handdator

Visa fullständig version : Poker på nätet,var?


Pepparkakssmurfen
2006-09-13, 10:49
Hej Kollo!

Skule vilja ha lite tips på bra pokersajter där man kan spela med både riktiga pengar och låtsaspengar.
Gärna fin grafik också.
Spelar f.n. på parbet men tycker det är ganska dåligt med folk där + tråkigt utseende.
Kom med tips.

Catstyle
2006-09-13, 11:10
Finns massor utav sidor, och ett flertal olika nätverk. (många olika sidor kan använda samma nätverk.)

Svenska spel är väl bra för nybörjaren, små insatser och enkelt att förstå.

Annars är det bara att hitta nån sida du gillar med en hyfsad bonus, skiljer sig inte speciellt mycket på låga insatser ändå.

Alla siter erbjuder spel med playmoney.

Titta på t.ex. Pokermagazine.se och Poker.se för lite reklam osv.

dared
2006-09-13, 11:40
Beror på vilka insatser du vill köra. Personligen tycker jag Bestpoker på b2b-nätverket är den snyggaste och skönaste klienten. Bra utbud på låga nivåer, b2b är snabbast på ut och inbetalningar osv. Sen spelas euro.

The_RobRoy
2006-09-13, 11:44
Klicka på tellpoker till höger -------->

Så hjälper du någon på kolo också =)

nim
2006-09-13, 11:53
Ett tips är att börja "bonus-hora". Här är ett exempel:
Jag satte in 50$ på Golden riviera, spelade 250 rakeade händer och fick 50$ i insättnings bonus + 10$ i rakeback bonus. Tog inte många timmar. Dessutom så går man ju förhoppningsvis plus på spelet också.
Sen går man vidare till nästa sajt och kvitterar ut deras bonus.
Det finns guider på olika pokerforum hur du ska gå till väga, vilken sajt du ska börja med, vilken du ska ta efter det osv för att få ut så mycket bonus som möjligt.

dared
2006-09-13, 12:14
Min rank på clienter rent utseende- och användningsmässigt.

1. B2B (snyggast bestpoker--- annars finns 24hpoker, Heypoker, martinspoker, royalcardroom osv.)

2. Pokerchamps (för lite trafik)

3. Crypto (Betfair)

4. Pokerstars

5. Partypoker

6. Everest (jag vet den är inte snygg, men riktigt skön att 6-tabla när man vänjer sig faktiskt.)

7. Prima

8. Poker Network (, med eurobet och betsson)

9. Tain (expekt, tycker det buggar)

Sen finns
Tribecca (victor chandles, doyles room) snygg, har ej spelat
Fulltiltpoker (snygg har ej spelat)
Ultimate bet (ej spelat, rätt ful)
Paradise (ej spelat.)
Ipoker (ej spelat)

osv
osv

Fairing
2006-09-13, 12:33
Varför inte stödja Tell Poker som annonserar på kolozzeum? Genom att spela där så stödjer ni forumet:thumbup:

dared
2006-09-13, 12:43
Varför inte stödja Tell Poker som annonserar på kolozzeum? Genom att spela där så stödjer ni forumet:thumbup:


Jag såg annonsen nyss, aldrig hört det innan, någon som vet vilket nätverk det är? Det luktar b2b, men jag har ingen aning.

Mr Zero
2006-09-13, 16:18
någon som vet vilket nätverk det är?
Prima.