iaf. :cheers:

GYMBODEN
2003-04-05, 06:55
Originally posted by z_bumbi
Gymboden: Innehållsdeklaration ? Var hittar jag den ? Vore ju kul att veta vad det är ni säljer....
Sen en annan iofs obetydlig detalj, jag kan bara se övre delen på er gästboksknapp.

Innehållsförteckningen kan du läsa om du klickar på burken eller på info vid sidan om produkten.

MVH

GYMBODEN
2003-04-05, 06:56
Originally posted by Rumpelstilzchen


Första intrycket på sidan gör att jag tycker att det känns som om att företaget är ganska oseröst. Men har jag haft fel förut men första intrycket är det viktigaste, tycker jag iaf. :cheers:

Vad är det som fär dig till att känna så då? Vore bra med lite feedback

GYMBODEN
2003-04-05, 07:01
Originally posted by GYMBODEN


Innehållsförteckningen kan du läsa om du klickar på burken eller på info vid sidan om produkten.

MVH

Ang knapparna så skall det vara åtgärdat och annars hänger det på upplösningen på din skärm

HC77
2003-04-05, 09:29
Hej,

Till Gymboden: Vad är det för vassle proteinkälla i eran vassle produkt?

Mvh/HC77

EiseltUK
2003-04-05, 15:16
Originally posted by GYMBODEN


Innehållsförteckningen kan du läsa om du klickar på burken eller på info vid sidan om produkten.

MVH

Det verkar bara vara näringsanalyser som kommer upp när man klickar på burken?

/ Henrik

GYMBODEN
2003-04-05, 20:07
Originally posted by HC77
Hej,

Till Gymboden: Vad är det för vassle proteinkälla i eran vassle produkt?

Mvh/HC77

Det är vasslekoncentrat.

GYMBODEN
2003-04-05, 20:08
Originally posted by EiseltUK


Det verkar bara vara näringsanalyser som kommer upp när man klickar på burken?

/ Henrik

Det stämmer och vad söker du mer menar du?

EiseltUK
2003-04-06, 00:46
Originally posted by GYMBODEN


Det stämmer och vad söker du mer menar du?

Ingrediensförteckning i fallande ordning efter förekommande mängd.

/ Henrik

HC77
2003-04-06, 10:43
Vilken tillverkare är det av protenråvaran. Verkar vara ett väldigt bra koncentrat om protein, kolhydrat och fetthalten stämmer.
83 % protein är VÄLDIGT högt för att vara ett smaksatt koncentrat. Har ni gjort några analyser på färdig produkt?
Även kolhydrathalten är extremt låg?'

Mvh/HC77

z_bumbi
2003-04-06, 11:48
Gymboden: Designmässigt först.
Det beror inte på upplösningen på andras skärmar, det är bara en ursäkt för dålig design.

Angående innehållsdeklaration så letar jag efter samma sak som Eiselt, innehåll per 100 g och inte bara näringsinnehåll. Smakämnen, färgämnen t ex kan ju vara intressant.

The Dwag
2003-04-06, 14:19
Jag tror Gymbodens grejer duger som fyllningsmassa vid vägbyggen "kanske"

Rumpelstilzchen
2003-04-06, 17:20
Originally posted by GYMBODEN


Vad är det som fär dig till att känna så då? Vore bra med lite feedback

Hade det varit mitt företag skulle jag anställt en duktig programmerare/webmaster som skulle kunna göra snygg design på hemsidan som man blir intresserad och nyfiken av.

En hel gul färg som går genom hela sidan samt en text som är svart, kan det bli mycket mer nybörjaraktigt? Jag skulle inte beställa därifrån.:notme:

mangemani
2003-04-16, 18:54
propade i mej en kapsel utav ripped fuel imorse innan jag gick ut och gick,satan vad man svettades och ändå kände man sej pigg när man hade gått i rask takt i drygt 1 tim(skulle ha kunnat forsat att gå 1 tim till,men tiden var knapp)!står på burken att man ska bara ta en kapsel 3 ggr om dagen dom 5 första dagarna,men sen ska man ta 2 kapslar 3 ggr om dagen,snacka om effekt det kommer att ha om resultatet på en kapsel blev såhär:kickass: