handdator

Visa fullständig version : För en starkare eldkille!


stoffer
2006-09-11, 18:04
Hallå träningsgudar och annat drägg! *rolleyes*

Jag pluggar till brandman och tänkte ta tag i träningen ordentligt, så jag tänkte att detta var ett bra sätt. Med lite tur får jag lite tips och råd kanske också.

Stats:
EldKILLE
Vikt: 72kg, BF: 13-14% ?
Längd: 177cm
Ålder: 26år

1RM:
Benböj: 120kg (För 9 månader sen, har varit gravid! *rolleyes* )
Bänkpress: 90kg
Marklyft: 170kg
Löpning 3km: 13:07 :em: *cry*

I andra övningar gör jag inte maxlyft :)


Mål innan årets slut.
Benböj: 140kg
Bänkpress: 100kg
Marklyft: 200kg
3km löpning: under 12 minuter

Är detta ens möjligt eller ska jag minska målen lite?

stoffer
2006-09-11, 18:10
Dagens pass: Rygg+biceps.

Något förkyld, träningsvärk i ben, inget bälte, dålig i magen. ;)

Marklyft:
90kg: 10 snabba
130kg: 6, 6 (höll på att skita på mig vid 6:e reppet hela tiden, jobbigt!)
90kg: 10 snabba

Latsdrag:
50kg: 8, 8, 8

Skivstångsrodd:
40kg (:em: ): 10, 10, 10

Bicepscurl EZ-stång:
31.5kg: 8,
33kg: 8+2m.hjälp, 7
43kg: 3 negativa.

Sen bröt jag, jag har varit ordentligt förkyld och mådde inte så bra *spy* . Ett jäkla skitpass kändes det som, men skönt att komma tillbaks och börja lyfta lite efter 3 månaders uppehåll. *flex*

stoffer
2006-09-12, 21:09
Fan, just när man ska komma igång åkte jag på en än värre sjuka. Vet inte vad som är fel, men jag mår inte bra. Tar det nog lugnt till på måndag. *spy* *cry*

Kan passa på att posta mitt schema här:

Måndag: Ben, Axlar & Mage
Tisdag: Löpning
Onsdag: Bröst & Triceps
Torsdag: Löpning
Fredag: Rygg & Biceps

Ev. Simning på helgen.

sn00k
2006-09-12, 21:49
Ser ganska bra ut posta gärna några bilder =)*flex*

stoffer
2006-09-12, 21:54
Ser ganska bra ut posta gärna några bilder =)*flex*

Kan jag göra, men sist tyckte nån moderator de var för dåliga. Jag postar de jag har ändå. *popcorn*

sn00k
2006-09-12, 21:58
Grym rygg!. Önskar dig lycka till och se upp för skador :)

stoffer
2006-09-20, 18:00